mihai_2b3 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 deci care mai auzi pe careva care vrea GS - /index.php?showtopic=518464 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Salut! Vreau sa salut toti detinatorii de Gs 500 si nu numai. Am si eu o intrebare: Ce-mi recomandati la schimbul de ulei? Ce ulei sa folosesc? Din cartea tehnica atit stiu sae 10w40, api se sau sf. Asfalt uscat! Editat Mai 4, 2010 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salut! Am si eu o intrebare.Am gasit un cauciuc spate Dunlop de 140/70-17,nou,la 638 de lei,a mai avut cineva cauciuc mai lat pe spate? Cum se comporta pe curbe?Aspectul cred ca este mai frumos Merita sa-l iau? Mai am un an pana la ITP(e valabil pana in 29.06.2011) pana atunci cred ca-l toc... Numai bine! am avut eu de 140 pe spate mane, sta beton pe curbe si arata frumos... incape fara modificari. da u nu ziceai ca ai vandut gs-u ? numai bine sefu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salut! Vreau sa salut toti detinatorii de Gs 500 si nu numai. Am si eu o intrebare: Ce-mi recomandati la schimbul de ulei? Ce ulei sa folosesc? Din cartea tehnica atit stiu sae 10w40, api se sau sf. Asfalt uscat! Ulei motul 5100 10w-40 full-sintetic (de exemplu Motul din seria factory line - dublu ester. avantajul acestor uleiuri sintetice consta in rezistenta mult mai buna la variatiile de temperatura, formeaza o pelicula mai stabila pe piesele in miscare, rezistenta mare la oxidare, etc, etc. asa ca, daca bugetul iti permite, alege intotdeauna sintetic. evident, cu vascozitatea indicata) - asa scrie in manual. Vezi sa schimbi si garnitura de la capacul filtrului. Alti useri recomanda 15w50 pt vara si 10w40 - toamna/iarna/primavara Altii iti vor recomanda 5100 semi-sintetic daca nu chiar mineral. Mesaj completat Salut! Am si eu o intrebare.Am gasit un cauciuc spate Dunlop de 140/70-17,nou,la 638 de lei,a mai avut cineva cauciuc mai lat pe spate? Cum se comporta pe curbe?Aspectul cred ca este mai frumos Merita sa-l iau? Mai am un an pana la ITP(e valabil pana in 29.06.2011) pana atunci cred ca-l toc... Numai bine! Poti monta o anvelopa de 140/70-17 dar verifica daca nu iti loveste bascula (la unii atinge, la altii nu, cred ca e in functie de anul fabricatiei). Daca trebuie sa faci modificari, atunci, trebuie sa indoi bara de sustinere a etrierului spate si ceva decupare a aparatorii de lant in dreptul cauciucului. S-ar putea insa sa iti atinga aparatorea de noroi daca mergi cu pasager. Daca vrei mai mult, poti face rost de o janta de Bandit (4 toli fara de 3,5 la GS). Totusi, cred ca o sa il poti monta fara nicio modificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Multumesc, Pentarus. Am sa aleg sintetic. Mai aveam o intrebare, la viteza mai mare de 150 km/h da impresia ca nu mai are aer, nu scoate fum porneste foarte bine. Nu am fost la un medic cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Multumesc, Pentarus. Am sa aleg sintetic. Mai aveam o intrebare, la viteza mai mare de 150 km/h da impresia ca nu mai are aer, nu scoate fum porneste foarte bine. Nu am fost la un medic cu ea. o fi infundat filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Am schimbat filtrul de aer. Am sa schimb si bujiile astazi. Urmeaza si uleiul si filtrul cu toate ca tipul de la care am cumparat motorul a schimbat uleiul, si inca este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) Ulei motul 5100 10w-40 full-sintetic (de exemplu Motul din seria factory line - dublu ester. TOTAL GRESIT 5100 de laMotul este semi sintetic Uleiul se alege in functie de tipul motorului( de turatie, de racirea cu care acesta se face), nu de piese in miscare sau fixe, pentru ca astea 2 formeaza orice motor. Insusi definitia tehnica a motorului iti spune asta................este un ansamblu de piese fixe si mobile.......... Editat Mai 5, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 TOTAL GRESIT 5100 de laMotul este semi sinteticUleiul se alege in functie de tipul motorului( de turatie, de racirea cu care acesta se face), nu de piese in miscare sau fixe, pentru ca astea 2 formeaza orice motor. Insusi definitia tehnica a motorului iti spune