kanguru Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) Scuzati ca postez iar, dar daca tot m-am pus sa bag poze, sa pun si una cu cauciucu de 130/80. Acum mi se pare cam hidos comparand cu cel de 140/60. mai frate 140/60 arata oke, 130/80 arata cam nasol....asa arata al meu 140/80(nu prea bine nici asta), dar eu totusi dupa asta o sa incerc un 140/70...totusi e mai gros talonul decat ala al tau de 60 in caz de ogroapa mare cv e mai oke...zic eu... numai bine Editat Iunie 27, 2009 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Dupa 1 an de mers pe un Suzuki Marauder GZ250 aproape zilnic, a venit timpul pentru ceva putin mai "mare" (ce-i drept m-a gasit o persoana care si-a dorit destul de tare GZ-ul, motive intemeiate nu prea aveam sa-l vand).Si, din seara asta am sub geam un GS 500, 2003, aproape 10k km. Maine o sa fac documentele ce tin de mine si apoi la politie. Teoretic pe seara am numar, evident o sa fie tot un ZUK. Planuri? oh. da, cam in ordinea asta: - schimb ulei, filtru ulei, filtru aer; - oglinzile alea rotunde nu imi plac deloc, si nici nu vad in ele. vreau astea. nu stiu cum dau pe GS, ma mai gandesc. Daca e vreun doritor de oglinzi rotunde sa zica; - set cauciucuri, ma mai tin, dar tin la pielea mea mai mult. apoi mai sunt multe alte accesorii necesare la dum, plus alte idei pe care sigur le voi gasi si la alti GS-isti. am ezitat sa fac iesiri din oras prea multe, pt ca peste 90 nu mai aveam deloc rezerva de putere, si vibratiile deveneau deranjante.. niste mii de km sa mai pape.... De ce am ales GS500? - este adresata incepatorilor (da, inca ma consider) - are motor nu foarte mare, insa suficient incat sa pot merge usor 120-130 pe autostrada, cand o fi cazul - manevrabila in oras, consum mic (merg usor, relaxat, de placere), rezervor mare; - are 2 cilindri, vibratii nu prea mari, la turatii rezonabile; - popularitate si fiabilitatea dovedita de-a lungul timpului; - model relativ nou, sa aiba cateva chestii utile pentru mersul zilnic, to work; Plus ca sunt deja invatat cu comenzile Suzuki. Mai jos e pozuca ei. mai tarziu o sa mearga la "sedinta foto". faina moreta ..am si eu una exact ca a ta:d s-o porti sanatos !! revin cu topicul Top99+ vs premium 95 de la petrom. Dupa 100 km facuti cu 95 mare diferenta nu am vazut, dar cu siguranta o scadere in puterea motorului este. Pornest la fel, relantiul e la fel, doar ca nu mai are suflul ala care il avea inainte. Deci trec pe 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Dupa cum am observat in ultima vreme, cu toate ca nu sunt de mult in "bransa", s-au strans destui posesori de Suzuki GS500. Diferiti ani, diferite modele (500E, 500F) Dar toti avem aceleasi multumiri, intrebari sau nemultumiri. NU ? Pai hai sa vedem atunci Bune, rele, schimbari, tuning(de ce nu), impresii, locuri pt piese, service, etc. Am si eu o mare problema!!!!!!!!!!!! Am un GS 500E din 94. Abia am luat carnetul si motorul. Nu mergea bine asa ca am fost la 2 mecanici sa-mi sincronizeze si curete carburatoarele... Nu mi-au facul nimic la el. Merge tot la fel de rau, se tureaza la relanti, scapa benzina pe la carburatoare, da in nas, etc...merge ca naibii. Aproape au reusit sa ma convinga ca asa merge GS-ul, ca e motor de turatie si ca trebuie accelerat brutal, ca nu poti sa pleci incet si lin de pe loc... Astazi am reusit sa-mi reglez singur amestecul aer-benzina (pe care nu s-a obosit nimeni sa-l regleze; al doilea mecanic a invartit niste ture la