kanguru Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Am si eu o intrebare: aveti idee ce fel de soclu au becurile indicatoare (neutru, ulei, faza lunga, semnalizare)?Sunt cumva la fel ca cele de la ceasuri? Alea au soclu T5 (capat plat care se infige). Maine ma duc sa cumpar leduri pentru bord, si ma gandeam sa inlocuiesc (sau sa iau de rezerva) leduri pentru indicatoare. Merci! p.s. Eu nu pot sa umblu usor la ale mele, din cauza carenei . Trebuie sa dau jos o parte din carena ca sa pot scoate un bec afara. Poate cei cu naked aveti acces mai usor la becurile respective (trebuie tras de cauciucul in care intra firele......cred ca asa se face ). sunt cu mufa, deci nu au dulie cum e ala din far...sunt becuri cu mufa si merg si led-uri eu cel putin la ulei si faza lunga am leduri, verzi inca nu am gasit dar urmeaza si in ceasuri la fel, cine vrea sa schimbe eu am albastre se vede super fain(tot led-uri)...success p.s. da...cs sa le scoti tre numai sa tragi de cauciucul ala afara... sunt multe statii ITP unde iti verifica seriile si atat, nici macar nu se urca pe motocicleta. eu am avut surpriza sa imi spuna [dupa vreo 2 ore de asteptare ce-i drept]"ar trebui sa ti-o invart pe aici prin curte, dar cred ca te dai tu cu ea destul, hai ca ma uit cand pleci..."cred ca o sa optez pentru 140 , pirelli sau dunlop. eu mi-am gasit un pirelli speed demon, la pretz f bun si imi polace si modelul f mult, de aceea vreu sa pun 140...sper sa nu am probleme la verificare...numai bine Editat Mai 8, 2009 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ..arrakis2oo6.. sper ca ai primit mesajul meu...numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Am si eu o intrebare: aveti idee ce fel de soclu au becurile indicatoare (neutru, ulei, faza lunga, semnalizare)?Sunt cumva la fel ca cele de la ceasuri? Alea au soclu T5 (capat plat care se infige). Maine ma duc sa cumpar leduri pentru bord, si ma gandeam sa inlocuiesc (sau sa iau de rezerva) leduri pentru indicatoare. Merci! p.s. Eu nu pot sa umblu usor la ale mele, din cauza carenei . Trebuie sa dau jos o parte din carena ca sa pot scoate un bec afara. Poate cei cu naked aveti acces mai usor la becurile respective (trebuie tras de cauciucul in care intra firele......cred ca asa se face ). Sunt acelasi tip de soclu si la indicatoarele de bord si la ceasuri... de unde-ti iei si la ce bani? Au numai albe sau au si albastre ? Editat Mai 8, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Sunt acelasi tip de soclu si la indicatoarele de bord si la ceasuri... de unde-ti iei si la ce bani? Au numai albe sau au si albastre ? Imi iau de aici: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=897521 Cu diferenta ca acum costa 10 ron - 2 bucati. Am vorbit cu @warlok si zicea ca are mai multe culori. Eu am intrebat de albastru si rosu pentru ca asta ma interesa mai mult, dar presupun ca are si verde. Oricum, m-am hotarat sa iau leduri pentru tot bordul, sa inlocuiesc toate beculetele. Tocmai ce am discutat cu Kassu pe acelasi subiect, si problema se pune acum ca sa aiba led puternic pentru neutru. Ala se vede mai greu sau deloc ziua.. (restul sunt neinteresante ) Editat Mai 8, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Oricum, m-am hotarat sa iau leduri pentru tot bordul, sa inlocuiesc toate beculetele.Tocmai ce am discutat cu Kassu pe acelasi subiect, si problema se pune acum ca sa aiba led puternic pentru neutru. Ala se vede mai greu sau deloc ziua.. (restul sunt neinteresante ) Da, asa este!Becul ala verde pentru Neutral nu se vede deloc daca bate soarele direct in el.Cred ca singura solutie ar fi inlocuirea lui cu un LED. Sunt curios cum vor lumina ledurile pe care le vei monta tu(inclusiv cele din ceasuri), iar daca se vad mai bine pe timp de zi, o sa fac si eu miscarea asta, pentru ca se merita! Sa ne tii la curent cu evenimentele legate de aceasta actiune. Bafta maine(stiu ca o sa ai o zi plina)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Astept si eu