Mike06 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salut! Vrea cineva un GS 500E din 96? Stare tehnica buna, inmatriculat, putin rulat in tara, itp valabil 05.2012, pret ..... 1500E discutabil. Nenea,nenea,poze poze!!! cat mai detaliate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Acum cind aproape se termina sezonul...am reusit sa-mi montez bugspoilerul, crashpad-uri (le-am marit), capat ghidon rosu, oglinzi, puig negru, la iarna urmeaza o vopsire a cadrului, rezervor si codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 salutare tuturor avand in vedere ca urmeaza sezonul de iarna m-am gandit sa va intreb cum procedati cu motoarele voastre,cum le pregatiti pt iarna?astept cate o idee,sfat de la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 urmeaza sezonul de iarna in ultimii 2 ani (singurii, de altfel) la mine au intrat motoretele la iernat pe 6 decembrie!!! so, sa zicem, cand o veni zapada: - o dau putin cu WD40 peste toate fiarele, disc frana - uns lantul, sa nu fie chiar uscat - iau bateria in casa - sub geam la bloc, sub husa (sta oricum asa in fiecare zi), apoi mai pun o piatra, incerc sa acopar cat se poate de mult... cand s-o face iar de plimbare: - dau husa jos - curat uleiu de pe ea - pun bateria - pun pozitia benzina pe PRI, stau 1-2 minute, pornesc.. dupa cateva "chei" .... porneste... (asa as vrea sa se si intample) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Am si eu o curiozitate , si poate reuseste cineva sa mi raspunda . Intre ce ani a fost echipat gs ul de 500 cu carburatoarele mikuni bst33 .Intreb pentru ca pegasoul meu din 98 are acelasi tip de carburatoare , insa vad ca kiturile de reparatie pt carburatoare la gs sunt clasificate si pe puteri motor .Mai exact 24 , 34 , 43 , 45 , 46 si 48 de cai si pe ani intre 89 si 2008 , si pe mine sincer nu m ar deranja sa am o putere mai mica dar implicit si un consum mai mic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 in ultimii 2 ani (singurii, de altfel) la mine au intrat motoretele la iernat pe 6 decembrie!!! so, sa zicem, cand o veni zapada: - o dau putin cu WD40 peste toate fiarele, disc frana - uns lantul, sa nu fie chiar uscat - iau bateria in casa - sub geam la bloc, sub husa (sta oricum asa in fiecare zi), apoi mai pun o piatra, incerc sa acopar cat se poate de mult... cand s-o face iar de plimbare: - dau husa jos - curat uleiu de pe ea - pun bateria - pun pozitia benzina pe PRI, stau 1-2 minute, pornesc.. dupa cateva "chei" .... porneste... (asa as vrea sa se si intample) mai este cva cineva imi spunea ca e bine sa golesc si carburatoarele de benzina ca daca sta asa cu benzina in ele se depune,nu stii nimic de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) mai este cva cineva imi spunea ca e bine sa golesc si carburatoarele de benzina ca daca sta asa cu benzina in ele se depune,nu stii nimic de asta? Are dreptate , partial. Si pegasistii s au mai plans de probleme la carburi din cauz benzinei ramase .Eu nu le am golit nici o data si nu s a blocat nimic dar nici nu am pus motocicleta la iernat vreo data si am si pornit o periodic . Ce an e gsul tau ?Ai mikuni bst33 pe ea? Editat Octombrie 1, 2010 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 te cam complici... daca iti este la indemana, o poti face. La GS500 nu prea exista pozitie OFF la robinetul de la rezervor... asa ca tot a sa pice benzina, ca are grija murphy. in 4-5 luni nu se intampla mare lucru cu benzina... nu o sa se depuna nimic rau. Oricum la 3-4 ani ar fi bine sa faci o reglare/curatare carburatoare. Zic ca e mai bine asa. Eu mai puneam un stabilizator peste iarna in benzina din rezervor, doar daca stii ca nu vei folosi benzina aia mai mult de juma de an, doar atunci cred ca ar ajuta. Acu nu ne-ai zis daca motoreta o sa stea in garaj undeva, sau pe strada, cum o las eu. Daca sta la garaj si nu e prea multa umezeala, doar ia bateria cu tine si pune-i o husa care sa respire, cat sa nu se adune mult praf. Nah, dar daca ai spatiu, caldura si timp (si nu te bate nevasta)... iti poti face de lucru... sa scoti benzina din carburatoare, sa cureti mizeria de pe la arcuri, articulatii...samd... Mesaj completat mikuni bst33 anul 1989... 1995 pana in 1999 cand vad ca au introdus BSR34. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 anul 1989... 