Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut.

Eu am manualul de la GS -ul meu (2004) ... doar ca e in engleza...daca te intereseaza ....alexandru_ko@yahoo.com.

Pai daca tot vrei sa faci un bine, fa-i un upload la http://www.tanga-moteurs.ro/service/ si asa il pot accesa si alti membri ai comunitatii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Am si eu o problema cu GS-ul: azi dimineata cand l-am pornit s-a aprins becul de la ulei si nu s-a mai stins cum trebuia, a ramas aprins.

Care ar putea fi problema?

 

Baiatul de la care am luat-o a zis ca i-a facut schimbul de ulei curand, urme de ulei pe langa ea nu am vazut....deci?

 

Dati-mi cateva idei poate a mai patit cineva asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce s-a discutat mai de mult pe aici, a ramas ca acel beculet nu prea e de incredere. La GS-ul meu din '92 sigur nu era de incredere senzorul. La asta nou e ok (deocamdata?)

Editat de Piratul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul asta ma intereseaza(inclusiv modelele din 2006).Tot ce am gasit pana acum e editia Haynes '89-'97(buna si aia...decat deloc!).

 

Si eu l-am cautat, acu vreo luna si ceva. Am gasit pe net versiunea pana la '99 sau '01, daca nu ma insel. Daca gasiti ala pana in '06 sa-mi dati si mie de veste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o problema cu GS-ul: azi dimineata cand l-am pornit s-a aprins becul de la ulei si nu s-a mai stins cum trebuia, a ramas aprins.

Care ar putea fi problema?

 

Baiatul de la care am luat-o a zis ca i-a facut schimbul de ulei curand, urme de ulei pe langa ea nu am vazut....deci?

 

Dati-mi cateva idei poate a mai patit cineva asa ceva.

 

Salut.

Problema cu becul este destul de serioasa deoarece poate sa arate faptul ca motorul este foarte uzat, sau ca nu are ungere buna si daca il folosesti asa (cu becul aprins) o sa se uzeze foarte rapid.

 

1. verifica nivelul de ulei.

2. trebuie sa pui doar 10w40. Eu am facut proba cu 15w40 si uneori se aprindea becul.

3. Seozorii difera de la an la an. Spre exemplu , din experienta mea, cred ca pana in '92 se puneau senzori de presiune care aveau coeficientul 2.5P, La modele mai noi acest senzor este 1.5P. Din experimente am constatat ca senzorul de 2.5P are pragul de "presiune scazuta" mult mai sus decat cel cu 1.5P .

Eu am senzor de 2.5P si cu ulei 15w40 se aprindea uneori (nu am gasit o regula) . Am schimbat senzorul cu unul de 1.5P si becul nu se mai aprindea. Vezi ce fel de senzor ai tu. Eu consider ca e mai bun un senzor de 2.5P deoarece iti arata mult mai repede cand e vreo problema cu presiunea de ulei.

4. Uleiul poate fi murdar!

5. E posibil ca sa fie uzati cuzinetii. Ca sa nu strici si vibrochenul sau/si axele cu came este cel mai bine sa nu mai o pornesti pana nu schimbi piesele uzate.

 

 

Cam asta e cu becul acela.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o problema cu GS-ul: azi dimineata cand l-am pornit s-a aprins becul de la ulei si nu s-a mai stins cum trebuia, a ramas aprins.

Care ar putea fi problema?

 

Baiatul de la care am luat-o a zis ca i-a facut schimbul de ulei curand, urme de ulei pe langa ea nu am vazut....deci?

 

Dati-mi cateva idei poate a mai patit cineva asa ceva.

 

Si la mine ramane putin aprins becul de la ulei, dar sigur 100% e un contact imperfect. Daca bag contact e aprins foarte puternic, la 1-2 sec. dupa ce pornesc isi pierde din intensitate mult, dar mai licareste un pic. Presiunea la ulei din ce am inteles creste o data cu turatia motorului, deci daca motocicleta are 6000-8000 RPM pe minut iar becul nu se stinge e clar o problema de senzor sau electrica. Verifica sa ai si ulei pe joja si cam asta-i tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa facem o cursa pe Amkart, doar pentru GS-uri.

 

Pe timp, fiecare face un tur singur si care e cu timpul mai bun.

 

Asta si mai bem ceva, ca n-am mai fost la o intrunire cu GS-uri de mult.

 

Cine castiga plateste berea la toti ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa facem o cursa pe Amkart, doar pentru GS-uri.

 

Pe timp, fiecare face un tur singur si care e cu timpul mai bun.

 

Asta si mai bem ceva, ca n-am mai fost la o intrunire cu GS-uri de mult.

 

Cine castiga plateste berea la toti ;)

 

Pai cu intalnirea sunt de acord, n-am mai auzit nici o chemare...

Cursa pe Amkart nu stiu daca ma bag, fara practica. Si pana acuma n-am dat niciodata pe acolo cu moto ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu intalnirea sunt de acord, n-am mai auzit nici o chemare...

Cursa pe Amkart nu stiu daca ma bag, fara practica. Si pana acuma n-am dat niciodata pe acolo cu moto :rolleyes:

 

Nu e important cine castiga. E mai important sa participi!

 

Eu m-ash baga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi pe la 6 dupa amiaza e ok pentru voi ?

 

La Amkart e 15 ron pentru un sfert de ora. Destul pentru cateva ture.

 

Eu la ora aia inca sunt la birou. Si nu prea merge sa vin cu mobra, desi e relativ aproape de Pipera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incarcat manualul scanat..http://www.tanga-moteurs.ro/service/... suzuki gs500-F

 

E manualul de utilizare(bun si asta pentru cine nu-l are...)

Ramane valabila intrebarea mea pentru manualul de SERVICE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand suspensia originala de pe banditul meu de 600 (Suzuki Bandit 600N, GN77B).

Este din '95, 23000 km.

 

Reprezinta o imbunatatire fata de suspensiile vechi de GS500.

Se instaleaza fara alte modificari ("plug and play" :().

 

O vand cu 100 RON.

 

PM daca e interesat cineva.

 

 

Paul :rolleyes:

Editat de batman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...