Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, poate sa imi spuna cineva cat de complicat e sa maresti nivelul de combustibil in carburatoare? Cat e de safe sa o desfaci daca nu te prea pricepi la mecanica... sau la aceste plutitoare nu se poate ajunge relativ usor? Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot desface. e doar o garnitura de cauciuc.

in spatele indicatoarelor, sunt patru suruburi. le desfaci p-alea. nu strici nimic. e piulita nr.9

 

post-34332-1271793588_thumb.jpg

de ce incurci lumea ... ?

 

@sangeorzanpaul

eu am desfacut cadranele ceasurilor ... sa le schimb culoarea. Tre sa desfaci ca in filmuletul urmator ... dar cu mare grija sa nu strici / deformezi prea rau "tabla" din care-i facuta rama ce tine geamul

... dupa care le stergi frumos sa luceasca precum ale mele. Iar daca tot n-ai ce face le poti schimba si culoarea / desenul / scrisul sau orice-ti trece prin cap ... vezi
si
.

Numai bine - spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, poate sa imi spuna cineva cat de complicat e sa maresti nivelul de combustibil in carburatoare? Cat e de safe sa o desfaci daca nu te prea pricepi la mecanica... sau la aceste plutitoare nu se poate ajunge relativ usor? Mersi.

 

Pentru ca nu prea te pricepi te sfatuiesc sa nu incerci. Procesul in sine nu este extraordinar de complicat. Sincer nu stiu daca poti sa faci chestia asta fara sa dai carburatoarele jos.... habar n-am... sigur poti s-o faci daca le dai jos ( demontat rezervor eventual impreuna cu carenele de la codita, filtru de aer, matze de la carburatoare si in sfarsit carburatoarele). Dupa ce desfaci cele doua capace de la camerele de nivel, te poti juca cum vrei tu cu plutitoarele alea (teoretic strambi tablita de care sta prins cuiul poantou...sau asa imi aduc eu aminte acum).Cat? si cum? asta-i toata fenta de jmecher.

Cat e de "safe"? Pentru tine e safe (nicio piese din astea enumerate mai sus nu este suficient de grea sa-ti cada pe picior si sa-l striveasca :wacko: . Pentru motoreta nu e safe. Lasa pe cineva care se pricepe sau daca ai ambitie citeste manualul de reparatie pe care presupun ca-l ai, intelege ce scrie acolo si spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor! Am, dat jos de pe GS-ul meu semnalizarile, oglinzile, similare cu cele originale cromate si un parbriz Givi. Sunt inca utilizabile, in sensul ca din 4 semnale, pot fi recuperate doua, unei oglinzi ii lipseste un capacel de plastic, iar parbrizul pare chiar OK. Le ofer cu placere oricui are nevoie de ele, mie deja imi prisosesc. Va rog, dk e cineva interesat sa-mi dea un PM, e mai usor sa observ. :wacko:

salut as avea nevoie de parbriz si de oglinzi ,eu nu le am deloc.ms :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu prea te pricepi te sfatuiesc sa nu incerci. Procesul in sine nu este extraordinar de complicat. Sincer nu stiu daca poti sa faci chestia asta fara sa dai carburatoarele jos.... habar n-am... sigur poti s-o faci daca le dai jos ( demontat rezervor eventual impreuna cu carenele de la codita, filtru de aer, matze de la carburatoare si in sfarsit carburatoarele). Dupa ce desfaci cele doua capace de la camerele de nivel, te poti juca cum vrei tu cu plutitoarele alea (teoretic strambi tablita de care sta prins cuiul poantou...sau asa imi aduc eu aminte acum).Cat? si cum? asta-i toata fenta de jmecher.

Cat e de "safe"? Pentru tine e safe (nicio piese din astea enumerate mai sus nu este suficient de grea sa-ti cada pe picior si sa-l striveasca :laugh: . Pentru motoreta nu e safe. Lasa pe cineva care se pricepe sau daca ai ambitie citeste manualul de reparatie pe care presupun ca-l ai, intelege ce scrie acolo si spor la treaba!

 

 

Mersi... pai m-am uitat in manual... acolo este definit distanta standard intre pozitia inchis/deschis a acelei tablite, motivul pentru care mie mi se pare ca e mic nivelul, este urmatorul: accelerez in prima treapta, schimb si accelerez in treapta a doua, iar in momentul in care ajunge la aprox 8000rpm pastrez turatia... in cateva secunde cade in cap... daca ii dau putin drumul la acceleratie isi revine si pot accelera din nou... daca tin iar in turatie, face la fel.... In schimb daca nu vreau sa sprintez cu ea, merg mai domol/mai incet atunci nu apare aceasta problema. Daca ai/aveti alta parere legata de problema, decat nivelul de combustibil in carb. astept cu curiozitate.

 

Multumesc si numai bine!