suruburile de reglaj dar cu motorul oprit si din capul lui fara sa citeasca manualul). Am reusit sa-l fac sa mearga lin si frumos, sa plece usor de pe loc, aproape perfect. Cand, ce sa vezi...inainte sa reglez amestecul am dat bujiile jos sa le vad culoarea (neagra, evident de la amestec prea bogat in benzina) si am uitat sa pun o fisa la loc. Cea de la pistonul drept. CONCLUZIE!!!!!!!!!! Oamenii aia mi-au sincronizat carburatoarele desi mergea doar 1 cilindru!!!!!!Cum e posibil asa ceva? Pe ultimul l-am rugat sa dea o tura cu ea dupa ce a terminat treaba si mi-a spus ca merge bine!!! Am probat bujia defecta punand-o la fisa pistonului care mergea si tot nu da scanteie. E moarta. Una da, una nu da. La aceeasi fisa. Alta problema: In mers (norocul meu ca la relanti) mi-au sarit, pe rand, capacelele acelea mici si negre de la vacuumurile carburatoarelor. De ce naibii? Alta problema: pe cand tot probam eu dupa ce am constatat ca nu merge decat 1 cilindru s-au auzit 2 impuscaturi de am trezit tot blocul!!!!!!!!! O data un POC!!!!!!!! si dupa 5 minutre alt POC!!!!!!!! N-a sarit nimic de la motor, de la carburatoare... Sa fi fost o explozie datorata benzinei nearse, intrucat nu mergea bujia si benzina s-a tot acumulat intr-un cilindru? Daca s-a dus naibii vre-un cilindru? SINCER mi-e si frica sa mai umblu la motor. Daca mai pocneste o data ma omoara vecinii sau cheama politia. S-a auzit de parca s-a tras cu un pistol. DACA stie cineva un mecanic care se pricepe la GS din Bucuresti, PLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!!! Apropo. Dupa ce am fost la primul mecanic am dat o tura pe autostrada soarelui... si am ramas in pana de motor. Cititi Subforumul Service, post-ul "Robinet rezervor in pozitia PRI" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 saluare GS-istilor,am o mica intrebare la voi,de unde pot achizitiona REPEDE fara ca sa fac comanda o maneta de ambreaj?sau macar in imprumut? Imposibil sa nu gasesti la un magazin moto asa ceva . Nu originala dar sigur gasesti . Pe cea de la frana fata am schimbat-o eu si mi a dat una care zicea ca e pentru honda deci merge si de la alta marca . Trebuie doar sa te duci cu cea veche . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Am si eu o mare problema!!!!!!!!!!!!Am un GS 500E din 94. Abia am luat carnetul si motorul. Nu mergea bine asa ca am fost la 2 mecanici sa-mi sincronizeze si curete carburatoarele... Nu mi-au facul nimic la el. Merge tot la fel de rau, se tureaza la relanti, scapa benzina pe la carburatoare, da in nas, etc...merge ca naibii. Aproape au reusit sa ma convinga ca asa merge GS-ul, ca e motor de turatie si ca trebuie accelerat brutal, ca nu poti sa pleci incet si lin de pe loc... Astazi am reusit sa-mi reglez singur amestecul aer-benzina (pe care nu s-a obosit nimeni sa-l regleze; al doilea mecanic a invartit niste ture la suruburile de reglaj dar cu motorul oprit si din capul lui fara sa citeasca manualul). Am reusit sa-l fac sa mearga lin si frumos, sa plece usor de pe loc, aproape perfect. Cand, ce sa vezi...inainte sa reglez amestecul am dat bujiile jos sa le vad culoarea (neagra, evident de la amestec prea bogat in benzina) si am uitat sa pun o fisa la loc. Cea de la pistonul drept. CONCLUZIE!!!!!!!!!! Oamenii aia mi-au sincronizat carburatoarele desi mergea doar 1 cilindru!!!!!!Cum e posibil asa ceva? Pe ultimul l-am rugat sa dea o tura cu ea dupa ce a terminat treaba si mi-a spus ca merge bine!!! Am probat bujia