la voi sa vad mai intai cum se vede si dupa aia ma apuc de schimbat Deocamdata o sa merg maine la moto sa-i dau jos toba cu tot cu galerie s-o smilgheruiesc si sa-i trag o vopsea rezistenta la temperaturi inalte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Astept si eu la voi sa vad mai intai cum se vede si dupa aia ma apuc de schimbatDeocamdata o sa merg maine la moto sa-i dau jos toba cu tot cu galerie s-o smilgheruiesc si sa-i trag o vopsea rezistenta la temperaturi inalte... ai grija sa shmirghalesti bine toba in partea din fatza, ca si eu am vopsit-o de vreo 2 sapt si deja imi ies cv pete in fatza de sub vopsea... oricum arata super fain dupa ce ii vopsita se vede diferenta...spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 ai grija sa shmirghalesti bine toba in partea din fatza, ca si eu am vopsit-o de vreo 2 sapt si deja imi ies cv pete in fatza de sub vopsea...oricum arata super fain dupa ce ii vopsita se vede diferenta...spor la treaba Pt cei ce vor sa modifice aspectul tobei.....ieftin, usor si rapid ( totul a durat cam 2 ore). Eu am optat pt varianta asta din motivul ca protectia de crom a tobei era super zgariata si lovita. Am luat-o jos, am curatat bine toba de urmele de sudura si ce mai erau p-acolo, am vopsit-o cu spray termorezistent si am imbracat-o in folie de carbon. Totul m-a costat undeva la 60 de lei. Si folia ca sa adere trebuie incalzita cu feonul, deci si ea este termorezistenta ( am facut de atunci si un drum mai lung si se prezinta super ok folia, poza-i facuta cu 10 min in urma) Bafta la spiritus tehnicus pt cine se apuca de mesterit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Pt cei ce vor sa modifice aspectul tobei.....ieftin, usor si rapid ( totul a durat cam 2 ore). Eu am optat pt varianta asta din motivul ca protectia de crom a tobei era super zgariata si lovita. Am luat-o jos, am curatat bine toba de urmele de sudura si ce mai erau p-acolo, am vopsit-o cu spray termorezistent si am imbracat-o in folie de carbon. Totul m-a costat undeva la 60 de lei. Si folia ca sa adere trebuie incalzita cu feonul, deci si ea este termorezistenta ( am facut de atunci si un drum mai lung si se prezinta super ok folia, poza-i facuta cu 10 min in urma) Bafta la spiritus tehnicus pt cine se apuca de mesterit arata mortal... de unde zici ca ai luat folia ?? se poate aduce pe comanda ??...successs, asfalt uscat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) Legat de leduri.. Bai figurilor, mi-am luat 7 leduri si doar doua se potrivesc . Soclurile sunt diferite intre ceasuri si indicatoare: T10 respectiv T5. Partea buna e ca am pus la ceasuri leduri albastre si se vede foarte frumos acum Kassu, legat de problema cu Neutral care nu se vede ziua, acum nu stiu ce sa zic. Am incercat sa adaptez unul din ledurile mari (T10), si - desi nu a intrat perfect - am observat ca da ceva mai multa lumina decat becul original. Ideea e ca daca punem un T5 care se potriveste acolo, cred ca o sa avem si mai putini lumeni, pt ca T5-ul are un led mai mic fata de T10. Problema cu ledurile astea e ca sunt concepute pentru bord, implicit nu sunt facute sa fie extrem de luminoase. Tipul de la care le-am luat, mi-a zis ca nu are ceva mai luminos. Totusi stiu ca exista leduri foarte puternice, dar acum mai ramane sa fie pe soclu T5 sau se se poata adapta. Am observat ca se gasesc leduri in targul Vitan cam la aceleasi preturi la care le-am luat si eu; dar nu am stat sa studiez bine ce e pe acolo. In alta ordine de idei, cand am dat jos carena fata, am observat ca s-au redeschis niste "rani mai vechi" de la prima cazatura. Nu e grav, doar ca trebuie sa gasesc o solutie sa repar sistemele alea de prindere, o data pentru totdeauna. In momentul de fata stau cu motorul asa: - trei sferturi afara - un sfert cu mine in pat Kassu, cu parere de rau, trebuie sa-mi retrag participarea de la plimbarica de maine, si ramane sa va anunt cand am motocicleta gata. Distractie placuta Editat Mai 9, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Legat de leduri.. Bai figurilor, mi-am luat 7 leduri si doar doua se potrivesc . Soclurile sunt diferite intre ceasuri si indicatoare: T10 respectiv T5. Partea buna e ca am pus la ceasuri leduri albastre si se vede foarte frumos acum Kassu, legat de problema cu Neutral care nu se vede ziua, acum nu stiu ce sa zic. Am incercat sa adaptez unul din ledurile mari (T10), si - desi nu a intrat perfect - am observat ca da ceva mai multa lumina decat becul original. Ideea e ca daca punem un T5 care se potriveste acolo, cred ca o sa avem si mai putini lumeni, pt ca T5-ul are un led mai mic fata de T10. Problema cu ledurile astea e ca sunt concepute pentru bord, implicit nu sunt facute sa fie extrem de luminoase. Tipul de la care le-am luat, mi-a zis ca nu are ceva mai luminos. Totusi stiu ca exista leduri foarte puternice, dar acum mai ramane sa fie pe soclu T5 sau se se poata adapta. Am observat ca se gasesc leduri in targul Vitan cam la aceleasi preturi la care le-am luat si eu; dar nu am stat sa studiez bine ce e pe acolo. In alta ordine de idei, cand am dat jos carena fata, am observat ca s-au redeschis niste "rani mai vechi" de la prima cazatura. Nu e grav, doar ca trebuie sa gasesc o solutie sa repar sistemele alea de prindere, o data pentru totdeauna. In momentul de fata stau cu motorul asa: - trei sferturi afara - un sfert cu mine in pat Kassu, cu parere de rau, trebuie sa-mi retrag participarea de la plimbarica de maine, si ramane sa va anunt cand am motocicleta gata. Distractie placuta scuze daca crezi ca ti-am dat informatii gresite, dar gs-ul meu e model din 94 si toate becurile, ceasuri+bord sunt la fel.... sper sa poti rezolva problema sa nu ramai cu banii dati pe becuri...success... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Legat de leduri.. Bai figurilor, mi-am luat 7 leduri si doar doua se potrivesc . Soclurile sunt diferite intre ceasuri si indicatoare: T10 respectiv T5. Partea buna e ca am pus la ceasuri leduri albastre si se vede foarte frumos acum Kassu, legat de problema cu Neutral care nu se vede ziua, acum nu stiu ce sa zic. Am incercat sa adaptez unul din ledurile mari (T10), si - desi nu a intrat perfect - am observat ca da ceva mai multa lumina decat becul original. Ideea e ca daca punem un T5 care se potriveste acolo, cred ca o sa avem si mai putini lumeni, pt ca T5-ul are un led mai mic fata de T10. Problema cu ledurile astea e ca sunt concepute pentru bord, implicit nu sunt facute sa fie extrem de luminoase. Tipul de la care le-am luat, mi-a zis ca nu are ceva mai luminos. Totusi stiu ca exista leduri foarte puternice, dar acum mai ramane sa fie pe soclu T5 sau se se poata adapta. Am observat ca se gasesc leduri in targul Vitan cam la aceleasi preturi la care le-am luat si eu; dar nu am stat sa studiez bine ce e pe acolo. In alta ordine de idei, cand am dat jos carena fata, am observat ca s-au redeschis niste "rani mai vechi" de la prima cazatura. Nu e grav, doar ca trebuie sa gasesc o solutie sa repar sistemele alea de prindere, o data pentru totdeauna. In momentul de fata stau cu motorul asa: - trei sferturi afara - un sfert cu mine in pat Kassu, cu parere de rau, trebuie sa-mi retrag participarea de la plimbarica de maine, si ramane sa va anunt cand am motocicleta gata. Distractie placuta Dragul meu prieten, Datorita acestui studiu de cercetare amanuntit pe care l-ai inceput, te iertam ca ne-ai tras in piept azi cu plimbarea. Oricum, trebuie neaparat gasita o solutie pentru a inlocui becul ala nenorocit de la Neutral cu un LED.Azi, pe soarele ala torid, nu vedeam neam becul ala, daca se aprindea sau nu. Deci inteleg ca e musai sa fie LED puternic cu soclu T5.Poate are careva dintre noi drum prin targul din Vitan si cautam astfel de LED-uri.Eu nu stiu cat de puternice ar trebui sa fie?! Cele pe care le-ai pus si care nu se vad, ce putere(sau cati lumeni)au?Ca sa stiu ce sa caut... M-am tot uitat si eu pe net si am gasit becurile astea.Par