zigggy Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 bataia de cap ar fi pre mare si buzunarele lovite rau,asa ca am de ales intre un pegaso din 99 la3000euro si un gs500 carenat din 96 la 2700euro.motorul il vreau pt.oras si drumuri lungi cu partenera.sunt incepator(primul meu motor).si fac si imprumut ca sa mi l iau(adica sunt sarac .vreau de la el reprize de acceleratie acceptabile si sa mearga bine la drum intins(viteza rezonabila de croaziera :)bineinteles cu partenera.eu sunt o fire mai sportiva de fel.sper sa puteti sa ma ajutati,ca eu sunt in ceata complet. mutumesc mult!! exact modelele astea le aveam si eu in cap inainte de a cumpara motor,si pana la urma am ales gs500 si zic ca am facut o alegere buna.arata si mai bine gs u mai ales cel carenat (de care am si io ),si daca zici ca esti fire mai sportiva se potriveste mai bine decat pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 Ce de activitate pe topicul asta! Parerea mea e sa nu aruncati cu banii pe motoare carenate sau foarte noi. Exista probabilitatea de a le da pe jos si atunci va costa. Iar banii pe care-i veti baga nu-i veti mai scoate in veci. De aia e recomandat GS, e ieftin la piese si la intretinere, consuma putin si fff important e foarte iertator cu greselile de incepator. Si in plus e un motor ce nu-si pierde valoarea. Daca nu l-ai varsat pe jos, iei aprox. aceiasi bani dupa 1 an cu cat l-ai luat. Ceea ce e mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Salutare tuturor Am si eu un GS500 E merge ok dar am probleme cu uleiul cam la sase sute km dispare 1 litru fum nu scoate nici la rece nici la cald deci zic eu ca nu haleste totusi deasupra la motor este un capac care se umezeste cu ulei poate sa piarda pe acolo ? sau ce sa fie. Multumesc tuturor care pot sa ma ajute cu raspunsuri la problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Salutare tuturor Am si eu un GS500 E merge ok dar am probleme cu uleiul cam la sase sute km dispare 1 litru fum nu scoate nici la rece nici la cald deci zic eu ca nu haleste totusi deasupra la motor este un capac care se umezeste cu ulei poate sa piarda pe acolo ? sau ce sa fie. Multumesc tuturor care pot sa ma ajute cu raspunsuri la problema asta 1 litru la 600 parca e putin cam mult (a mea ia cam 1 litru la 1000). Daca pierde printr-o garnitura sau ceva de genul asta nu o sa fie doar umed ci dare zdravene (in timp) - uleiul nu prea se evapora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Fratilor, ma puneti serios pe ganduri cu uleiul asta... Io am peste 2500 de km de la schimb si nu mi-a mancat 1 litru, defapt nu stiu daca mi-a luat 500 de ml... Am tot verificat dar nu scade. Ma duc intr-o zi, saptamana trecuta, de dimineata cu mobra pana la cineva. O parchez fumos pe trotuar, la zid sa nu incurce. Ma intorc peste 2 ore si observ ceva pe sa. Cred ca este murdarie insa este TAIATA, cam pe 3 cm. Ma apuca o ura, cobor dumnezeii etc... Sunt convins ca cineva a taiat-o de-al dracu. Prietenii mi-au zis ca s-a crapat singura (coapta) pt ca cineva ar fi taiat-o mai serios si mai cu ura si ca e doar musamaua de suprafata taiata, nu si buretele (intact). Avand in vedere ca taietura se afla aproape de varful seii (pe unde se sprijina "organu" , acolo la rezervor) si ca eu stau in sa cat mai in fata (imi place pozitia, cat mai drept, cu "chieptu'" in fata, aduce a supermoto), se poate ca sa fi pleznit musamaua aia pt ca pozitia mea a suprasolicitat si intins materialul in zona? Nu de alta dar sa stiu ce parere aveti ca sa stiu daca am coborat dumnezeii si sfintii acestui popor degeba din ceruri... Intrebare: La voi a pleznit saua (de buna voie si nesilita de nimeni) sau ati auzit de astfel de cazuri? Partea naspa e ca nu conteaza cat de mica e taietura pt ca odata pleznita, se extinde incet dar sigur. Numa bine fratilor si bulan exagerat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Tati, de la cohones se trage.... Om cu greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 Da si la mine a crapat. o voi duce la un tapitzer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 Pentru schimbarea uleiului de cheie de 21 am nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 Pentru schimbarea uleiului de cheie de 21 am nevoie? 