CezarCV Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) ...si compresia de 120psi pe fiecare cilindru...pe cel din dreapta era putin mai mult parca...sunt ok ? e in toate mintile sau? astept un raspuns multumesc Legat de compresie. Imi cer scuze. Nu m-am uitat corect la unitatea de masura. Am citit 12 bari. Daca asa este ai o presiune corespunzatoare. Insa daca ai 120 PSI atunci ai probleme cu compresia. [Nota: presupunand ca ai masurat asa cum scrie in manual] 120 psi=8.273694 bari (convertor aici)[1 psi = 0.06895 bar]; [1 atm = 1 bar]. Am sa verific daca este corecta distanta citita de tine. Ca idee, daca distanta este prea mare, ai putina aspiratie de combustibil (valva admisie / vacum mic) si evacuarea se produce defectuos (valva evacuare). Am revenit. Uite si o veste buna legata de compresie. M-am uitat in manualul service de la haynes. Iti atasez copia. Am subliniat cu rosu ceea ce te intereseaza. Acum trebuie sa revizuiesti informatiile. Legat de distante, trebuiesc ajustate corespunzator. Distantele sunt mari. Iti recomand sa mergi la un mecanic pentru reglat distante si apoi citire compresie motor. Editat Mai 4, 2014 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Legat de compresie. Imi cer scuze. Nu m-am uitat corect la unitatea de masura. Am citit 12 bari. Daca asa este ai o presiune corespunzatoare. Insa daca ai 120 PSI atunci ai probleme cu compresia. [Nota: presupunand ca ai masurat asa cum scrie in manual] 120 psi=8.273694 bari (convertor aici)[1 psi = 0.06895 bar]; [1 atm = 1 bar]. Am sa verific daca este corecta distanta citita de tine. Ca idee, daca distanta este prea mare, ai putina aspiratie de combustibil (valva admisie / vacum mic) si evacuarea se produce defectuos (valva evacuare). Am revenit. Uite si o veste buna legata de compresie. M-am uitat in manualul service de la haynes. Iti atasez copia. Am subliniat cu rosu ceea ce te intereseaza. Acum trebuie sa revizuiesti informatiile. Legat de distante, trebuiesc ajustate corespunzator. Distantele sunt mari. Iti recomand sa mergi la un mecanic pentru reglat distante si apoi citire compresie motor. ok ms mult ...legat de compresie eu am masurat-o asa : carburatoarele erau date jos pt curatare...am montat aparatul de masurat si am dat la automat cateva secunde ...pana sa stabilizat indicatorul la aparat la valoarea maxima...si imi arata 120 psi ....cu precizarea ca aparatul nu este unul profesional ...este imprumutat de la un prieten care l-a luat de prin dragonu rosu sau ceva gen...am masurat insa sa imi fac o idee despre motor ca abia este achizitionat....porneste bine la rece si usor...insa papa putin ulei...la rece scoate cateva secunde fum albastru apoi isi revine...avand in vedere vechimea eu zic ca e normal e din 91.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Din cat am citit eu prin manuale, distanta pe evacuare e indicata sa fie de 0.08-0.10. Daca e e 0.10 e riscul unei supape arse mai mic. Iar pe admisie cred ca e maxim 0.08. Vezi ca gasesti manualul Haynes pe aci pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 ...insa papa putin ulei...la rece scoate cateva secunde fum albastru apoi isi revine...avand in vedere vechimea eu zic ca e normal e din 91.... Legat de ulei. Si a mea papa ceva ulei. Inca nu ma deranjeaza. Tot din '91 este. Din pacate am reusit [octombrie-noiembrie 2013] s-o fac sa mearga cum cred ca ar trebui, desi in august face 2 ani de cand am cumparat-o. Legat de presiune, daca diferenta dintre cilindrii este sub 2 atm, chiar daca masoara in jur de 8.2 atm, se pare ca este ok. Legat de valve ..... N-am reusit sa stapanesc procedura din manual, dar parca imi aduc aminte [din experienta] ca trebuie sa pui niste elemente calibrate pentru micsorat distantele. Din acest motiv te-am trimis la un mecanic care trebuie sa-ti fie recomandat ca a mai facut asa ceva. In plus trebuie sa schimbi si ceva garnituri de chiloasa [parca]. Procedura este scumpa dar merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Legat de ulei. Si a mea papa ceva ulei. Inca nu ma deranjeaza. Tot din '91 este. Din pacate am reusit [octombrie-noiembrie 2013] s-o fac sa mearga cum cred ca ar trebui, desi in august face 2 ani de cand am cumparat-o. Legat de presiune, daca diferenta dintre cilindrii este sub 2 atm, chiar daca masoara in jur de 8.2 atm, se pare ca este ok. Legat de valve ..... N-am reusit sa stapanesc procedura din manual, dar parca imi aduc aminte [din experienta] ca trebuie sa pui niste elemente calibrate