ravemaker Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Subscriu Fara plumb de 95 de la Petrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 n'am rezolvat cu semnalele si oglinda dreapta ( de carenata) pt a trece ITP'ul. am fost plecat. app. pe 16 plec pe urmatorul traseu: buc - bacau - piatra - bicaz - sovata - sibiu - pitesti - bucuresti. cineva interesat? si inca ceva, am mare nevoie d eun top'case si suportul de prindere. ma poate imprumututa cineva care are pt 4 zile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 am si eu o problema cu gs-ul meu, din ce mi s-a spus de la service .. n-am compresie pe unul din pistoane, nenea de acolo l-a desfacut l-a gadilat a reparat supapa si din cate am inteles ...deasupra supapei exista niste placute metalice de o anumita dimensiune care inchid supapa parca .. eh placutele alea nu se mai potrivesc la mine, tipul a comandat placute mai mici cu vreo 15 nr mai jos din cate am inteles si tot nu e de ajuns ... intrebarea mea este se poate masura cumva jocul acele sau ce naiba trebuie masurat pe acolo ca sa nu comande asa la nimereala ? si daca da ..... unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Gume !Ce cauciucuri folositi ? Care vi s-au parut cele mai bune ? Care se comporta cel mai bine la nisipul de pe asfalt (care este pe marginea drumului ) ? Ce dimensiuni folositi (daca a-ti schimbat rotile orig.)? Pretzuri !? ==============thk problema asta o voi intampina si eu in curand.Momentan am Pirelli Demon dar sunt invechite si nu prea mai fac fata.Pe umezeala se duce sanie iar la demaraj merge in gol.Am vazut pe site aici o oferta cu niste cauciucuri Maxis la preturi super ok.a incercat cineva?daca nu, sunt tentat sa incerc un Michelin Pilot Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 am si eu o problema cu gs-ul meu, din ce mi s-a spus de la service .. n-am compresie pe unul din pistoane, nenea de acolo l-a desfacut l-a gadilat a reparat supapa si din cate am inteles ...deasupra supapei exista niste placute metalice de o anumita dimensiune care inchid supapa parca .. eh placutele alea nu se mai potrivesc la mine, tipul a comandat placute mai mici cu vreo 15 nr mai jos din cate am inteles si tot nu e de ajuns ...intrebarea mea este se poate masura cumva jocul acele sau ce naiba trebuie masurat pe acolo ca sa nu comande asa la nimereala ? si daca da ..... unde ? Se masoara jocul supapei si grosimea reala a pastilutei (nu te iei dupa ce scrie pe ea, ca intre timp s-ar putea sa se fi micsorat, sau a polizat-o cineva la o reparatie anterioara). Dupa care te uiti in tabelul de mai jos pentru a vedea ce pastiluta iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 oke si exista vreo chestie speciala care masoara jocul acela ? el a comandat placutele si erau prea mari nu prea mici acum astept sa vina unele mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 stie careva ce tipuri de suporti si ce case-uri merg la un gs? top si laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 oke si exista vreo chestie speciala care masoara jocul acela? el a comandat placutele si erau prea mari nu prea mici acum astept sa vina unele mai mici Jocul se masoara cu lere, pastilutele cu un micrometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 pai mi-a crapat motorul...cred ca m-au tzepuit cei de la b&s si nu au pus cat ulei trebuia si am ramas fara ulei dupa 2000km in varfu muntelui...si eu fraier ca nu am verificat dar na...bagasem ulei full sintetic 3 l cat naiba intra nu ma asteptam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 pai mi-a crapat motorul...cred ca m-au tzepuit cei de la b&s si nu au pus cat ulei trebuia si am ramas fara ulei dupa 2000km in varfu muntelui...si eu fraier ca nu am verificat dar na...bagasem ulei full sintetic 3 l cat naiba intra nu ma asteptam... Aia de la B&S nu sunt de incredere la service. Mie au uitat sa imi verifice placutele de frana si am ramas fara. Alta data mi-au pus pe factura bujii si schimbarea lor dar nici nu s-au uitat de ele. Nu mi-au spus ca s-a uzat lantul, etc N-am incredere in ei, ma mai duc doar ca sa nu pierd garantia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Aia de la B&S nu sunt de incredere la service. Mie au uitat