brow Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Intrebare si de la mine: M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Intrebare si de la mine:M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat. Va multumesc Eu unul nu am vazut piesa asta montata pe motoreta....mai degraba imi seamana cu o presa pentru ceva. Evident, ma pot insela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Intrebare si de la mine:M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat. Va multumesc hahahahahhahaha....pai daca-ti lipsea o piesa asa mare ca-n poza nu prea te mai intorceai calare pe moto ))) cat de mare e? fa-i o poza langa o rigla sa ne dam seama eu unu n-am vazut asa ceva pe la moto...nu-mi pare a piesa pentru GS. Parerea mea e s-o pastrezi ca-ti poate fi folositoare pentru altele...cum ar fi o "presa" improvizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 16, 2010 Autor Share Postat Aprilie 16, 2010 Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat. Salut Cod de baterie Yuasa (si de acolo variatiuni pe aceeasi tema) - YB10L-B2 - http://www.yuasabatteries.com/batteryprint.php?id=39 Cod de bujii NGK - B8ES sau DPR8EA-9 (daca ai varianta de motor GM51B ) http://ngk.de/index.php?id=403&pd=430&...UZUKI&m=500 Gasesti pe net o gramada de oferte, vezi si aici pe forum la sectiunea Bursa sunt co-forumisti care cu asta se ocupa, la preturi bune. Si legat de piesa de mai sus, sigur nu e de la GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Intrebare si de la mine:M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat. Va multumesc ) nenorocirea aia de piesa este ceea ce tine capacul de la SIFONIERELE vechi(anii '70-80) de peretii acestora ).Partea plata se prinde de capac cu capul surubului in jos.In peretele sifonierului exista o gaura in care intra capul surubului si dupa cum vezi in poza, in capul surubului exista gauri in care se bate un cui prin peretele sifonierului pentru fixare. Deci stai calm ca nu ai asa ceva la motor Editat Aprilie 16, 2010 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip aici poti vedea se alte componente: http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/vehicle/20243 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat. Daca prin "tip de baterie" te referi la "marca" atunci e destul de simplu....aia pe care ti-o permiti....daca te referi la felul in care trebuie sa arate e si mai simplu....te duci la un magazin care vinde baterii de motoreta si spui acolo ca vrei o baterie pt GS500 . Ei au catalog si stiu exact (sau macar ar trebui sa stie) ce trebuie sa-ti dea. Bonus...sigur gasesti daca citesti posturi mai vechi. (spunea cineva nu demult ca a gasit la MY MOTO cu 179 lei). In principiu e buna orice baterie care incape in locul destinat bateriei, are specificatiile astea :12V 11Ah si are plusul in partea ta dreapta asa cum stai in sa.Atentie si la tipul de borna. Bornele trebuie sa arate ca alea de la bateria veche. Cat despre bujii gasesti pe net ca poti pune NGK DPR8EA-9 sau ND X24EPR-U9. Atentie...am pe motoreta niste Champioane pentru care cheia de bujii din trusa motoretei este prea mare si iti trebuie o cheie mai mica. Cu putina atentie le strangi si cu o fixa. In rest sunt compatibile. Am vorbit din proprie experienta pentru motoreta mea din 96. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat. http://www.louis.de/_10d52d9b8ec4387605db8...typ_id=GM51B-96. Dai de doua ori click pe link.Tot ce este pe site-ul louis , eu personal le comand de la kronaumoto.ro Cu placere si sa o stapanesti sanatos multe sute de mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brow Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 La o piesa de prindere pt mobilier m-am gandit si eu insa am zis totusi sa intreb si pe aici, sa fiu sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Intrebare:..este cineva care a incercat si a si reusit sa schimbe amortizorul central al GS500E..castigand astfel centimetri in inaltime precum si suspensie spate mai buna ? ..din ce am citit/vazut pe acest topic.. se cunosc cel putin doua variante: 1. inlocuirea cu un amortizor de la Suzuki GSX600F ..fara