mihai_2b3 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 asta este vinovatul ? dap .... impreuna cu : http://www.louis.de/_20ea370eb3a3b2030f5b470875f62c15ed/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=325&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10027006 http://www.louis.de/_20ea370eb3a3b2030f5b470875f62c15ed/index.php?topic=search&searchterm=10033678&cmd.x=6&cmd.y=7 http://www.louis.de/_20ea370eb3a3b2030f5b470875f62c15ed/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=409&list_total=51&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10033938 si ceva in genu asta dar cu leduri pentru semnal fata http://www.louis.de/_20ea370eb3a3b2030f5b470875f62c15ed/index.php?topic=search&searchterm=10028272&cmd.x=10&cmd.y=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 salutare domnilor, am rusit sa rup un surub de 8 care fixeaza capacul de protectie al pinionului (pozitionat in dreapta sus)....,are cineva unul in plus?....multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 salutare domnilor, am rusit sa rup un surub de 8 care fixeaza capacul de protectie al pinionului (pozitionat in dreapta sus)....,are cineva unul in plus?....multumesc! Da! Am eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) intre timp am terminat si eu zuka mea e imprastiata asteptand o piesa "mica" Editat Iulie 4, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 zuka mea e imprastiata asteptand o piesa "mica" Naspa...probleme la cutie sau motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 "probleme" la cap la mine! Aveam un tacanit ca de diesel pana in 2500-3000 rpm si a trebuit investigatie pana-n burta ei sa aflam ce ar putea fi: un cuzinet era crapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 "probleme" la cap la mine! Aveam un tacanit ca de diesel pana in 2500-3000 rpm si a trebuit investigatie pana-n burta ei sa aflam ce ar putea fi: un cuzinet era crapat. pai si cand iti vine piesa bre ? cat stai pe bara ... tocmai acu cand ziceam ca vin si eu joia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 zuka mea e imprastiata asteptand o piesa "mica" te-ai apucat singur de operatie sau e la un doctor specialist? intreb, pentru ca sunt curios, daca ai avut nevoie de vreo scula mai speciala ???(orice altceva in afara de o cheie fixa, tubulara,rozete, inelare, patent, cleste etc.... ustensile pe care le gasesti de regula intr-un garaj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 ...sau e la un doctor specialist? sau!e la un "doftor". nu am abilitati de reparator motoare, nici scule indeajuns si nici spatiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 te-ai apucat singur de operatie sau e la un doctor specialist? intreb, pentru ca sunt curios, daca ai avut nevoie de vreo scula mai speciala ???(orice altceva in afara de o cheie fixa, tubulara,rozete, inelare, patent, cleste etc.... ustensile pe care le gasesti de regula intr-un garaj) iti mai trebuiesc si alte scule fata de inelare, tubulare si imbusuri pai si cand iti vine piesa bre ? cat stai pe bara ... tocmai acu cand ziceam ca vin si eu joia asta vineri ajung axul balansier, cuzinetii de palier si garnitura de chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 iti mai trebuiesc si alte scule fata de inelare, tubulare si imbusuri vineri ajung axul balansier, cuzinetii de palier si garnitura de chiulasa si ca idee pe unde se invarte pretul la operatie? (manopera + piese) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 si ca idee pe unde se invarte pretul la operatie? (manopera + piese) ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 (editat) Am si eu nevoie de o sugestie... Ce ulei(marca) sa folosesc ptr. schimbul de acum?Pana acum foloseam motul,dar m-am lecuit de el ca mi-a facut motorul