dacro Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Intre timp am mai verificat/incercat urmatoarele. Am verificat nivelul cu metoda furtunasului, se ridica pana la garnitura, deci e ok conform a ce am mai gasit pe net. Bateria a fost pe redresor 8 ore inainte sa incerc. Dupa prima incercare in care n-a pornit am tras cablurile de pornire de la masina. Acelasi rezultat, nimic. N-are cum sa fie problema electrica. Am deconectat rezervorul si am legat carburatorul la un furtun transparent pe care l-am umplut cu benzina ca sa vad daca scapa peste noapte benzina din el. De ieri seara pana azi dimineata, nivelul benzinei din furtun a cazut minim 6 centimetri. Imi vine greu sa cred ca s-a evaporat atata. Problema mecanica nu cred ca e, nu are cum sa fi sarit distributia de la punct in sufragerie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Problema Ai incercat cu acceleratia trasa la maxim, tot umezeste bujiile? Ai incercat cu alte bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Asta n-am incercat, urmeaza maine. Daca gasesc si alte bujii o sa cumpar sa vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Ai furnizat informatii utile dar parerea mea este ca nu are rost sa se apuce sa modifice reglaje sau sa se gandeasca pana la probleme la distributie etc .[...] Intre timp am mai verificat/incercat urmatoarele. Am verificat nivelul cu metoda furtunasului, se ridica pana la garnitura, deci e ok conform a ce am mai gasit pe net. Bateria a fost pe redresor 8 ore inainte sa incerc. Dupa prima incercare in care n-a pornit am tras cablurile de pornire de la masina. Acelasi rezultat, nimic. N-are cum sa fie problema electrica. Am deconectat rezervorul si am legat carburatorul la un furtun transparent pe care l-am umplut cu benzina ca sa vad daca scapa peste noapte benzina din el. De ieri seara pana azi dimineata, nivelul benzinei din furtun a cazut minim 6 centimetri. Imi vine greu sa cred ca s-a evaporat atata. Problema mecanica nu cred ca e, nu are cum sa fi sarit distributia de la punct in sufragerie Vreau sa incerc sa te ajut (de fapt cred ca toti vrem asta, inclusiv Error) dar trebuie sa intelegi ca luam de bun tot ceea ce ne zici (sau nu). Practic esti ochii si urechile noastre. Reiau ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Imi imaginez ca EU incerc sa pornesc motocicleta si ea nu porneste. 1. Pun motocicleta pe cricul central si am grija ca cel lateral sa fie ridicat iar motorul sa fie scos din viteza. 2. Verific nivelul de benzina in rezervor. 3. pun robinetul pe direct si astept cateva secunde. Pentru ca am informatia ca poate sa nu porneasca datorita lipsei benzinei din carburator, umblu la cele doua suruburi de sub carburator si am grija ca benzina sa nu curga. Astfel vad si care este nivelul " se ridica pana la garnitura, deci e ok conform a ce am mai gasit pe net. ". 4. Trag socul la maxim si dau la demaror NU MAI MULT DE 5-6 secunde. Aici ar trebui sa fie multe de discutat si de auzit. Presupun ca motorul nu da nici un semn. Incerc de inca 2 sau 3 ori. Daca se comporta ca si cum nu are aprindere (nu da semne ca porneste) atunci, 5. Scot ambele bujii. Preupun ca voi gasi bujiile inecate. Curat bujiile si incerc sa le usuc (suflare, flacara, etc). Daca consider ca bujiile sunt ok, pun fisele bujiilor si las bujiile sa atinga cilindrul. Dau la demaror si observ daca au scantei si ce culoare au acestea. Daca scanteile exista este semn bun. Am benzina, am si scanteie, trebuie sa porneasca, cu atat mai mult ca a functionat si dupa o pauza de ceva timp am vrut s-o pornesc si nu vrea! 6. Cam întotdeauna cu bujiile scoase dau la demaror (cam 5-6 secunde de 2-3 ori) si apoi dupa ce pun bujiile la loc nu vad de ce n-ar da semne ca ar putea porni. Nu gasesc alte probleme dupa descrierile