defecta punand-o la fisa pistonului care mergea si tot nu da scanteie. E moarta. Una da, una nu da. La aceeasi fisa. Alta problema: In mers (norocul meu ca la relanti) mi-au sarit, pe rand, capacelele acelea mici si negre de la vacuumurile carburatoarelor. De ce naibii? Alta problema: pe cand tot probam eu dupa ce am constatat ca nu merge decat 1 cilindru s-au auzit 2 impuscaturi de am trezit tot blocul!!!!!!!!! O data un POC!!!!!!!! si dupa 5 minutre alt POC!!!!!!!! N-a sarit nimic de la motor, de la carburatoare... Sa fi fost o explozie datorata benzinei nearse, intrucat nu mergea bujia si benzina s-a tot acumulat intr-un cilindru? Daca s-a dus naibii vre-un cilindru? SINCER mi-e si frica sa mai umblu la motor. Daca mai pocneste o data ma omoara vecinii sau cheama politia. S-a auzit de parca s-a tras cu un pistol. DACA stie cineva un mecanic care se pricepe la GS din Bucuresti, PLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!!! Apropo. Dupa ce am fost la primul mecanic am dat o tura pe autostrada soarelui... si am ramas in pana de motor. Cititi Subforumul Service, post-ul "Robinet rezervor in pozitia PRI" Mai oameni bunii, de ce cumparati trompete cand sunt atitea motociclete bune in tara???! Sa sti ca si eu am avut probleme cu carburile am aduso pe platforma, am reglat-o, sincronizat-o, filtre, ulei, si merge brici. Iti intrerupe o bujie sau nu functioneaza de aceea pusca, Verifica cuiele de dozaj sa fie la acelasi nivel, si dupaia mergi cu ea pina se incinge bine apoi verifici culoarea bujiilor. [sFATUL MEU] Spor la lucru si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Mai oameni bunii, de ce cumparati trompete cand sunt atitea motociclete bune in tara???! Daniele, doar stii cum e "rumanu' "... Sarac, da' fudul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Daniele, doar stii cum e "rumanu' "... Sarac, da' fudul! Mai sunt unii, care se baga ca musca in lapte...cum le spunea...prosti. Nu mai bine stau ei in banca lor? Bine ar fi! Dar nu, se baga si ei in seama. Cu ce pot, cu ce stiu... Eu chiar am nevoie de sfaturi serioase. Daca se poate. Cand am luat-o stiam ca nu merge un cilindru dar nu m-a deranjat. Am presupus ca, fiind o problema mecanica, se poate rezolva...la mecanici. Pe astia nu i-am gasit momentan. Dar mai incerc. Poate stiti voi unul care a mai reparat GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Mai sunt unii, care se baga ca musca in lapte...cum le spunea...prosti. Inainte sa te ofensezi, intelege ca se mai si glumeste pe topicul asta . Ai o problema, am inteles. Am trecut majoritatea printr-o faza de genul asta, la un moment dat. Sfaturi o sa primesti, dar intre timp pastreza-ti calmul ca oricum nu rezolvi nimic asa. Revenind la problemele tale: 1. Mentioneaza in profil zona din care esti, poate se ofera unul de pe langa tine sa te ajute. 2. Pentru inceput incearca sa nu te bagi singur unde nu stii, poti sa strici mai mult. 3. Daca nu gasesti nici un coleg de breasla priceput, mergi la un service (te costa mai mult decat in batatura unui mecanic auto intitulat, dar macar stii o chestie). Pastrezi chitanta si daca tot iti face probleme, te intorci pana ti-l fac perfect. Parerea mea... dar sa ascultam si altele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Mai sunt unii, care se baga ca musca in lapte...cum le spunea...prosti.Nu mai bine stau ei in banca lor? Bine ar fi! Dar nu, se baga si ei in seama. Cu ce pot, cu ce stiu... Eu chiar am nevoie de