Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

O intrebare, mi=am zgariat rezervorul la gs si am indoit si tabla (cam 2x2cm). Daca imi poate spune cineva care s-a mai lovit de chestii de tinichigerie cat m-ar costa o vopsea noua pe rezervor si indreptat tabla.

 

Am fost la niste hoti si mi=au cerut numai pe indreptat 350 lei :|, mi se pare exagerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@pogor

 

moare motorul. azi dimineata am vazut ca pica benzina pe la furtunul de jos. mecanicul mi-a zis ca e cuiul pontou (daca am gresit denumirea sa-mi fie cu iertare da nu ma pricep), nu mai inchide bine.

 

anyway... o sa ma duc maine cu ea sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auziti...am o intrebare...GS-urile voastre va consuma ulei? daca da,cat ulei la 1000de km?

 

Numai bine!

:blink: eu nu stiam ca GSurile mananca ulei,si nu am verificat foarte des nivelul la ulei...am avut o surpiza sa constat ca scazuse serios, am cautat-o peste tot sa nu fi pierdut...si nu cursese pe nicaieri.il papase :( dar am inteles ca motoarele cu racire pur aer mananca ulei de fel. cam 200 ml/1000km imi consuma mie...voua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( eu nu stiam ca GSurile mananca ulei,si nu am verificat foarte des nivelul la ulei...am avut o surpiza sa constat ca scazuse serios, am cautat-o peste tot sa nu fi pierdut...si nu cursese pe nicaieri.il papase :D dar am inteles ca motoarele cu racire pur aer mananca ulei de fel. cam 200 ml/1000km imi consuma mie...voua?

 

 

Pai si mie la fel...200-250ml la 1000km.M-am cam mirat in primul rand la un preten ce sia luat GS si dupa 4,500km i s-a aprins lampa de presiune ulei si a ramas perplex :blink: . Si cum am auzit,am verificat si eu uleiul,si am observat ca mai era decat pe varful jojei si m-am speriat ingrozitor.

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si mie la fel...200-250ml la 1000km.M-am cam mirat in primul rand la un preten ce sia luat GS si dupa 4,500km i s-a aprins lampa de presiune ulei si a ramas perplex :blink: . Si cum am auzit,am verificat si eu uleiul,si am observat ca mai era decat pe varful jojei si m-am speriat ingrozitor.

Numai bine!

 

hmm, si la mine mananca ulei, dar nu asa mult ca la voi :(

De exemplu, intre doua plinuri - foarte aproape de limita de 6000 km nivelul ajunge aproape de LOW, asa ca este nevoie sa mai adaug putin (sau schimb direct uleiul daca tot se apropie termenul).

 

De verificat il verific constant pentru ca sunt control freak :D , dar nu am avut surprize neplacute pana acum (bine motorul are doar 9000 km si am apucat sa ii fac 2 schimburi, poate conteaza si asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, si la mine mananca ulei, dar nu asa mult ca la voi :blink:

De exemplu, intre doua plinuri - foarte aproape de limita de 6000 km nivelul ajunge aproape de LOW, asa ca este nevoie sa mai adaug putin (sau schimb direct uleiul daca tot se apropie termenul).

 

De verificat il verific constant pentru ca sunt control freak :( , dar nu am avut surprize neplacute pana acum (bine motorul are doar 9000 km si am apucat sa ii fac 2 schimburi, poate conteaza si asta).

 

 

Compara-l tu pe al meu(93',40.000km) cu al tau(07',10.000)....e normal ca al tau sa consume mai putin ulei,ptr. ca motorul nu e in aceeasi stare ca si al meu. :D

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compara-l tu pe al meu(93',40.000km) cu al tau(07',10.000)....e normal ca al tau sa consume mai putin ulei,ptr. ca motorul nu e in aceeasi stare ca si al meu. :blink:

 

Numai bine!

al meu e din '94 tot vreo 40k - km si nu complectez de la un sch la altul ... consuma nitel dar in limitele max cand ii pun ulei si min cand sa-l sch dupa 6k - km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 5.000 km parcursi de la ultimul schimb, nivelul uleiului a scazut putin sub jumatatea distantei intre cele doua repere (MIN & MAX)de pe joja. In acest interval nu am completat cu ulei. Mai merg inca 500 km si ii fac schimbul.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GS-uri (si in general la moto mai vechi si cu racire pe aer doar) e normal sa pape un pic de ulei. Probleme sunt daca la un interval dintre 2 schimburi papa >500ml. Un ochi din cand in cand la joja si cate o mica completare nu are ce sa strice, dimpotriva :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul?

eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc.

o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul?

eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc.

o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> :blink:

 

4000 e super ok! Preventiv, dar s-ar putea sa arunci ulei care e inca bun :(

Producatorul zice 6000, eu prefer sa nu astept atat, undeva pe la 5000 si ceva (asta la semisintetic 5100; alte uleiuri s-ar putea sa reziste si mai mult de 6000, insa nu stiu exact cum sta treaba).

 

Da pare sa conteaze si plaja de turatii, mai putin decat vechimea motorului - asa cum s-a zis mai sus. Vechimea e relevanta daca implica si uzura mai serioasa.