asta................este un ansamblu de piese fixe si mobile.......... inseamna ca sunt informat gresit si, mai mult, am informat gresit. Mea culpa! In alta ordine de idei, are cineva de imprumut un sistem de prindere + suport topcase? Am nevoie de ele in perioada 22.05.2010-02.06.2010 cand voi pleca spre Istanbul pentru a vizita orasul si a vedea cursa de Formula 1 de pe 30.05.2010 . Daca e nevoie de garantie, sa imi spuneti. P.S. Daca mai vrea cineva sa vina (momentan suntem doar 3 persoane cu 2 motoare), sa imi spuna. Mesaj completat inseamna ca sunt informat gresit si, mai mult, am informat gresit. Mea culpa! In alta ordine de idei, are cineva de imprumut un sistem de prindere + suport topcase? Am nevoie de ele in perioada 22.05.2010-02.06.2010 cand voi pleca spre Istanbul pentru a vizita orasul si a vedea cursa de Formula 1 de pe 30.05.2010 . Daca e nevoie de garantie, sa imi spuneti. P.S. Daca mai vrea cineva sa vina (momentan suntem doar 3 persoane cu 2 motoare), sa imi spuna. Ceva mai multe info gasiti aici: /index.php?showtopic=519475 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Am o problema cu telescoapele/telescopul (amortizor) pe fata, se aude un zgomot ciudat de la ele cand dau peste denivelari, gropi etc. Nu curge ulei, nimic, merg bine, doar zgomotul nu stiu din ce cauza se face. Aveti idee ? (lipsa uleiului poate fi ? ) Editat Mai 6, 2010 de PeDrum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (lipsa uleiului poate fi ? ) posibil...hai diseara pe la Academia Militara pe la 19:00 sa ne dam cu parerea mai multi GS-isti...ne vedem acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 posibil...hai diseara pe la Academia Militara pe la 19:00 sa ne dam cu parerea mai multi GS-isti...ne vedem acolo Nu sunt in Bucuresti cu ea, ca altfel o rezolvam repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 sa revin... vand carena originala dreapta fata. este putin zgariata pe stikere. 100 euro urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 am avut eu de 140 pe spate mane, sta beton pe curbe si arata frumos... incape fara modificari. da u nu ziceai ca ai vandut gs-u ? numai bine sefu Domne...s-a intors la mine!!! Deci sunt posesor de gs500e...acum vreau s-o pun la punct.pregatire ptr. sezon. Nuami bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 A montat cineva radiator de ulei pe gs500E? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brow Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Oferta urgenta pentru GS-istii bucuresteni: in schimbul unui far clasic+tot sistemul de prinderi si oglinzi de ghidon ofer carene laterale, fairing (plus toate prinderile dintre far si furca), si oglinzile de pe fairing. Carenajul e in stare buna, plasticul farului e putin crapat, carenele laterale au fost reparate si revopsite de proprietarul anterior. Lipsesc 2-3 suruburi de prindere Eventual daca nu exista compatibilitate la semnalizatoarele fata le putem schimba si pe alea (eu le am pe cele originale) + carenele laterale au fost gaurite pt buloanele montate pe cadru. Le pot da la schimb si pe acestea contra unui crashbar sau altor buloane DACA celui interesat nu i se potrivesc gaurile din carene. De ce zic urgent/bucuresteni: de cand am cumparat motocicleta am vrut sa o fac naked iar maine dimineata o duc la Florin -v pt niste reparatii si vreau sa o decarenez cu ocazia asta. PM sau YM ( trashedvandal ) Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 vreau sa o decarenez si la urmatorul ITP ce te faci? sa nu mai zic ca la RAR nu mai iei certificatul de autenticitate... ca F nu e ca E ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brow Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) Presupun ca ai dreptate... Eu am zis ca dpdv tehnic nu e nici o diferenta si ITP-ul ar trebui sa il iau fara probleme(zic asta pt ca este o singura carte pentru ambele modele), cat despre autentificare, am facut-o chiar recent si nu au verificat decat seria cadrului si cea a motorului(grivita). Apoi, la RAR sau ITP au o baza de date cu imaginea fiecarui motor? Pentru ca pot foarte usor sa dau jos stickerele de pe coada Oricum, m-ai pus pe ganduri Editat Mai 7, 2010 de