andu_wasup Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Dupa aia a dat si-o tura cu ea sa-i verifice franele. Si ce forta de franare ti-a trecut pe foaie? sa dea dracii daca ii las sa ''dea'' ture cu motorul meu, pe banii mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Si ce forta de franare ti-a trecut pe foaie? sa dea dracii daca ii las sa ''dea'' ture cu motorul meu, pe banii mei. Si eu am facut tot acolo. Sunt OK oamenii. Se uita putin la serii/lumini si merge cu ea 5 metri prin curte sa-i verifice franele. Asa ca nu ai de ce sa te cramponezi. Unul dintre ei imi povestea ca a mers multi ani pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Si eu am facut tot acolo. Sunt OK oamenii. Se uita putin la serii/lumini si merge cu ea 5 metri prin curte sa-i verifice franele. Asa ca nu ai de ce sa te cramponezi. Unul dintre ei imi povestea ca a mers multi ani pe motor. dar cine ii pune pe ei sa se plimbe cu motorul pentru verificarea sistemului de franare?legislativ ma refer. Conform legislatiei in vigoare motocicletele sunt incadrate in clasa 1-a de verificare,dar nu exista specificatii despre cum trebuie efectuata verificarea sistemului de franare(sau nu am sapat suficient). O plimbare de 5 metri?pai asta e total subiectiv in comparatie cu un test real pe stand. La partea cu mersul pe motor legea ii obliga sa posede permis pentru categoria pe care o verifica. Ar fi chiar culmea sa nu aiba nici permis, dar sa verifice franele in mers Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Multumesc. Ce se intampla daca nu fac/am inspectia tehnica? Am o bucatica de carena rupta langa un far, n-am chef sa schimb ditamai bucata de carena fata pentru ca sunt rupti 5cm. Am cumparat-o de noua acum 2 ani, oare avea facuta inspectia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 itp'ul espira la fiecare 2 ani. unde mi-am facut eu s'a uitat doar la serii. atat si nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Am cumparat-o de noua acum 2 ani, oare avea facuta inspectia? Dar talon la ea ai? Nu de alta dar scrie acolo pe ultima pagina data urmatoarei verificari tehnice.(e pagina aia cu un tabelas asa dragut de 3x4 casute) Titlul mare spune ''Anexa la certificatul de inmatriculare'' si mai jos ''Data urmatoarei inspectii tehnice''. Editat Martie 6, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 AHA. Andule, m-ai lamurit. Scrie "Data urmatoarei inspectii tehnice: 05.09.2009" 10X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 AHA. Andule, m-ai lamurit. Scrie "Data urmatoarei inspectii tehnice: 05.09.2009" 10X Pai mai ai ceva vreme. Nu stiu sa zic cu bucata lipsa din carena, posibil daca ai noroc sa nu conteze. Poti sa te interesezi din timp ca sa fii pregatit. Daca ai ITP-ul expirat parca se confisca talonul + amenda? Referitor la ITP: 1) franele cred ca-s cam greu de testat la fel ca la masini, asta si pt ca inca sunt putine moto la noi, nu stiu daca renteaza investitia in aparatura la cate moto sunt in Ro. Dar cand or sa fie ca prin Spania probabil c-o sa gaseasca si o "metodologie" corespunzatoare . Oricum daca pune omu o frana si vede ca nu tine cred ca-si poate face o opinie, nu? 2) Cand am fost cu masina mi-a zis tipul ca de ~1.5 ani RAR-ul face verificari, adica poate sa-i comunice mecanicului ca vin si ei sa verifice masina aflata deja in teste. Nu stiu daca fac la fel si pt moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 gs'isti, aveti asigurari la motoare? iar pt cele mai noi, un casco ceva??? Salut Si pe mine ma intereseaza casco.. am avut casco la astra 200euro / an: GS 500E , 2004- valoare asigurata 2000EURO, fransiza 10%, nu mai putin de 100euro, cam asta am avut...se poate ceva mai bine?? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Salut, Am la gs-ul meu un ghidon street cred, adica e mai lung si mai drept. Ma tot bate gandul sa trec la unu sport. Eu unu la un mic test m-am simtit mai comod cu ala sport. Voi ce parere aveti? Merita? Voua cum vi se pare modelul sport? Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Avantajul la ghidonul sport este ca stai mai aplecat......deci nu te loveste vantul asa tare. In schimb dupa 100 km apar dureri la umeri. Eu acum am trecut la ghidon "drept" , deci daca vrei ghidon "sport" cu toate accesoriile de prindere/fixare, da-mi un pm, le dau la pret simbolic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Sau daca vrei la schimb pentru ca pe mine ma intereseaza mai mult pentru drumuri mai lungi , da un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Cu ceva vreme in urma,cam prin noiembrie,ma plangeam eu de un zgomot ciudat(ca o bataie neuniforma si infundata) la motocicleta care aparea la relanti si de obicei dura cateva secunde: 1-2 batai pauza 1 secunda 1-2 batai pauza. In prima faza am catalogat-o ca proveniind din zona cutiei de viteze.Total gresit.Am cautat indelung pe net,pe forumuri externe,pe altii care au aceeasi problema.Surpriza mare a fost cand am aflat ca majoritatea gs-urile dupa 2000-2001 au aceeasta problema. Motiv: 1 sau mai multe ''cam folower'' isi fac joc in chiulasa si se deformeaza.Din pacate chestia asta deformeaza si chiulasa.Remedierea: se schimba ''cam folower'' si acele ''shim'' +chiulasa Din ce am inteles de la cei care au avut aceasta problema,zgomotul poate aparea oricand,inclusiv dupa un rulaj de 500 km .Asta a patit cineva care a mers cu motorul la garantie,i-au schimbat ce era de schimbat si dupa inca vreo 3000 km a aparut iar. In prima faza treaba se prezinta asa cum am zis mai sus,cateva batai la relanti.In timp(n-as putea zice dupa cati km) chestia conduce la un zgomot constant de bataie pe decelerare( de ce nu si in accelerare? ) Personal,zgomotul la mine a aparut pe la 5000 km.Motorul are acum 11000 km si problema nu pare sa devina mai grava decat am observat la inceput. Concluzie:doar un gust amar fata de suzuki LE:chiar nu inteleg ce mama masii au modificat fata de modelele anterioare.Poate au folosit alte materiale.Ma indreb daca dimensiunile pieselor in ceea ce priveste aceste ''cam folower'' si axele cu came sunt diferite de la an la an. Editat Martie 7, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 tocmai daia eu le spun tuturor ca mai bine cumperi modelul mai vechi Made in Japan decat cel facut in spania.Este o diferenta f mare de calitate a materialelor intre cele 2...asa se intampla cand vrei sa scoti pe piata un motor ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 tocmai daia eu le spun tuturor ca mai bine cumperi modelul mai vechi Made in Japan decat cel facut in spania.Este o diferenta f mare de calitate a materialelor intre cele 2...asa se intampla cand vrei sa scoti pe piata un motor ieftin Daca aveam eu aceeasta informatie acu vreun an jumate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Si cum afli unde a fost fabricata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Si cum afli unde a fost fabricata? din cate stiu modelele din 89' pana in 98' au fost facute in japonia.oricum, scrie si pe cadru unde a fost fabricata, am impresia ca la placuta cu seria,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Nu trebuie sa fiti prea agitati din cauza tarii de provenienta pentru ca componentele cele mai importante sunt fabricate tot in japonia, doar partile de plastic sunt: made in spain. Aspectul principal pentru care sunt asamblate in spania este reducerea taxelor vamale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Salve. Am si eu doua lucruri ciudate, poate ma lamuriti voi: 1. Azi am curatat bine de tot lantul si l-am uns. Iar acum, cand tin motorul pe cricul central si trec in viteza 1 sau 2, se invarte incet roata spate desi tin ambreiajul apasat la maxim... Se opreste daca o tin cu piciorul, sau daca cuplez si decuplez ambreiajul de cateva ori. Inainte nu facea asa. E normal? 2. Voua cat ulei va consuma GS-ul la 1000 de km? De la ultimul schimb si pana acum, mie mi-a luat vreo 300 - 400 grame in 1400 km. In manual nu am gasit o valoare clara pt consumul ideal de ulei, dar din auzite stiu de ceva de genul 100 grame / 1000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 1. Este normal si se datoreaza vascozitatii uleiului rece. Incearca cu motorul cald si ai sa vezi ca nu se mai intampla. 