sfaturi serioase. Daca se poate. Mai Sefulica3, Daca chiar vrei sfaturi serioase, cum zici, uite unul aici la mine:fa-ti rost de manualul de GS si citeste-l din scoarta-n scoarta.Vei afla o gramada de lucruri noi si interesante pentru tine(cum ar fi semnificatia pozitiei "PRI").Iar daca nu intelegi ceva de acolo, poti sa vii si sa intrebi aici.Nu de alta, da' ma cam doare in basca de lenesi! Citat din clasici: "Noroc! Aseara mi-a murit motorul (Suzuki GS 500E din 1994) in mers (vezi mai jos daca vrei un banc bun) si a pornit numai dupa ce am comutat robinetul rezervor in pozitia PRI. Habar nu am ce inseamna asta. " "Muieti's posmagii?" Editat Iunie 29, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 baieti care trebuie sa fie incarcarea corecta la motocicleta?cati volti trebuie sa incarce atat la relantiv cat si la turatie.....cred ca mi dus releu de incarcare si imi firbe bateria......care-i smenu,astept parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 baieti care trebuie sa fie incarcarea corecta la motocicleta?cati volti trebuie sa incarce atat la relantiv cat si la turatie.....cred ca mi dus releu de incarcare si imi firbe bateria......care-i smenu,astept parerile voastre Cat am cautat dupa link-ul asta, dar in sfarsit l-am gasit Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Inainte sa te ofensezi, intelege ca se mai si glumeste pe topicul asta . Ai o problema, am inteles. Am trecut majoritatea printr-o faza de genul asta, la un moment dat. Sfaturi o sa primesti, dar intre timp pastreza-ti calmul ca oricum nu rezolvi nimic asa. Revenind la problemele tale: 1. Mentioneaza in profil zona din care esti, poate se ofera unul de pe langa tine sa te ajute. 2. Pentru inceput incearca sa nu te bagi singur unde nu stii, poti sa strici mai mult. 3. Daca nu gasesti nici un coleg de breasla priceput, mergi la un service (te costa mai mult decat in batatura unui mecanic auto intitulat, dar macar stii o chestie). Pastrezi chitanta si daca tot iti face probleme, te intorci pana ti-l fac perfect. Parerea mea... dar sa ascultam si altele . Unele glume sunt bune, unele mai putin bune... Nu poti sa vb asa cu oameni pe care nu-i cunosti neam. Auzi " Sarac da fudul". In fine... Eu nu stiu cum merge "perfect". Pot doar sa intuiesc... Concluzia la tot ce am scris este ca am nevoie de un mecanic bun de la un Service bun. Tu crezi ca eu am apelat la un mecanic de combine? Tot la un mecanic recomandat de motociclisti, colegii nostri de pe forum. Nu stiam de topicul asta special pentru GS ca va intrebam pe voi. Ideea e sa-mi spune-ti si mie un service din Bucuresti unde ati fost voi (nu ati auzit ca se face treaba) si ati fost multumiti. Adica la un Service unde nu intra prima data un GS. Tot glumetu' imi zice: pune mana si citeste manualul din scoarta in scoarta... Daca am citi toti manualul din scoarta in scoarta si l-am intelege n-ar mai fi nevoie de forumuri decat sa ne punem poze, sa spunem glume, sa ne luam de manute si sa fim veseli si zglobii. Manualul este in engleza iar eu n-am veleitati de traducator ca sa fiu sigur ca am inteles totul perfect si, dupa cum spui si tu, daca nu te pricepi, nu te bagi ca poti strica mai mult. D-asta intreb sa primesc sfaturi de la cei mai priceputi ca mine. Nu cersesc sfaturi. Haideti sa ridicam putin nivelul asta de discutii si sa fim mai concentrati pe rezolvari. Eu cred ca cine posteaza are nevoie de ceva, nu posteaza de plictiseala. Dupa ce ma face mecanicul varza