bcristian Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 Specificatia Suzuki e 10W40. Nu prea are rost sa dai banii pe ulei foarte scump, nu e motor de circuit, mai important e sa il schimbi la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 Eu am bagat Motul 5100W (10W-40), si n-am avut inca nici o problema. A fost 280,000 litrul, semi-sintetic. Eu stiam ca trebuie infiletata joja aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 @ rmg: tu la 5000 de km completezi?? 3 litri la 5000 mii??? Unii fac schimbu complet la 4000 mii. Ok,cam exagerta insa la 6000 mii cel tarziu zic ca e cam timpu sa bagam unsoare proaspata. DA, si io stiu ca recomandat pt GS e 10W40. INSA: nu-s mecanic (nu-mi sariti in cap) dar mie cel care mi-a facut schimbu (si se stie) mi-a zis ca pt GS nu e deloc recomandabil cel full sintetic. Nu doar ca nu e un motor high performance dar mai ales pt. ca uleiul care il bagam in motor la GS face ungerea si la cutia de viteze si uleiul full sintetic nu e recomandat din cauza asta. Nu-i bine pt cutie ambreiaj stuff... Io am bagat ESSO semisintetic: la bidon de 4 litre am iestit mai ieftin: 600 de mii. 150 pe litru. Numa' bine GeSeistior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 cel recomandat de constructor este 10W-40, nivelul uleiului se iau cu joja neinfiletata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 @ rmg: tu la 5000 de km completezi?? 3 litri la 5000 mii??? Unii fac schimbu complet la 4000 mii. Ok,cam exagerta insa la 6000 mii cel tarziu zic ca e cam timpu sa bagam unsoare proaspata. Am zis 5000 facut cu motorisca in sezonul trecut insa schimbul nu l-am facut chiar la inceput de cand am luat motorul. Uleiul de acum are cam 4000. Oricum va fi schimbat pt ca a trecut o iarna peste el, insa in mod normal l-as schimba la 5000. Iar consumul de ulei e in limite normale, la carte daca imi aduc aminte era de 700ml la 1000km. Care aveti manualul poate confirmati. Iar faza cu ambreiajul nu stiu daca are legatura cu uleiul full sintetic, cred ca mai degraba cu aditivi de tipul Duralube, care iti pot face ambreiajul sa patineze. Ma rog, idee era sa bagati uleiul recomandat si nu vor fi probleme. Iar daca e schimbat la 5000 cred ca e mai mult decat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 Daca schimbi uleiul la 5.000 e f bine, in carte scrie la 6.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 (editat) Fratilor m-ati pus serios pe ganduri cu gumele: Eu am pe spate un slick de se oftica Schumacher. Se intrevede curand un burnout. Deci trebe altu... Guma de 150 pe spate la GS mi se pare destul de mult tupeu. Pt GS clar este de 130 omologat insa am inteles ca sunt unele gume (nu mai stiu ce modele de la ce firme, parca ceva bridgestone)... si s-ar putea pune si un 140. Insa un 150, in conditiile in care mai avem cativa mm pana la bascula... nu stiu zau... sa nu facem buff. Mi se pare cam tras de par. Si acum intrebari: cam care ar fi avantajele/dezavantajele unei gume de 140, 150 pe spate? De aratat e clar ca arata mai bine insa nu scade manevrabilitatea? Nu o inclini mai greu pe curbe? Mai multa stabilitate in linie dreapta? Ce ziceti? Io zic ca japanezerii s-or gandit bine cand au pus de 130 pe spate si ca treaba nu e la vraja, dupa motoul mioritic "la' ca mere si asa"... Ma gandesc ca e testata si calculata toata chestia. Ca doar nu se tziganeau ei la o guma de 140-150 care esti nesemnificativ mai scumpa si sa faca bascula aia putin mai lata. Sa fie totusi un 130 cel mai potrivit, cel mai bun compromis? Care aveti sau ati avut alta guma pe spate la GS decat cea prescrisa descrieti va rog putin diferentele. Numa' bine! Editat Februarie 28, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 Eu am 150 pe spate si mai e si bridgestone. So what? Merge foarte bine... Daca ai grija sa fie centrata roata pe spate nu-ti face probleme. Iar diferenta intre 130-150 nu cred ca-i motocicleta care sa te faca sa simti diferenta dintre unul sau altul. Si nici nu permite un stil care sa te faca sa descoperi asta. Teoretic, ar trebui sa fie mai stabila insa mai greu de aplecat. Cum de aplecat o apleci mai rar.... ramane stabilitatea. Parerea mea e ca daca aveti de 130 si doar vreti sa-l schimbati cu 150 asa de sanchi, lasati-l pe 130. Daca e sa trebuiasca schimbat si ai de ales atunci poti baga 150 fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 Eu am de 150 pe spate si sunt foarte multumit de ea asa. Da, mai raman doar cam 5 mm intr-o parte si alta - dar daca a ajuns roata sa aiba 5 mm joc lateral e deja foarte urata treaba oricum, si nu pentru ca loveste cauciucul in bascula. In afara de a arata mai bine (parerea mea), e mai stabila. N-am simtit scaderea manevrabilitatii. Plus ca eu am un cauciuc oarecum spre enduro pe spate (adica are relief foarte pronuntat fata de cele normale la motoarele de genul asta), si prin noroi se simte diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 /index.php?...topic=37566&st= Little Suzi... So proud of her. Numa bine GS-urilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 Si eu am cauciuc de 150 pe spate si imi pare mult mai stabila, despre manevrabilitate nu pot spune ca s-a modificat ceva. POti pune linistit un cauciuc de 150. Cat despre uleiul 10W - 50 nu cred ca este necesar pt ca japonezii au proiectat-o pentru oras si au tinut cont cu siguranta si de temeperaturi mai inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 (editat) Salut! Legat de ulei am si eu cateva nelamuriri: 1. cat ulei intra in motor ?? (am manualul haynes si nu am gasit pe undeva 2,6 litri ceea ce mi se pare foarte mult). 