Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Buna. Tre' sa imi fac schimbul de ulei si nu prea stiu ce ulei sa pun avand in vedere ca sunt atatea marci si tipuri.

Probabil ca s-a mai scris despre asta in acest topic dar sincer nu am timp sa stau sa citesc zeci de pagini ca sa gasesc un eventual raspuns.

ms :baldy:

 

Salut,

 

Pentru orice sezon: 10W40, iar ca marca - Motul este momentan ridicata in slavi :wacko:.

4 litri din cel mai ieftin (10W40 - 5100) sunt pe la 140 ron.

Daca ai un stil agresiv constant si tii motorul in turatii mari, un 10W40 - 7100 ar fi mai ok (e ceva mai scump totusi).

 

Mai este un detaliu de care poti sa tii cont: vara pentru caldura din Bucuresti mi-a tot fost recomandat 15W50 (mai sunt cativa colegi de breasla pe aici care recomanda acelasi lucru). E mai vascos si face fata la temperaturi mari.

Eu am pus din acesta si sunt foarte multumit. Singura chestie e ca, inainte sa pleci la drum, trebuie sa il lasi cu 1-2 min in plus sa se incalzeasca uleiul.

 

Daca esti de prin Drumul Taberei, este un user pe forum care aduce ulei la preturi bune: @lipton.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna. Tre' sa imi fac schimbul de ulei si nu prea stiu ce ulei sa pun avand in vedere ca sunt atatea marci si tipuri.

Probabil ca s-a mai scris despre asta in acest topic dar sincer nu am timp sa stau sa citesc zeci de pagini ca sa gasesc un eventual raspuns.

ms :baldy:

clar cel mai bun e motul 10w40 7100[dar e si cel mai scump]eu ii pun saptamana asta tot un motul dar 5100 ca deh e criza si asta e mai ieftin dar foarte bun pentru suzi :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vi s-a intamplat ca dupa o plimbare de 1 mai, muncitoreasca, prin bucuresti..vreo 19 km ..sa se tureze motorul necontrolat? Adica eu o las la relanti si motorul se accelereaza singur..?

 

Mi s-a intamplat mie mah, acu' vre-o 2 ani. Cred ca se agatase cablul de la acceleratie sau cablul de la soc. Si-a revenit singur... dupa cateva momente.

 

Hai noroc, apropos, long time no see!

 

Craniutza :baldy:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar cel mai bun e motul 10w40 7100[dar e si cel mai scump]eu ii pun saptamana asta tot un motul dar 5100 ca deh e criza si asta e mai ieftin dar foarte bun pentru suzi :baldy:

cel mai scump e 300v, un fel de 7100 dar aditivat, si costa pe la 250 de lei bidonul de 4 litri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Motul 5100.

Ce nu înțeleg eu, este de ce ziceți voi de 3 litri și ceva. La mine scrie clar 2,6 litri. Motoreta e din 2004.

Editat de ovidiusecu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Motul 5100.

Ce nu înțeleg eu, este de ce ziceți voi de 3 litri și ceva. La mine scrie clar 2,6 litri. Motoreta e din 2004.

 

Tot din 2004, mi-a luat 3,2 litri la schimb. Cam atat intra in mod normal daca inlocuiesti si filtrul de ulei (mai suge si ala ceva).

Si ar mai fi o chestie: daca faci schimbul la rece, e posibil sa nu se scurga tot. Cel mai bine e sa se schimbe la cald (nu prea cald ca te arzi :baldy: ).

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mă bag să schimb uleiul. Am fost la MotorTeam care sunt și dealer Suzuki.

Unde merg acum, tot atât ulei mi-a băgat. Poate ăștia nu știu despre ce e vorba, dar cel de la MotorTeam sigur știa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mă bag să schimb uleiul. Am fost la MotorTeam care sunt și dealer Suzuki.

Asa ziceam si eu la inceput :), mi se parea prea complicat si dadeam banii aiurea pentru operatia asta.

Adevarul e ca schimbarea uleiului este super simpla, mai ales daca prima data ai pe cineva sa iti arate. Cu ocazia asta ii multumesc lui Andu! :baldy: :wacko:

 

Unde merg acum, tot atât ulei mi-a băgat. Poate ăștia nu știu despre ce e vorba, dar cel de la MotorTeam sigur știa...

mda, partea cu stiutul este discutabila. Vezi ca la MotorTeam iti baga ulei Ipone de care au ei (asta in cazul in care nu te-ai dus tu cu Motul dupa tine). Si mai e o chestie, daca nu stai sa ii supraveghezi, nu poti sa ai nici o certitudine.

 

Parerea mea e ca sunt unele operatii la care chiar nu merita sa platesti pe altul sa ti le faca.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbul de ulei se face foarte repede si destul de simplu,trebuie sa fii atent in special la suruburi.

Eu am bagat acum 3 litri de ulei(+filtru) Fuchs silkolene 15w50 ,se simte altfel,nu mai este la fel de zgomotos.

