Thomas Postat Iunie 1, 2008 Autor Share Postat Iunie 1, 2008 Am un set de 7 discuri de ambreiaj Vesrah de la fostul GS, noi, nefolosite. Le cumparasem cand am luat GS-ul in ideea ca ma vor lasa. Nu m-au lasat pana l-am vandut. Se potrivesc la toate modelele de GS-uri din 1989 si pana in prezent. Daca are cineva nevoie, discutam de pret. Oricum eu le tin degeaba Astea sunt: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zainea Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 salut am si eu o probelma si poate ma ajuta careva . in priincipiu problema sta in felul urmator daca pornesc motorul cu fuel tap pe on merg un pic si incepe sa faca ca si cand nu am benzina trag de gaz si moare dupa care proneste si moare din nou problema am observat ca dispare daca pun fuel tap-ul pe pri dar acum vine si o intrebarea care e diferenta dintre on si pri si de ce moare cand e pe on ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 1, 2008 Autor Share Postat Iunie 1, 2008 Pe "ON" s-au adunat mizerii de la benzina proasta cu care avem toti probleme. O curatare a rezervorului si a conductelor de legatura, plus o curatare a respectivului robinet ar trebui sa rezolve treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 are ceva daca las robinetul deschis peste noapte sau cateva zile? voi cum faceti?in mod normal imi dau seama ca nu prea ar avea ce sa se intample dar sunt curios cum scrie la carte....sau cum faceti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DHL Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 are ceva daca las robinetul deschis peste noapte sau cateva zile? voi cum faceti?in mod normal imi dau seama ca nu prea ar avea ce sa se intample dar sunt curios cum scrie la carte....sau cum faceti voi Eu il tin numai pe ON de cand am motorul. Pleaca din prima daca ii trag socul. Apoi il imping la loc cate putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 are ceva daca las robinetul deschis peste noapte sau cateva zile? voi cum faceti?in mod normal imi dau seama ca nu prea ar avea ce sa se intample dar sunt curios cum scrie la carte....sau cum faceti voi l-am uitat eu pe pri o saptamana si nu s-a intamplat nimic - semn ca ichide bine cuiu' la ambele carburatoare. incearca... mai nasol e cand cazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) Eu il tin numai pe ON de cand am motorul. Pleaca din prima daca ii trag socul. Apoi il imping la loc cate putin. Corect!La fel si eu! Naspa e cand ti se termina benzina si intri pe rezerva cu robinetul pe ON(moare motorul)!Si nu stiu cum dreac se face , dar de fiecare data se intampla in mijlocul intersectiei!De aia am hotarat ca urmatorul motor sa aiba macar un indicator al nivelului de carburant din rezervor! Editat Iunie 2, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zainea Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 da ok dar pana la urma tot nu mi-a raspuns nimeni la intrebare si repet as vrea sa stiu care e diferenta intre pri si on si ce s-ar putea intampla daca merg pe pri pentru ca pana se termina benzina din rezervor sa pot sa il curat nu pot sa il las pe on sau poate imi dati si mie un manual de gs500 E din '98 ca am gasit numai cel pana in '97 si m-as interesa singur ce si cum merci si asfalt uscat si fara gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Little Brother Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) da ok dar pana la urma tot nu mi-a raspuns nimeni la intrebare si repet as vrea sa stiu care e diferenta intre pri si on si ce s-ar putea intampla daca merg pe pri pentru ca pana se termina benzina din rezervor sa pot sa il curat nu pot sa il las pe on sau poate imi dati si mie un manual de gs500 E din '98 ca am gasit numai cel pana in '97 si m-as interesa singur ce si cum merci si asfalt uscat si fara gropi Am atasat o pagina din manualul de utilizare referitor la ON, RES si PRI. Cat despre manuale, nu s-a schimbat nimic major din 89 pana in prezent. Deci, il poti folosi linistit pe cel din '97. Editat Iunie 2, 2008 de Little Brother Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) da ok dar pana la urma tot nu mi-a raspuns nimeni la intrebare si repet as vrea sa stiu care e diferenta intre pri si on si ce s-ar putea intampla daca merg pe pri pentru ca pana se termina benzina din rezervor sa pot sa il curat nu pot sa il las pe on sau poate imi dati si mie un manual de gs500 E din '98 ca am gasit numai cel pana in '97 si m-as interesa singur ce si cum merci si asfalt uscat si fara gropi Daca ai manualul din '97, e OK.Robinetul e identic(acelasi principiu de functionare)pe toate modelele, indiferent de anul fabricatiei. ON-pozitia normala (recomandata)de functionare a motorului(atunci cand ai benzina in rezervor, peste rezerva de 4-5 litri). RES-pentru cazul cand mergi pe rezerva, ai mai putin de 4-5 litri in rezervor. PRI-Nu se recomanda a fi lasat in aceasta pozitie pe durate lungi, sau in functionare.Se utilizeaza doar cand motorul nu a fost pornit mult timp si benzina din carburator s-a evaporat, sau cand s-a rulat pana la epuizarea rezervei de benzina din rezervor.Teoretic se lasa cateva minute pe PRI pana se scurge benzina in carburator, dupa care se trece pe ON si se porneste motorul.Functionarea cu robinetul pe PRI pe perioade mari poate determina supraincarcarea caburatorului cu