nici o modificare 2. inlocuirea cu un amortizor de la Suzuki SV650 .. cu mici modificari (taiere/gaurire) ...dupa cum reiese din linkul de mai jos: http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/RearShock aceasta ultima varianta ridicand spatele destul de mult ..ma tenteaza o astfel de modificare si daca este cineva care a reusit acest lucru ..as vrea sa stiu detaliile constructive si de la ce motociclete se mai pot ''imprumuta'' amortizoare centrale Multumesc anticipat am pus eu amortizor de gsx600f. fara nici o modificare. avantajul e ca il poti regla atat pe compresie cat si pe revenire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Astazi am rezolvat problema cu "oasele" de la amortizorul central, respectiv le-am inlocuit cu unele mai scurte confectionate in regie proprie (si cu simt de raspundere). Astfel am ridicat coada motoretei cu aprox 4 cm asa cum rezulta din pozele alaturate. Masuratorile le-am facut cu motocicleta dreapta chiar daca in poze pare ca nu era. Imi pare rau ca nu am facut o poza la toata motoreta si inainte de modificare. Ca reper pt masuratori am luat numarul de inmatriculare. Deci: inainte - 61, dupa - 65. Am dat doar o tura de bloc cu ea, nu pare nimic in neregula, ba chiar mi se pare (ca nu inteleg de ce ar fi asa) ca este putin mai tare pe amortizare. Dupa ce o sa fac testele de drum va tin la curent cu comportamentul motoretei. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Astazi am rezolvat problema cu "oasele" de la amortizorul central, respectiv le-am inlocuit cu unele mai scurte confectionate in regie proprie (si cu simt de raspundere). Astfel am ridicat coada motoretei cu aprox 4 cm asa cum rezulta din pozele alaturate. Masuratorile le-am facut cu motocicleta dreapta chiar daca in poze pare ca nu era. Imi pare rau ca nu am facut o poza la toata motoreta si inainte de modificare. Ca reper pt masuratori am luat numarul de inmatriculare. Deci: inainte - 61, dupa - 65. Am dat doar o tura de bloc cu ea, nu pare nimic in neregula, ba chiar mi se pare (ca nu inteleg de ce ar fi asa) ca este putin mai tare pe amortizare. Dupa ce o sa fac testele de drum va tin la curent cu comportamentul motoretei. Bafta! astept cu nerabdare ..primele impresii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Va multumesc tuturor pentru informatii. Azi am incercat sa o pornesc dar nu a vrut. Am pus 4L benzina si am rotit robinetul de alimentare in toate pozitiile. Are intentia de a porni dar nu vrea. Cineva a spus ca trebuie dat robinetul pe res la doar 4L, dar cand ma uitam in rezervor parea aproape plin. Intrebare: rezerva se umple singura? La unele masini rezerva se alimenteaza separat. Multumesc si promit cateva sucuri dupa ce ma vad in regula cu actele, mecanica si echipamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Va multumesc tuturor pentru informatii. Azi am incercat sa o pornesc dar nu a vrut. Am pus 4L benzina si am rotit robinetul de alimentare in toate pozitiile. Are intentia de a porni dar nu vrea. Cineva a spus ca trebuie dat robinetul pe res la doar 4L, dar cand ma uitam in rezervor parea aproape plin. Intrebare: rezerva se umple singura? La unele masini rezerva se alimenteaza separat. Multumesc si promit cateva sucuri dupa ce ma vad in regula cu actele, mecanica si echipamentul. da, rezerva se umple singura... si din cate stiu eu, cam asa are pe rezerva, in jur de 4L... success Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 (editat) Cum adica se umple singura? Pai vreau si eu....las robinetul pe rezerva si merg asa....ea se umple eu o consum! Pai pana acum dadeam bani! Hai ma ca am glumit. Din cate stiu eu, rezerva nu e un compartiment separat in rezervor, care sa se umple din alt compartiment. Metoda prin care se "realizeaza" surplusul de benzina dupa ce teoretic "s-a terminat" este simpla. Robinetul de benzina are in rezervor doua tevi prin care preia benzina din el. Una mai lunga si una mai scurta pentru rezerva. Cand nivelul benzinei scade sub teava lunga, mai beneficiezi de aia cativa litrii pe care ii poate prelua teava scurta. In realitate mai ramane ceva dar nu o mai poate prelua