anescu Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 mda ... merg bine mtoarele asteaNu vrea nimeni piese? le dau moca..... sa scap de ele...... vreti? 0745771106 Pana la urma ce ai dezmembrat? GS500E sau GS500F (ala nou cu carena)? Ca eu am vers F si m-ar interesa un set de "plastice" de rezerva, just in case Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 maine la 06:00 in fata la academia militara ! ne adunam acolo si plecam spre "apasu " am shi io neste pese de gs daca vrea careva... le dau ieftin rau... tel 0745771106 "coarne cu toate comenzile functionale" in ce bani dai ? ma intereseaza daca ai ambele manete cu tot sistemul de prindere sau asta e altceva ? respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 salutare , urmeaza sa ii fac si eu schimbul de ulei la Suzi si as vrea sa stiu de ce chei as avea nevoie. Am vazut ca la filtrul de ulei imi trebuie cheie de 10, mai trebuie ceva cheie la filtru? La buson cheie de cat trebuie 14 15? , primul schimb asta e multumes si eventual daca se poate sa imi dati un cod de pe louis la placute de frana pe fata ca nu ma descurc cu germana deloc. multumesc inca o data . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 gs-isti convoc o adunare !!! nu am mai iesit de multa vreme in grup. asa ca hai sa o facem. hai sa i cunoastem pe "mai micutii" nostri fratiori si sa vorbim despre ale noastre. eu propun locul si voi alegeti de comun acord ziua si orele : "la ' apasu" zic eu sa ne vedem e un club de bikeri prin regie e mistoh si atmosfera si muzica dar mai ales berea tipului de la mare care ma ajutat cu bani (eu sunt cel cu tel si portofelu "pierdute" ), da mi un semn ca tre sa bem impreuna GS-isti treziti va din hibernare !!! eu sunt tipul de la mare ai recuperat si telefonul ? sper sa ajung si eu maine daca se tine intrunirea de geseisti. sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 salutare , urmeaza sa ii fac si eu schimbul de ulei la Suzi si as vrea sa stiu de ce chei as avea nevoie. Am vazut ca la filtrul de ulei imi trebuie cheie de 10, mai trebuie ceva cheie la filtru? La buson cheie de cat trebuie 14 15? , primul schimb asta e multumes si eventual daca se poate sa imi dati un cod de pe louis la placute de frana pe fata ca nu ma descurc cu germana deloc. multumesc inca o data . Cheie de 10 si 21 la buson. Filtrul stiu ca iese pe urma singur, fara alte complicatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Cheie de 10 si 21 la buson. Filtrul stiu ca iese pe urma singur, fara alte complicatii sa nu te atingi cu vre o cheie de nici o piulita de la motor !!! vorbesc ff serios ! fa rost de tubulare cu dimensiunile corespunzatoare altfel risti sa f**i piulita si sa iti blestemi apoi zilele... vorbeste cineva care a trecut prin asta ! morala "CHEIE NU , TUBULARA DA !" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) sa nu te atingi cu vre o cheie de nici o piulita de la motor !!! vorbesc ff serios ! fa rost de tubulare cu dimensiunile corespunzatoare altfel risti sa f**i piulita si sa iti blestemi apoi zilele... vorbeste cineva care a trecut prin asta ! morala "CHEIE NU , TUBULARA DA !" secondez.. si eu tot tubulare folosesc.. dar, daca danutz a intrebat de cheie, a primit raspunsul cautat Editat Iulie 8, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 referitor la intalnirea gs-istilor : ramane stabilit la 06:00 in fata ACADEMIA MILITARA eu o sa lucrez astazi (din pacate) asa ca daca ajung si nu va gasesc acolo vin/merg la apasu. daca se schimba ceva dati un semn pe 0726524741-george Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 referitor la intalnirea gs-istilor : ramane stabilit la 06:00 in fata ACADEMIA MILITARA eu o sa lucrez astazi (din pacate) asa ca daca ajung si nu va gasesc acolo vin/merg la apasu. daca se schimba ceva dati un semn pe 0726524741-george Fac tot posobilul sa ajung la 6 la academie...daca nu apasu pe unde e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalushu'mic Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Uite mai multe informatii aici , pe unde este Apasu ! /index.php?...229494&st=0 De la statia de metrou de la Politehnica (Apaca - sau Bulevardul Vasile Milea ) , sau cum vii dinspre Cotroceni ( in intersectia de la Apaca ) faci dreapta , ai sa vezi pe partea stanga Connex-ul , apoi terenurile de baschet din Politehnica , Universitatea "Artifex" , si prima strada pe stanga( in orice caz cat tine linia de tramvai - prima straduta- de fapt e singura ) ! Mergi pana in capatul strazii aproape ! O sa vezi sediul Electrica , apoi o spalatorie si langa spalatorie este "APASU" ! Sper sa ajungi la Academie! Take care of all ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 multumesc de sfaturi , bine ca am intrebat. Pai in acest caz cel mai bine fac rost de tubulare si stiu o treaba . . Am gasit pe louis ceva aparatori pentru praf care se pun din cate am vazut deasupra semeringurlor. Ajuta acestea in vreun fel ? sau ce fac de fapt aceste aparatori de praf ? Urmeaza sa ii schimb si semeringurile , merita sa ii pun si aceste aparatori de praf ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 imi vand geseul . nu am pus anunt , zilele astea o sa pun . am zis sa anunt aici prima oara. cine e interesat pm . aa, naked, 2007 (inmatriculata martie 2008 ) 6000 km , revizia de 6000 am facut-o azi. e cazuta usor pe stanga . 