vine si glumetu' cu "sarac da fudul". Se poate face un forum privat unde sa se limiteze accesul numai la aia care stiu sa glumeasca, nu ca mine. Multumesc pentru ce ai scris. O sa incerc sa-mi pastrez calmul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Unele glume sunt bune, unele mai putin bune... Nu poti sa vb asa cu oameni pe care nu-i cunosti neam. Auzi " Sarac da fudul". In fine... Eu nu stiu cum merge "perfect". Pot doar sa intuiesc... Concluzia la tot ce am scris este ca am nevoie de un mecanic bun de la un Service bun. Tu crezi ca eu am apelat la un mecanic de combine? Tot la un mecanic recomandat de motociclisti, colegii nostri de pe forum. Nu stiam de topicul asta special pentru GS ca va intrebam pe voi. Ideea e sa-mi spune-ti si mie un service din Bucuresti unde ati fost voi (nu ati auzit ca se face treaba) si ati fost multumiti. Adica la un Service unde nu intra prima data un GS. Tot glumetu' imi zice: pune mana si citeste manualul din scoarta in scoarta... Daca am citi toti manualul din scoarta in scoarta si l-am intelege n-ar mai fi nevoie de forumuri decat sa ne punem poze, sa spunem glume, sa ne luam de manute si sa fim veseli si zglobii. Manualul este in engleza iar eu n-am veleitati de traducator ca sa fiu sigur ca am inteles totul perfect si, dupa cum spui si tu, daca nu te pricepi, nu te bagi ca poti strica mai mult. D-asta intreb sa primesc sfaturi de la cei mai priceputi ca mine. Nu cersesc sfaturi. Haideti sa ridicam putin nivelul asta de discutii si sa fim mai concentrati pe rezolvari. Eu cred ca cine posteaza are nevoie de ceva, nu posteaza de plictiseala. Dupa ce ma face mecanicul varza vine si glumetu' cu "sarac da fudul". Se poate face un forum privat unde sa se limiteze accesul numai la aia care stiu sa glumeasca, nu ca mine. Multumesc pentru ce ai scris. O sa incerc sa-mi pastrez calmul. ti-a tras-o tataie...hai sa lasam topicul asta numai pentru probleme si rezolvarile lor, piese si alte chestii gen link-uri...sa nu facem din el o cearta tiganeasca in mijlocul satrei. Editat Iunie 29, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 ti-a tras-o tataie...hai sa lasam topicul asta numai pentru probleme si rezolvarile lor, piese si alte chestii gen link-uri...sa nu facem din el o cearta tiganeasca in mijlocul satrei. Exact. Merci. Cred ca noi doi ne cunoastem. Te-am sunat odata pentru niste senzori de aprindere, nu-i asa? Dar nu erai sigur ca functioneaza pentru ca era cazut motorul tau chiar pe partea cu senzorii. Am rezolvat-o pana la urma. I-am luat tot SH. Asfalt uscat. PS apropo de asta: "asfalt uscat", ce alte vorbe mestesugite mai folosesc motociclistii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Daca tot facem parte din gask GS-istilor...nu vreti sa ne facem stickere? Nu stiu veniti si voi cu idei. Mie una mi-ar placea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Tot glumetu' imi zice: pune mana si citeste manualul din scoarta in scoarta Nu ai inteles nimic din ce a vrut Kassu sa-ti spuna prin ''prost si fudul'' Ai achizitionat o motocicleta ieftina.Ieftin=prost,neintretinuta,stricata. Oricine citeste ce ai scris in primul post intelege ca nu ai suficienti bani pentru o motocicleta mai bine pusa la punct si nici pentru o reparatie capitala.Asta este motivul pentru care lumea iti recomanda manualul. Acuma raspunde tu:esti dispus sa dai 300 euro manopera +inca cateva sute pe piese? Daca raspunsul tau este nu atunci ''citeste manualul din