Mike06 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Incep sa cred ca motorul meu are buba Eu personal,gs-ul meu nu l-am pornit niciodata cu soc! NICI la -10 grade afara,pornea foarte simplu: -contact,accelerata foarte putin,si dintr-o ciupitura pornea.Acum e si mai fain,doar ciup butonul si porneste(daca nimereste in punctul in care face compresie mai repede).Ce naiba ma?asa trebuie sa porneasca un motor!(precizez ca l-am tot puricat cand l-am luat ). Cum face un prieten de-al meu,cu gs-u lui: -dimineata trage socul putin,porneste si reduce socul cum a pornit motorul(porneste foarte repede) si o tine din acceleratie la 1,500-2.000 rpm pana cand sta consant la 900-1.000rpm relanti. Sunt de parere ca nu e bine sa pleci cu motorul rece,chiar daca sunt 40 de grade afara,astepti 1 minut sa ajunga la temperatura nominala de lucru. @adryandaniel,vezi sa nu ai carburatoarele dereglate,filtru de aer infundat,membranele de la vacuum obosite,sa nu traga aer fals(garnituri posibil),bujii in stare buna,scanteia sa fie MARE si ALBASTRA,normal trebuie sa stea la relanti si intr-a 4-a(la mine merge,nu am incercat si intr-a 5-a sa vad daca se opreste sau nu) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Clar trebuie dusa la un mecanic sa o vada. Nu am mers niciodata cu socul tras. Dupa ce porneste nu o las nici un minut cu socul tras. O sa o tin din aceleratie turata inainte sa plec cu ea dar nu stiu cam cat timp este necesar sa se incalzeasca motorul. Oricum am impresia ca se incalzeste foarte tare. Nu am cunostinte de mecanica si este si prima motocicleta. La 900rpm nu a stat niciodata ca moare motorul. Va multumesc tuturor de pareri si poate imi recomandati un mecanic bun , sa-i faca o constatare si dupa ce mai fac rost de finante sa o si aranjez ca momentan ma usuca inmatricularea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Incep sa cred ca motorul meu are buba Eu personal,gs-ul meu nu l-am pornit niciodata cu soc! NICI la -10 grade afara,pornea foarte simplu: Un motor pe benzina porneste la rece cu AMESTEC BOGAT,lucru pe care in mod normal il realizezi cu SOCUL (daca te intrebi si injectia are soc sub diverse forme). La tine nu e nevoie de soc,porneste FARA. Trage singur concluziile. PS: un motor stat 2 ore se considera rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 caut furca + far pentru modelul carenat. al meu e din '97. v'as ruga sa ma contactati pe pm sau la 0721685650 in caz ca auziti ceva. @adryandaniel - cel mai probabil carburatoarele sunt dereglate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 caut furca + far pentru modelul carenat. al meu e din '97. v'as ruga sa ma contactati pe pm sau la 0721685650 in caz ca auziti ceva. @adryandaniel - cel mai probabil carburatoarele sunt dereglate http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...600+-95453.html http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...n+g+-90510.html cel putin pentru furca se potriveste si de la cel necarenat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 primul link mi'a fost de ajutor, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 salutare. am si eu un gs500 e din 2001 si caut maualu de service pt el .. Am manualu pt 95-00 dar nu imi este de folos ca modelu de 2001 e diferit .. in principiu vreau sa reglez carburatoarele si nu pot sa imi dau seama unde au ascuns aia stuturile de vacuum .. in manualu pt cel vechi im arata ceva ce la mine nu exista .. merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 salutare. am si eu un gs500 e din 2001 si caut maualu de service pt el .. Am manualu pt 95-00 dar nu imi este de folos ca modelu de 2001 e diferit .. in principiu vreau sa reglez carburatoarele si nu pot sa imi dau seama unde au ascuns aia stuturile de vacuum .. in manualu pt cel vechi im arata ceva ce la mine nu exista .. merci anticipat Daca cumva gasesti te rog frumos sa imi dai si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 salutare. am si eu un gs500 e din 2001 si caut maualu de service pt el .. Am manualu pt 95-00 dar nu imi este de folos ca modelu de 2001 e diferit .. in principiu vreau sa reglez carburatoarele si nu pot sa imi dau seama unde au ascuns aia stuturile de vacuum .. in manualu pt cel vechi im arata ceva ce la mine nu exista .. merci anticipat intra aici si da-i download. Am gasit tot ce-am vrut pentru gs 2003 indiferent de anii mentionati in titlul manualelor de acolo. in alta ordine de idei urmareste furtunul de vacuum de la robinetul de benzina(e cel mai subtire dintre ele si intra direct in pompa de vacuum ce face corp comun cu robinetul) spre carburatoare.Acest furtunel se infige in zona carb. din dreapta pe ''galeria de admisie''.Asta este stutul de vacuum de pe carb din dreapta si simetric cu el vei gasi pe cel de pe stanga(asta are un capacel mic de cauciuc fixat cu o siguranta). PS:nu conteaza daca furtunul asta il gasesti pe stanga sau pe dreapta.Am intalnit ambele variante si isi face treaba la fel de bine. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 intra aici si da-i download. Am gasit tot ce-am vrut pentru gs 2003 indiferent de anii mentionati in titlul manualelor de acolo.in alta ordine de idei urmareste furtunul de vacuum de la robinetul de benzina(e cel mai subtire dintre ele si intra direct in pompa de vacuum ce face corp comun cu robinetul) spre carburatoare.Acest furtunel se infige in zona carb. din dreapta pe ''galeria de admisie''.Asta este stutul de vacuum de pe carb din dreapta si simetric cu el vei gasi pe cel de pe stanga(asta are un capacel mic de cauciuc fixat cu o siguranta). PS:nu conteaza daca furtunul asta il gasesti pe stanga sau pe dreapta.Am intalnit ambele variante si isi face treaba la fel de bine. bafta! multumesc am gasit ce si cum pana la urma .. numai ca la mine capacelu ala nenorocit de la a 2 lea cilindru este fix sub mecanismu de la soc, m-am chinuit cam o ora sa-l scot ..am tras cu degetele de el ..am incercat prin rasucire am incercat sa-l imping cu surubelnita (cu grija sa nu-l ciupesc) si nimic nu s-a miscat deloc ... am incercat si cu sprei degresant degeaba ..si dupa urevhe nu pot sa-l reglez .. ca nu prea are cum sa se auda rotund ca la 4 cilindri In fine ii dau eu de cap pan la urma.. PS: manualu ala e tot ce am si eu modelu vechi pana in 2001 oricum multumesc mult andu ... stateam eu mult si bine pana sa-mi dau seama ca furtunu care da in intrerupatoru de benzen e ce trebuia sa scot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Salut baieti, M-am decis sa incerc sa vand GS-ul.. Asa ca daca intereseaza pe cineva, mai multe detalii gasiti pe http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...996-292914.html . Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 caut furca + far pentru modelul carenat. al meu e din '97. v'as ruga sa ma contactati pe pm sau la 0721685650 in caz ca auziti ceva. @adryandaniel - cel mai probabil carburatoarele sunt dereglate s'a gasit furca, farul e in continuare dat disparut. stiti daca se potriveste si de la alte modele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Un motor pe benzina porneste la rece cu AMESTEC BOGAT,lucru pe care in mod normal il realizezi cu SOCUL (daca te intrebi si injectia are soc sub diverse forme).La tine nu e nevoie de soc,porneste FARA. Trage singur concluziile. PS: un motor stat 2 ore se considera rece. Bun,dar daca tu zici ca la mine este problema,cum iti explici consumul mic? usurel,ptr. ca nu cunosti motorul . numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Bun,dar daca tu zici ca la mine este problema,cum iti explici consumul mic? usurel,ptr. ca nu cunosti motorul . numai bine! Ok,usuuureelll Nu intru in polemica mersului la relanti versus mers in sarcina. By the way, poti sa bati 3,4 % cu pasager si bagaje(top-case,genti laterale,cort, saci de dormit) in regim de dn cu 80 localitati si 110-120 inafara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 s'a gasit furca, farul e in continuare dat disparut. stiti daca se potriveste si de la alte modele ? sigur ca da numai sa iti incapa intre prinderi .. eu unu as incerca sa ii pun un far de gsr .. mi se par bestiale ..sau de xt 660 sau fr6 nou oricum nu iti cupara mask streetfighter de genu nu lumineaza deloc .. am avut asa ceva si nu are rost sa arunci banii aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 sigur ca da numai sa iti incapa intre prinderi .. eu unu as incerca sa ii pun un far de gsr .. mi se par bestiale ..sau de xt 660 sau fr6 nou oricum nu iti cupara mask streetfighter de genu nu lumineaza deloc .. am avut asa ceva si nu are rost sa arunci banii aiurea multumesc pentru raspuns, dar am modelul carenat, deci cele mentionate de tine ies din discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Ok,usuuureelll Nu intru in polemica mersului la relanti versus mers in sarcina. By the way, poti sa bati 3,4 % cu pasager si bagaje(top-case,genti laterale,cort, saci de dormit) in regim de dn cu 80 localitati si 110-120 inafara ? 