warlock Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 se pot desface. e doar o garnitura de cauciuc. in spatele indicatoarelor, sunt patru suruburi. le desfaci p-alea. nu strici nimic. e piulita nr.9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salutare, poate sa imi spuna cineva cat de complicat e sa maresti nivelul de combustibil in carburatoare? Cat e de safe sa o desfaci daca nu te prea pricepi la mecanica... sau la aceste plutitoare nu se poate ajunge relativ usor? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 se pot desface. e doar o garnitura de cauciuc. in spatele indicatoarelor, sunt patru suruburi. le desfaci p-alea. nu strici nimic. e piulita nr.9 de ce incurci lumea ... ? @sangeorzanpaul eu am desfacut cadranele ceasurilor ... sa le schimb culoarea. Tre sa desfaci ca in filmuletul urmator ... dar cu mare grija sa nu strici / deformezi prea rau "tabla" din care-i facuta rama ce tine geamul ... dupa care le stergi frumos sa luceasca precum ale mele. Iar daca tot n-ai ce face le poti schimba si culoarea / desenul / scrisul sau orice-ti trece prin cap ... vezi si .Numai bine - spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salutare, poate sa imi spuna cineva cat de complicat e sa maresti nivelul de combustibil in carburatoare? Cat e de safe sa o desfaci daca nu te prea pricepi la mecanica... sau la aceste plutitoare nu se poate ajunge relativ usor? Mersi. Pentru ca nu prea te pricepi te sfatuiesc sa nu incerci. Procesul in sine nu este extraordinar de complicat. Sincer nu stiu daca poti sa faci chestia asta fara sa dai carburatoarele jos.... habar n-am... sigur poti s-o faci daca le dai jos ( demontat rezervor eventual impreuna cu carenele de la codita, filtru de aer, matze de la carburatoare si in sfarsit carburatoarele). Dupa ce desfaci cele doua capace de la camerele de nivel, te poti juca cum vrei tu cu plutitoarele alea (teoretic strambi tablita de care sta prins cuiul poantou...sau asa imi aduc eu aminte acum).Cat? si cum? asta-i toata fenta de jmecher. Cat e de "safe"? Pentru tine e safe (nicio piese din astea enumerate mai sus nu este suficient de grea sa-ti cada pe picior si sa-l striveasca . Pentru motoreta nu e safe. Lasa pe cineva care se pricepe sau daca ai ambitie citeste manualul de reparatie pe care presupun ca-l ai, intelege ce scrie acolo si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serbi_no1 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salutari tuturor! Am, dat jos de pe GS-ul meu semnalizarile, oglinzile, similare cu cele originale cromate si un parbriz Givi. Sunt inca utilizabile, in sensul ca din 4 semnale, pot fi recuperate doua, unei oglinzi ii lipseste un capacel de plastic, iar parbrizul pare chiar OK. Le ofer cu placere oricui are nevoie de ele, mie deja imi prisosesc. Va rog, dk e cineva interesat sa-mi dea un PM, e mai usor sa observ. salut as avea nevoie de parbriz si de oglinzi ,eu nu le am deloc.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Pentru ca nu prea te pricepi te sfatuiesc sa nu incerci. Procesul in sine nu este extraordinar de complicat. Sincer nu stiu daca poti sa faci chestia asta fara sa dai carburatoarele jos.... habar n-am... sigur poti s-o faci daca le dai jos ( demontat rezervor eventual impreuna cu carenele de la codita, filtru de aer, matze de la carburatoare si in sfarsit carburatoarele). Dupa ce desfaci cele doua capace de la camerele de nivel, te poti juca cum vrei tu cu plutitoarele alea (teoretic strambi tablita de care sta prins cuiul poantou...sau asa imi aduc eu aminte acum).Cat? si cum? asta-i toata fenta de jmecher.Cat e de "safe"? Pentru tine e safe (nicio piese din astea enumerate mai sus nu este suficient de grea sa-ti cada pe picior si sa-l striveasca . Pentru motoreta nu e safe. Lasa pe cineva care se pricepe sau daca ai ambitie citeste manualul de reparatie pe care presupun ca-l ai, intelege ce scrie acolo si spor la treaba! Mersi... pai m-am uitat in manual... acolo este definit distanta standard intre pozitia inchis/deschis a acelei tablite, motivul pentru care mie mi se pare ca e mic nivelul, este urmatorul: accelerez in prima treapta, schimb si accelerez in treapta a doua, iar in momentul in care ajunge la aprox 8000rpm pastrez turatia... in cateva secunde cade in cap... daca ii dau putin drumul la acceleratie isi revine si pot accelera din nou... daca tin iar in turatie, face la fel.... In schimb daca nu vreau sa sprintez cu ea, merg mai domol/mai incet atunci nu apare aceasta problema. Daca ai/aveti alta parere legata de problema, decat nivelul de combustibil in carb. astept cu curiozitate. Multumesc si numai bine! ps. intrebarea daca e safe, chiar nu ma gandeam la degetele de la picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Mersi... pai