interesante, cred ca se potrivesc in locul celor doua becuri din stopul de la GS.Ma gandesc ca se vad mai bine de la distanta....Cred ca voi cumpara doua! Off-topic:tu unde mai dormi acum, cel putin pana cand iti repari mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Eu nu înțeleg ce face becul ăla... În 99% din cazuri simt dacă e sau nu în viteză. Am avut și eu mania asta la început, în primii 3 Mm() când mă tot uitam după led, cel mai stresant fiind atunci când am spălat prima oară motoreta și din cauza unui scurt stătea aprins tot timpul. Acum dacă nu sunt obosit și nu am adidași de stradă în picioare nu sunt probleme că simt destul de bine cutia/schimbătorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Păi acu că este desfăcută cred că doarme lângă motoretă, cam ce am eu de gând să fac, că iar umblară la ea acu câteva zile. PS: în caz că dispar de pe forum ovidiu.secu ID-ul de messenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) PS: în caz că dispar de pe forum ovidiu.secu ID-ul de messenger Taman acu' ti-ai gasit sa dispari? Sa faci bine sa nu dispari! De ce nu pot comenta pe blogul ala al tu? messu meu: gionibigud Editat Mai 10, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Am dat add. Am modificat tema de la blog, era undeva o eroare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Salut colegi, Am patit o chestie super urata. De fapt, nu eu, motocicleta. Pai ieri, samabata-09.05.2009, trebuia sa ma duc la service (schimb ulei, alte verificari). De dimineata cobor la motor, il spal, curat, arata ca nou. Apoi ma echipez ca robocap, imping motorul de sub balconului omului de la etajul 1 (deh, sa nu fac zgomot), ma urc pe el si cand sa bag in viteza intai......hop ca dau in gol cu piciorul. Ce dreaqu? Ma uit in jos....nu mai era maneta de la schimbatorul de viteze. MI-AU FURAT MANETE, BAI NENE!!!!! Ma rog, acum mi-au mai trecut nervii ca e deja duminica seara... Asa ca....nu pot decat sa ii fac celui care mi-au pricinuit "bucuria" urmatoarele urari: (mai multe nu imi permit regulile forumului dar va imaginati ce e la gura mea...) P.S. Pe unde gasesc o astfel de maneta? (Suzuki GS500E, 2002) Cat atat.....de kko.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Să-i pup pe dinți cu ranga... Am găsit-o jos de pe cricul central de 2 ori anul ăsta, de fiecare dată în timpul zilei s-a "operat". Acum am alarmă și mai sperie din amatori. Vezi că sunt destui care dezmebrează GS-uri pe forum. Păcat că sunt și pe străzi unii și le dezmembrează pe-ale altora. PS: Pe unde stai? Editat Mai 10, 2009 de ovidiusecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Voi de unde cumparati ulei? Caut un Motul 5100 10w40 4L, la un pret omenesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) scuze daca crezi ca ti-am dat informatii gresite, dar gs-ul meu e model din 94 si toate becurile, ceasuri+bord sunt la fel.... sper sa poti rezolva problema sa nu ramai cu banii dati pe becuri...success... Stai calm ca nu m-am suparat. E o experienta din care am mai invatat ceva..., deci motiv de bucurie, nu de suparare . In plus, m-am gandit ca s-ar putea sa existe diferente intre modele. Deci inteleg ca e musai sa fie LED puternic cu soclu T5.Poate are careva dintre noi drum prin targul din Vitan si cautam astfel de LED-uri.Eu nu stiu cat de puternice ar trebui sa fie?! Cele pe care le-ai pus si care nu se vad, ce putere(sau cati lumeni)au?Ca sa stiu ce sa caut... O metoda "empirica" de verificare, daca te uiti ziua la el aprins: sa te orbeasca si sa te oblige sa inchizi ochii sau sa il stingi. Am un asemenea led la un breloc de chei "Foton" luat din Carrefour la 5 ron. Efectiv nu pot sa ma uit la el mai mult de 2 secunde, si dupa raman temporar cu pete pe ochi de zici ca m-am uitat la o sudura . Comparativ, ledurile de bord (T5 si T10) pe care am pus mana pana in prezent, prezinta stres ZERO pentru ochi ziua. De lumeni nu stiu prea multe lucruri si am observat ca nu apar mentionati pe ambalaj... Problema mai