Thomas Postat Mai 25, 2008 Autor Share Postat Mai 25, 2008 chiar nu si-a schimbat nimeni placutele de frana fata? Nu stiu ce intelegi tu prin specificatii, dar poftim mai jos SUZUKI - Street & Dual Purpose GS E cc 500 Year 1989 - 1994 Fata Dimension: 93,5 x 35,5 x 8,8 141,0 x 42,0 x 8,3 Spate Dimension: 52,6 x 52,9 x 9,0 SUZUKI - Street & Dual Purpose GS E cc 500 Year 1995 - 2003 Fata Dimension: 109,6 x 44,4 x 8,5 133,8 x 37,2 x 8,5 Spate Dimension: 52,6 x 52,9 x 9,0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 eu am pirelli sport demon de la romipret foarte bun si livrare rapida ce sa mai zic,toata ziua sunt cu scaritele pe asfalt,au aderenta foarte buna asta am si eu momentan. pe fata e super ok, dar spatele e f usor de pierdut, imi fuge la orice franare mai brusca, demaraj, de umed nu mai vorbesc...ce dimens pot baga max? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 eu am umblat cu niste pneuri asa de roase ca numai luceau,ca acuma pot controla perfect tendintele astea de fuga care sunt totusi minime pe asfalt uscat si curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Poti sa-ti iei cauciucuri mitas de la chemtrans.Sunt ieftine si bune:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 cine are la gs 500 f modelul nou, numar ERR??? si este incepator? ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...adik...eu! Tu erai aseara la academie la trecerea de pietoni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
totyo Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Nu stiu ce intelegi tu prin specificatii, dar poftim mai josSUZUKI - Street & Dual Purpose GS E cc 500 Year 1989 - 1994 Fata Dimension: 93,5 x 35,5 x 8,8 141,0 x 42,0 x 8,3 Spate Dimension: 52,6 x 52,9 x 9,0 SUZUKI - Street & Dual Purpose GS E cc 500 Year 1995 - 2003 Fata Dimension: 109,6 x 44,4 x 8,5 133,8 x 37,2 x 8,5 Spate Dimension: 52,6 x 52,9 x 9,0 mersi de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nou_nascut Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 salutare. Aveti vreunul gsul de vanzare?Dupa 2005. p.s: e ptr muierea me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 eu am ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...adik...eu! Tu erai aseara la academie la trecerea de pietoni? da, eu eram ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) salutare.Aveti vreunul gsul de vanzare?Dupa 2005. p.s: e ptr muierea me Poate la anu' il dau....pana atunci, e inca bun de calarit!Si oricum, din pacate, acum, nu am ce sa iau in loc(modele putine la preturi mari). Oricum, felicitari, te-ai orientat bine.E exact ce trebuie unui incepator(am vazut multe muieri pe GS si se tineau destul de bine). Din pacate am inteles ca nu se mai importa....din cauza ca sunt Euro2 si nu se mai inmatriculeaza de noi!Niste cretini! ...da, eu eram ala Nice 2 meet u! Editat Mai 25, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nou_nascut Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Cat costa un F nou, luat de la reprezentanta sau de oriunde din alta parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) Cat costa un F nou, luat de la reprezentanta sau de oriunde din alta parte? Nou nu mai aduce nimeni azi!Am zis mai sus de ce! Spre exemplu in SUA este 5200 $ Eu l-am luat acum un an cu 5300 Euro de la reprezentanta. Iata inca un exemplu de discriminare a romanilor(acelasi produs la alt pret, mult mai mare decat la "civilizati"). Editat Mai 25, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Little Brother Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Nou nu mai aduce nimeni azi!Am zis mai sus de ce! Spre exemplu in SUA este 5200 $ Eu l-am luat acum un an cu 5300 Euro de la reprezentanta. Iata inca un exemplu de discriminare a romanilor(acelasi produs la alt pret, mult mai mare decat la "civilizati"). Nu stiu ce sa zic de adus dar, in Brasov la un magazin sepcializat chiar au oferta de pret pt un GS500: pret cu TVA 4.780 € iar pt un GS500F: pret cu TVA 5.574 € ambele din 2007. Daca oamenii vand banuiesc ca nu sunt probleme cu inmatricularea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 eu am la oferta din 2006 la 17.140 kilometrii cu numai 3.850 euroi:D dar aici nu este topic de vanzari .