Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa... si inca o intrebare: Cand pun frana fata mai nou, se aude un zgomot destul de strident, zic eu, de frecare metal pe metal. Asta inseamna ca s-au dus placutele?

Placutele sunt noi, maxim 1000-1500 km iar discul e super ok.

Scoate placutele si vezi daca nu au prins ceva nasol la care nu ii mai da drumul.

Parerea mea, care este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manual nu iti trebuie, Strumfu zice si el sa te sperie, parca la mine cand era motoreta si le-am schimbat i-a trebuit manual.

In schimb e posibil sa-ti trebuiasca ceva de impins pistonul, teoretic nu dar daca se relaxeaza si iese putin.

Eu cand le-am schimbat am fost la un service si le-am cerut la baieti un imbus si mi-au dat ei si scula de impins. Cred ca cate zeci de mii rezolvi mai ales ca nu fac decat sa-ti imprumute niste chei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci... o sa o duc la service zilele astea sper.

 

Voi ce cauciucuri aveti pe ele? Eu pe fata am 120.. cel putin asa imi aduc aminte, iar pe spate 130. Care ar fi avantajele unor cauciucuri mai groase (in afara de imagine :P)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P e fata sunt de 110, iar pe spate de 130.

Cauciucu de pe spate era foarte uzat si nu aveam o stabilitate pea buna (mai ales pe ploaie) si simteam fiecare fisura sau neregularitate a asfaltului si l-am schimbat cu unu de 150.

Sunt foarte multumit, am stabilitate mai buna si pot urca si pe pietre acu daca vreau.

Merita sa-l schimbi cu unu de 150. Trebuie doar sa indoi putin suportu ala a etrierului.

 

Voi cum ati pregatit motoru pentru iarna?? Ce ati facut??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facut plinul, pus stabilizator in benzina, scuturat de rezervor si plimbat putin cu el. Curatat de praf, pus pe cricul central, dat jos borna de pe baterie, pus roata pe ceva moale pentru a nu se deforma cauciucul. Pozitia comutatorului pe ON, ca asa se recomanda in manual sa stea (adica nu PRI).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inchiriat cu inca un prieten un garaj (este cald in garaj) si le tinem acolo. Nu am facut nimic deosebit la ele, nu am scos borne sau pus stabilizatoare. Chiar azi am mers cu ea. Cum prind o zi sa nu fie ud pe jos, am si sarit pe ea. Sper sa nu aiba o iarna prea lunga :haha:

Am uitat sa spun, peste ele avem puse prelatele.

Editat de toply
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e in fata blocului azi, cu ceva naylon si o patura pe ea. Maine dimineata o mai scot la o tura. Nu de alta da' mi-a venit in sfarsit echipamentul si nu rezist sa stau cu el in dulap :haha:

 

Sper sa nu ninga, ca e nasol :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa se relaxeze pistonul nu-ti trebuie scula "speciala", desfa putin surubul de aerisire etrier si ai rezolvat-o. Dupa ce schimbi placutele, aeriseste-o putin si gata!

Pe spate intra fara probleme 150, fara sa indoi nimic. Aveti doar grija sa fie centrata roata spate, sa nu loveasca in bascula. Si eu am pe spate 150 si mai sunt vreo 3-4mm pana in bascula. Nu sunt convins ca 160 merge.

 

Pregatit de iarna: plin rezervor cu stabilizator, data bateria jos, spalata si aruncata husa pe ea (tinuta la ghena), pusa pe cricul central.

 

Apropo de cauciucuri, am gasit un depozit de cauciucuri Mitas pe 13 Septembrie, nu am retinut firma, ceva Chemi..... Cauciuc 150/17 2,1mil., pe fata nu aveau. Din pacate sezonul s-a terminat asa ca nu mai bag nici un ban pana in primavara, insa doritorii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce ai pus roata?

Ai acoperit toba??

Unde o tii?? In garaj? E cald in garaj?

 

Roata e deocamdata pe ceva pamant moale, dar daca e prea multa umezeala in sol o voi pune pe o bucata de lemn. Toba am uitat sa o acopar, dar ar fi indicat. Stabilizator am gasit la Lukoil cu 190 mii cu ceva sistem de dozare destept - cred ca o doza e exact cat trebuie pt o motocicleta, tot flaconul e pt >80L.

In garaj cu alte motoare o tin, nu conteaza cat de rece e, important e sa nu fie pornita cat e rece - se face condens si rugineste mai repede.

Eu a trebuit sa scot borna de la alarma, cea de la contact nu stiu daca are rost sa o scot. Alarma imi consuma cam 16mA asa ca imi omoara bateria dupa 2 luni de stat. Fara alarma consumul pare neglijabil.

Nu sunt indicate (doar) husele de nylon peste iarna deoarece tin umiditatea 'captiva'. O patura intre husa si motor cred ca ajuta mult.

 

In principiu nu trebuie sa va faceti prea multe griji, trec ele iarna si fara nici o pregatire, iar daca aveti noroc si fara probleme. Dar cred ca in primavara scot multi bani astia de curata carburatoarele :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, daca stabilizatorul ajunge in carburatoare, nu ar trebui sa ai probleme.

 

Lemnul nu se pune pentru ca e moale, se pune ca sa nu inghete cauciucul pe asfalt; daca pui roata pe lemn, se recomanda sa schimbi din cand in cand pozitia rotii, pentru a nu deforma (teoretic) cauciucul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vreo problema daca pornesc motoru in fiecare saptamana??

Garaju e cald.

Am pus stabilizator in benzina si am acoperit motoru cu o patura.

Nu am acoperit toba cu nimic.

Cadrul ar trebui sa-l dau cu ceva pentru protectie??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca va bateti capul prea mult cu aceasta pregatire pentru iarna!

Daca ar fi piesa de muzeu as mai intelege, dar asa....Cred ca ar trebui luate acele masuri minime de bun simt, care sa te scuteasca sezonul urmator de costuri inutile, in rest nu cred ca e cazul sa ne agitam prea mult.

Astea sunt mai mult masuri luate de noi pentru a fi impacati ca am facut tot ce se putea pentru a intretine motorul cat mai bine, insa in timpul sezonului uitam de chestii esentiale: sa bagi un ulei bun si sa-l schimbi la timp, sa folosim moto in regimul de functionare pt care a fost gandit, benzina buna, bujii, carb. reglat, etc.

Parerea mea! :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...