trebuie studiata. Daca gasim un led puternic simplu (nu neaprat de 12 volti), putem sa il adaptam la 12 v cu o rezistenta electrica corespunzatoare, sau direct un soclu T5 care are probabil rezistenta respectiva inclusa. Off-topic:tu unde mai dormi acum, cel putin pana cand iti repari mobra? he he, nu am prea apucat sa dorm, am tot mesterit pana i-am dat de cap. Cred ca am rezolvat duda; acum ca am montat carena astept sa vad daca mai e nevoie de vreo interventie. Inca nu sunt pregatit pentru iesiri mai lungi (pt ca nu am carena prinsa in doua locuri), dar pot sa merg lejer prin oras pana mi se intorc urechile de prindere de la mester (le-am dat la intarit/refacut pentru ca de ele prind crashpad-urile). Voi de unde cumparati ulei? Caut un Motul 5100 10w40 4L, la un pret omenesc. Ultima data cand am luat eu costa 140 RON. Poti sa iei de la: 1. Reprezentata MOTUL din Romania. 2. La acelasi pret ca la reprezentanta (sau cu discount daca esti client mai vechi ) de la @lipton (Drumul Taberei). 3. In zona Ion Mihalache este un alt user care aduce (@Andu a luat de la el si poate sa iti dea mai multe detalii). Editat Mai 10, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Dragul meu prieten,Deci inteleg ca e musai sa fie LED puternic cu soclu T5.Poate are careva dintre noi drum prin targul din Vitan si cautam astfel de LED-uri.Eu nu stiu cat de puternice ar trebui sa fie?! Cele pe care le-ai pus si care nu se vad, ce putere(sau cati lumeni)au?Ca sa stiu ce sa caut... Bai fratilor intrati intr-un magazin de piese auto si cereti becuri de bord de 5W si puneti-le in locul becului de neutral,care e de 1.7W.Nu o sa mai aveti probleme pe nici un soare.Am bec din asta pe neutral de ceva timp si mai mult decat o privire aruncata sa fiu sigur ca e in neutral nu e nevoie. Pentru uleiuri cautati-l pe userul linx pe forum pentru bucuresti.La el am gasit cel mai ieftin. Editat Mai 11, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Bai fratilor intrati intr-un magazin de piese auto si cereti becuri de bord de 5W si puneti-le in locul becului de neutral,care e de 1.7W.Nu o sa mai aveti probleme pe nici un soare.Am bec din asta pe neutral de ceva timp si mai mult decat o privire aruncata sa fiu sigur ca e in neutral nu e nevoie. Pentru uleiuri cautati-l pe userul linx pe forum pentru bucuresti.La el am gasit cel mai ieftin. Bun asa Nu aveam idee ca exista beculete din alea mici la 5W. Pana acum am vazut doar de 1 si ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Bai fratilor intrati intr-un magazin de piese auto si cereti becuri de bord de 5W si puneti-le in locul becului de neutral,care e de 1.7W.Nu o sa mai aveti probleme pe nici un soare.Am bec din asta pe neutral de ceva timp si mai mult decat o privire aruncata sa fiu sigur ca e in neutral nu e nevoie. E si asta o solutie, insa eu am scos-o de la bun inceput din calcul.Daca tot ma chinui sa dau jos carena fata si sa inlocuiesc toate becurile(6 bucati), macar sa le inlocuiesc cu LED-uri, nu tot cu becuri.Cam asta era IPOTEZA de plecare. Voi de unde cumparati ulei? Caut un Motul 5100 10w40 4L, la un pret omenesc. Pentru Motul, apeleaza la userul linx(il gasesti prin Crangasi).Are pret bun si marfa de calitate.Am cumparat si eu de la el spray-uri MOTUL pentru curatat si uns lantul. Editat Mai 11, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Daca tot ma chinui sa dau jos carena fata... Pai ce sa-i faci daca ai vrut carenata.La mine e simplu,desfac si pun la loc tot in 10 minute,asta fiind motivul pentru care nu ma complic cu leduri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Am tot citit forumul asta si se pare ca nu i chiar asa complicat sa-mi schimb singur uleiul la motor.. dar inainte de asta este cineva dispus sa ma instruiasca si pe mine cum si pe unde se face.. in fata motorului lui.. ca al meu e la 100km de bucuresti... eu stau in drumul taberei dar nu este o problema locatia..ma deplasez oriunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.