1995 pana in 1999 cand vad ca au introdus BSR34. Mersi .Deci in teorie as putea sa o cobor pana n 27 de cai dar nu sa o mentin tot la 49 cat are pegasul . Mesaj completat Ma nselat logica ..am uitat de diferenta de cilindree dintre pegaso si gs..etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 motorul e din 96. v-a sta in garaj dar vreau sa te contrazic in privinta faptului ca gs nu are comutator off.acesta este imdiat sub rezervor de acolo impiedici caderea ei.oricum ms mult de sfaturi.numai bine si sper sa fie un sezon mai lung de motor macar ca si anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) gs nu are comutator off la mine (2003) are 3 pozitii: PRI (cadere libera), RES (rezerva), NORMAL daca sta in garaj, nu-ti face griji mari. norocosule Editat Octombrie 1, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 gs nu are comutator off. pentru a lamuri problema: Gs-ul are 3 pozitii la robinet: PRI (cadere libera), RES (rezerva), NORMAL. [warlock ] iar sub rezervor se afla acel "sorb" de benzina care contine si un surubel ("cu rol de comutator off"). acum, referitor la sezonul de iarna, daca asfaltul este uscat si frig de'ngheata pietrele Suzi alearga fericita, cu, conditia sa porti izmene si manusi de iarna. daca ninge si se pune zapada serios, motorul e urcat pe rampa (la locul ei in garaj) e invelita corespunzator cu plinul facut si pornita o data pe saptamana, lasata sa mearga un 5-10 minute. iar daca e prea frig in garaj recomand sa iei bateria in casa la caldurica. obligatoriu uleiul de peste iarna se schimba odata cu primele raze indraznete de soare. asadar...asfalt uscat si'o iarna blanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 salut,mai are cineva motor de gs de vanzare ? numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 (editat) Salve! Suzi a mea e aproape gata!mai am de adaptat toba sport( toba VSC a.k.a visc ionut) Cand o montez,fac si un filmuletz,sa vedem cum suna! Am renuntat la ideea cu 2 discuri fata,o facea sa para cam deformata(prea lata fata) si greoaie pe fata. Asa ca am luat un disc nou Lucas. Ar mai trebui sa-i schimb si amortizorul central,(nu e chiar asa de rau,dar da semne de oboseala)dar chiar numai am chef,la cat am muncit la ea...poate la iarna,ca doar am garaj incalzit!!!! Ptr. cine mai are nevoie de una alta ptr. suza,la un pret de iarna,click pe semnatura. Numai bine! Editat Octombrie 3, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) salut. vin cu o mica problema. cand depasesc 90-100 km/h acele din bord o iau razna. acul de la vitezometru fluctueaza pe o plaja de 20-30 de km fata de viteza reala. turometrul alearga si el in zona turatiei reale, dar cu o fluctuatie destul de mare si ca tot am postat ... un far pentru modelul carenat? a vazut cineva pe undeva ? Editat Octombrie 4, 2010 de maxxlg3100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 probabil sa fie cablurile de se misca acele alea asa aiurea. acceasi treaba mi se intampla si mie la turometru, iar la vitezometru doar la viteze mari... eu unul ma gandesc sa-i schimb cablurile. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 de vanzare gs 500 din 2006 pret 2500 discutabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Toata lumea s-a saturat de gs-uri! vine sfarsitul lumii.....clar! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) nu man, e dragutzica motoreta dar nu pe gustul meu, schimb cu KTM 2T 200-250 eventual.... imi trebuie mobra de hardenduro pt sezonul urmator... Editat Octombrie 15, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Salut! Daca vreau sa bag cauciuc de 150 pe spate, ce stiti se poate? Sunt probleme? Va rog. Ajutor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 eu am 150 pe spate si intra ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Merci, nu ai probleme la mers, nu ai facut modificari, merge 150 70 17?....Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Salut! Daca vreau sa bag cauciuc de 150 pe spate, ce stiti se poate? Sunt probleme? Va rog. Ajutor... salut! gasesti aici toate explicatiile privitoare la schimbul gumei spate + modificari necesare http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheel spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 La mine a intrat fara nici o modificare(de specificat ca am de 140/70-17). Eu zic ca intra si de 150,fara modificari(asa am vazut cu ochiu liber la mine). Dar,stiti foarte bine...creste consumul,manevrabilitate minus.. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 M-am elucidat. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.