tale, deci trebuie sa porneasca. Legat de "Am deconectat rezervorul si am legat carburatorul la un furtun transparent pe care l-am umplut cu benzina ca sa vad daca scapa peste noapte benzina din el. De ieri seara pana azi dimineata, nivelul benzinei din furtun a cazut minim 6 centimetri. Imi vine greu sa cred ca s-a evaporat atata". Iti recomand sa te uiti la nivelul de ulei. Este posibil sa fi intrat benzina in ulei dar nu se explica de ce nu da rateuri, de ce nu porneste. Acest fapt iti spune ca trebuie sa desfaci carburatorul pentru verificari. Oricum, In final, iti recomand sa desfaci carburatoarele de pe motor si sa le faci o curatare, asta daca n-ai luat inca bujiile noi si sa incerci asa cu ele. Sunt bune bujiile noi, dar tot ar fi trebuit sa porneasca atat timp cat exista scanteie si la cele vechi. O bujie iti poate crea probleme mari (consum, mers neregulat, etc). Ideea de baza este sa micsorezi distanta intre electrozi pana iti porneste pentru ca atat timp cat ai benzina, scanteie si distributia este ok este ilogic sa nu porneasca. Problema mare cu bujiile este atunci cand ele sunt in scurt si nu ai scanteie. Atunci n-ai de ales si trebuie sa inlocuiesti bujiile daca vrei sa porneasca. Se schimba in pereche. "Problema mecanica nu cred ca e, nu are cum sa fi sarit distributia de la punct in sufragerie " Sper sa fie cum zici. Este foarte adevarat ca este greu sa se strice singura distributie, dar fi atent ca nu este si imposibil Vezi ce-a zis Error. "nu are rost sa se apuce sa modifice reglaje sau sa se gandeasca pana la probleme la distributie etc" Are dreptate. Te rog sa ne tii la curent cu operatiile si te rog sa dai o tura si pentru mine ........... asta daca nu este prea frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Cezar, pasii descrisi de tine i-am facut intocmai. Tu ai fost mai detaliat insa Aia ma socheaza pe mine, ca a mers si acum nu mai vrea. Nivelul uleiului nu a crescut, cel putin nu sesizabil. Din pacate nu mai apuc anul asta sa fac nici un fel de incercari insa in primele saptamani din ianuarie e musai sa ii dau de cap. Promit sa va tin la curent. Multumesc pana aici, apreciez Revin. Am cumparat bujii noi, le-am pus sus, i-am dat cheie si aceeasi poveste. Cu accelaratia deschisa maxim, cu ea inchisa, cu soc, fara soc, toate combinatiile posibile. Bujiile tot ude sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Revin. Am cumparat bujii noi, le-am pus sus, i-am dat cheie si aceeasi poveste. Cu accelaratia deschisa maxim, cu ea inchisa, cu soc, fara soc, toate combinatiile posibile. Bujiile tot ude sunt. Cred ca un specialist ar fi cel mai recomandat sa o vada ce povestesti tu e cam ilogic, are scanteie, benzina, baterie dar nu porneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Da, mi se pare incredibil faptul ca nu porneste. Chiar nu mai inteleg nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Cu accelaratia deschisa maxim, cu ea inchisa, cu soc, fara soc, toate combinatiile posibile. Bujiile tot ude sunt. Las-o vreo 2 zile in pace. Curata cu o carpa bujiile alea si lasa-le in cutie. Dupa 2 zile te intorci la motor, bagi bujiile, tragi 3/4 socul (sau chiar 1/2, simti unde trebuie sa o ia) si dai la automat cum zicea colegul de mai sus, max 5-6 sec. Daca nu o ia din prima sau a 2-a incercare, la frigul care e, sunt sanse sa nu o ia mai departe ca se ineaca si degeaba ii faci manevrele de mai sus. Daca nu o ia, inseamna probleme, 99% carbelitor reglat prost sau piese uzate prin carbelitor. Editat Ianuarie 7, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 A pornit adineauri happy as a motherf#$!r. Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac? Oricum.......phew ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 A pornit adineauri happy as a motherf#$!r. Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac? Oricum.......phew ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva Atunci lasa-o in pace pana o scoti la plimbare la vara, nu te apuca de reglaje, scoate-i bateria si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Nu ma mai ating de ea, mai vad la primavara. Multumesc de ajutor tuturor, apreciez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 A pornit adineauri happy as a motherf#$!r. Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac? Oricum.......phew ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva Este bine ca a pornit. Insa daca tot esti fericit, ma gandeam ca asa usor, usor te vei apuca sa demontezi carburatorul, ocazie cu care poti verifica si acceleratia. Poate fi cablul inghetat sau sa aiba desprinderi (rupturi) care agata. Am facut anul trecut o tura pe camp cu minsk-ul (GS-ul este prea greu si in plus nu functiona). Nu trebuie sa-ti spun ca a fost o idee proasta. In fine, era zapada care incepuse sa se topeasca. Am adus motorul acasa [cu greu] si l-am spalat. Era plin de noroi. L-am depozitat si peste un timp, cand eram pregatit sa fac o tura cu el, .... am rupt cablul de la ambreiaj. A inghetat si in acelasi timp a ruginit. Sunt convins ca nu este aceeasi poveste, dar putem invata din greselile altora. Nu cred ca este complicat sa cureti/repari carburatorul. Este simplu. Chiar daca n-ai manualele de pe net, te poti descurca, cu conditia sa fii cat de cat tehnic, atent si disciplinat (in sensul de ordonat). Scoti rezervorul (de preferabil dupa ce-l golesti, altfel trebuie inchis robinetul de sub el), scoti cutia filtrului de aer, scoti si robinetul cu tur si rezerva, scoti carburatorul de pe motor. Pentru a nu uita, la asamblare se pune carburatorul pe cutia filtrului de aer (cutia fara filtru) in cele doua prinderi (cele doua "mansoane") si apoi asa fixat ferm (se strang colierele) se pune carburatorul in celelalte legaturi (din cauciuc) de pe pistoane si se strang ferm. Dupa ce dai jos carburatoarele, le faci un semn (stanga - dreapta) si le desfaci SEPARAT. Desfaci unul complet, il cureti, verifici si apoi il asamblezi. Urmeaza si celalalt identic. De preferat sa nu le desfaci, sa ramana un singur corp cu doua carburatoare (- asta daca nu esti cumva un expert - dar in acest caz imi pierd timpul aici) sau sa le demontezi in acelasi timp. [O poti face daca grupezi elementele pe parti - stanga sau dreapta]. Important de verificat: Partea inferioara - daca scaunele cuielor ponton sunt ok (iti dai seama) , daca nu, le schimbi. Am cumparat un set pt ambele carburatoare cu circa 160 lei (de aici . Am sunat. A fost mai simplu). Avea absolut tot, de la scaun cu cui pana la oringurile mici (absolut toate garniturile din cauciuc - practic toata partea din capacul carburatorului) - daca cuielor ponto inchid (de preferabil creezi vacum si observi) In toata aceasta operatie este important sa ai si un compresor pentru suflat. Scoti toate jigloarele si le cureti. Partea superioara - Aici trebuie sa verifici inelul de cauciuc (este o membrana care, in timp, se fisureaza); - daca nivelul este in regula. Este un cui lung care are niste santulete. Acest cui (de jus in jos) are o saiba mai groasa de teflon, apoi siguranta de reglaj (in fabrica a fost stabilit nivelul 3 - numarat de sus in jos [- ideea ca tot trei este si numarat de jos in sus]) si apoi o alta saiba (ca un distantier, tot din teflon). La aceasta parte poti gasi multe belele, dar nu de aici nu porneste, insa poate ineca bujiile, daca cuiul este sarit din scaun [alimenteaza motorul in gol] ori siguranta este sarita, etc. Ai grija sa nu pierzi nimic. Daca n-ai mai lucrat asa ceva, iti recomand sa iti iei notite, inclusiv video, cu telefonul (asa daca ai uitat