 

ps. intrebarea daca e safe, chiar nu ma gandeam la degetele de la picioare :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi... pai m-am uitat in manual... acolo este definit distanta standard intre pozitia inchis/deschis a acelei tablite, motivul pentru care mie mi se pare ca e mic nivelul, este urmatorul: accelerez in prima treapta, schimb si accelerez in treapta a doua, iar in momentul in care ajunge la aprox 8000rpm pastrez turatia... in cateva secunde cade in cap... daca ii dau putin drumul la acceleratie isi revine si pot accelera din nou... daca tin iar in turatie, face la fel.... In schimb daca nu vreau sa sprintez cu ea, merg mai domol/mai incet atunci nu apare aceasta problema. Daca ai/aveti alta parere legata de problema, decat nivelul de combustibil in carb. astept cu curiozitate.

 

Multumesc si numai bine!

 

ps. intrebarea daca e safe, chiar nu ma gandeam la degetele de la picioare :wacko:

Simptoma asta pare intradevar legata de nivelul prea mic al benzinei in camerele de nivel constant din carburatoare. Cum nu sunt mecanic, nu-mi vine in minte si alta cauza. (dilema este: a umblat cineva la nivel si de atunci nu mai merge, sau pana acum a mers bine cu nivelul asta si deodata nu a mai mers?) Ma gandesc ca nivelul nu se da singur mai mic decat daca ai tu karma rea. acum, daca ce masori tu acolo difera de ce zice in carte, e clar ca trebuie sa rezolvi problema. Daca o faci singur ai avantajul ca poti sa-ti dai o bere la sfarsit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptoma asta pare intradevar legata de nivelul prea mic al benzinei in camerele de nivel constant din carburatoare. Cum nu sunt mecanic, nu-mi vine in minte si alta cauza. (dilema este: a umblat cineva la nivel si de atunci nu mai merge, sau pana acum a mers bine cu nivelul asta si deodata nu a mai mers?) Ma gandesc ca nivelul nu se da singur mai mic decat daca ai tu karma rea. acum, daca ce masori tu acolo difera de ce zice in carte, e clar ca trebuie sa rezolvi problema. Daca o faci singur ai avantajul ca poti sa-ti dai o bere la sfarsit :(

 

 

:laugh: :wacko: o sa-mi dau daca reusesc sa rezolv singur, fii sigur! Adevarul e ca DA s-a umblat... am ramas cu cuiul pontou blocat pe deschis odata si incercam sa imi duc motorul pe roti la un service sa nu platesc transport... am fortat pornirea chiar daca innota in benzina... rezultatul un nou schimb de ulei dar asta e alta tema... inapoi la carburatoarele noastre: DA s-a umblat/curatat/sincronizat respectiv s-a setat (incorect din pacate .....)

 

Acum nu stiu ce sa fac... merg ma plang la service??? problema e ca de atunci a trecut o iarna, cu motorul in casa, e logic ca nu s-a dereglat singur daca acolo e problema, doar ca eu nu cred ca o sa ma creada pe cuvant, cum ca nimeni nu a umblat :lol: Nu am observat mai repede din pacate... asa sunt incepatorii ca mine, de multe ori platesc lectia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedeti ce am patit!

 

eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir!

morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ...

 

Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? :wacko:

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedeti ce am patit!

 

eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir!

morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ...

 

Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? :wacko:

 

asfalt uscat!

bine ca ai ajuns acasa sa ne povestesti...deci eu sincer nu prea cred ca astea "tubeless" explodeaza ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce incurci lumea ... ?

 

@sangeorzanpaul

eu am desfacut cadranele ceasurilor ... sa le schimb culoarea. Tre sa desfaci ca in filmuletul urmator ... dar cu mare grija sa nu strici / deformezi prea rau "tabla" din care-i facuta rama ce tine geamul

... dupa care le stergi frumos sa luceasca precum ale mele. Iar daca tot n-ai ce face le poti schimba si culoarea / desenul / scrisul sau orice-ti trece prin cap ... vezi
si
.

Numai bine - spor la treaba.

 

 

Multumesc frumos de indicatii

O sa ma uit si o sa vad cat e de complicat

Daca tu deja ai facut chestia asta nu imi dai nr tau de telefon sa vb.

 

Multumesc inca o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos de indicatii

O sa ma uit si o sa vad cat e de complicat

Daca tu deja ai facut chestia asta nu imi dai nr tau de telefon sa vb.

 

Multumesc inca o data

Am toate datele de contact la profil; inclusiv adresa de mail, messenger si chiar si nr de telefon. Ne auzim cand doresti... aproape...azi nu prea mai am baterie la telefon :wacko:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedeti ce am patit!

 

eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir!

morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ...

