Tince1290 Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 o poza cu topcase-ul daca se poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Am un suport topcase Givi Monorack...daca-l vrea cineva,dati un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) nu ai 2 bucati? e na ca am 2 bucati din fiecare deci cine mai vrea...am gemulete: 2 rosii 2 albastre (deja rezervate) 4 verzi doritori? o poza cu topcase-ul daca se poate... Editat August 17, 2011 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Am un suport topcase Givi Monorack...daca-l vrea cineva,dati un PM. salut, pe mine ma intereseaza un suport topcase,poze te rog.multumesc! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 salut, pe mine ma intereseaza un suport topcase,poze te rog.multumesc! spor! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 salut, are cineva un maner pasager (spate)de vanzare? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Sa gindit cineva sa schimbe bascula ? ca sa poata pune o roata mai lata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Sa gindit cineva sa schimbe bascula ? ca sa poata pune o roata mai lata ? Crezi ca ajuta la ceva? Doar o sa plece mai greu si pe curbe o sa fie altfel. Se simte si cu cauciuc de 140 in loc de 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Dizain in primul rind Cu aplecatul nu o sa fie nici o problema.am roata de 180 o sa fie ceva munca dar o sa arate beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Dizain in primul rind Cu aplecatul nu o sa fie nici o problema.am roata de 180 o sa fie ceva munca dar o sa arate beton Fiecare cu parerea lui. Pentru mine de la o motocicleta de 15 ani nu imi doresc decat sa nu am probleme cu ea.Daca vreau sa merg 500km fara sa ma opresc sa mearga. Personal prefer sa investesc in placute de frana cauciucuri lumini(capitole la care moto mai vechi nu stau prea bine) decat in design. In plus daca vreodata vrei sa o vinzi nu da nimeni un leu pe modificari. Oricum fiecare cu nebuniile si placerile lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 In plus daca [..] vrei sa o vinzi nu mai faci ITP si autentificarea RAR. Daca vreau sa merg 500km fara sa ma opresc si da! POTI! nici macar sa opresti la benzinarie prefer sa investesc in placute de frana cauciucuri lumini corect si sustin. Frana la GS s-a schimbat dupa ce am pus furtune otel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 nu mai faci ITP si autentificarea RAR. si da! POTI! nici macar sa opresti la benzinarie corect si sustin. Frana la GS s-a schimbat dupa ce am pus furtune otel. De RAR nici nu mai vorbesc. Eu am pe spate de 140 (asa am luat-o) si a trebuit sa gasesc alta roata cu cauciuc de 130 ca sa trec RAR-ul cand am inmatriculat-o. Legat de km cel putin 280 - 300 poti sa mergi fara sa opresti sau cel putin atat merge a mea pana intra pe rezerva . Cu frana cam asa este. Cand e mai rece motorul cel putin la mine e beton cum se incalzeste zici ca ai aer pe furtun oricum am inceput sa folosesc frana de motor din ce in ce mai mult si doar la final sa folosesc si franele sau le folosesc pe toate simultan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 cel putin 280 - 300 poti sa mergi fara sa opresti eh, rezervorul de 20L e superb ( an > 2003) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 De RAR nici nu mai vorbesc. Eu am pe spate de 140 (asa am luat-o) si a trebuit sa gasesc alta roata cu cauciuc de 130 ca sa trec RAR-ul cand am inmatriculat-o. Legat de km cel putin 280 - 300 poti sa mergi fara sa opresti sau cel putin atat merge a mea pana intra pe rezerva . Cu frana cam asa este. Cand e mai rece motorul cel putin la mine e beton cum se incalzeste zici ca ai aer pe furtun oricum am inceput sa folosesc frana de motor din ce in ce mai mult si doar la final sa folosesc si franele sau le folosesc pe toate simultan. Salut! Eu unul am pe spate de 150 cu 70 si sincer motorul arata mult mai bine (cel de 130 il tin doar pentru RAR). Suzi a mea ma duce atit de ieftin si de bine (drumuri de 500 - 600 Km cu opriri doar la benzinarii) incit ii fac toate mofturile, ca merita. Un alt prilej sa ma laud