4200 E in alta ordine de ide .. nu am mai ajuns la apasu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 fuse si prima intunire a gs-istilor pe anul asta !!! hehe intr un mod bizar tocmai initiatorul intrunirii nu a venit pe motor (detalii !!!) dar ne vazuram , cunoscuram,beuram (nu aveau bere far de alchool); si am stabilit cumva o iesire spre "taramul fagaduintei" Dacorum Bike Fest . asa ca pina vineri asteptam noi inscrisi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 multumesc de sfaturi , bine ca am intrebat. Pai in acest caz cel mai bine fac rost de tubulare si stiu o treaba . . Am gasit pe louis ceva aparatori pentru praf care se pun din cate am vazut deasupra semeringurlor. Ajuta acestea in vreun fel ? sau ce fac de fapt aceste aparatori de praf ? Urmeaza sa ii schimb si semeringurile , merita sa ii pun si aceste aparatori de praf ? Pune-ti ca merita.... prelungeste viata simeringurilor. Eu am schimbat fix acum un an si deja iara imi curge ulei de la toata mizeria ce probabil o intrat ca nu o reusit simeringul de praf sa tina afara. mie imi pare rau ca nu mi-am pus atunci daca iarasi voi schimba simeringuri voi pune ca si altii o spus ca e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 fuse si prima intunire a gs-istilor pe anul asta !!! hehe intr un mod bizar tocmai initiatorul intrunirii nu a venit pe motor (detalii !!!) dar ne vazuram , cunoscuram,beuram (nu aveau bere far de alchool); si am stabilit cumva o iesire spre "taramul fagaduintei" Dacorum Bike Fest . asa ca pina vineri asteptam noi inscrisi A fost misto, mi-a placut la Apasul. Mergem si alta data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Eu din pacate nu am ajuns la Apasul ci doar in fata la Academia Militara, am stat vreo 10 min de vorba cu oamenii de acolo. Ne vedem la Bike Fest sper ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) Dacorum Bike Fest . asa ca pina vineri asteptam noi inscrisi Pai ceva detalii... Unde cum cand... Daca e uichendu asta nu pot, ca-s invitat la o nunta. PS: si intalniri mai in weekend, totusi. Ca in timpul saptamanii mai si muncim, eu oricum ajung acasa pe la 19:30, eventual pot sa dau o fuga la Biker's daca va mai adunati ca-i aproape de mine . Stiu, sunt lenes... PPS: aseara la intersectia Ferdinand/Mihai Bravu ~ 21:00 am vazut o fatuca cu un GS500F alb/albastru. B-xx-ZKA parca. E pe aici? Editat Iulie 9, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 am vazut preas tarziu anuntul cu intalnirea. totusi, peste vreo 2 sapt mergem un weekend la vadu? ceva de genul plecat sambata dim si intors duminica seara? ceva doritori? p.s. voi avea nevoie pt maxim o sapt de un suport top'case de GS... ma poate ajuta cineva? macar suportul, sper ca de cutie s afac rost din alta parte. P.p.s. am nevoie de o oglinda de Gs carenat model 2004 + pt o ora sa trec ITP'ul. ma poate ajuta careva? recompensa va fi in bere:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Da un PM cu nr tau de telefon si vorbim, am un suport de la Givi pe care l-am dat jos de pe a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Salut la toata lumea! Am un gs500e din 2003 si am facut de curand 6000 km cu el.Pentru ca in cartea tehnica scrie revizie la 6000 km am zis ca stiu ei ce vorbesc.Stiind cum lucreaza astia pe la service-urile noastre m-am hotarat sa o fac eu la mine acasa avand si sculele necesare(inclusiv cheie dinamometrica).Am sarit cativa pasi gen ulei filtre lichid frane placute de frane baterie,ulei si garnituri furca pentru ca astea au fost verificate sau schimbate la 5000 km (tot de mine).Lucrurile cele mai importante care ma interesau erau strangerea chiulasei,verificare intinzator lant distributie,echilibrare carburatoare. Am inceput prin a da jos rezervorul,scoaterea cablului de soc si a celui de ambreiaj(altfel nu are loc sa iasa capacul chiulasei).Atentie mare la scoaterea acestui capac ( poza mai jos) chiar daca are garnitura de cauciuc.Eu l-am desfacut din suruburi si l-am luat usor la ciocanit pe toate partile pana s-a eliberat singur. Scoaterea capacului