Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ rmg: tu la 5000 de km completezi?? 3 litri la 5000 mii??? :yikes: Unii fac schimbu complet la 4000 mii. Ok,cam exagerta insa la 6000 mii cel tarziu zic ca e cam timpu sa bagam unsoare proaspata. DA, si io stiu ca recomandat pt GS e 10W40. INSA: nu-s mecanic (nu-mi sariti in cap) dar mie cel care mi-a facut schimbu (si se stie) mi-a zis ca pt GS nu e deloc recomandabil cel full sintetic. Nu doar ca nu e un motor high performance dar mai ales pt. ca uleiul care il bagam in motor la GS face ungerea si la cutia de viteze si uleiul full sintetic nu e recomandat din cauza asta. Nu-i bine pt cutie ambreiaj stuff... :yikes:

Io am bagat ESSO semisintetic: la bidon de 4 litre am iestit mai ieftin: 600 de mii. 150 pe litru.

 

Numa' bine GeSeistior!

 

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ rmg: tu la 5000 de km completezi?? 3 litri la 5000 mii??? :yikes: Unii fac schimbu complet la 4000 mii. Ok,cam exagerta insa la 6000 mii cel tarziu zic ca e cam timpu sa bagam unsoare proaspata.

 

 

Am zis 5000 facut cu motorisca in sezonul trecut insa schimbul nu l-am facut chiar la inceput de cand am luat motorul. Uleiul de acum are cam 4000. Oricum va fi schimbat pt ca a trecut o iarna peste el, insa in mod normal l-as schimba la 5000. Iar consumul de ulei e in limite normale, la carte daca imi aduc aminte era de 700ml la 1000km. Care aveti manualul poate confirmati.

Iar faza cu ambreiajul nu stiu daca are legatura cu uleiul full sintetic, cred ca mai degraba cu aditivi de tipul Duralube, care iti pot face ambreiajul sa patineze.

Ma rog, idee era sa bagati uleiul recomandat si nu vor fi probleme. Iar daca e schimbat la 5000 cred ca e mai mult decat bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor m-ati pus serios pe ganduri cu gumele:

 

Eu am pe spate un slick de se oftica Schumacher. Se intrevede curand un burnout. Deci trebe altu...

 

Guma de 150 pe spate la GS mi se pare destul de mult tupeu. :yikes: Pt GS clar este de 130 omologat insa am inteles ca sunt unele gume (nu mai stiu ce modele de la ce firme, parca ceva bridgestone)... si s-ar putea pune si un 140. Insa un 150, in conditiile in care mai avem cativa mm pana la bascula... nu stiu zau... sa nu facem buff. Mi se pare cam tras de par.

 

Si acum intrebari: cam care ar fi avantajele/dezavantajele unei gume de 140, 150 :yikes: pe spate?

De aratat e clar ca arata mai bine insa nu scade manevrabilitatea? Nu o inclini mai greu pe curbe? Mai multa stabilitate in linie dreapta? Ce ziceti? Io zic ca japanezerii s-or gandit bine cand au pus de 130 pe spate si ca treaba nu e la vraja, dupa motoul mioritic "la' ca mere si asa"... Ma gandesc ca e testata si calculata toata chestia. Ca doar nu se tziganeau ei la o guma de 140-150 care esti nesemnificativ mai scumpa si sa faca bascula aia putin mai lata. Sa fie totusi un 130 cel mai potrivit, cel mai bun compromis?

 

Care aveti sau ati avut alta guma pe spate la GS decat cea prescrisa descrieti va rog putin diferentele.

 

Numa' bine!

:yikes:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 150 pe spate si mai e si bridgestone. So what? Merge foarte bine... Daca ai grija sa fie centrata roata pe spate nu-ti face probleme.

Iar diferenta intre 130-150 nu cred ca-i motocicleta care sa te faca sa simti diferenta dintre unul sau altul. Si nici nu permite un stil care sa te faca sa descoperi asta. Teoretic, ar trebui sa fie mai stabila insa mai greu de aplecat. Cum de aplecat o apleci mai rar.... ramane stabilitatea.

Parerea mea e ca daca aveti de 130 si doar vreti sa-l schimbati cu 150 asa de sanchi, lasati-l pe 130. Daca e sa trebuiasca schimbat si ai de ales atunci poti baga 150 fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am de 150 pe spate si sunt foarte multumit de ea asa. Da, mai raman doar cam 5 mm intr-o parte si alta - dar daca a ajuns roata sa aiba 5 mm joc lateral e deja foarte urata treaba oricum, si nu pentru ca loveste cauciucul in bascula.

 

In afara de a arata mai bine (parerea mea), e mai stabila. N-am simtit scaderea manevrabilitatii. Plus ca eu am un cauciuc oarecum spre enduro pe spate (adica are relief foarte pronuntat fata de cele normale la motoarele de genul asta), si prin noroi se simte diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cauciuc de 150 pe spate si imi pare mult mai stabila, despre manevrabilitate nu pot spune ca s-a modificat ceva. POti pune linistit un cauciuc de 150.