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 am nevoie de un ghidon de gs, l-a strambat o cazatura usoara. (din 2007 e al meu, naked). as mai avea nevoie de cate ceva. poate ma ghidati undeva. cap de ghidon stanga capac motor stanga (nu stiu daca asa ii zice . e treaba aia care se zgaraie la prima cazatura ar mai fi ceva. s-a rupt vreun contact pe acolo. nu mai porneste . decat impinsa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) Nu stiu ce sa zic de adus dar, in Brasov la un magazin sepcializat chiar au oferta de pret pt un GS500: pret cu TVA 4.780 ? iar pt un GS500F: pret cu TVA 5.574 ? ambele din 2007. Daca oamenii vand banuiesc ca nu sunt probleme cu inmatricularea Uffff....Poti inmatricula DOAR motociclete euro II second hand(cum sunt cele doua din exemplul tau). Cele NOI nu mai pot fi inmatriculate.Stiu, suna aberant, dar asta e adevarul(doar traim in Romania, nu?) S-a mai discutat aici! Editat Mai 25, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Little Brother Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Uffff....Poti inmatricula DOAR motociclete euro II second hand(cum sunt cele doua din exemplul tau). Cele NOI nu mai pot fi inmatriculate.Stiu, suna aberant, dar asta e adevarul(doar traim in Romania, nu?) S-a mai discutat aici! Cele de care ziceam sunt noi. Dar nho... asa o fi. Nu ma bag in discutii care ma depasesc Oricum.. it suck. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 am nevoie de un ghidon de gs, l-a strambat o cazatura usoara. (din 2007 e al meu, naked). as mai avea nevoie de cate ceva. poate ma ghidati undeva.cap de ghidon stanga capac motor stanga (nu stiu daca asa ii zice . e treaba aia care se zgaraie la prima cazatura ar mai fi ceva. s-a rupt vreun contact pe acolo. nu mai porneste . decat impinsa sanatate! Salut Si eu caut cam aceleasi piese... sunt mai multe varaiante de a le cumpara... cele mai ieftine... ghidon 85 E capac alternator 150 E cap ghidon 20E pe comanda cam in 3 saptamani... daca vrei mai multe detalii 0726257655 bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 asta e nasol la GS.... ghidonul parca e de mamaliga. foarte usor de stramba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DHL Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 am nevoie de un ghidon de gs, l-a strambat o cazatura usoara. (din 2007 e al meu, naked). as mai avea nevoie de cate ceva. poate ma ghidati undeva.cap de ghidon stanga capac motor stanga (nu stiu daca asa ii zice . e treaba aia care se zgaraie la prima cazatura ar mai fi ceva. s-a rupt vreun contact pe acolo. nu mai porneste . decat impinsa sanatate! Vezi aici cateva ghidoane de GS http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?req=s...titlul=Ghidoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 am nevoie de un ghidon de gs, l-a strambat o cazatura usoara. (din 2007 e al meu, naked). as mai avea nevoie de cate ceva. poate ma ghidati undeva.cap de ghidon stanga capac motor stanga (nu stiu daca asa ii zice . e treaba aia care se zgaraie la prima cazatura ar mai fi ceva. s-a rupt vreun contact pe acolo. nu mai porneste . decat impinsa sanatate! sal nu stiu ce fel de ghidon ai nevoe....am eu unul cu suport cu tot de la un gs-eu din 97...daca potriveste da add pe mes si vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 multumesc baieti ! din fericire vin cu vesti bune ghidonul fiind doar putin stramb l-am indreptat si acum e ok. nu e nicio diferenta in mers. capul de ghidon nu e rupt, era doar iesit putin. iar faza cu pornitul... chiar sub maneta de ambreiaj e un contact . si era iesit . de asta nu pornea. asa ca ma intorc pe asfalt mai raman capacul de la alternator si rezervorul si codita zgariate. sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Salutare, Trebuie sa fac un schimb de ulei+filtru pentru GS 500 F(2004) zilele astea si as vrea sa le iau din Bucuresti de undeva pana vineri. Daca stiti pe unde unde as putea gasi repede(in afara de reprezentanta) si cam ce ar fi bine sa bag(tip/marca ulei)add reply ...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 am calculat consumul. a iesit 3,95 l la 100 km intr adevar,mers mult in afara cu a 6 la 100 la ora,dar si ceva oras,schimbat la 5000 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 multumesc baieti ! din fericire vin cu vesti bune ghidonul fiind doar putin stramb l-am indreptat si acum e ok. nu e nicio diferenta in mers. capul de ghidon nu e rupt, era doar iesit putin. iar faza cu pornitul... chiar sub maneta de ambreiaj e un contact . si era iesit . de asta nu pornea. asa ca ma intorc pe asfalt mai raman capacul de la alternator si rezervorul si codita zgariate. sanatate ! dar tu stii ca nu e f sanatos ce ai facut nu ? adica i-ai scazut f mult din rezistenta acum...sa nu iei naiba o groapa mai tare sa te trezesti cu ghidonu in bratze. un ghidon in mod normal nu se indoaie la loc. fie il lasi fie il schimbi. si eu il am stramb dar asa l-am lasat tocmai din cauza asta si m-am si obisnuit. o sa il schimb acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 eu am dat pe ulei si filtru 150 lei. ulei motul sintetic super bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.