praf(tacanea de nu puteai sta langa el). Mi-a recomandat cineva Mobil,dar n-am vazut decat ulei full sintetic,cei drept,eu as vrea unul daca nu mineral,cel mult semi-sintetic. Editat Iulie 7, 2011 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 tacanea si ce i-ai facut de nu mai? Putin probabil ca uleiul sa fie de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 (editat) si ce i-ai facut de nu mai? Putin probabil ca uleiul sa fie de vina. Problema motorului-Motul 300V.Desfacut motorul,si nu avea nimic.toate piesele luate la calibrat,toate bune. Pana cand m-a intrebat mecanicul ce ulei folosesc,si cand i-am zis 300v,mai sa-mi dea o palma,si dupa aia am realizat ca are dreptate(grad de vascozitate scazut,facut ptr. ungeri in locuri foarte inguste,abil ptr. turatii mari...)dupa ce am pus motorul la loc intr-o bucata,am bagat un ulei romanesc(ceva gen 20W-nustiucat)si al naiba daca se mai auzea ceva! De asta zic,motul este un ulei pentru motoare mult mai noi,si performante decat babuta mea(din 93'). Cu tacanitul nu i-am facut nimic,pur si simplu am bagat un ulei mai vascos pentru 1 pornire.L-am scos dupa,si cand cumpar uleiul(acum sunt in foarte mari dubii,ca nu stiu de care)filtrul l-am am cumparat+aditiv de ulei(parca duralube scrie pe el). Editat Iulie 7, 2011 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 (editat) Problema motorului-Motul 300V.Desfacut motorul,si nu avea nimic.toate piesele luate la calibrat,toate bune. Pana cand m-a intrebat mecanicul ce ulei folosesc,si cand i-am zis 300v,mai sa-mi dea o palma,si dupa aia am realizat ca are dreptate(grad de vascozitate scazut,facut ptr. ungeri in locuri foarte inguste,abil ptr. turatii mari...)dupa ce am pus motorul la loc intr-o bucata,am bagat un ulei romanesc(ceva gen 20W-nustiucat)si al naiba daca se mai auzea ceva! De asta zic,motul este un ulei pentru motoare mult mai noi,si performante decat babuta mea(din 93'). Cu tacanitul nu i-am facut nimic,pur si simplu am bagat un ulei mai vascos pentru 1 pornire.L-am scos dupa,si cand cumpar uleiul(acum sunt in foarte mari dubii,ca nu stiu de care)filtrul l-am am cumparat+aditiv de ulei(parca duralube scrie pe el). Asta nu inseamna ca ulei motul nu este bun. doar ca alegerea ta de a baga uleiul 300v a fost foarte proasta. tinand cont ca este un ulei 100% sintetic si nu este recomandat pentru tipul tau de motor. daca foloseai un ulei semisintetic se schimbau cu totul datele problemei. asta cu ""(ceva gen 20W-nustiucat)"" nu justifica decat ca nu ai habar de cum se manaca uleiurile insa dai din tine aberatii ca nu este ok, un produs sau altul, si eu daca foloseam la a mea ulei mineral de la orice tim de producator o faceam praf, dupa care mentionam ca uleiul respectiv este de tot kkatul. nu fac reclama firmei motul insa argumentele aduse de tine.......sunt josnice si inca ceva! cum iti explici ca uleiul era prost insa piesele nu au suferit nicio modificare? ceva aici nu se pupa Editat Iulie 7, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Babuta mea e din '98 si are 63000km, toata viata ei a vazut doar MOTUL 5100 10W40 cu schimb de ulei la fiecare 4000km si merge perfect! chiar mai bine decat multe motoare dupa 2000.. Problema motorului-Motul 300V. Clar nu ai facut o alegere buna cu 300V... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 eu folosesc CASTROL GPS 10W-40 si merge brici nu am avut nici o problema de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) Asta nu inseamna ca ulei motul nu este bun. doar ca alegerea ta de a baga uleiul 300v a fost foarte proasta. tinand cont ca este un ulei 100% sintetic si nu este recomandat pentru tipul tau de motor. daca foloseai un ulei semisintetic se schimbau cu totul datele problemei. asta cu ""(ceva gen 20W-nustiucat)"" nu justifica decat ca nu ai habar de cum se manaca uleiurile insa dai din tine aberatii ca nu este ok, un produs sau altul, si eu daca foloseam la a mea ulei mineral de la orice tim de producator o faceam praf, dupa care mentionam ca uleiul respectiv este de tot kkatul. nu fac reclama firmei motul insa argumentele aduse de tine.......sunt josnice si inca ceva! cum iti explici ca uleiul era prost insa piesele nu au suferit nicio modificare? ceva aici nu se pupa 1. Citeste bine ce scriu,apoi vino cu argumente/sfaturi si altele,nu da cu paru pentru ca dai degeaba. 2.Am zis perfect,habar-naveam de uleiuri(cei drept,nici nu m-am informat),si de cand am luat-o(eu,dexter) am zis sa-i bag un ulei bun(a.k.a scump),de aici rezulta ca dau vina pe motul 300V?Din contra,este un ulei super,dar este bun doar pentru motoare de generatie mai noua decat gs-ul meu(mentionez, 1993). 3. Motorul este in stare buna,numai ca tu nu faci diferenta intre un ulei care isi mentine vascozitatea la temperaturi inalte,dar la pornirea la rece este mai vascos decat normal(EXEMPLU: 20w50) si altul,care isi mentine vascozitatea indicata la temperaturi normale(80-90grade) iar vascozitatea la pornirea la rece este ce-a indicata. Dupa ce am scos acel ulei(REPET,nu stiu ce ulei era,ptr. ca numai tin minte)am schimbat si filtrul,si am bagat un ulei Mobil1 S1000,10W40,iar motorul tot tacane ce-si-ce(nu la fel de tare si pregnant,dar sesizabil). Numai face afirmatii aiurea daca nu intelegi sensul unui post,parerea mea. Babuta mea e din '98 si are 63000km, toata viata ei a vazut doar MOTUL 5100 10W40 cu schimb de ulei la fiecare 4000km si merge perfect! chiar mai bine decat multe motoare dupa 2000.. Clar nu ai facut o alegere buna cu 300V... Stiu,incepator fiind,tot auzeam de motul...si-am zis sa bag si eu.Asta e acum,n-am cum sa mai intorc situatia. Numai bine! Editat Iulie 11, 2011 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) CUSTOM GS Editat Iulie 18, 2011 de expresul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 CUSTOM GS e nebunie, dar fara pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 CUSTOM GS cat de tare a iesit ! dar sa schimbe pacaneaua aia de toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Eu am avut un GS si aveam o finala de masina se auzea ca un motor cu cilindri inV .cred ca sar auzi si mai bine daca ar avea evacuare separata pe amindoi cilindri (doua tobe) cind porneam gs-ul toata lumea se uita la cum se auzea .nu erea deranjant ceva placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 inteleg de aici ca un ulei cu o anumita specificatie (10W40 de exemplu) daca e mineral e mai vascos,daca e semisintetic e mai subtire iar daca e full sintetic e subtire asa sa fie ? oare nu au aceeasi vascozitate,dar difera rezistenta la solicitarile termice,mecanice si chimice? adica unul isi pastreaza proprietatile ,sa zicem, 5.000 km,altul 10.000 km iar altul 15.000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 inteleg de aici ca un ulei cu o anumita specificatie (10W40 de exemplu) daca e mineral e mai vascos,daca e semisintetic e mai subtire iar daca e full sintetic e subtire asa sa fie ? oare nu au aceeasi vascozitate,dar difera rezistenta la solicitarile termice,mecanice si chimice? adica unul isi pastreaza proprietatile ,sa zicem, 5.000 km,altul 10.000 km iar altul 15.000 km? No, nu ai inteles bine! Prima cifra inainte de W adica 10, 15, 20 asta reprezinta vascozitatea. Specificatia mineral merge pe un motor boxer exemplu bmv rt 1150, semisintetic pe un moto in care nu urci mult in ture gen 12.000-15.000 ture sau in general pe cele in 2 cilindri ), iar full sintetic la motoare de turatie mare # Uleiul este lichidul vital al motorului maÂşinii dumneavoastră. Fără ulei de motor, este puțin probabil ca oricare din vehiculele