 

Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? :laugh:

 

asfalt uscat!

in legatura cu cuiul un spray din ala pentru pana cred ca iti rezolva problema pe moment sa nu iti mai strici cauciucul.

da se stie am mai pus link-ul eu si inca o persoana cu multe pagini mai in urma:

http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheel

:rolleyes:

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, stiu si eu linku asta, dar daca e careva care a facut-o totusi pe pielea lui? parca citisem de careva care chiar shi-a schimbat cauciucu!

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, stiu si eu linku asta, dar daca e careva care a facut-o totusi pe pielea lui? parca citisem de careva care chiar shi-a schimbat cauciucu!

roata mai mare pe spate (si janta si cauciuc) are Angel

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca se intampla ceva cand pun o toba de motor mai mare in cilindree pe gs?

sa-mi dau si eu cu parerea ... ca inginer mecanic nu sunt.

O sa trebuiasca reglata carburatia daca-i modifici evacuarea (alt model de toba fie mai mare, fie mai mica) in rest ... :rolleyes:

Eu mi-am pus doua tobe goale fara sa-i reglez carburatia si-mi da rateuri pe frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-mi dau si eu cu parerea ... ca inginer mecanic nu sunt.

O sa trebuiasca reglata carburatia daca-i modifici evacuarea (alt model de toba fie mai mare, fie mai mica) in rest ... :rolleyes:

Eu mi-am pus doua tobe goale fara sa-i reglez carburatia si-mi da rateuri pe frana de motor.

 

adica trebuie reglat aerul la carburatoare sau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS-isti,

 

Am doua vesti, una buna si una mai putin buna :laugh:.

O sa incep cu a doua: imi vand GS-ul :|. Nu o fac ca sa tradez si sa trec la altceva (salut nk155 :P), doar o sa iau o mica pauza de la motociclism.

 

Vestea buna e ca am diverse goodies pentru voi :rolleyes: :

- genti laterale

- manusi de vara madhead

- manusi de iarna CafeRacer

- casca Caberg

- ceasuri de sincronizare

- tester compresie

- genunchere - doua perechi

- armura super shield

 

Si mai sunt cateva de care nu imi amintesc acum :D. O sa revin cu mai multe detalii si cu poze in curand.

a! toate de mai sus sunt in stare foarte buna; unele sunt chiar noi: tester de compresie folosit de exact 3 ori, iar ceasurile de sincronizare de doua ori.

Editat de arrakis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, a reusit cu el stock dar nu l'a ridicat f mult si nici nu a mers cine stie ce. o sa caut poza:)

iar dc pui foaie mare pe spate poti si mai mult, este un clip pe youtube,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS-isti,

 

Am doua vesti, una buna si una mai putin buna :D.

O sa incep cu a doua: imi vand GS-ul :|. Nu o fac ca sa tradez si sa trec la altceva (salut nk155 :)), doar o sa iau o mica pauza de la motociclism.

 

Vestea buna e ca am diverse goodies pentru voi :peace: :

- genti laterale

- manusi de vara madhead

- manusi de iarna CafeRacer

- casca Caberg

- ceasuri de sincronizare

- tester compresie

- genunchere - doua perechi

- armura super shield

 

Si mai sunt cateva de care nu imi amintesc acum :P. O sa revin cu mai multe detalii si cu poze in curand.

a! toate de mai sus sunt in stare foarte buna; unele sunt chiar noi: tester de compresie folosit de exact 3 ori, iar ceasurile de sincronizare de doua ori.

 

 

 

salut,m-ar interesa manusile de iarna si cu scutul+genunchiere....zi-mi un pret te rosg.astept un PM

Editat de Remus20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceasurile si testerul de compresie sunt rezervate.

Iar pentru armura, genunchere, manusi si genti laterale discut deja cu doi baieti. Deh, s-au miscat mai repede..

O sa anunt maine ce mai e disponibil din lista.

Momentan raman asa:

- Casca Caberg - marimea S ~ 60 euro.

- Scut Super Shield ~ 40 euro.

- Geaca Outdoor cu protectii umeri si coate (pentru fete) ~ 70 euro (a fost 400 ron noua). Aici se vindea varianta fara protectii.

Scutul si geaca le-a purtat prietena de cateva ori si sunt practic noi (au mai putin de 2000 km, majoritatea facuti in 4 iesiri de un week-end - ceva mai lungi).

 

post-38382-1272351767_thumb.jpg post-38382-1272351776_thumb.jpg post-38382-1272351783_thumb.jpg post-38382-1272351797_thumb.jpgpost-38382-1272351819_thumb.jpgpost-38382-1272352243_thumb.jpg post-38382-1272352259_thumb.jpg post-38382-1272352265_thumb.jpg post-38382-1272352272_thumb.jpg post-38382-1272354028_thumb.jpg post-38382-1272354040_thumb.jpg post-38382-1272354048_thumb.jpg

 

Si haideti sa discutam pe private ca sa nu facem spam aici.

Nu vreau sa intrerup discutia despre wheelie pe GS :peace: .

Editat de arrakis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...