Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

F nasol ce ai patit. Invatatura de minte, inainte de fiecare drum mai lung trebuie verificat nivelul la ulei. Din pacate lectia asta ustura rau la buzunar acuma .. :bigstar: Oricum eu zic ca ar trebui sa mergi peste ei chiar daca nu mai e in garantie, nu mi se pare normal ca un motor de 2 ani servisat la timp la ei sa se caleze asa. Uleiul ala ce a facut, s-a evaporat ????

 

Foarte nasol ce ai patit. Parca a mai postat unul de curand care a patint lafel, diferenta fiind ca respectivul a dat de inteles ca in 11.000km (facuti in 2 ani) nu a schimbat sau verificat uleiul (daca imi amintesc bine). Pana la urma atata timp cat motorul nu mai e in garantie nu cred ca poti arunca pisica in curtea altcuiva. Incearca totusi la protectia consumatorului si poate afli ce mai poti face.

 

Nivelul de ulei trebuie verificat des. La fiecare 500-1000 km facuti merita sa arunci un ochi pe joja. GS-ul are aproape 3l de ulei in el, si functioneaza fara sa se aprinda becul rosu (cel care arata presiunea de ulei) si cu 2 litri. Daca pleci la un drum lung doar cu 2 litri in motor poti avea surprize mai ales daca mergi la munte (datorita vailor si dealurilor e posibil ca "bruma" de ulei ramasa in motor sa nu mai stea in zona sorbului si astfel sa ramai fara presiune de ulei pe instalatie).

 

 

Deoarece poate unii dintre voi se intreaba unde poate sa dispara uleiul pun o lista cu posibile cauze:

 

1. o parte din ulei este ars de motor (chiar daca este nou - se intampla la orice motor termic) - pelicula ce ramane pe cilintrii

2. in functie de regimul de functionare (daca e foarte cald si il tii foarte turat) o mica parte din ulei se poate evapora iar vaporii sunt trasi prin filtrul de aer in motor - deci se consuma

3. daca se incinge foarte tare poate sa scape foarte putin pe la garnitura de la capacul chiulasei - se opserva cu ochiul liber.

4. in cazul in care surubul pe unde se scoate uleiul (cel de sub motor) nu e strans bine o parte din ulei pica pe galeriile de evacuare si este ars instantaneu...

5. daca odata cu filtrul de ulei nu ati schimbat si garnitura de la capac - poate sa piarda si pe acolo.

6. in cazul in care turometrul este de tipul cu cablu - se poate pierde si pe la acel cablu.

7. mai poate pierde si pe la axul pe care se monteaza pinionul in cazul in care simeringul este uzat (ma refer la pinionul din motor pe care se monteaza lantzul ce transmite miscarea la roata)

 

cam asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se unge cu spray de lant, gasesti la magazinele de motociclete. Nu incerca altceva, distrugi lantul, deci fara ulei de gatit sau de motor, vaselina, etc.

 

Da pe fiecare za a lantului, la imbinarile acelea rotunde. In principiu ideea e sa fie "ude" bine, te prinzi tu in timp cat trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se unge cu spray de lant, gasesti la magazinele de motociclete. Nu incerca altceva, distrugi lantul, deci fara ulei de gatit sau de motor, vaselina, etc.

 

Da pe fiecare za a lantului, la imbinarile acelea rotunde. In principiu ideea e sa fie "ude" bine, te prinzi tu in timp cat trebuie.

 

Multumesc.. ma duc sa l cumpar..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Tocmai am segmentat motorul, am schimbat o pastila care era mult sub cote... Dupa ce am facut motorul, tot tacane, se aude tac, tac, tac, si face din ce in ce mai repede odata cu cresterea turatiei. Adica cred ca tacane la fel ca inainte de al duce la segmentant. Ce mai poatesa tacane in el avand in vedere ca am schimbat pastila. El merge bine, trage, compresia e buna...

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu..http://www.evacuarecarbon.com/multimedia.php..pana la urma o sa il repar pe banii mei si dupa aceea o sa il vand ca oricum vreau sa iau ceva mai mare :kiss:. ii cumpar un motor nou..asta e acum m-am invatzat minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu..http://www.evacuarecarbon.com/multimedia.php..pana la urma o sa il repar pe banii mei si dupa aceea o sa il vand ca oricum vreau sa iau ceva mai mare :kiss:. ii cumpar un motor nou..asta e acum m-am invatzat minte.

ai toba de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cateva zile am patit`o cu gs`u... i`am dat pana prin 120 -130...cand a inceput sa bata ceva la motor...de zici ca era motor pe baterie... la service au zis ca sigur is cuzinetii... dezmembreaza careva dintre voi gs? sau de unde`mi pot face rost? nu`mi tre noi... sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am shi io neste pese de gs daca vrea careva...

le dau ieftin rau...

tel 0745771106

 

 

carcuratoare+cadru+inst electrica+electromotor+alternator+rotile cu frane shi cauciucuri aproape noi+ saua + plastice+oglinzi +coarne cu toate comenzile functionale+cadru inmatriculat + bobine+cabluri

 

toate astea daca le vrea careva la gramada 300 euro

 

puteti sa-mi scrieti shi pe mail sau vb pe mess homaru_m@yahoo.com

Editat de homarul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cateva zile am patit`o cu gs`u... i`am dat pana prin 120 -130...cand a inceput sa bata ceva la motor...de zici ca era motor pe baterie... la service au zis ca sigur is cuzinetii... dezmembreaza careva dintre voi gs? sau de unde`mi pot face rost? nu`mi tre noi... sa mearga.