brow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) Presupun ca ai dreptate... Eu am zis ca dpdv tehnic nu e nici o diferenta si ITP-ul ar trebui sa il iau fara probleme(zic asta pt ca este o singura carte pentru ambele modele), cat despre autentificare, am facut-o chiar recent si nu au verificat decat seria cadrului si cea a motorului(grivita). Apoi, la RAR sau ITP au o baza de date cu imaginea fiecarui motor? Pentru ca pot foarte usor sa dau jos stickerele de pe coada Oricum, m-ai pus pe ganduri am facut eu itp-ul cu model f facut e si nu a fost nicio problema.poate ca la rar ar sta altfel treaba si s-ar putea sa se agatea ca nu ai carenaj. ps.eu zic totusi sa pastrezi carenajul.e super bun la gs te apara si de vant si de ploaie. daca vinzi totusi farul cat ceri pe el?sau toata carena fata plus far.bafta Editat Mai 7, 2010 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 la itp poate sa treaca cu vederea daca stie cum arata F/E. Cand iti vei vinde motoreta, cumparatorul trebuie sa ia un certificat de autenticitate de la RAR. Normal ar fi sa nu treaca cu vederea ca nu mai e model F.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black-Corsair Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salut gs-isti , mai am o intrebare dc stiti pe cineva sa fi montat in vreun fel un senzor care indica exact temperatura uleiului , cam asa ceva am gasit pe louis cod- 10034327 . De mentionat ca gs-ul meu e din 94 si nu are decat un beculet care , banuiesc , se va aprinde in momentul in care temp uleiului este f mare . Ce ziceti ? are cineva montat asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salut gs-isti , mai am o intrebare dc stiti pe cineva sa fi montat in vreun fel un senzor care indica exact temperatura uleiului , cam asa ceva am gasit pe louis cod- 10034327 . De mentionat ca gs-ul meu e din 94 si nu are decat un beculet care , banuiesc , se va aprinde in momentul in care temp uleiului este f mare . Ce ziceti ? are cineva montat asa ceva ? asta se monteaza in loculu capacului cu joja si indica temperatura uleiului. becul rosu nu se aprinde daca creste temp. uleiului ci daca sunt pierderi de presiune scula e pur informativa, iar tu te vei uita la ea cand stai la semafor sau asa de curiozitate... daca tot iti iei sa ti-l iei pe cel cu tija lunga pt ca e mai precis... temp uleiului la functionare ajunge undeva pana la max 150 grade C. Vitezanele noi au punctul optim pe la 160 de grade... e asa numa daca vrei sa stii tu neaparat. Gs e gandit sa reziste la temperaturi mari, si tocmai de asta nu au schimbat nimic la motor din '89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black-Corsair Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 ms fain de indicatii andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Salutare! Cine ma poate ajuta si pe mine? Porneste decat cu socul tras si daca o las cam 2 ore trebuie din nou tras socul sa porneasca. A doua problema este ca dupa ce merg 10 - 15 min se tureaza singura si trebuie sa umblu la relantiu sa scada turele. Am observat ca se tureaza cand este in panta sau vale. Stie cineva care ar putea fi problema si cum se poate rezolva, sau gresesc eu undeva cu el? Este normal sa moara motorul in treapta 1 sau 2 daca merg cu ea la relantii? Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Salutare! Cine ma poate ajuta si pe mine? Porneste decat cu socul tras si daca o las cam 2 ore trebuie din nou tras socul sa porneasca. A doua problema este ca dupa ce merg 10 - 15 min se tureaza singura si trebuie sa umblu la relantiu sa scada turele. Am observat ca se tureaza cand este in panta sau vale. Stie cineva care ar putea fi problema si cum se poate rezolva, sau gresesc eu undeva cu el? Este normal sa moara motorul in treapta 1 sau 2 daca merg cu ea la relantii? Va salut! Salut, cu socul nu ar fi problema. Dupa ce mergi sau dupa ce se incalzeste motorul? Verifica cablul de la acceleratie. Mergi cumva cu socul tras ?? Nu merge cu el tras prea mult ca iti moare motorul, afumi bujiile. Pe vremea asta cam dupa 2-3 minute ar trebui sa mearga fara sa ai socul tras. Editat Mai 11, 2010 de PeDrum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.