pentru micsorat distantele. Din acest motiv te-am trimis la un mecanic care trebuie sa-ti fie recomandat ca a mai facut asa ceva. In plus trebuie sa schimbi si ceva garnituri de chiloasa [parca]. Procedura este scumpa dar merita. pentru distanta la valve se schimba doar pastilele ...nu e nimic complicat dar le las asa ca multi mecanici mi-au recomandat asta...e mai bn sa fie mai mare putin distanta decat sa fie mai mica si la cald cand se dilata sa stea supapa atacata si sa pierzi compresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Gasesc asa ceva la cineva, din dezmembrarea unui Gs500F? Sau nou, la vreun magazin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susinfumuri Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) CDI se poate verifica exact cu un tester special. Sunt verificari care se fac la echivalenta turatiilor de relanti (echivalent 1) si pana la plaja de maxim (echivalent 2). Dar el se poate verifica si in echivalent. Nu foarte exact dar se poate. Principiul de verificare este simplu. Model echivalent 1. Scoti bujiile (amandoua) si cu fisa conectata la ambele bujii, verifici daca ai scanteie la fiecare bujie. Daca ai scanteie, treci la verificare echivalent 2. Daca nu se observa scanteie la una sau ambele, respectivul / respectivele canal/canale sunt arse. Model echivalent 2. Scoti bujiile pe rand. Exemplu. Scoti bujia din dreapta. Bujia stanga montata. Pornesti motorul si observi daca la turatii diferite poti observa scanteie. Daca nu exista scanteie, ai probleme cu CDI-ul pe respectivul canal. Cele doua metode sunt metode aproximative cu ajutorul carora iti formezi o parere. CDI este un montaj electronic, care produce scanteie (echivalentul platinei de la dacia 1300) cand primeste semnal de la un senzor . Sunt doi senzori, un CDI, doua bobine, doua bujii, doua scantei [doua canale]. Daca nu ai scanteie pe un canal, trebuie sa verifici mai intai bujia [sa nu fie in scurt], senzorul, apoi bobina si in final CDI-ul. Si ca sa nu uit. Lipsa semnalului de aprindere poate fi data si de contactul [senzorul] de la cricul mic. Prin urmare trebuie sa pui in scurt cele doua fire care intra in senzor. Este o mufa si acolo se pune "un strap" [un fir in locul senzorului]. La motoarele mai noi, nu porneste demarorul cand senzorul detecteaza cricul mic lasat. Este o protectie contra accidentarilor. Astept raspuns cum o rezolvi. PS Motorul poate functiona [nu in parametrii initiali] daca ai pierderi de ulei si chiar de presiune. Nu poate functiona daca bujiile sunt in scurt, daca senzorul detecteaza cricul lasat, daca sistemul de aprindere [senzori, bobine, cabluri, CDI sunt defecte]. Motorul poate functiona si pe un singur canal foarte bine, adica cu un singur cilindru. Deci este bine sa verifici chiar si incarcarea bateriei. O tensiune mai mare de 15V iti poate distruge CDI-ul [primul], senzorii [de aprindere dar nu numai] si in final bobinele. Ca idee, consider ca ai o problema mixta. Aprindere [bujii in scurt, senzori, etc] dar si carburatie [ carburator dereglat, infundat, etc]. Am uitat sa adaug ca daca o componenta electronica este defecta [senzor, CDI] acea componenta nu mai functioneaza niciodata. Deci este si cazul tau. Nu poti merge 500 m cu motorul bine ca apoi sa nu-ti mearga. Din aceasta cauza am spus ca fie ai problema cu bujiile [ele iti pot face asemenea probleme] sau cu carburatorul sau cu senzorul de cric. Sau toate. Sau ai mers cu un canal si bujia s-a terminat si din cauza uleiului. Cauta temeinic problema/problemele. Intr-un final am ajuns cu ea la mecanic si luand in considerare si alte simptome mai vechi pe care nu le-am precizat deoarece nu am crezut ca conteaza, solutia ar fi un reglaj de supape sau rectificare de chiuloasa.Motorul este momentan la service, pe sapt viitoare voi sti cu exact care ii problema.Pana acuma rezolvarea pare sa fie un reglaj de supape.Voi reveni cu alte detalii. Editat Mai 8, 2014 de susinfumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 proprietari de gs-uri cu janta de 4.5 si cauciuc de 160 sunt?am o nelamurire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salutare tuturor posesorilor de GS 500 E.Acum cativa ani conduceam si eu un frumos GS din 1993.De ceva vreme merg cu ceva mai mare si mai tare iar GS -ul sta degeaba.Il mut de colo-colo.L-am pus pe Mercador la vanzare pentru modica suma de 900 E.Nu-l vrea nimeni.Asa ca ,cu mare parere de rau,m-am hotarat sa-l vand pe bucati.Mototcicleta are 55.000 km,cauciucuri noi si fata si spate ,placute noi si fata si spate,este completa si perfect functionala.Este inscrisa pe numele meu deci vand ,cui doreste si are nevoie si actele .Pentru orice componente sau chiar motocicleta intreaga se poate apela la nr. 0725.934.947.Dodu.In privinta preturilor,ca la taraba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 M-ar interesa oglinzile. In special cea stanga. Ce forma au si evident la ce pret. Astept raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 (editat) Salut, m-ar interesa saua, se potriveste si pt modelul 2003? Multumesc! Ah si inca ceva, ai evacuarea stock pe ea? Editat Mai 29, 2014 de Evil_Alien Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 (editat) sa-l vand pe bucatie topic aici pentru dezmembrare: /index.php?/topic/713319-vand-motocicleta-gs-500-ean-1993900-e/&do=findComment&comment=3759836m-ar interesa saua, se potriveste si pt modelul 2003?nu, nu se potriveste. Editat Mai 29, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 OK, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Oameni buni,am pus untelefon pentru a fi utilizat.O convorbire scurta costa numai 50 bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) Salutare, Am vrut astazi sa fac schimbul la ulei ca aveam deja 6k cu el si peste o saptamana mai planuiam o tura, dar cand sa desfac suruburile de la carcasa 2 au mers bine, iar unul s-a rupt in 2 cand sa-l desfac :| mda.Am pus mai jos o poza cu surubul care a cazut, jumatate din el e inauntru. Stie cineva cum as putea sa-l scot ? Editat Mai 30, 2014 de theZip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 cu un burghiu de dimensiune mai mica ,usor fara sa te grabesti sa nu atingi filetul interior,bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 mda, cam greu de ajuns acolo, trebuie sa dau roata si cred ca si furca jos. Pentru cei care mai intampina astfel de bucurii, am gasit un filmulet destul de fain: -> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) mda, cam greu de ajuns acolo, trebuie sa dau roata si cred ca si furca jos. Pentru cei care mai intampina astfel de bucurii, am gasit un filmulet destul de fain: -> Dragut film. Multumesc! Am reusit sa desfac tija-surub fara sa demontez nimic, dar in pozitie incomoda (era partea dreapta sus, parca] . Daca iti este mai usor sa scoti furca .... scoate-o dar eu prefer sa dau motorul jos pentru a nu gresi [in cazul in care chiar nu pot]. Intrebare: De unde se cumpara tijele-suruburi pentru filtru? Am cam acelasi tip de problema. Imi trebuiesc trei asemenea tije-suruburi. Am cumparat motocicleta cu 1 surub si unul l-am pus eu din lipsa de piesa OEM ceea ce inseamna ca voi distruge carcasa motorului la urmatorul schimb de ulei [anul acesta]. Editat Iunie 2, 2014 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 @Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale. Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Un manual de reparatie pentru Gs500F 2006, unde gasesc? Ce bec de pozitie trebuie? Editat Iunie 2, 2014 de Sei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) @Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale. Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva Ok. Multumesc. Trebuie sa rezolvam aceasta problema, cam universala, din pacate [nu numai la Gs-uri]. @Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale. Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva The Zip Am gasit suruburile OEM la un furnizor din Hunedoara. Surubul, fara piulita costa 9 lei [pozitia 12 din poza]. Transportul, daca platesti ramburs, 25 lei [Hunedoara-Bucuresti] sau 15 lei pt plata in avans. Timp de livrare cca 2 saptamani. Sper ca te ajuta acest fapt. Cand o sa schimb aceste suruburi, o sa am grija sa pun pe filet putina solutie de lipit [loctite] pentru a nu se desface , atat in mers cat si la schimbul regulat de ulei. Revin cu detalii: codul comercial al acestui surub este: 01421-0620A-000 Poate astfel gasiti mult mai ieftin de 9 lei . o adresa aici [usa] sau Uk [aici] Editat Iunie 4, 2014 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 @Cezar - merci de info, am sa cumpar pana la urmatorul schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salutare, posesorii de GS se intalnesc undeva prin Bucuresti de obicei pentru diverse discutii si pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci. Sigur exista un arculet calibrat. Nu poate curge benzina pe on sau rezerva atat timp cat nu exista vacum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.