cu Suzi...Asfalt uscat, acolo unde este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 si eu am 150/70/17 pe spate si se comporta chiar foarte bine. sunt foarte multumit iar la aspect nu mai zic. intrebare! -> si-a pus cineva xenon pe GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Eu am un F din 2006 si daca o sa ii schimb bascula pentru a intra un cauciuc de 180 .dupa vreau sa pun un radiator mai mare de ulei cu termostat .cu un rezervor fac in oras 380 km. la mers mediu cu unele acelerari pina in 80 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Bascula de pe ce motor s-ar potrivi pe GS fara mari modificari? Se poate sa ai ceva probleme din cauza lantului, pentru ca este prea apropiat de cauciuc, cel putin mie asa imi pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 se potriveste bascula dupa bandit cu totul (roata, ax etc etc) insa se fac si aici modificari la prinderea etrierului si a arcului spate. Munca complexa pentru .....nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Se poate sa mearga si aia dupa Katana. Cel putin roata spate merge fara modificari pe axul de GS. Problema este la discul de frana ptr. ca la Katana discul este de 24 fata de 25 cat este la GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 si eu am 150/70/17 pe spate si se comporta chiar foarte bine. sunt foarte multumit iar la aspect nu mai zic. intrebare! -> si-a pus cineva xenon pe GS? Eu am cauciuc de 140 pe spate(Sport Demon) si e chiar Ok,l-am pus pe asta pentru ca pe el il aveam,acum in iarna o sa-i pun cauciucurile noi(ca trebe sa-i fac rar-ul) Am Bi-xennon H4(un singur bec,cu un electromagnet care misca becul in fata-spate pentru a comuta fazele) si vreau sa spun ca este super tare.Seara nu ai nici un stres,si daca il reglezi bine(farul) poti merge si cu faza scurta.De multe ori asa fac,de ce-a lunga rareori am nevoie(oricum,eu merg cel mai mult in oras,si in afara merg maxim 200km.) Pentru restu am R6-le,si va sfatuiesc sa numai puneti cauciucuri mai late,sa modificati bascule,etrieri si dracu-lacu...Gs-ul e o motocicleta deosebita asa cum a iesit e pe poarta fabricii,cel putin asa mi se pare mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Se poate sa mearga si aia dupa Katana. Cel putin roata spate merge fara modificari pe axul de GS. Problema este la discul de frana ptr. ca la Katana discul este de 24 fata de 25 cat este la GS. nu axul era ideea de baza, ci restul. eu am incercat sa montez asa ceva pe un gs de al unuia dintre voi de pe aici.......tot spatele trebuie pus cap coada. nu merge un disc dupa altul, nu merg bucsile axului (sau distantiere cum vreti sa le spuneti)de pe alta si etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Pai se schimba bascula cu roata si sistemul de frinare .eu am o bascula de aluminiu de pe un hornet si am sa o montez da la iarna cind sta motoreta in garaj Problema este doar la suspensie care nu se potriveste o sa ma gindesc la ceva pina atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 nu uitati de ITP. modificati motoreta, apoi nu o mai puteti vinde (certificat autenticitate) sau face itp-ul (pe bune, fara spaga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Am Bi-xennon H4(un singur bec,cu un electromagnet care misca becul in fata-spate pentru a comuta fazele) OK! acelasi Bi-xennon am montat si eu saptamana trecuta pe GS dar am intampinat o problema la becul de pozitie (de fapt este un led foarte puternic) intrebarea mea este cum l-ai bagat in far? pentru ca la mine ledul are gamalia mai mare decat locasul in care trebuie sa intre in far. tu cum ai procedat? by the way.. faza scurta e super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Pai se schimba bascula cu roata si sistemul de frinare .eu am o bascula de aluminiu de pe un hornet si am sa o montez da la iarna cind sta motoreta in garaj Problema este doar la suspensie care nu se potriveste o sa ma gindesc la ceva pina atunci. sa nu uiti si de axul din cadru, de rulmetii .......orice neconcordanta intre piesele modificate si cele adaptate nu duce decat la fisuri in cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.