21-22 acolo . Ti-e lene sa cobori jos sa verifici ? Azi l-am skimbat si eu , si uleiul si filtru dar am uitat ce cheie am folosit . Am avut o trusa de tubulare si am luat pe incercate pana am nimerit . La capac e cheie de 10 pentru cele 3 suruburi . Success ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 Salut! Daca tot e vorba de ulei, ce fel de ulei ati pus? sintetic sau mineral ? cineva mi-a spus ca GS-ul este facut pentru ulei mineral. Am facut o comparatie LA OCHI intre un ulei mineral si unul full sintetic: d.p.d.v al vascozitatii cel sintetic este mai "apos" - vascozitate mica iar la temperatura mare vascozitatea mai scade. Tot de la altii(de pe forum si nu numai) stiu ca uleiul sintetic este mai bun deoarece protejeaza mai bine piesele , prin acoperirea cu o pelicula etc.... eu acum i-am pus 10W40 semi sintetic si am de gand sa il tin doar 5000Km. il voi schimba prin vara si ii voi pune Full sintetic 10W50 (chiar daca este mai scump - mai bine schimb uleiul , decat piesele din motor) Deci: voi ce fel de ulei ati pus?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 (editat) Am bagat ceea ce recomanda producatorul : 10W40 semisintetic de la Mobil 1. Nu am de gand sa bag nici full sintetic si nici mineral. Cred ca cei care au facut GS-ul stiu ce si cum. Citeste cu cateva pagini mai in spate, acolo mai sunt posturi despre uleiuri la GS Editat Martie 28, 2006 de Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 Si eu tot semisintetic am bagat, 10W-40 de la Motul. Uleiul full sintetic tine mai mult din cate am citit pe-aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 Salve oameni buni, ma bag si eu cu o intrebare. Am impresia ca vibreaza prea tare cand ajunge pe la 6000 rpm si mai sus, cel mai rau se simte in scaritze, vibreaza puternic daca ma sprijin tare in ele, daca stau normal nu mai e asa predominant feeling'ul. Acum nu stiu daca e normal sa vibreze asa sau daca ceea ce numesc eu puternic e...normal pt altcineva, si ma agit dejaba. Am citit pe undeva ca ar putea fi oala de la ambreiaj da vibreza si ma gandesc sa nu se'ntample vreo dracie.... Probabil ca trebe sa vad exact cum se comporta alte GS-uri, sa fac o comparatie...dar pana atunci: mai simte cineva vibratzii de luat in seama la turatzi mari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 28, 2006 Autor Share Postat Martie 28, 2006 N-are voie sa vibreze asa tare incat sa devina deranjant... du-te la un mecanic. Cat despre ulei, e in paginile trecute o discutie tot pe tema asta... ideea e ca nu au fost prosti sa treaca 10W40 pe capac ca ulei recomandat. Asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 O fi ea in 2 cilindri dar n-are voie sa vibreze. De la vreo 2000-3000 incolo trebuie sa mearga rotund. Ai grija sa nu fie vreo roata descentrata sau dezechilibrata. Poate bate in bascula cauciucul, discul de frana. Verifica ochiometric cu rotile suspendate daca nu-ti atinge vreo roata, verifica si lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 O fi ea in 2 cilindri dar n-are voie sa vibreze. De la vreo 2000-3000 incolo trebuie sa mearga rotund. Ai grija sa nu fie vreo roata descentrata sau dezechilibrata. Poate bate in bascula cauciucul, discul de frana. Verifica ochiometric cu rotile suspendate daca nu-ti atinge vreo roata, verifica si lantul. Vibreaza si pe cric, scoasa din viteze, la rotzi m'am uitat sunt ok. Cred ca e legat de motor, mi'e sa nu fie dezaxat ceva p'acolo sa capete moment de inertie klumea si sa faca sa vibreze la turatzii de la 5-6000. Adevaru' e ca n'am stat pe alt GS sa vad daca se simte asemanator, sau sunt eu paranoic. Daca ziceti ca n'are voie sa vibreze, n'are voie! Maine imi iau actele de la Udriste si direct la doctor cu ea. Merci de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 Si eu ash vrea sa fac o comparatie cu alte GS-uri. E singura sansa prin care poti afla daca are ceva fara a da vreun ban. Eu mai am o problema care nu stiu de la ce este. Sa intamplat de doua ori (azi dimineatza a fost a doua oara). Cand am pornit motorul azi dimineatza a inceput sa iasa fum de pe galeriile de evacuare (in dreptul rotii fatza) . Parea ca se evapora ceva. Odata cu fumul se degaja un miros insuportabil (imi venea sa vomit). M-am gandit ca poate fi: 1. ulei din motor - picat de pe cablul de turometru, deoarece imi cam pica pe acolo. Problema este ca uleiul din motor nu "pute ". 