3.4 cu pasager si bagaje? Esti bun. In acelasi regim duminica mi-a luat 4.8. Adevarat...am umblat putin la carburatoare pentru ca dupa ce am analizat electrozii bujiilor, am constatat ca acestia aveau culoarea cam alba (adica amestec sarac). Cu setarile anterioare imi lua SINGUR 3.6 % (neconcludent pentru cazul discutat aici). In orice caz, motoreta imi porneste fara soc, (exlusiv iarna), numai ca ma obliga sa il trag imediat pentru ca altfel nu-mi sta in regim de relanti (evident pana cand se incalzeste motorul). Experienta m-a invatat ca fiecare motor (nu motocicleta) pe carburatie are propria personalitate in ceea ce priveste pornitul la rece (fara soc, cu socul la jumate, cu socul tras full sau pozitii intermediare). Editat Mai 19, 2010 de alexinc00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Am si eu o problema cu consumul la motocicleta in ultimul timp imi consuma cam mult (7,3 in oras) asta fara sa merg ca disperatu, pana acuma nu m-am uitat la consum pentru ca consuma putin, dar in ultima perioada am fost nevoit sa trec pe rezerva de cateva ori ! Carburatoarele au fost curatare si sincronizare anul trecut (+ membrane de vacuum noi) . Filtrul de aer nu stiu cand a fost schimbat pentru ca eu am motocicleta decat de un an, si asa ca vreau sa schimb si filtrul de aer dar nu stiu ce si de unde sa il iau, as prefera un magazin din buc pentru ca nu am rabdare sa astept prin posta. Presupun ca consumul ridicat doar din cauza filtrului asa ca as dori si o recomandare pentru un mecanic bun care sa nu fie extraordinar de scump (criza asta) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 magazine: kronau moto (zona unirii), suzuki motorteam (bdul timisoara) poate au pe stoc. florin-v te poate ajuta cu multe. au trecut multe GS500 pe la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 19, 2010 Autor Share Postat Mai 19, 2010 Am si eu o problema cu consumul la motocicleta in ultimul timp imi consuma cam mult (7,3 in oras) asta fara sa merg ca disperatu, pana acuma nu m-am uitat la consum pentru ca consuma putin, dar in ultima perioada am fost nevoit sa trec pe rezerva de cateva ori ! Carburatoarele au fost curatare si sincronizare anul trecut (+ membrane de vacuum noi) . Filtrul de aer nu stiu cand a fost schimbat pentru ca eu am motocicleta decat de un an, si asa ca vreau sa schimb si filtrul de aer dar nu stiu ce si de unde sa il iau, as prefera un magazin din buc pentru ca nu am rabdare sa astept prin posta. Presupun ca consumul ridicat doar din cauza filtrului asa ca as dori si o recomandare pentru un mecanic bun care sa nu fie extraordinar de scump (criza asta) ! Pe stoc gasesti de la HiFlo la cei de la MyMoto - Sos. Cotroceni 19 - 021.311.42.67 Iti alegi codul exact de aici, in functie de anul de fabricatie - http://www.hiflofiltro.com/17.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
billabong Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Va anunt ca de azi sunt posesor de suzy gs500 1993 , dar mai am de luat permisu Am facut pasu asta ca sa ma motivez sa ma tin de scoala pt ca anu trecut am dat banii degeaba ca vaca si acum al vad parcat si ma doare inima ca nu pot sa meg cu el . Am si eu o intrebare ...... fac chestionarele de pe www.drpciv.ro aveti idee sunt ok sunt gresite ? Pot sa ma bazez pe aceste chestionare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 .... Filtrul de aer nu stiu cand a fost schimbat pentru ca eu am motocicleta decat de un an, si asa ca vreau sa schimb si filtrul de aer dar nu stiu ce si de unde sa il iau, as prefera un magazin din buc pentru ca nu am rabdare sa astept prin posta. Presupun ca consumul ridicat doar din cauza filtrului asa ca as dori si o recomandare pentru un mecanic bun care sa nu fie extraordinar de scump (criza asta) ! Am facut eu azi revizia de 6.000 Km la Motorteam. Un filtru de aer la ei este 125 RON. Manopera doar pentru schimbat filtru nu stiu cat este, dar manopera per revizie a fost 178 RON. Filtrul se schimba relativ simplu. Nu e nevoie sa dai bani la mecanic doar pentru atat. Ar fi preferabil sa ai rezervorul de benzina cat mai gol cand vrei sa faci operatiunea, pentru a iti fi mai simplu, mai ales daca o sa lucrezi singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Stiu sa schimb filtrul nu e asta problema, singura chestie este ca nu am vacuumetru ca reglez carburatia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Va anunt ca de azi sunt posesor de suzy gs500 1993 , dar mai am de luat permisu Am facut pasu asta ca sa ma motivez sa ma tin de scoala pt ca anu trecut am dat banii degeaba ca vaca si acum al vad parcat si ma doare inima ca nu pot sa meg cu el . Am si eu o intrebare ...... fac chestionarele de pe www.drpciv.ro aveti idee sunt ok sunt gresite ? Pot sa ma bazez pe aceste chestionare ? Salut! Ai facut o alegere buna, ai grija pe unde te dai cu ea...pana la permis...cit despre chestionare sunt ok. Bafta, si Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Salutare,ma ajuta si pe mine cineva cu un ghidon de gs 500 2001-2005?daca este albastru si mai bine(poate fi ori ce culoare numai sa nu fie indoit).Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.