 

eu am desfacut recent partea de sus a motorului si pot sa spun ca GS-ul nu are cuzineti, este cu actionare direct pe supapa a axului cu came. Banuiesc una din saibele de la supape, care regleaza jocul sa se fi spart si de asta sa ai probleme.

 

 

 

In alta ordine de idei, am desfacut si curatat, degresat, facut luna carburatoarele.. etc.. reglat aerul la 2 ture (mentionez ca am gasit ca am 120 jigler princip si 40 pilot) si dupa ce porneste acum motorul si se incalzeste.. daca incerc sa turez, se tureaza dar imi ramane la 3000 ture sau mai sus. Nu stiu la ce sa ma uit.. am reverificat carburatoarele, am pornit-o fara cabluri, ca sa nu am probleme cu agatatul la vreunul, am verificat si rasverificat mai toate. Am incercat sa le modifc surubul de sincronizare, isi revine pe moment si daca reaccelerez iar ramane turat. Un alt lucru ar fi ca doar la capacul de sincronizare al carb din stanga, daca il scot scade turatia motorului dar la cel din dreapta nu este nici o modificare. Dati o idee pls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am desfacut recent partea de sus a motorului si pot sa spun ca GS-ul nu are cuzineti, este cu actionare direct pe supapa a axului cu came. Banuiesc una din saibele de la supape, care regleaza jocul sa se fi spart si de asta sa ai probleme.

 

 

 

In alta ordine de idei, am desfacut si curatat, degresat, facut luna carburatoarele.. etc.. reglat aerul la 2 ture (mentionez ca am gasit ca am 120 jigler princip si 40 pilot) si dupa ce porneste acum motorul si se incalzeste.. daca incerc sa turez, se tureaza dar imi ramane la 3000 ture sau mai sus. Nu stiu la ce sa ma uit.. am reverificat carburatoarele, am pornit-o fara cabluri, ca sa nu am probleme cu agatatul la vreunul, am verificat si rasverificat mai toate. Am incercat sa le modifc surubul de sincronizare, isi revine pe moment si daca reaccelerez iar ramane turat. Un alt lucru ar fi ca doar la capacul de sincronizare al carb din stanga, daca il scot scade turatia motorului dar la cel din dreapta nu este nici o modificare. Dati o idee pls.

 

 

 

mda...si eu pateam inainte...de mergeam linistit in oras...si cand opream la stop aveam 3000 de ture...reglam relantiu si peste 2 stopuri iar era la 3000...se poate misca surubelu ala de la relantiu in halu asta sau altceva o fi de vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...si eu pateam inainte...de mergeam linistit in oras...si cand opream la stop aveam 3000 de ture...reglam relantiu si peste 2 stopuri iar era la 3000...se poate misca surubelu ala de la relantiu in halu asta sau altceva o fi de vina?

 

 

sigur e altceva.. ieri am pornit-o si fara cabluri puse, filtru de aer .. rezervor sa u furtune.. doar carburatoarele si un furtun pentru benzina.. la fel face dupa ce se incalzeste.. se accelereaza frumos dar nu mai revine din ture.. problema deci e altundeva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am desfacut recent partea de sus a motorului si pot sa spun ca GS-ul nu are cuzineti, este cu actionare direct pe supapa a axului cu came. Banuiesc una din saibele de la supape, care regleaza jocul sa se fi spart si de asta sa ai probleme.

 

GS-ul are cuzineti la arborele cotit (adica vibrochen) la biele si la arborele de echilibru (parca in engleza ii spune balancer shaft), DAR nu are la axele cu came. Asa a fost proiectat ...

 

Acele shaibe de care regleaza jocul de la supape se numesc in engleza "shim" iar la noi "pastile".

 

Cand comanzi cuzineti trebuie sa o faci dupa culoare... Pe arbore si pe motor sunt cateva coduri care puse impreuna intr-un tabel => rezulta culoarea dupa care comanzi cuzinetii.

 

Tabelul este dat in manualul haynes.

 

Bafta.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gs-isti convoc o adunare !!! nu am mai iesit de multa vreme in grup. asa ca hai sa o facem. hai sa i cunoastem pe "mai micutii" nostri fratiori si sa vorbim despre ale noastre.

eu propun locul si voi alegeti de comun acord ziua si orele :

"la ' apasu" zic eu sa ne vedem e un club de bikeri prin regie e mistoh si atmosfera si muzica dar mai ales berea :D

 

tipului de la mare care ma ajutat cu bani (eu sunt cel cu tel si portofelu "pierdute" ), da mi un semn ca tre sa bem impreuna :kiss:

 

GS-isti treziti va din hibernare !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e in regie linga pui de urs (mare restaurant de care trebuia sa stiu cica) ptr cei ce nu stiu ne putem aduna in fata academiei militare

 

haideti gs-isti ca in trecut eram mai multi :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...