scoarta in scoarta''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Daca nu gasesti pe nimeni sa se bage sa-ti repare motorul: poti sa apelezi la service Motor Team sau la Elfworkshop. Sunt mai multi pe forum care au vorbit de bine despre ei, din experienta proprie. Dar asa cum zicea si Andu, sa te astepti la costuri marisoare. Motor Team aveau parca 20 euro / ora la service, dar ma gandesc ca poate negociezi cu ei toata manopera de la inceput. Asa nici nu trebuie sa stai pe langa sa vezi ca nu trag de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Daca tot facem parte din gask GS-istilor...nu vreti sa ne facem stickere? Nu stiu veniti si voi cu idei.Mie una mi-ar placea. ce sa scrie pe stickere? si unde sa le lipim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 o intrebare de baraj!!recent mi-am luat o baterie noua si azi am verificat-o si mi-a scazut semnificativ lichidul din interiorul ei(electrolitul)ideea e in felul urmator.......cine cauzeaza treaba asta?sa fie releul de incarcare de vina si mai apare inca cva ,unde seara se observa cel mai bine cand am farul aprins,la relantiv cu farul aprins e ok......dar cand o accelerez creste intensitatea lumini,asta sa fie tot din cauza bateriei? hai ANDULE lumineaza-ma!!!!!!!!!!(parerea oricui e bine venita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 29, 2009 Autor Share Postat Iunie 29, 2009 Bateria fiind CU intretinere, automat trebuie s-o intretii Procedura este: completare fiecare celula pana la nivelul superior NUMAI cu apa distilata. NU CU ACID ! (cum am mai auzit). Apoi eventual se pune pe un redresor destept de moto pentru incarcare 100%. Si verifici apoi tensiunea releului de incarcare la un mecanic (aveti destui in CJ ) Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 am de vanzare un filtru de aer pt. Suzuki GS 500E an1990- marca Champion-nou pret-50 lei 0721784195- Mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Nu ai inteles nimic din ce a vrut Kassu sa-ti spuna prin ''prost si fudul''Ai achizitionat o motocicleta ieftina.Ieftin=prost,neintretinuta,stricata. Oricine citeste ce ai scris in primul post intelege ca nu ai suficienti bani pentru o motocicleta mai bine pusa la punct si nici pentru o reparatie capitala.Asta este motivul pentru care lumea iti recomanda manualul. Acuma raspunde tu:esti dispus sa dai 300 euro manopera +inca cateva sute pe piese? Daca raspunsul tau este nu atunci ''citeste manualul din scoarta in scoarta''. Ce, mamica, ce credeai tu, Banele? Ti-ai luat treling de firma? Mi-au anulat adminii primul reply la spusele tale adanci. Pacat... Daca nu ai GS de ce nu ne lasi... Cred ca apartii altui grup dar nu pot sa-i spun numele ca iar mi se anuleaza postul. Pot insa sa-ti dau indicii: grupul celor " ..., dar multi". Nu stiu printre ce randuri ai citit tu de-ai ajuns la concluzia ca n-am bani de manopera. Parerea mea: ar fi bine sa te abtii sa ajungi la ...concluzii. Sa nu-ti cerem prea mult. Tie iti sta bine odihnit. Ai cugetat profund: "ieftin=prost". Daca as fi luat acelasi moto cu 10.000 EURO insemna ca este mai bun? Ca doar nu mai era ieftin. Era scump. Deci bun. Marian Valorusu iti spune ceva? Roxy manelista? Frati, surori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 cine are de vazare un releu de incarcare pt un gs din 96 si un pret bineinteles.mc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Mai Sefulica3, Daca chiar vrei sfaturi serioase, cum zici, uite unul aici la mine:fa-ti