shultz Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 O intrebare, mi=am zgariat rezervorul la gs si am indoit si tabla (cam 2x2cm). Daca imi poate spune cineva care s-a mai lovit de chestii de tinichigerie cat m-ar costa o vopsea noua pe rezervor si indreptat tabla. Am fost la niste hoti si mi=au cerut numai pe indreptat 350 lei :|, mi se pare exagerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 @pogor moare motorul. azi dimineata am vazut ca pica benzina pe la furtunul de jos. mecanicul mi-a zis ca e cuiul pontou (daca am gresit denumirea sa-mi fie cu iertare da nu ma pricep), nu mai inchide bine. anyway... o sa ma duc maine cu ea sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Auziti...am o intrebare...GS-urile voastre va consuma ulei? daca da,cat ulei la 1000de km? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Auziti...am o intrebare...GS-urile voastre va consuma ulei? daca da,cat ulei la 1000de km? Numai bine! eu nu stiam ca GSurile mananca ulei,si nu am verificat foarte des nivelul la ulei...am avut o surpiza sa constat ca scazuse serios, am cautat-o peste tot sa nu fi pierdut...si nu cursese pe nicaieri.il papase dar am inteles ca motoarele cu racire pur aer mananca ulei de fel. cam 200 ml/1000km imi consuma mie...voua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 eu nu stiam ca GSurile mananca ulei,si nu am verificat foarte des nivelul la ulei...am avut o surpiza sa constat ca scazuse serios, am cautat-o peste tot sa nu fi pierdut...si nu cursese pe nicaieri.il papase dar am inteles ca motoarele cu racire pur aer mananca ulei de fel. cam 200 ml/1000km imi consuma mie...voua? Pai si mie la fel...200-250ml la 1000km.M-am cam mirat in primul rand la un preten ce sia luat GS si dupa 4,500km i s-a aprins lampa de presiune ulei si a ramas perplex . Si cum am auzit,am verificat si eu uleiul,si am observat ca mai era decat pe varful jojei si m-am speriat ingrozitor. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Pai si mie la fel...200-250ml la 1000km.M-am cam mirat in primul rand la un preten ce sia luat GS si dupa 4,500km i s-a aprins lampa de presiune ulei si a ramas perplex . Si cum am auzit,am verificat si eu uleiul,si am observat ca mai era decat pe varful jojei si m-am speriat ingrozitor.Numai bine! hmm, si la mine mananca ulei, dar nu asa mult ca la voi De exemplu, intre doua plinuri - foarte aproape de limita de 6000 km nivelul ajunge aproape de LOW, asa ca este nevoie sa mai adaug putin (sau schimb direct uleiul daca tot se apropie termenul). De verificat il verific constant pentru ca sunt control freak , dar nu am avut surprize neplacute pana acum (bine motorul are doar 9000 km si am apucat sa ii fac 2 schimburi, poate conteaza si asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 hmm, si la mine mananca ulei, dar nu asa mult ca la voi De exemplu, intre doua plinuri - foarte aproape de limita de 6000 km nivelul ajunge aproape de LOW, asa ca este nevoie sa mai adaug putin (sau schimb direct uleiul daca tot se apropie termenul). De verificat il verific constant pentru ca sunt control freak , dar nu am avut surprize neplacute pana acum (bine motorul are doar 9000 km si am apucat sa ii fac 2 schimburi, poate conteaza si asta). Compara-l tu pe al meu(93',40.000km) cu al tau(07',10.000)....e normal ca al tau sa consume mai putin ulei,ptr. ca motorul nu e in aceeasi stare ca si al meu. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Compara-l tu pe al meu(93',40.000km) cu al tau(07',10.000)....e normal ca al tau sa consume mai putin ulei,ptr. ca motorul nu e in aceeasi stare ca si al meu. Numai bine! al meu e din '94 tot vreo 40k - km si nu complectez de la un sch la altul ... consuma nitel dar in limitele max cand ii pun ulei si min cand sa-l sch dupa 6k - km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Dupa 5.000 km parcursi de la ultimul schimb, nivelul uleiului a scazut putin sub jumatatea distantei intre cele doua repere (MIN & MAX)de pe joja. In acest interval nu am completat cu ulei. Mai merg inca 500 km si ii fac schimbul. Editat Septembrie 16, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 16, 2009 Autor Share Postat Septembrie 16, 2009 La GS-uri (si in general la moto mai vechi si cu racire pe aer doar) e normal sa pape un pic de ulei. Probleme sunt daca la un interval dintre 2 schimburi papa >500ml. Un ochi din cand in cand la joja si cate o mica completare nu are ce sa strice, dimpotriva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul? eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc. o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul?eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc. o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> 4000 e super ok! Preventiv, dar s-ar putea sa arunci ulei care e inca bun Producatorul zice 6000, eu prefer sa nu astept atat, undeva pe la 5000 si ceva (asta la semisintetic 5100; alte uleiuri s-ar putea sa reziste si mai mult de 6000, insa nu stiu exact cum sta treaba). Da pare sa conteaze si plaja de turatii, mai putin decat vechimea motorului - asa cum s-a zis mai sus. Vechimea e relevanta daca implica si uzura mai serioasa. De exemplu, mie nu prea mi-a consumat ulei in cei 4500 km de cand am facut schimbul. Dar, in week-end-ul acesta, in care am facut vreo 600 km, mers in treapta mica si turat pe serpentine, am observat ca a scazut dintr-o data nivelul. La fel si la schimbul anterior dupa un drum mai lung, de vreo 700 