Daca vrea cineva sa incerce un schimb ,ajut cu mare placere ,am eu loc unde sa facem treba asta. :baldy:

Editat de pantera002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit cu vecheam mea problema.... (imi ineca pistonul din stanga, am facut ot ce am stiut la carburator si pana la urama, dupa spusele multora, am ajuns sa desfac supapele.... intr-adevar, nu a fost rau ce am facut, numai ca motorul merge tot ase...pistonul din sanga merge numai cand vrea...)

 

cineva zicea ca poate fi din membrana de vacum de pe spatele robinetului de benzina, ce ziceti....s-a mai intalnit cineva cu aseasta problema....

 

multumesc frumos...numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit cu vecheam mea problema.... (imi ineca pistonul din stanga, am facut ot ce am stiut la carburator si pana la urama, dupa spusele multora, am ajuns sa desfac supapele.... intr-adevar, nu a fost rau ce am facut, numai ca motorul merge tot ase...pistonul din sanga merge numai cand vrea...)

 

cineva zicea ca poate fi din membrana de vacum de pe spatele robinetului de benzina, ce ziceti....s-a mai intalnit cineva cu aseasta problema....

 

multumesc frumos...numai bine

 

Sa nu fie surubelul de sub carburator parca se cheama pilot jet sau asa ceva parca . Uita te si la ala . La mine imi afuma bujia am mai desfacut acel surub si acum e cum trebuie (are o culoare rosiatica asa bujia ). Tot la cel din stanga este si furtunul de vacuum pentru robinetul de benzina . O fi ceva pe la robinet si vine benzina pe ala .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit cu vecheam mea problema.... (imi ineca pistonul din stanga, am facut ot ce am stiut la carburator si pana la urama, dupa spusele multora, am ajuns sa desfac supapele.... intr-adevar, nu a fost rau ce am facut, numai ca motorul merge tot ase...pistonul din sanga merge numai cand vrea...)

 

cineva zicea ca poate fi din membrana de vacum de pe spatele robinetului de benzina, ce ziceti....s-a mai intalnit cineva cu aseasta problema....

 

multumesc frumos...numai bine

Asta am patit si eu, doar ca pe pistonul drept:P

Azi e venit mecanicul si a analizat mobra, a zis ca cel mai probabil e de la cuiul pontou,dar nu poate fi sigur pana nu desface carburatoarele sa vada exact, asa ca le-a luat la pachet si urmeaza sa ma sune sa imi spuna ce are carbu si ce trebuie facut....

Cand am vesti noi te anunt :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de ajurot, la mine cuiul pontou e bun... am observat ca imi este fisurata membrana din spatele robinetului de benzina...si cred ca merge benzina pe vacum...vineri imi ajunge membrana...va mai dau vesti dupa... multumesc de ajutor si drumuri bune

 

multumesc de ajurot, la mine cuiul pontou e bun... am observat ca imi este fisurata membrana din spatele robinetului de benzina...si cred ca merge benzina pe vacum...vineri imi ajunge membrana...va mai dau vesti dupa... multumesc de ajutor si drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de ajurot, la mine cuiul pontou e bun... am observat ca imi este fisurata membrana din spatele robinetului de benzina...si cred ca merge benzina pe vacum...vineri imi ajunge membrana...va mai dau vesti dupa... multumesc de ajutor si drumuri bune

pai daca e fisurata membrana mai mult ca sigur asta e cauza.....

Editat de khazar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca e fisurata membrana mai mult ca sigur asta e cauza.....

 

 

sper sa fie numa iatat...acum astept sa-mi aduca membrana...

 

oricum mersi mult de ajutor si de informatii...numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce an e motorul tau? Al meu e din 95 si cand l-am cumparat statuse pe dreapta 3 ani si avea destule probleme mai mici sau mai mari. Cele mai mari fiind carburatorul drept si faptul ca imi curgea ulei din furca...direct pe discul de frana.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce an e motorul tau? Al meu e din 95 si cand l-am cumparat statuse pe dreapta 3 ani si avea destule probleme mai mici sau mai mari. Cele mai mari fiind carburatorul drept si faptul ca imi curgea ulei din furca...direct pe discul de frana.....

 

 

al meu e 94, o mers super, nu am avut absolut nici o problema pana ce l-am scos anul asta

de o inceput sa faca figuri alimentarea....

are acum 30 de mii de kg...:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intamplat mie mah, acu' vre-o 2 ani. Cred ca se agatase cablul de la acceleratie sau cablul de la soc. Si-a revenit singur... dupa cateva momente.

 

Hai noroc, apropos, long time no see!

 

Craniutza :moto:)

 

Mah, nu cred ca era de la cablu de acceleratie, pentru ca daca lecam de pe loc, scadea turatia. Adica daca o bagam in viteza si dadeam drumul la ambreiaj incepea sa se miste si scadea turatia. Daca stranjeam ambreiajul, iar urca de nebua in ture...

cred ca vrea mai des plimbare!

Missed you too, honnnneyyyyy!

 

 

 

PS: mah, cam multi zic ca li s-au bulit GS-urile...le-o fi trecut timpul?

Aveam impresia de fiabilitate / indistructibilitate la GS-urile aste simple si robuste :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...