Thomas Postat Mai 15, 2008 Autor Share Postat Mai 15, 2008 Salut.Eu am manualul de la GS -ul meu (2004) ... doar ca e in engleza...daca te intereseaza ....alexandru_ko@yahoo.com. Pai daca tot vrei sa faci un bine, fa-i un upload la http://www.tanga-moteurs.ro/service/ si asa il pot accesa si alti membri ai comunitatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myando Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salut, Am si eu o problema cu GS-ul: azi dimineata cand l-am pornit s-a aprins becul de la ulei si nu s-a mai stins cum trebuia, a ramas aprins. Care ar putea fi problema? Baiatul de la care am luat-o a zis ca i-a facut schimbul de ulei curand, urme de ulei pe langa ea nu am vazut....deci? Dati-mi cateva idei poate a mai patit cineva asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Din ce s-a discutat mai de mult pe aici, a ramas ca acel beculet nu prea e de incredere. La GS-ul meu din '92 sigur nu era de incredere senzorul. La asta nou e ok (deocamdata?) Editat Mai 16, 2008 de Piratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Manualul asta ma intereseaza(inclusiv modelele din 2006).Tot ce am gasit pana acum e editia Haynes '89-'97(buna si aia...decat deloc!). Si eu l-am cautat, acu vreo luna si ceva. Am gasit pe net versiunea pana la '99 sau '01, daca nu ma insel. Daca gasiti ala pana in '06 sa-mi dati si mie de veste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Pai daca tot vrei sa faci un bine, fa-i un upload la http://www.tanga-moteurs.ro/service/ si asa il pot accesa si alti membri ai comunitatii Problema este ca nu am decat cartea pe care am primit-o cu motocicleta... dar o sa incerc sa o scanez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Salut, Am si eu o problema cu GS-ul: azi dimineata cand l-am pornit s-a aprins becul de la ulei si nu s-a mai stins cum trebuia, a ramas aprins. Care ar putea fi problema? Baiatul de la care am luat-o a zis ca i-a facut schimbul de ulei curand, urme de ulei pe langa ea nu am vazut....deci? Dati-mi cateva idei poate a mai patit cineva asa ceva. Salut. Problema cu becul este destul de serioasa deoarece poate sa arate faptul ca motorul este foarte uzat, sau ca nu are ungere buna si daca il folosesti asa (cu becul aprins) o sa se uzeze foarte rapid. 1. verifica nivelul de ulei. 2. trebuie sa pui doar 10w40. Eu am facut proba cu 15w40 si uneori se aprindea becul. 3. Seozorii difera de la an la an. Spre exemplu , din experienta mea, cred ca pana in '92 se puneau senzori de presiune care aveau coeficientul 2.5P, La modele mai noi acest senzor este 1.5P. Din experimente am constatat ca senzorul de 2.5P are pragul de "presiune scazuta" mult mai sus decat cel cu 1.5P . Eu am senzor de 2.5P si cu ulei 15w40 se aprindea uneori (nu am gasit o regula) . Am schimbat senzorul cu unul de 1.5P si becul nu se mai aprindea. Vezi ce fel de senzor ai tu. Eu consider ca e mai bun un senzor de 2.5P deoarece iti arata mult mai repede cand e vreo problema cu presiunea de ulei. 4. Uleiul poate fi murdar! 5. E posibil ca sa fie uzati cuzinetii. Ca sa nu strici si vibrochenul sau/si axele cu came este cel mai bine sa nu mai o pornesti pana nu schimbi piesele uzate. Cam asta e cu becul acela. Editat Mai 16, 2008 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salut, Am si eu o problema cu GS-ul: azi dimineata cand l-am pornit s-a aprins becul de la ulei si nu s-a mai stins cum trebuia, a ramas aprins. Care ar putea fi problema? Baiatul de la care am luat-o a zis ca i-a facut schimbul de ulei curand, urme de ulei pe langa ea nu am vazut....deci? Dati-mi cateva idei poate a mai patit cineva asa ceva. Si la mine ramane putin aprins becul de la ulei, dar sigur 100% e un contact imperfect. Daca bag contact e aprins foarte puternic, la 1-2 sec. dupa ce pornesc isi pierde din intensitate mult, dar mai licareste un pic. Presiunea la ulei din ce am inteles creste o data cu turatia motorului, deci daca motocicleta are 6000-8000 RPM pe minut iar becul nu se stinge e clar o problema de senzor sau electrica. Verifica sa ai si ulei pe joja si cam asta-i tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Problema este ca nu am decat cartea pe care am primit-o cu motocicleta... dar o sa incerc sa o scanez. Am incarcat manualul scanat..http://www.tanga-moteurs.ro/service/... suzuki gs500-F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Little Brother Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Am incarcat manualul scanat..http://www.tanga-moteurs.ro/service/... suzuki gs500-F Multumesc, multumesc si iar multumesc ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Hai sa facem o cursa pe Amkart, doar pentru GS-uri. Pe timp, fiecare face un tur singur si care e cu timpul mai bun. Asta si mai bem ceva, ca n-am mai fost la o intrunire cu GS-uri de mult. Cine castiga plateste berea la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Hai sa facem o cursa pe Amkart, doar pentru GS-uri. Pe timp, fiecare face un tur singur si care e cu timpul mai bun. Asta si mai bem ceva, ca n-am mai fost la o intrunire cu GS-uri de mult. Cine castiga plateste berea la toti Pai cu intalnirea sunt de acord, n-am mai auzit nici o chemare... Cursa pe Amkart nu stiu daca ma bag, fara practica. Si pana acuma n-am dat niciodata pe acolo cu moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Pai cu intalnirea sunt de acord, n-am mai auzit nici o chemare...Cursa pe Amkart nu stiu daca ma bag, fara practica. Si pana acuma n-am dat niciodata pe acolo cu moto Nu e important cine castiga. E mai important sa participi! Eu m-ash baga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Hai inca unu sa avem de podium. Care se vrea campion ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 eu:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Joi pe la 6 dupa amiaza e ok pentru voi ? La Amkart e 15 ron pentru un sfert de ora. Destul pentru cateva ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Joi pe la 6 dupa amiaza e ok pentru voi ? La Amkart e 15 ron pentru un sfert de ora. Destul pentru cateva ture. Eu la ora aia inca sunt la birou. Si nu prea merge sa vin cu mobra, desi e relativ aproape de Pipera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Well, maxim 7. sau dimineata de la 8 pentru cine e mai matinal si n-are orar fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jcg Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 salutari..cumpar toba sport pentru un GS 500 E `97 care sa urle frumos sau dau la schimb toba originala + diferenta daca e nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 vezi pe tobecarbon.ro este si o inregistrare de la un gs ce se aude bestial:X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jcg Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 vezi pe tobecarbon.ro este si o inregistrare de la un gs ce se aude bestial:X nu merge site-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Well, maxim 7. sau dimineata de la 8 pentru cine e mai matinal si n-are orar fix. Eu doar in weekend pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Am incarcat manualul scanat..http://www.tanga-moteurs.ro/service/... suzuki gs500-F E manualul de utilizare(bun si asta pentru cine nu-l are...) Ramane valabila intrebarea mea pentru manualul de SERVICE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 vezi pe tobecarbon.ro este si o inregistrare de la un gs ce se aude bestial:X daca o accesezi pune te rog linkul mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batman Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) imi vand suspensia originala de pe banditul meu de 600 (Suzuki Bandit 600N, GN77B). Este din '95, 23000 km. Reprezinta o imbunatatire fata de suspensiile vechi de GS500. Se instaleaza fara alte modificari ("plug and play" ). O vand cu 100 RON. PM daca e interesat cineva. Paul Editat Mai 20, 2008 de batman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
totyo Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 daca o accesezi pune te rog linkulmersi site-ul este http://www.evacuarecarbon.com/multimedia.php, jos pe pagina e inregistrarea cu gs-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.