benzina, scurgerea acesteia in cilindri, uzura motorului si chiar reprezinta riscul producerii aprinderii benzinei. Concluzie:NU rula cu motorul pe PRI! Personal, cred ca tu ai o problema pe partea de alimentare cu combustibil..cum ziceau si ceilalti mai sus!Bafta! Editat Iunie 2, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Pai mai ies eu la o plimbare, dar peste vreo 2 saptamani cand ma intorc din concediu .Ce e curios ca din GS-istii cunoscuti pana acuma n-am mai "auzit" nici unul pe forum: Tendon, Adya Suzuki, Ugluk? V-ati mutat la alte categorii??? nici eu nu am "emigrat" la alte categorii... dar am fost ocupat cu 3 activitati mari si de baza - munca+beute+plimbari. am in gand sa nu las sa se odihneasca calul deloc.. ce ziceti sa aranjam o iesire pina in vama ? asa..un weekend. sau sa mergem la o intrunire ceva grupati. "ca in vremurile bune" astept raspunsuri gs-isti/ex-gs-isti trezitiva ca a venit vara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Salut, Pana una alta ce ziceti sa ne intalnim miercuri seara pe la 7 la Arc?!... noi+vechi posesori de GS sa mai schimbam o parere si poate punem de un drum in week-end. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
totyo Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Am si eu o problema, si anume: daca merg mai mult timp cu motorul turat(am patit in vit a 6-a de la 130 in sus) dintr-o data incepe sa scada din turatii si daca apas ambreiajul se opreste motorul. Dupa cateva secunde isi revine si merge normal, asta daca continui sa merg si tot dau de acceleratie. Tin sa repet: doar daca merg mai mult timp patesc asa, de exemplu daca e o linie dreapta de 2 km si stau cu acceleratia la maxim. A mai patit cineva ceva de genu asta? Ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Vin si eu la intrunire cu gs-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Am si eu o problema, si anume: daca merg mai mult timp cu motorul turat(am patit in vit a 6-a de la 130 in sus) dintr-o data incepe sa scada din turatii si daca apas ambreiajul se opreste motorul. Dupa cateva secunde isi revine si merge normal, asta daca continui sa merg si tot dau de acceleratie. Tin sa repet: doar daca merg mai mult timp patesc asa, de exemplu daca e o linie dreapta de 2 km si stau cu acceleratia la maxim. A mai patit cineva ceva de genu asta? Ce poate fi? Ajunge prea putina benzina in carburator, probabil ai ceva mizerie in rezervor sau pe furtune. Poti verifica schimband robinetul de benzina pe alta pozitie. Asfalt Uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
totyo Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Ajunge prea putina benzina in carburator, probabil ai ceva mizerie in rezervor sau pe furtune. Poti verifica schimband robinetul de benzina pe alta pozitie. Asfalt Uscat Pai mi-a facut prima oara dupa ce am ramas fara benzina in rezervor. Atunci nu am stiut ce are si m-am oprit, s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca, l-am pus pe pri, am fumat o tigara si a pornit fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Pai mi-a facut prima oara dupa ce am ramas fara benzina in rezervor. Atunci nu am stiut ce are si m-am oprit, s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca, l-am pus pe pri, am fumat o tigara si a pornit fara probleme. sal tot aceeas problema am avut si eu de vreo saptamana incoace.... ..azi am desfacut carburatoarele si le-am curatat era pana la jumatate apa in ele multumesc pe aceasta cale celor de la OMV...numai de la ei bag benzina-apa--amestecat acum merge beton vand suzuki gs500..detalii aici -http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gs%20500-din-1997-96582.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 deci...m aine la arc vin gs'istii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 deci...m aine la arc vin gs'istii??? Eu vin....vreau sa va cunosc BTW pana la urma am facut si eu schimbul de ulei cum ai mentionat mai sus: MOTUL full sintetic(7100 10W40) si filtru ulei (l-am gasit cel mai usor) K&N = cam 160 roni toata treaba.Inainte vibra cam nasol dar de cand am facut schimbul toarce ca o pisicutza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Am si eu o problema, si anume: daca merg mai mult timp cu motorul turat(am patit in vit a 6-a de la 130 in sus) dintr-o data incepe sa scada din turatii si daca apas ambreiajul se opreste motorul. Dupa cateva secunde isi revine si merge normal, asta daca continui sa merg si tot dau de acceleratie. Tin sa repet: doar daca merg mai mult timp patesc asa, de exemplu daca e o linie dreapta de 2 km si stau cu acceleratia la maxim. A mai patit cineva ceva de genu asta? Ce poate fi? cand face asa, il trec direct pe pri fara sa ma opresc. Am sa suflu si eu toata alimentarea cu aer comprimat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 ramane pe maine , la arc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Sper sa ajung si eu. La ce ora exact se petrece ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Vin si eu... pe jos.... (sunt la job, fara motor si scap la 18:00 ) Sper sa nu ma luati la omor si sa va mai gasesc la ora aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 19 . 19-30 . se mai anunta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 prezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.