nici teava scurta din motive de siguranta. Nu ai vrea sa aspiri in carburatoare toate gunoaiele de pe fundul rezervorului impreuna cu ultima picatura de benzina. Si poti pune robinetul pe rezerva oricand, nu doar cand mai ai doar 4l. Doar ca atunci cand o sa se termine benzina nu o sa mai ai nici o rezerva. Editat Aprilie 17, 2010 de alexinc00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Robinetul de benzina are in rezervor doua tevi prin care preia benzina din el. Una mai lunga si una mai scurta pentru rezerva. Cand nivelul benzinei scade sub teava lunga, mai beneficiezi de aia cativa litrii pe care ii poate prelua teava scurta. CORECT... si da, ai dreptate, nu se umple singura... )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Multumesc din nou de informatii! Maine ma duc sa cumpar bujii si baterie sa vdm dak porneste, daca nu voi apela din nou la ajutorul vostru Va salut! Mesaj completat Salut din nou. Am fost in targ si am cumparat baterie VARTA YB10L A2 (150 ron + 30 incarcatul cu acid) in loc de B2. Bujii nu am gasit dar am dat comanda, app am 2 bujii noi nu stiu exact codul sunt intre ce imi trebuie mie si dacie, le donez daca are cineva nevoie. Am ajuns la motor, am pus bateria, am descoperit diferenta si am rezolvat problema. Nu a pornit din prima dar a pornit intrun final. Am miscato putin si am scapato. Paguba: niciuna vizibila exceptand benzina care sa scurs ( dar nu pe la capac ). Cand am pornito din nou se tura singura, am dat relantiul mai jos si sa calmat. Problema sau nu: pe motorul de la scoala mergeam cu 1 si a2a la relantii, dar a mea daca iau mana de pe acceleratie moare motorul. Se pare ca trebuie strans unpic si cablul de ambreiaj. Daca nu vam plictisit destul, as dori sa va rog frumos daca este cineva care a schimbat farul si a pus doua in loc de unul, sa-mi spuna daca trebuie modificat mult partea electrica. Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 este cineva care a schimbat farul si a pus doua in loc de unul, sa-mi spuna daca trebuie modificat mult partea electrica. Va salut. Depinde ce fel de faruri vrei sa pui ... partea electrica nu cred ca trebuie modificata...nu vad de ce. Eu unu mi-am luat o masca de streetfighter cu doua faruri doar ca inca n-am montat-o, a venit cu cablajul facut cu tot. Gaseste-ti modelul de far pe care-l vrei si vezi ce fire are sau ce-i trebuie sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Mc de informatie. Cred ca am gasit faruri, o sa ma interesez sa vad ce fire are Am luat bujie B8ES dar sincer sa fiu nu cred ca se potrivesc. Motocicleta are bujie DPR8EA-9, dar la eu am seria GM51A 500836. Undeva mai inapoi spune un coleg ca este buna si B8ES dar sincer nu cred ca se potriveste. Oricum voi incerca sa vad daca se potrivesc Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Depinde ce fel de faruri vrei sa pui ... partea electrica nu cred ca trebuie modificata...nu vad de ce. Eu unu mi-am luat o masca de streetfighter cu doua faruri doar ca inca n-am montat-o, a venit cu cablajul facut cu tot. Gaseste-ti modelul de far pe care-l vrei si vezi ce fire are sau ce-i trebuie sa functioneze. poti sa pui o poza cu masca te rog ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Daca problema e garnitura,faci asa :-cumperi silicon pentru temperaturi inalte de la magazin cu specific auto(e un silicon rosu,la tub ca pasta de dinti,max. 10 lei) -incalzesti un pic motorul -desfaci intinzatorul,scoti garnitura, degresezi bine suprafetele metalice -manjesti frumos garnitura pe ambele fete, o pui pe pozitie si strangi intinzatorul.trebuie sa te miste repede ca se usuca siliconul la suprafata in cateva minute si nu mai face priza. -lasi motorul in pace cateva ore dupa operatiune Daca pui prea putin silicon nu etanseaza.La strangerea la loc a intinzatorului siliconul trebuie sa iasa un pic prin jurul garniturii.Surplusus se curata cu o carpa.Daca ai locuri pe langa garnitura unde siliconul nu a fost impins in afara trebuie sa desfaci si sa manjesti iar garnitura. Daca prima varianta nu merge sau daca ai garnitura rupta/ciupita/etc. cauti clingherit - din asta se fac garniturile,il