2. imi curg telescoapele si vreau sa le schimb simeringurile + uleiul. Stie careva de unde cumpar piese originale. Dar ulei de care trebuei sa pun. Merci mult! Editat Martie 7, 2006 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Legat de benzina cateva nelamuriri Am o intrebare voi ce fel de benzina puneti in GS-ul vostru cu plumb sau fara plumb ? Am auzit pana acum diverse variante. Cert e ca merge si cu plumb si fara dar care se recomanda voi de care folositi Mentionez ca a mea e din '93 si nu cred ca are catalizator. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 cat ulei intra in motor ?? 2,6 litri daca nu schimbi filtrul de ulei. Inainte sa schimbi uleiul, lasa motorul sa mearga cateva minute, ca sa se scurga mai usor uleiul. 2,9 litri daca schimbi si filtrul de ulei (nu 3,2 litri cum am facut eu ) 3,2 litri daca ai motorul uscat si curat, adica fara picatura de ulei in el. Am o intrebare voi ce fel de benzina puneti in GS-ul vostru cu plumb sau fara plumb ? Eu bag de 95, fara plumb. Altceva nu am bagat pana acmum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 in specificatii spune benzina minim 91, fara plumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Multumesc mult Pacasac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 in specificatii spune benzina minim 91, fara plumb Merci Dar ma gandeam eu nu o fi mai buna aia cu plumb petru motor ca e putin mai uleioasa din cate stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Salut! Legat de ulei am si eu cateva nelamuriri: 1. cat ulei intra in motor ?? (am manualul haynes si nu am gasit pe undeva 2,6 litri ceea ce mi se pare foarte mult). 2. imi curg telescoapele si vreau sa le schimb simeringurile + uleiul. Stie careva de unde cumpar piese originale. Dar ulei de care trebuei sa pun. Merci mult! De ulei ai primit deja raspuns. Asa ca despre telescoape: La Louis gasesti (eu mi-am cumparat) la 5,95 Euro 1 Litru de ulei de furca PROCYCLE SAE 10W-20. Este exact ce-ti trebuie pt GS. Ai nevoie de 382ML X 2 pt cele 2 telescoape de la furca, deci iti ajunge 1 litru si mai si ramane pt. preteni. Tot la Louis: Set simeringuri SAITO (din Japan, de la mama lor) pt GS 500 la 9,95 Euro. Daca vrei sa faci comanda si nu te descurci pe site (limba germana) te ajut (valabil pt oricine) sa iti gasesti ce cauti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 salutare.am gasit o un gs din 96 carenat la 2600euro.ce parere aveti??din ce am citit e numai buna pt.mine(adica inecepator,foarte).merita sa ti iei unul mai nou?am de ales intre un pegaso din 99 la 3000euro si gs asta.ce mi recomandati????sunt f.nehotarit.vreau ceva pt.oras si pt.drumuri mai lungi.care s aiba ceva vina la acceleratii... multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 am vazut in italia unul din 2004 visez si eu.astea s facute in spania nu?pltesti vama la ele??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 salutare.am gasit o un gs din 96 carenat la 2600euro.ce parere aveti??din ce am citit e numai buna pt.mine(adica inecepator,foarte).merita sa ti iei unul mai nou?am de ales intre un pegaso din 99 la 3000euro si gs asta.ce mi recomandati????sunt f.nehotarit.vreau ceva pt.oras si pt.drumuri mai lungi.care s aiba ceva vina la acceleratii... multumesc mult Presupunand ca are toate actele si e in stare buna, pretul e ok. Evident, iti recomand GS-ul E foarte buna pentru incepatori, are suficienta putere, si poti sa faci drumuri destul de lungi cu ea. Eu am facut aproape 700 km intr-o zi cu ea, si duce. Cu naked-ul e cam obositor (din cauza curentului), cu carenata n-ar trebui sa ai problema asta. Iar in oras, e foarte buna, te strecori printre masini fara probleme. Eu zic ca n-are rost sa te bagi la unul mai nou, mai bine dai banii pe echipament mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 salut.gs e de la motostore.l am vazut pe motoscout la 1600euro dar...aici e 2600 si fara sa fie inmatriculata. pe moto.it am vazut unul din 2004 la 2800euro la un concesionar si d asta intrebam daca se plateste vama la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Da, se plateste vama. Incearca sa o aduci printr-o firma de leasing. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 bataia de cap ar fi pre mare si buzunarele lovite rau,asa ca am de ales intre un pegaso din 99 la3000euro si un gs500 carenat din 96 la 2700euro.motorul il vreau pt.oras si drumuri lungi cu partenera.sunt incepator(primul meu motor).si fac si imprumut ca sa mi l iau(adica sunt sarac .vreau de la el reprize de acceleratie acceptabile si sa mearga bine la drum intins(viteza rezonabila de croaziera :)bineinteles cu partenera.eu sunt o fire mai sportiva de fel.sper sa puteti sa ma ajutati,ca eu sunt in ceata complet. mutumesc mult!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.