se face prin ridicare si deplasare catre partea din spate a motocicletei aplecand un pic cablurile de acceleratie.Pentru strangerea suruburilor de chiulasa am facut asa cum scrie in haines desfacute si restranse.Chinuiala mare la desfacut suruburile exterioare ale chiulasei dar surpriza la cele interioare(cele care sunt udate de ulei) erau aproape libere( adica 1,2,3 si 4 din poza).Am facut o masuratoare de proba la dimensiunile piulitelor astora nenorocite si a spatiilor libere pe acolo si am descoperit ca au loc sa gripeze lantul de distributie daca zboara de tot(imaginatia mea se opreste aici ca ma apuca spaima...). Le-am strans apoi in ordine inversa dar am aplicat o forta de 50 Nm fata de 30-40 Nm cat e dat in carte(nu faceti ca mine decat pe riscul vostru ). Am montat la loc capacul dar pentru siguranta am sigilat garnitura cu silicon rosu pentru temperaturi inalte(e special pentru garnituri de motor) imi pare rau ca nu mai stiu cum se numeste dar e pe la orice magazin de piese auto.Intinzatorul de lant distributie nu l-am mai desfacut pentru ca lantul era bine intins cu un mic joc necesar.Atentie daca faceti ca mine bagati in viteza a 3-a preferabil sau mai sus ca sa invartiti motorul tragand de roata. Lantul are pozitii cand e liber sau intins,ideal e ca diferenta dintre liber si intins sa fie cat mai mica(adica intinzatorul isi face treaba). Am mai strans un pic ghidonul ca mi se parea cam liber. Sistemul de incarcare baga 13.2 V la 5000 rot nu ideal dar merge tinand cont ca la dacia veche a mea nu trecea de 13 nici moarta,iar aici consumatorii sunt clar mai putini. Am luat la strans toate suruburile.Nu pot spune ca erau libere dar nici mult nu cred ca mai rezistau. Echilibrarea carburatoarelor nu am facut inca. Am cumparat 2 vacuumetre si ma pregatesc sa o fac azi. Sper sa nu am surprize ca am auzit ca acele la vacuumetre se misca tot timpul. O sa vad. Atentie cu capacul de la ambreiaj.Am gasit o gramada de mizerie acolo nisip pietricele etc. amestecate cu ulei.Am facut greseala sa dau pe lant cu ulei si tot ce a colectat a aruncat sub capacul asta(cerc rosu in poza). Cam atat ar fi. Daca voi ati mai avut surprize cu diverse chestii spuneti-mi si mie. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 ce puteti sa-mi spuneti de un GS500 F. as vrea sa-mi iau unul Sh (am gasit mai multe intre 2200 si 3000 euro). este un motor bun ptr un incepator? si mai ales cum sta pe partea de fiabilitate si costuri intretinere.care-s bubele care apar mai des la acest model? merci P.S daca mai sitit pe careva sa vanda GS500 F bine intretinut dati-mi de veste, eventual un link ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Am gasit ulei MOTUL de 2 feluri, unul la 30 ron litru si unu la 46 ron. primul e MOTUL 3000 daca nu ma insel si al doilea Motul 7000 , Are mare importanta pe care il iau? Nu am putut sa imi masor compresia, in schimb am mers cu un GS carenat (cu 5500 km la bord) si nu am simtit nici o diferenta intre cele doua la accelerare. La 5000 km a mea a mancat 1 litru de ulei....e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 ce puteti sa-mi spuneti de un GS500 F. as vrea sa-mi iau unul Sh (am gasit mai multe intre 2200 si 3000 euro). este un motor bun ptr un incepator? si mai ales cum sta pe partea de fiabilitate si costuri intretinere.care-s bubele care apar mai des la acest model?merci P.S daca mai sitit pe careva sa vanda GS500 F bine intretinut dati-mi de veste, eventual un link ceva. Nu prea vad eu sa fie vandute la pret asa mic. Ca n-au aparut decat in 2004... Parca Jhon il vindea pe al lui acu' ceva vreme...la vreo 3500E E acelasi motor ca la GS500E (naked), diferenta e carena + partea din fatza (far street fighter, oglinzi, etc). Excelent pt un incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Nu am putut sa imi masor compresia, in schimb am mers cu un GS carenat (cu 5500 km la bord) si nu am simtit nici o diferenta intre cele doua la accelerare. La 5000 km a mea a mancat 1 litru de ulei....e normal? Papa de ulei la orice motor nu are voie sa apara.punct.Daca papa ulei inseamna lipsa compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 ce puteti sa-mi spuneti de un GS500 F. as vrea sa-mi iau unul Sh (am gasit mai multe intre 2200 si 3000 euro). este un motor bun ptr un incepator? si mai ales cum sta pe partea de fiabilitate si costuri intretinere.care-s bubele care apar mai des la acest model?merci P.S daca mai sitit pe careva sa vanda GS500 F bine intretinut dati-mi de veste, eventual un link ceva. E excelenta alegerea pentru un incepator. Daca ma rogi frumos, poate ti-l las la 4.800... (din 2007 si are 1.800Km). Bafta oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.