m-am uitat in manual... acolo este definit distanta standard intre pozitia inchis/deschis a acelei tablite, motivul pentru care mie mi se pare ca e mic nivelul, este urmatorul: accelerez in prima treapta, schimb si accelerez in treapta a doua, iar in momentul in care ajunge la aprox 8000rpm pastrez turatia... in cateva secunde cade in cap... daca ii dau putin drumul la acceleratie isi revine si pot accelera din nou... daca tin iar in turatie, face la fel.... In schimb daca nu vreau sa sprintez cu ea, merg mai domol/mai incet atunci nu apare aceasta problema. Daca ai/aveti alta parere legata de problema, decat nivelul de combustibil in carb. astept cu curiozitate. Multumesc si numai bine! ps. intrebarea daca e safe, chiar nu ma gandeam la degetele de la picioare Simptoma asta pare intradevar legata de nivelul prea mic al benzinei in camerele de nivel constant din carburatoare. Cum nu sunt mecanic, nu-mi vine in minte si alta cauza. (dilema este: a umblat cineva la nivel si de atunci nu mai merge, sau pana acum a mers bine cu nivelul asta si deodata nu a mai mers?) Ma gandesc ca nivelul nu se da singur mai mic decat daca ai tu karma rea. acum, daca ce masori tu acolo difera de ce zice in carte, e clar ca trebuie sa rezolvi problema. Daca o faci singur ai avantajul ca poti sa-ti dai o bere la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Simptoma asta pare intradevar legata de nivelul prea mic al benzinei in camerele de nivel constant din carburatoare. Cum nu sunt mecanic, nu-mi vine in minte si alta cauza. (dilema este: a umblat cineva la nivel si de atunci nu mai merge, sau pana acum a mers bine cu nivelul asta si deodata nu a mai mers?) Ma gandesc ca nivelul nu se da singur mai mic decat daca ai tu karma rea. acum, daca ce masori tu acolo difera de ce zice in carte, e clar ca trebuie sa rezolvi problema. Daca o faci singur ai avantajul ca poti sa-ti dai o bere la sfarsit o sa-mi dau daca reusesc sa rezolv singur, fii sigur! Adevarul e ca DA s-a umblat... am ramas cu cuiul pontou blocat pe deschis odata si incercam sa imi duc motorul pe roti la un service sa nu platesc transport... am fortat pornirea chiar daca innota in benzina... rezultatul un nou schimb de ulei dar asta e alta tema... inapoi la carburatoarele noastre: DA s-a umblat/curatat/sincronizat respectiv s-a setat (incorect din pacate .....) Acum nu stiu ce sa fac... merg ma plang la service??? problema e ca de atunci a trecut o iarna, cu motorul in casa, e logic ca nu s-a dereglat singur daca acolo e problema, doar ca eu nu cred ca o sa ma creada pe cuvant, cum ca nimeni nu a umblat Nu am observat mai repede din pacate... asa sunt incepatorii ca mine, de multe ori platesc lectia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 sa vedeti ce am patit! eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir! morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ... Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 sa vedeti ce am patit! eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir! morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ... Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? asfalt uscat! bine ca ai ajuns acasa sa ne povestesti...deci eu sincer nu prea cred ca astea "tubeless" explodeaza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangeorzanpaul Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 de ce incurci lumea ... ? @sangeorzanpaul eu am desfacut cadranele ceasurilor ... sa le schimb culoarea. Tre sa desfaci ca in filmuletul urmator ... dar cu mare grija sa nu strici / deformezi prea rau "tabla" din care-i facuta rama ce tine geamul ... dupa care le stergi frumos sa luceasca precum ale mele. Iar daca tot n-ai ce face le poti schimba si culoarea / desenul / scrisul sau orice-ti trece prin cap ... vezi si .Numai bine - spor la treaba. Multumesc frumos de indicatii O sa ma uit si o sa vad cat e de complicat Daca tu deja ai facut chestia asta nu imi dai nr tau de telefon sa vb. Multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Multumesc frumos de indicatiiO sa ma uit si o sa vad cat e de complicat Daca tu deja ai facut chestia asta nu imi dai nr tau de telefon sa vb. Multumesc inca o data Am toate datele de contact la profil; inclusiv adresa de mail, messenger si chiar si nr de telefon. Ne auzim cand doresti... aproape...azi nu prea mai am baterie la telefon ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) sa vedeti ce am patit! eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir! morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ... Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? asfalt uscat! in legatura cu cuiul un spray din ala pentru pana cred ca iti rezolva problema pe moment sa nu iti mai strici cauciucul. da se stie am mai pus link-ul eu si inca o persoana cu multe pagini mai in urma: http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheel Editat Aprilie 22, 2010 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) multumesc, stiu si eu linku asta, dar daca e careva care a facut-o totusi pe pielea lui? parca citisem de careva care chiar shi-a schimbat cauciucu! Editat Aprilie 22, 2010 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) multumesc, stiu si eu linku asta, dar daca e careva care a facut-o totusi pe pielea lui? parca citisem de careva care chiar shi-a schimbat cauciucu! roata mai mare pe spate (si janta si cauciuc) are Angel Editat Aprilie 23, 2010 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 stie cineva daca se intampla ceva cand pun o toba de motor mai mare in cilindree pe gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 stie cineva daca se intampla ceva cand pun o toba de motor mai mare in cilindree pe gs? sa-mi dau si eu cu parerea ... ca inginer mecanic nu sunt. O sa trebuiasca reglata carburatia daca-i modifici evacuarea (alt model de toba fie mai mare, fie mai mica) in rest ... Eu mi-am pus doua tobe goale fara sa-i reglez carburatia si-mi da rateuri pe frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sa-mi dau si eu cu parerea ... ca inginer mecanic nu sunt.O sa trebuiasca reglata carburatia daca-i modifici evacuarea (alt model de toba fie mai mare, fie mai mica) in rest ... Eu mi-am pus doua tobe goale fara sa-i reglez carburatia si-mi da rateuri pe frana de motor. adica trebuie reglat aerul la carburatoare sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Salutare GS-isti, Am doua vesti, una buna si una mai putin buna . O sa incep cu a doua: imi vand GS-ul :|. Nu o fac ca sa tradez si sa trec la altceva (salut nk155 ), doar o sa iau o mica pauza de la motociclism. Vestea buna e ca am diverse goodies pentru voi : - genti laterale - manusi de vara madhead - manusi de iarna CafeRacer - casca Caberg - ceasuri de sincronizare - tester compresie - genunchere - doua perechi - armura super shield Si mai sunt cateva de care nu imi amintesc acum . O sa revin cu mai multe detalii si cu poze in curand. a! toate de mai sus sunt in stare foarte buna; unele sunt chiar noi: tester de compresie folosit de exact 3 ori, iar ceasurile de sincronizare de doua ori. Editat Aprilie 26, 2010 de arrakis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Din cati suntem aici multi ) o reusit cineva sa mearga cu GS ul pe o roata ?? daca da, cu modificari sau stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 da, a reusit cu el stock dar nu l'a ridicat f mult si nici nu a mers cine stie ce. o sa caut poza:) iar dc pui foaie mare pe spate poti si mai mult, este un clip pe youtube, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Salutare GS-isti, Am doua vesti, una buna si una mai putin buna . O sa incep cu a doua: imi vand GS-ul :|. Nu o fac ca sa tradez si sa trec la altceva (salut nk155 ), doar o sa iau o mica pauza de la motociclism. Vestea buna e ca am diverse goodies pentru voi : - genti laterale - manusi de vara madhead - manusi de iarna CafeRacer - casca Caberg - ceasuri de sincronizare - tester compresie - genunchere - doua perechi - armura super shield Si mai sunt cateva de care nu imi amintesc acum . O sa revin cu mai multe detalii si cu poze in curand. a! toate de mai sus sunt in stare foarte buna; unele sunt chiar noi: tester de compresie folosit de exact 3 ori, iar ceasurile de sincronizare de doua ori. salut,m-ar interesa manusile de iarna si cu scutul+genunchiere....zi-mi un pret te rosg.astept un PM Editat Aprilie 26, 2010 de Remus20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Cat vrei pe ceasurile de sincronizare si testerul de compresie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) Ceasurile si testerul de compresie sunt rezervate. Iar pentru armura, genunchere, manusi si genti laterale discut deja cu doi baieti. Deh, s-au miscat mai repede.. O sa anunt maine ce mai e disponibil din lista. Momentan raman asa: - Casca Caberg - marimea S ~ 60 euro. - Scut Super Shield ~ 40 euro. - Geaca Outdoor cu protectii umeri si coate (pentru fete) ~ 70 euro (a fost 400 ron noua). Aici se vindea varianta fara protectii. Scutul si geaca le-a purtat prietena de cateva ori si sunt practic noi (au mai putin de 2000 km, majoritatea facuti in 4 iesiri de un week-end - ceva mai lungi). Si haideti sa discutam pe private ca sa nu facem spam aici. Nu vreau sa intrerup discutia despre wheelie pe GS . Editat Aprilie 27, 2010 de arrakis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Nu vreau sa intrerup discutia despre wheelie pe GS . http://www.youtube.com/results?search_quer...m=0&spell=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.