gasesti la fasii de 20 cm latime,are culoare verzulie-eventual intr-un targ,un talcioc cu specific de chestii vechi si nimicuri. Ti-o faci tu acasa garnitura-se taie cu foarfeca- si reiei procesul cu manjit cu silicon. Bafta si spor la treaba! ..la cele spuse de @andu_wasup (caruia ii si multumesc pe aceasta cale) vin in completare si cu niste poze si explicatii suplimentare... ..astfel dupa demontare (pe care o recomand sa fie facuta dupa ce in prealabil s-au indepartat: saua, carene laterale, rezervor, filtru de aer, carburatoare...eu am reusit sa'l demontez si fara sa ''elimin'' nimic din cele enumerate ...dar trebuie rabdare/timp .. iar la montare obligatoriu vor trebui demontate si cele enumerate..) lucrurile arata astfel: ..dupa demontare se va verifica daca intinzatorul functioneaza corespunzator, daca este retractabil din surubul de tensionare..sa nu fie blocat sau alte cele..daca este defect se poate achizitiona unul nou ...la un pret actual de aprox 100€; unul second fiind intre 45€-60€ desi peste tot e nerecomandat utilizarea unuia SH..eu am ramas cu cel original dat fiind faptul ca isi facea treaba..si ca ''diagnosticul'' dat a fost: garniturile ..garniturile le'am facut din clingherit (o coala de 500mmX500mm, 0.5mm grosime a costat 12Lei) eu am facut cate doua din fiecare tip si le'am lipit intre ele cu un prenandez (0.5mm e destul de subtire) ..in varianta executata de mine ..datorita faptului ca aveam ''vaporizatii de ulei'' prin zona camerei arcului de tensionare ..am renuntat la puferul de cauciuc si am ''proiectat'' o garnitura de clingherit plina ..pentru capacul acestei camere ..astfel ca si montajul a fost facut in doua etape, dat fiind faptul ca trebuie detensionat surubul la montare..ulterior fiind etansat si capacul detasabil ..in esenta treaba este relativ simpla ..cu putina documentare (manual/forum) in prealabil si putina indemanare..se rezolva ''elegant'' ..mult succes... desi imi doresc sa nu aveti nevoie de asta ! Editat Aprilie 19, 2010 de CDCriss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 frumoasa lectia. Eu n-am inteles nimic. Ne poti spune celor necunoscatori de ce ai facut treaba de mai sus? Nu am imaginea pentru ce ai face chestia asta si ce reprezinta ce ai demontat. Multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Salutare la toti ..am si eu o problema ..poare ma ajuta careva cu un sfat, idee ... ...de ceva vreme am o scurgere de ulei, ''vaporizatii la turatii mari'' pe undeva pe la intinzatorul lantului de distributie ... as vrea sa stiu cat de complicat poate fi sa schimb o garnitura ..eventual sa etansez cumva cu un silicon rezistent la temperatura... ...am studiat deja acest capitol in manual (ma rog cat am putut sa inteleg din EN + imaginile explicative) ..dar as vrea sa stiu ce probleme ..si la ce sa fiu atent cand pun in practica acest lucru..plus de asta poate ma puteti indruma si de unde pot achizitiona o garnitura noua .. ...intrebarea de top.. este de unde as putea sa imi dau seama .. daca e o chestie ..de garnitura (etanseitate) ..sau intinzatorul are o defectiune si poate trebuie schimbat ?! ..daca a facut cineva asta ..mi'ar prinde bine niste sfaturi ....eventual daca e foarte complicat sa stiu sa merg intr-un service..desi cred ca o pot face si eu daca e vorba de o garnitura .. Va multumesc anticipat.. @warlock si altii.. aici era problema ... scurgeri de ulei pe la intinzatorul lantului de distributie Editat Aprilie 19, 2010 de CDCriss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangeorzanpaul Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salutare tuturor, Stie careva cum se pot curata pe interior indicatoarele vitezometru si turometru? Din cate stiu eu sunt capsate ,sau nu stiu eu bine si chear se pot desface pentru a putea fi stearse si pe interior (si aici ma refer la plasticul acela prin care se vad indicatiile) Daca stie careva cum se face sau daca face careva asa ceva -va rog sa imi spuneti si mie , pentru ca ale mele sunt murdare pe interior si nu stiu cum sa fac sa le curat. Multumesc si bafta tuturor -asfalt uscat- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.