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul?eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc. o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> daca mergi foarte mult cu ea in traficul din bucuresti o sa iti pape mai mult ulei. spre exemplu mie la o tura de 1000 de km prin tara nu mi-a papat mai mult de 150 ml,dar la 1000 de km facuti in cea mai mare parte in oras turata,supraincalzita si chinuita mi-a consumat si 300 de ml.si intr-adevar, nu compar cu consumul de ulei de la un GS dupa 2000, fiindca e normal ca a mea cu 40mii km sa ia mai mult ca una cu 9000,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 mie mi-a facut aceleasi figuri de la o bobina de inductie... nush ce sa zic, mai asteapta si alte pareri spor la treaba, numai bine am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ... tot aceeasi bujie afuma ... probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 daca mergi foarte mult cu ea in traficul din bucuresti o sa iti pape mai mult ulei. spre exemplu mie la o tura de 1000 de km prin tara nu mi-a papat mai mult de 150 ml,dar la 1000 de km facuti in cea mai mare parte in oras turata,supraincalzita si chinuita mi-a consumat si 300 de ml.si intr-adevar, nu compar cu consumul de ulei de la un GS dupa 2000, fiindca e normal ca a mea cu 40mii km sa ia mai mult ca una cu 9000,nu? UN MOTOR INTRETINuT, ORICAT DE VECHI E, NU E NORMAL SA IA MAI MULT DE 100 ML/1000KM.... in manual sunt niste verificari care trebuie facute.. daca le faci la timp, motoru tau va trai vesnic...manualu haynes. cine il vrea sa dea un semn ca il am in format electronc... asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ...tot aceeasi bujie afuma ... probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ... Daca e cel din stanga verifica membrana de la robinetul de benzina . Poate e sparta sau s-au slabit suruburile si iti baga benzina pe acolo direct in admisie . Se si vede daca te uiti atent ca pleaca un furtun din fata carburatorului din stanga si se duce la robinet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Daca e cel din stanga verifica membrana de la robinetul de benzina . Poate e sparta sau s-au slabit suruburile si iti baga benzina pe acolo direct in admisie . Se si vede daca te uiti atent ca pleaca un furtun din fata carburatorului din stanga si se duce la robinet . e cel din stinga ... o sa ma uit ! merci mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ...tot aceeasi bujie afuma ... probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ... In loc de sugestie. Editat Septembrie 17, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) Acum sunt in prag sa fac schimbul de consumabile... Daca m-ati putea ajuta in alegerea lor.Am nevoie de : -Filtru aer(unul sport ajuta cu ceva? sau doar baga mai mult praf in motor..) -Bujii+fise(bujii cu iridium?se cunoaste ceva?) -kit de lant(in primul rand de unde? si de care...) Placutele de frana(fata+spate) si uleiul(+filtrul de ulei) doar ce le-am schimbat. Numai bine! Editat Septembrie 17, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 -Filtru aer(unul sport ajuta cu ceva? sau doar baga mai mult praf in motor..)-Bujii+fise(bujii cu iridium?se cunoaste ceva?) -kit de lant(in primul rand de unde? si de care...) pentru un GS500/2003 http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/vehicle/55702 sa iti faci o idee cam ce ar trebui... - Buijii eu am luat "NGK DPR8EA9" - inca nu sunt montate (ca vreau si o curatare carburatoare+sincronizare sa fie treaba facuta cap coada curat). Iridium eu zic (si altii zic) ca nu prea isi are rostul pt bicla noastra restul inca nu m-am bagat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 UN MOTOR INTRETINuT, ORICAT DE VECHI E, NU E NORMAL SA IA MAI MULT DE 100 ML/1000KM.... in manual sunt niste verificari care trebuie facute.. daca le faci la timp, motoru tau va trai vesnic...manualu haynes. cine il vrea sa dea un semn ca il am in format electronc... asfalt uscat! salut ! as vrea si eu manualul haynes daca se poate .cine ma poate ajuta cu un download sau sa mi-l tirmita ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 suzuki gs500 manual folosinta.pdf Suzuki_GS_500_E_Parts_List.pdf Suzuki_GS_500_E_Twin_89-97_Haynes_service_manual.pdf astea 3 sunt AICI si vor expira pe 28 sept. Mai gasiti si pe manualedereparatie.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 manualul Haynes il gasesti aici http://www.clubgs500.com/?page_id=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 am 3 litri de ulei motul 10w40 5100. 120 lei (3l), daca intereseaza pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 pentru un GS500/2003 http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/vehicle/55702 sa iti faci o idee cam ce ar trebui... - Buijii eu am luat "NGK DPR8EA9" - inca nu sunt montate (ca vreau si o curatare carburatoare+sincronizare sa fie treaba facuta cap coada curat). Iridium eu zic (si altii zic) ca nu prea isi are rostul pt bicla noastra restul inca nu m-am bagat. As vrea sa am parte de de performanta maxima a Gs-ului meu.Am vazut cam ceau cei de pe romimoto. As prefera o pereche de bujii de iridium,dar daca ziceti ca e acelasi lucru ca si cu alea simple... Am vazut ca sunt pinioane de atac de 14,15 si 16 dinti.Daca optezi ptr. 14 dinti,ai demaraj bun si viteza max. mai mica.Daca optezi ptr. 16 dinti ai demaraj mai slabutz,dar viteza maxima mai mare. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.