2. Cu consumul de ulei este mai greu de zis, eu unul pun 3 litri de ulei cand fac schimbul, iar pana la urmatorul schimb (6000 km) nu imi consuma cat sa trebuiasca sa mai adaug. Acum depinde de mai multi factori: uzura motorului, pierderi, stil de mers etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 1. Este normal si se datoreaza vascozitatii uleiului rece. Incearca cu motorul cald si ai sa vezi ca nu se mai intampla.2. Cu consumul de ulei este mai greu de zis, eu unul pun 3 litri de ulei cand fac schimbul, iar pana la urmatorul schimb (6000 km) nu imi consuma cat sa trebuiasca sa mai adaug. Acum depinde de mai multi factori: uzura motorului, pierderi, stil de mers etc. Bun atunci, cu uleiul mai trebuie sa investighez. Motorul are doar 3000 km deci uzura poate fi scoasa din discutie, pierderi nu prea vad sa aiba, iar stilul de mers: mult in oras si usor subturat in primii 1000 km (deh, atunci mi se parea normal sa o tin intre 3000 si 5000). Am mai sapat putin pe net si am descoperit ca statisticile sunt impartite: unele GS-uri consuma foarte putin, pe cand altele isi dezvolta o adevarata sete fata de ulei (si nu doar cele imbatranite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Legat de prima problema cu roata care se invarte cu ambreiajul tras: am verificat dupa o plimbare de 30 min si se intampla in continuare indiferent de temperatura uleiului Deci, care credeti ar fi cauza? Nu se decupleaza ambreiajul bine? Am verificat jocul manetei si are vreo 1,5 - 2 cm, iar ambreiajul se cupleaza destul de sus - adica dau drumul vreo 3 cm si deja incepe sa traga (valorile sunt cam la ochi, nu am avut la mine nimic pentru masurat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lascar.alexandru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Salut..am vazut ca este comunitatea posesorilor de gs si as vrea sa cumpar si eu unul. Pot oferi circa 6500ron si mi-as dori ,normal, unu cat mai bun si mai nou:D(pe cat posibil). ASTEPT OFERTE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Cu ceva vreme in urma,cam prin noiembrie,ma plangeam eu de un zgomot ciudat(ca o bataie neuniforma si infundata) la motocicleta care aparea la relanti si de obicei dura cateva secunde: 1-2 batai pauza 1 secunda 1-2 batai pauza. In prima faza am catalogat-o ca proveniind din zona cutiei de viteze.Total gresit.Am cautat indelung pe net,pe forumuri externe,pe altii care au aceeasi problema.Surpriza mare a fost cand am aflat ca majoritatea gs-urile dupa 2000-2001 au aceeasta problema.Motiv: 1 sau mai multe ''cam folower'' isi fac joc in chiulasa si se deformeaza.Din pacate chestia asta deformeaza si chiulasa.Remedierea: se schimba ''cam folower'' si acele ''shim'' +chiulasa Din ce am inteles de la cei care au avut aceasta problema,zgomotul poate aparea oricand,inclusiv dupa un rulaj de 500 km .Asta a patit cineva care a mers cu motorul la garantie,i-au schimbat ce era de schimbat si dupa inca vreo 3000 km a aparut iar. In prima faza treaba se prezinta asa cum am zis mai sus,cateva batai la relanti.In timp(n-as putea zice dupa cati km) chestia conduce la un zgomot constant de bataie pe decelerare( de ce nu si in accelerare? ) Personal,zgomotul la mine a aparut pe la 5000 km.Motorul are acum 11000 km si problema nu pare sa devina mai grava decat am observat la inceput. Concluzie:doar un gust amar fata de suzuki LE:chiar nu inteleg ce mama masii au modificat fata de modelele anterioare.Poate au folosit alte materiale.Ma indreb daca dimensiunile pieselor in ceea ce priveste aceste ''cam folower'' si axele cu came sunt diferite de la an la an. Tot asa face si al meu si e din '89 Made in Japan 35000 km in bord (acum naiba stie daca asa este km mergea cand am luat-o si dupa cum arata nu parea ca ar fi fost umblat pe acolo ). La fel doar pe decelerare si in ultima vreme si la relanti dar nu tot timpul doar cand ii vine asa din cand in cand . Oricum la mine am observat ca pinioanele de la distributie nu prea mai sunt aliniate desi respecta distanta intre semnele de pe ele (e ceva cu 18 ). In plus pastilele sunt destul de uzate. O sa incerc sa le schimb si sa vad apoi daca mai face . Editat Martie 9, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Cu ceva vreme in urma,cam prin noiembrie,ma plangeam eu de un zgomot ciudat(ca o bataie neuniforma si infundata) la motocicleta care aparea la relanti si de obicei dura cateva secunde: 1-2 batai pauza 1 secunda 1-2 batai pauza. In prima faza am catalogat-o ca proveniind din zona cutiei de viteze.Total gresit.Am cautat indelung pe net,pe forumuri externe,pe altii care au aceeasi problema.Surpriza mare a fost cand am aflat ca majoritatea gs-urile dupa 2000-2001 au aceeasta problema.Motiv: 1 sau mai multe ''cam folower'' isi fac joc in chiulasa si se deformeaza.Din pacate chestia asta deformeaza si chiulasa.Remedierea: se schimba ''cam folower'' si acele ''shim'' +chiulasa Da te rog niste linkuri cu ce ai gasit. Si eu aveam zgomotul respectiv, am presupus ca ar fi de la pastilele de reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.