2. poate fi ulei din telescoape deoarece imi curg destul de rau. Am auzit de la cineva ca uleiul folosit din furca ar avea un miros destul de urat dar asta la temperatura ambianta -> l-am mirosit si nu are nici un miros . 3. peste noapte, s-o fi pishat vreun caine pe motorul meu dar nu am vazut baltoaca pe jos (poate doar a marcat locul ) Nu imi explic de unde poate fi acel miros. Acum nu se mai simte atat de puternic. Vreau astazi la arc sa va bagati si voi nasul poate gasim cauza. 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 Si la mine se intampla, dimineata, sau cand ploua. Miroase urat, da' n-as zice ca imi vine sa vomit. Se mai intampla si cand trec prin baltoace Deci zic eu ca este apa care atinge draq stie ce e incins pe la motor Eu am alta problema... Destul de des mi se intampla sa nu pot sa o pun pe liber. Dintr-a intaia. Daca opresc la un semafor nu prea reusesc. Daca incerc sa o pun pe liber cat timp sunt in mers, inainte sa opresc in 99% din cazuri merge fara nici o problema. Cateodata mai imi sare dintr-a doua. Aveti idee ce poate fi? Banuiesc ca este ceva la cutia de viteze, dar ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 Verifica daca debraiaza complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Verifica daca debraiaza complet. cum? la mine merge si pe loc sa o pun in neutral. se intamppla sa mai sara din a 2-a in momentul cand nu trag bine de levier (schimbator). Intra pentru 1 secunda si sare in neutral imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Si eu ash vrea sa fac o comparatie cu alte GS-uri. E singura sansa prin care poti afla daca are ceva fara a da vreun ban. Eu mai am o problema care nu stiu de la ce este. Sa intamplat de doua ori (azi dimineatza a fost a doua oara). Cand am pornit motorul azi dimineatza a inceput sa iasa fum de pe galeriile de evacuare (in dreptul rotii fatza) . Parea ca se evapora ceva. Odata cu fumul se degaja un miros insuportabil (imi venea sa vomit). 10x Faza cu mirosu' se intampla si la mine tot cand se incalzesc galeriile, si'l mai simt cateodata in mers dupa ce o turez o perioada mai lunga -> il asociez cu incalzirea, se evapora ceva la temperatura mai mare dar nu stiu dak e jeg sau altceva, cateodata miroase si a ceva gen ebonita arsa... Si legat de comparatia cu alte GS-uri ma prezint miercurea viitoare la arc, sper sa gasesc cat mai multi; vreau sa vad si niste amortizoare fatza cum se prezinta ca ale mele sunt 'foarte mult prea moi' desi le'am strans la maxim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Si ale mele sunt moi, dar nu ma deranjeaza, nu simt gropile asa nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Si ale mele sunt moi, dar nu ma deranjeaza, nu simt gropile asa nasol. Intzeleg si eu "moi" , stiu ca la GS sunt mai moi dar mi se pare prea de tot cat de usor se duc pana jos,mai ales ca le'am strans la maxim.Ma gandesc sa nu fi ramas fara ulei. Vad ca esti din BV, am drum pe acolo in week-end'ul asta...e un raliu pe la voi pe acolo - si eu ca spectator(sper s'ajung).Poate nvd si mai schimbam nishte pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 (editat) Ieri 29.03.2006 au fost doar 2 GS-uri la arc (eu si inca un baiat cu un GS negru, care nu stiu ce nick are pe forum) Am facut comparatie intre zgomotul scos de motoare, nu sunt diferente. Cel mai bine ar fi sa mergem intr-un loc mai liber si sa facem schimb de motoare intre noi - facem cate o tura si ne dam seama de diferente mult mai bine. Chestia cu mirosul poate fi si de la altceva: eu tin motorul intr-o zona unde sunt cativa copaci, o salcie un tei si un plop. De la pomi pe masini se depune un strat lipicios pe care se aduna plaful instantaneu. Poate asa s-a intamplat si cu galeriile de evacuare. La mine telescoapele "plang" rau de tot. Trebuie sa le repar in aprilie. Important la amortizoare este sa revina usor. Editat Martie 30, 2006 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 (editat) SI eu am gs Negru dar nu am fost la arc. Insa l-am vazut pe baiatul cu celalt gs negru cum se ducea la inalnire (eu eram in masina) cu o gagica in spate . Nu-l stiu inca La ulei eu am pus PROCYCLE 10W40 de pe louis . Scrie in germana ca e TEILSYNTHETISH - probabil e semisintetic cod : 10038521 in carte la GS zice ca e bun si 20W 50 daca mergi pe o temperatura de la -10 la 40 grade. la asta 10W 40 merge sa mergi de la -20 success. Editat Martie 30, 2006 de Fanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.