Cat despre uleiul 10W - 50 nu cred ca este necesar pt ca japonezii au proiectat-o pentru oras si au tinut cont cu siguranta si de temeperaturi mai inalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Legat de ulei am si eu cateva nelamuriri:

 

1. cat ulei intra in motor ?? (am manualul haynes si nu am gasit pe undeva 2,6 litri ceea ce mi se pare foarte mult).

 

2. imi curg telescoapele si vreau sa le schimb simeringurile + uleiul. Stie careva de unde cumpar piese originale. Dar ulei de care trebuei sa pun.

 

Merci mult!

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de benzina cateva nelamuriri

 

Am o intrebare voi ce fel de benzina puneti in GS-ul vostru cu plumb sau fara plumb ?

Am auzit pana acum diverse variante.

Cert e ca merge si cu plumb si fara dar care se recomanda voi de care folositi

Mentionez ca a mea e din '93 si nu cred ca are catalizator.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat ulei intra in motor ??

 

2,6 litri daca nu schimbi filtrul de ulei. Inainte sa schimbi uleiul, lasa motorul sa mearga cateva minute, ca sa se scurga mai usor uleiul.

 

2,9 litri daca schimbi si filtrul de ulei (nu 3,2 litri cum am facut eu :cheers: )

 

3,2 litri daca ai motorul uscat si curat, adica fara picatura de ulei in el.

 

 

Am o intrebare voi ce fel de benzina puneti in GS-ul vostru cu plumb sau fara plumb ?

 

Eu bag de 95, fara plumb. Altceva nu am bagat pana acmum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Legat de ulei am si eu cateva nelamuriri:

 

1. cat ulei intra in motor ?? (am manualul haynes si nu am gasit pe undeva 2,6 litri ceea ce mi se pare foarte mult).

 

2. imi curg telescoapele si vreau sa le schimb simeringurile + uleiul. Stie careva de unde cumpar piese originale. Dar ulei de care trebuei sa pun.

 

Merci mult!

 

 

De ulei ai primit deja raspuns.

 

Asa ca despre telescoape:

La Louis gasesti (eu mi-am cumparat) la 5,95 Euro 1 Litru de ulei de furca PROCYCLE SAE 10W-20. Este exact ce-ti trebuie pt GS. Ai nevoie de 382ML X 2 pt cele 2 telescoape de la furca, deci iti ajunge 1 litru si mai si ramane pt. preteni. :cheers: :baldy:

Tot la Louis: Set simeringuri SAITO (din Japan, de la mama lor) pt GS 500 la 9,95 Euro.

 

Daca vrei sa faci comanda si nu te descurci pe site (limba germana) te ajut (valabil pt oricine) sa iti gasesti ce cauti. :D

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.am gasit o un gs din 96 carenat la 2600euro.ce parere aveti??din ce am citit e numai buna pt.mine(adica inecepator,foarte).merita sa ti iei unul mai nou?am de ales intre un pegaso din 99 la 3000euro si gs asta.ce mi recomandati????sunt f.nehotarit.vreau ceva pt.oras si pt.drumuri mai lungi.care s aiba ceva vina la acceleratii...

multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.am gasit o un gs din 96 carenat la 2600euro.ce parere aveti??din ce am citit e numai buna pt.mine(adica inecepator,foarte).merita sa ti iei unul mai nou?am de ales intre un pegaso din 99 la 3000euro si gs asta.ce mi recomandati????sunt f.nehotarit.vreau ceva pt.oras si pt.drumuri mai lungi.care s aiba ceva vina la acceleratii...

multumesc mult

 

Presupunand ca are toate actele si e in stare buna, pretul e ok. Evident, iti recomand GS-ul :crack: E foarte buna pentru incepatori, are suficienta putere, si poti sa faci drumuri destul de lungi cu ea. Eu am facut aproape 700 km intr-o zi cu ea, si duce. Cu naked-ul e cam obositor (din cauza curentului), cu carenata n-ar trebui sa ai problema asta. Iar in oras, e foarte buna, te strecori printre masini fara probleme. Eu zic ca n-are rost sa te bagi la unul mai nou, mai bine dai banii pe echipament mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bataia de cap ar fi pre mare si buzunarele lovite rau,asa ca am de ales intre un pegaso din 99 la3000euro si un gs500 carenat din 96 la 2700euro.motorul il vreau pt.oras si drumuri lungi cu partenera.sunt incepator(primul meu motor).si fac si imprumut ca sa mi l iau(adica sunt sarac :crack:.vreau de la el reprize de acceleratie acceptabile si sa mearga bine la drum intins(viteza rezonabila de croaziera :)bineinteles cu partenera.eu sunt o fire mai sportiva de fel.sper sa puteti sa ma ajutati,ca eu sunt in ceata complet.

mutumesc mult!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...