sa imi verifice placutele de frana si am ramas fara. Alta data mi-au pus pe factura bujii si schimbarea lor dar nici nu s-au uitat de ele. Nu mi-au spus ca s-a uzat lantul, etc N-am incredere in ei, ma mai duc doar ca sa nu pierd garantia. In garantie, poti merge pentru revizii si interventii la Motorteam.Sunt dealeri autorizati Suzuki.Si eu am renuntat sa mai fac revizii la B&S, din aceleasi motive descrise de tine mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 tocmai mi s-a terminat garantia...exact in luna in care mi-a crapat motoru...si e cam varza facut si cre ca mai degraba il schimb...arbore cuzineti piston mai tot e busit in el.. eram pe serpentine si oricum eu am toba galagioasa si ma dadeam pe acolo si eram f concentrat la drum si nu am vazut ca s-a aprins becul de ulei si am auzit ca bate motorul prea tarziu cand simteam ca trage nitel aiurea...si vraiste s'a facut...acum caut motor de gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 F nasol ce ai patit. Invatatura de minte, inainte de fiecare drum mai lung trebuie verificat nivelul la ulei. Din pacate lectia asta ustura rau la buzunar acuma .. Oricum eu zic ca ar trebui sa mergi peste ei chiar daca nu mai e in garantie, nu mi se pare normal ca un motor de 2 ani servisat la timp la ei sa se caleze asa. Uleiul ala ce a facut, s-a evaporat ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 F nasol ce ai patit. Invatatura de minte, inainte de fiecare drum mai lung trebuie verificat nivelul la ulei. Din pacate lectia asta ustura rau la buzunar acuma .. Oricum eu zic ca ar trebui sa mergi peste ei chiar daca nu mai e in garantie, nu mi se pare normal ca un motor de 2 ani servisat la timp la ei sa se caleze asa. Uleiul ala ce a facut, s-a evaporat ???? Foarte nasol ce ai patit. Parca a mai postat unul de curand care a patint lafel, diferenta fiind ca respectivul a dat de inteles ca in 11.000km (facuti in 2 ani) nu a schimbat sau verificat uleiul (daca imi amintesc bine). Pana la urma atata timp cat motorul nu mai e in garantie nu cred ca poti arunca pisica in curtea altcuiva. Incearca totusi la protectia consumatorului si poate afli ce mai poti face. Nivelul de ulei trebuie verificat des. La fiecare 500-1000 km facuti merita sa arunci un ochi pe joja. GS-ul are aproape 3l de ulei in el, si functioneaza fara sa se aprinda becul rosu (cel care arata presiunea de ulei) si cu 2 litri. Daca pleci la un drum lung doar cu 2 litri in motor poti avea surprize mai ales daca mergi la munte (datorita vailor si dealurilor e posibil ca "bruma" de ulei ramasa in motor sa nu mai stea in zona sorbului si astfel sa ramai fara presiune de ulei pe instalatie). Deoarece poate unii dintre voi se intreaba unde poate sa dispara uleiul pun o lista cu posibile cauze: 1. o parte din ulei este ars de motor (chiar daca este nou - se intampla la orice motor termic) - pelicula ce ramane pe cilintrii 2. in functie de regimul de functionare (daca e foarte cald si il tii foarte turat) o mica parte din ulei se poate evapora iar vaporii sunt trasi prin filtrul de aer in motor - deci se consuma 3. daca se incinge foarte tare poate sa scape foarte putin pe la garnitura de la capacul chiulasei - se opserva cu ochiul liber. 4. in cazul in care surubul pe unde se scoate uleiul (cel de sub motor) nu e strans bine o parte din ulei pica pe galeriile de evacuare si este ars instantaneu... 5. daca odata cu filtrul de ulei nu ati schimbat si garnitura de la capac - poate sa piarda si pe acolo. 6. in cazul in care turometrul este de tipul cu cablu - se poate pierde si pe la acel cablu. 7. mai poate pierde si pe la axul pe care se monteaza pinionul in cazul in care simeringul este uzat (ma refer la pinionul din motor pe care se monteaza lantzul ce transmite miscarea la roata) cam asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Salutare Dupa aproape 2 luni de cautat piese.. montat..vopsit si toate cele... azi am auzit din nou motorul mergand... , am o intrebare: lantul se unge?, daca da cu ce.., cat? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Se unge cu spray de lant, gasesti la magazinele de motociclete. Nu incerca altceva, distrugi lantul, deci fara ulei de gatit sau de motor, vaselina, etc. Da pe fiecare za a lantului, la imbinarile acelea rotunde. In principiu ideea e sa fie "ude" bine, te prinzi tu in timp cat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Se unge cu spray de lant, gasesti la magazinele de motociclete. Nu incerca altceva, distrugi lantul, deci fara ulei de gatit sau de motor, vaselina, etc. Da pe fiecare za a lantului, la imbinarile acelea rotunde. In principiu ideea e sa fie "ude" bine, te prinzi tu in timp cat trebuie. Multumesc.. ma duc sa l cumpar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Salutare, Tocmai am segmentat motorul, am schimbat o pastila care era mult sub cote... Dupa ce am facut motorul, tot tacane, se aude tac, tac, tac, si face din ce in ce mai repede odata cu cresterea turatiei. Adica cred ca tacane la fel ca inainte de al duce la segmentant. Ce mai poatesa tacane in el avand in vedere ca am schimbat pastila. El merge bine, trage, compresia e buna... Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 scuze ca postez offtopic dar caut si eu un moderator in vederea modificarii unui post care nu mai e de actualitate... PM va rog si va explic despre ce e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jcg Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 caut si eu o toba galagioasa care sa sune frumos pentru GS,daca are cineva.....pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 am eu..http://www.evacuarecarbon.com/multimedia.php..pana la urma o sa il repar pe banii mei si dupa aceea o sa il vand ca oricum vreau sa iau ceva mai mare . ii cumpar un motor nou..asta e acum m-am invatzat minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jcg Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 am eu..http://www.evacuarecarbon.com/multimedia.php..pana la urma o sa il repar pe banii mei si dupa aceea o sa il vand ca oricum vreau sa iau ceva mai mare . ii cumpar un motor nou..asta e acum m-am invatzat minte. ai toba de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NoComment Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 de cateva zile am patit`o cu gs`u... i`am dat pana prin 120 -130...cand a inceput sa bata ceva la motor...de zici ca era motor pe baterie... la service au zis ca sigur is cuzinetii... dezmembreaza careva dintre voi gs? sau de unde`mi pot face rost? nu`mi tre noi... sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
homarul Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 (editat) am shi io neste pese de gs daca vrea careva... le dau ieftin rau... tel 0745771106 carcuratoare+cadru+inst electrica+electromotor+alternator+rotile cu frane shi cauciucuri aproape noi+ saua + plastice+oglinzi +coarne cu toate comenzile functionale+cadru inmatriculat + bobine+cabluri toate astea daca le vrea careva la gramada 300 euro puteti sa-mi scrieti shi pe mail sau vb pe mess homaru_m@yahoo.com Editat Iulie 5, 2008 de homarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 de cateva zile am patit`o cu gs`u... i`am dat pana prin 120 -130...cand a inceput sa bata ceva la motor...de zici ca era motor pe baterie... la service au zis ca sigur is cuzinetii... dezmembreaza careva dintre voi gs? sau de unde`mi pot face rost? nu`mi tre noi... sa mearga. eu am desfacut recent partea de sus a motorului si pot sa spun ca GS-ul nu are cuzineti, este cu actionare direct pe supapa a axului cu came. Banuiesc una din saibele de la supape, care regleaza jocul sa se fi spart si de asta sa ai probleme. In alta ordine de idei, am desfacut si curatat, degresat, facut luna carburatoarele.. etc.. reglat aerul la 2 ture (mentionez ca am gasit ca am 120 jigler princip si 40 pilot) si dupa ce porneste acum motorul si se incalzeste.. daca incerc sa turez, se tureaza dar imi ramane la 3000 ture sau mai sus. Nu stiu la ce sa ma uit.. am reverificat carburatoarele, am pornit-o fara cabluri, ca sa nu am probleme cu agatatul la vreunul, am verificat si rasverificat mai toate. Am incercat sa le modifc surubul de sincronizare, isi revine pe moment si daca reaccelerez iar ramane turat. Un alt lucru ar fi ca doar la capacul de sincronizare al carb din stanga, daca il scot scade turatia motorului dar la cel din dreapta nu este nici o modificare. Dati o idee pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.