rost de manualul de GS si citeste-l din scoarta-n scoarta.Vei afla o gramada de lucruri noi si interesante pentru tine(cum ar fi semnificatia pozitiei "PRI").Iar daca nu intelegi ceva de acolo, poti sa vii si sa intrebi aici.Nu de alta, da' ma cam doare in basca de lenesi! Citat din clasici: "Noroc! Aseara mi-a murit motorul (Suzuki GS 500E din 1994) in mers (vezi mai jos daca vrei un banc bun) si a pornit numai dupa ce am comutat robinetul rezervor in pozitia PRI. Habar nu am ce inseamna asta. " "Muieti's posmagii?" Nu era mai bine daca pur si simplu...taceai? "Voi afla lucruri noi si interesante pentru mine". De ce crezi ca ma intereseaza mecanica? Pe mine ma intereseaza sa mearga si ce-i fac atunci cand nu mai merge pentru a ajunge la primul service. Acolo voi da de un mecanic. Pe el il intereseaza mecanica. Ca d-aia il cheama "mecanic". Pe nenea mecanicul o sa-l platesc din banii pe care-i fac profesand meseria de jurist. Adica lu care-i place dreptul si legile si actele si scrie cu pix-ul nu cu tubulara de 12. Cam asa se invart lucrurile in lume. Este posibil si nenea mecanicul sa aiba nevoie de un contract si atunci ce face? Citeste legile si-l face singur? Nu, se duce la jurist pe care-l plateste din banii obtinuti ca mecanic. Cam asa vine apa calda pe conducta. PROBLEMA este: unde sa-l gasesc eu pe nenea mecanicul? Dar nu pe ala care "a citit manualul din scoarta in scoarta" si gata... e mecanic ci pe ala care a mai adaugat si talent si pricepere si experienta. M-am adresat voua dragii mosului in speranta ca ati vazut unde se ascunde nenea mecanicul si poate ati vazut iesind de la el (tot pe roti) un Suzuki GS. Normal ca nu o sa inteleg multe din manualul de reparatie. Tu daca citesti Codul Civil il intelegi? Nu spune da ca-ti pun o intrebare. Nu e de ajuns sa citesti manualul de reparatie. Daca ai fi tu mai atent ai vedea ca in manualele de reparatie scrie si gradul de dificultate. Crezi ca o curatare de carburatoare si o sincronizare ar trebui facuta de oricine? Daca imi cumpar scule si citesc manualul de mecanica pot sa ma fac mecanic? Talent nu-mi trebuie? Imi dai de la tine? Fara numar? Si mai am o problema: Daca manualul e in format electronic cum il citesc din scoarta in scoarta? Apropo, vezi ca ti-a luat apararea si Marian Valorosu Wasup. Incerca sa-mi explice ce ai vrut tu sa spui. Ceva cu 300 euro manopera...si alte sute piesele!!!!!????? Sa-l intrebi tu ce vrea ca el se exprima mai greoi si tu-l intelegi mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) 1.Sefulica3, hai sa-ti dau un pont...ca'ntre glumeti si ca sa nu zici ca-s al dracu'!Eu zic sa te pui bine cu Andu.A avut ani buni un GS ca al tau pe care l-a vandut de curand.Si chiar e mare artist la reparat GS-uri.Asa ca, daca te porti frumos, poate se indura de tine si mai capeti un sfat din cand in cand.Desi, dupa cum vad ca ai debutat aici, sigur o sa-ti faci multi "amici"! Daca iti dau manualul in romana, promiti sa-ti faci timp sa-l citesti?Sau vrei varianta audio? 2.Mihai, te-am rugat sa nu mai imi spui "tataie".Poi sa-mi spui pe nume sau pe id, le cunosti foarte bine pe amandoua.Nu ca m-ar deranja apelativul, insa nu reflecta realitatea.Daca ar fi sa-ti fiu tataie, atunci mamica sau taticul tau ar trtebui sa-mi fie copii.Oare asa sa fie?Ia gandeste-te tu de doua ori la asta inainte sa ma mai apelezi in acest mod!Hai, ca nu e asa greu, ce zici? Editat Iunie 29, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.