dumneavoastră să ajungă la capătul străzii, în fiecare dimineață. De câteva zeci de ani, uleiurile convenționale pe bază de petrol au asigurat o protecție adecvată pentru toate vehiculele noastre. Observați că, aici cuvântul cheie este adecvat. În principal, uleiurile pe bază de petrol, au fost suficient de bune (adecvate) pentru a proteja motoarele noastre de distrugere. Dacă schimbați uleiul suficient de des, puteți fi aproape siguri că maÂşina dumneavoastră va rezista 160.000,până la 240.000Km, fără o problemă serioasă la motor, poate chiar mai mult. # Unele din substanțele chimice care compun un ulei convențional pe bază de petrol, se pot descompune, chiar la temperaturi normale pentru gama de temperaturi la care funcționează motoarele dumneavoastră. Altele, se vor descompune, la aceste temperaturi relativ mici, doar în prezența oxigenului. Dar, aceasta se va întâmpla oricum, mai ales de cănd oxigenul este un contaminant prezent în lichidul de bază al uleiului pe bază de petrol. Ca rezultat al acestui lucru, uleiurile petrolifere nu vor circula prompt prin sistemul de ungere al motorului dumneavoastră, la temperaturi scăzute. Astfel, unele părți ale motorului pot rămâne neprotejate câteva minute după pornirea motorului. Desigur, o uzură semnificativă poate apărea în tot acest timp. # Uleiurile sintetice sunt mai tolerante la căldură extremă decât cele petrolifere. Când temperatura începe să crească în interiorul motorului, uleiurile petrolifere încep repede să se ardă. Ele se volatilizează. Cu alte cuvinte, moleculele uÂşoare din uleiurile petrolifere se transformă în gaz Âşi ceea ce rămâne, sunt moleculele mari de ulei petrolifer, care sunt mai greu de pompat # Uleiul sintetic poate fi folosit în siguranță, cu intervale de schimbare mai lungi decât la uleiurile convenționale. De fapt, uleiurile sintetice Amsoil Âşi NEO au fost garantate pentru 40.000 Km sau 1 an încă de la începutul anilor 70. Deasemenea, uleiul Red Line are un interval lung de schimbare,de la 16.000 Km până la 29.000 Km, de foarte mulți ani. Uleiul Mobil 1 a avut 40.000 Km, în anii 70, pe care producătorii au anulat-o, dar acum lucrează la altă perioadă de schimbare extinsă. Chiar Âşi alte companii mai vând uleiuri cu perioadă de schimbare extinsă. # În general, viața unui vehicul depinde de viața motorului său. Unul din principalii factori care afectează viața unui motor, este uzura pieselor Âşi/sau calarea, care este adesea rezultatul operării la temperaturi ridicate. Structura moleculară omogenă Âşi uniformă a uleiurilor sintetice conferă acestora un coeficient de fricțiune mult mai mic (moleculele alunecă mult mai uÂşor una peste alta cauzând astfel o fricțiune mult mai mică) decât la cele minerale. # Uleiurile de motor minerale au o slabă rezistență a peliculei, față de cele sintetice. Cum a mai fost menționat anterior, rezistența peliculei unui lubrifiant se referă la abilitatea sa de a menține o peliculă între două componente de motor, când se aplică asupra lor o presiune si o temperatură extremă. # Uleiurile sintetice vor avea în general, o rezistență a peliculei de la 500% până la 1000% mai mare decât uleiurile minerale cu o văscozitate comparabilă. De fapt, credeți sau nu, chiar dacă uleiurile mai consistente au o rezistență a peliculei mai mare decât cele mai puțin consistente, un ulei tip 0w30 sau 5w20 va avea, probabil, o rezistență mai mare a peliculei decât un ulei tip 15w40 sau 20w50 pe bază de petrol. # Uleiurile sintetice Âşi alți lubrifianți nu conțin parafină sau alte grăsimi, care îngroaÂşă dramatic uleiurile minerale, pe timp de vreme rece. Ca urmare, ele tind să lucreze mult mai bine în timpul pornirii la temperaturi scăzute si încep să lubrifice motorul aproape imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.