De exemplu, mie nu prea mi-a consumat ulei in cei 4500 km de cand am facut schimbul. Dar, in week-end-ul acesta, in care am facut vreo 600 km, mers in treapta mica si turat pe serpentine, am observat ca a scazut dintr-o data nivelul.

La fel si la schimbul anterior dupa un drum mai lung, de vreo 700 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul?

eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc.

o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> :blink:

daca mergi foarte mult cu ea in traficul din bucuresti o sa iti pape mai mult ulei. spre exemplu mie la o tura de 1000 de km prin tara nu mi-a papat mai mult de 150 ml,dar la 1000 de km facuti in cea mai mare parte in oras turata,supraincalzita si chinuita mi-a consumat si 300 de ml.si intr-adevar, nu compar cu consumul de ulei de la un GS dupa 2000, fiindca e normal ca a mea cu 40mii km sa ia mai mult ca una cu 9000,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a facut aceleasi figuri de la o bobina de inductie... nush ce sa zic, mai asteapta si alte pareri

 

spor la treaba, numai bine :D

 

am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ...

tot aceeasi bujie afuma ...

 

probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mergi foarte mult cu ea in traficul din bucuresti o sa iti pape mai mult ulei. spre exemplu mie la o tura de 1000 de km prin tara nu mi-a papat mai mult de 150 ml,dar la 1000 de km facuti in cea mai mare parte in oras turata,supraincalzita si chinuita mi-a consumat si 300 de ml.si intr-adevar, nu compar cu consumul de ulei de la un GS dupa 2000, fiindca e normal ca a mea cu 40mii km sa ia mai mult ca una cu 9000,nu?

 

 

UN MOTOR INTRETINuT, ORICAT DE VECHI E, NU E NORMAL SA IA MAI MULT DE 100 ML/1000KM.... in manual sunt niste verificari care trebuie facute.. daca le faci la timp, motoru tau va trai vesnic...manualu haynes. cine il vrea sa dea un semn ca il am in format electronc...

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ...

tot aceeasi bujie afuma ...

 

probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ...

 

 

Daca e cel din stanga verifica membrana de la robinetul de benzina . Poate e sparta sau s-au slabit suruburile si iti baga benzina pe acolo direct in admisie . Se si vede daca te uiti atent ca pleaca un furtun din fata carburatorului din stanga si se duce la robinet .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cel din stanga verifica membrana de la robinetul de benzina . Poate e sparta sau s-au slabit suruburile si iti baga benzina pe acolo direct in admisie . Se si vede daca te uiti atent ca pleaca un furtun din fata carburatorului din stanga si se duce la robinet .

 

e cel din stinga ...

o sa ma uit !

 

merci mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ...

tot aceeasi bujie afuma ...

 

probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ...

 

In loc de sugestie.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sunt in prag sa fac schimbul de consumabile...

Daca m-ati putea ajuta in alegerea lor.Am nevoie de :

 

-Filtru aer(unul sport ajuta cu ceva? sau doar baga mai mult praf in motor..)

-Bujii+fise(bujii cu iridium?se cunoaste ceva?)

-kit de lant(in primul rand de unde? si de care...)

Placutele de frana(fata+spate) si uleiul(+filtrul de ulei) doar ce le-am schimbat.

 

Numai bine!

Editat de Mihai_J4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Filtru aer(unul sport ajuta cu ceva? sau doar baga mai mult praf in motor..)

-Bujii+fise(bujii cu iridium?se cunoaste ceva?)

-kit de lant(in primul rand de unde? si de care...)

 

pentru un GS500/2003 http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/vehicle/55702 sa iti faci o idee cam ce ar trebui...

 

- Buijii eu am luat "NGK DPR8EA9" - inca nu sunt montate (ca vreau si o curatare carburatoare+sincronizare sa fie treaba facuta cap coada curat). Iridium eu zic (si altii zic) ca nu prea isi are rostul pt bicla noastra

 

restul inca nu m-am bagat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UN MOTOR INTRETINuT, ORICAT DE VECHI E, NU E NORMAL SA IA MAI MULT DE 100 ML/1000KM.... in manual sunt niste verificari care trebuie facute.. daca le faci la timp, motoru tau va trai vesnic...manualu haynes. cine il vrea sa dea un semn ca il am in format electronc...

 

asfalt uscat!

 

 

salut ! as vrea si eu manualul haynes daca se poate .cine ma poate ajuta cu un download sau sa mi-l tirmita ?

 

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru un GS500/2003 http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/vehicle/55702 sa iti faci o idee cam ce ar trebui...

 

- Buijii eu am luat "NGK DPR8EA9" - inca nu sunt montate (ca vreau si o curatare carburatoare+sincronizare sa fie treaba facuta cap coada curat). Iridium eu zic (si altii zic) ca nu prea isi are rostul pt bicla noastra

 

restul inca nu m-am bagat.

 

 

As vrea sa am parte de de performanta maxima a Gs-ului meu.Am vazut cam ceau cei de pe romimoto.

As prefera o pereche de bujii de iridium,dar daca ziceti ca e acelasi lucru ca si cu alea simple...

Am vazut ca sunt pinioane de atac de 14,15 si 16 dinti.Daca optezi ptr. 14 dinti,ai demaraj bun si viteza max. mai mica.Daca optezi ptr. 16 dinti ai demaraj mai slabutz,dar viteza maxima mai mare.

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...