ceva, te uiti pe film si-ti amintesti sau pe hartie. "ex: Am desfacut capacul., bla, bla, etc") Singura zona care este responsabila de plecarea motorului este partea inferioara. Am avut o problema cu o motocicleta (Honda) care a facut ITP -ul in august si in decembrie m-am hotarat s-o pornesc. M-am chinuit fff mult (circa 1 ora pe bateria auto sau impins). Dupa pornire si o tura de circa 50km am demontat carburatorul. Jiglorul de mers ïn "gol" adica la relanti era OXIDAT. Avea depuneri de oxid de cupru din cauza lipsei benzinei un timp indelungat. Nu mi-a venit sa cred ce-am gasit. Evident dupa curatare si montare carburator, pleca la sfert. [Honda CBR 125]. Mult succes. PS Este bine sa te apuci acum deoarece atunci cand afara este cald si uscat, motorul sa fie gata. Ai timp sa cauti piesele necesare. Poate si banii necesari (ratia de benzina, nu?!) Legat de rateurile in carburator ...... Curata carburatorul, ocazie cu care verifici si cat de deschis este surubul de amestec. Reglaj din fabrica - parca 2 ture si un sfert plecat de la surubul complet strans [asta pentru tine, nu pentru reglaj carburator]. Adica ii faci un semn surubului si pe corpul carburatorului si strangi surulbul la maxim. Dupa spalare carburator, refaci numaratoarea GASITA. Este mult prea rece sa faci acum amestecul. O sa urmeze si o echilibrare a carburatoarelor, dar nu uita. Orice modificare a surubului de amestec iti strica echilibrarea carburatoarelor. Din acest motiv se "pune la loc surubul de amestec". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgd.321 Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Buna ziua. O intrebare am : Detin un Suzuki GS500F 2007 si am comandat o toba de la un baiat de pe site. VSC ( Vascu Ionut), poate ati auzit de el. Baiatul imi face doar toba propriu-zisa si colierul de prindere de la scarita motorului. Intrebarea mea este : Vor fi nevoie de adaptari pentru legatura TOBA-COT , sau baiatul imi face direct toba pentru cotul meu? De altfel, daca stie cineva, care este diametrul cotului de la gs500f 2007 , sa ii spun baiatului (Eu am motocicleta in service, nu pot sa verific personal) . Va multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Presupun[em] ca daca iai fi comunicat dimensiunea galeriei tale ti-ar fi facuto sa iti vina perfect acolo fara sa mai fie nevoie de adaptari.acum na, vsc mai facura evacuari de gs poate au ei o cota si ti-o fac pe aia sau de nu imi zici exact unde sa masor si iti dau eu maine dimensiunea. te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 salutari baieti , sunt un nou posesor de gs , dar incepator si la a2 . Imi puteti pune va rog o poza sau sa imi explicati unde sa pun un filtru bezina pe furtunu de tur ? asa preventiv,... caci mobra merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 salutari baieti , sunt un nou posesor de gs , dar incepator si la a2 . Imi puteti pune va rog o poza sau sa imi explicati unde sa pun un filtru bezina pe furtunu de tur ? asa preventiv,... caci mobra merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 www_gs500_de_HoseRouting.jpg deci pun pe ON hose nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Pot sa-ti recomand linkul asta: http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.FuelFilter Si eu m-am gandit la asta dar pana la urma n-am mai pus filtru, poate o sa fac la un moment dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 deci pun pe ON hose nu ? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 deci pun pe ON hose nu ? In principal, filtrul se pune pe furtunul pe care il folosesti. Cum este posibil sa ramai pe rezerva, inseamna ca si acel furtun are nevoie de filtru. Ca si concluzie, ai nevoie de 2 filtre pe ambele furtune care vin din rezervor in robinetul - vacum. adrian_mireaPot sa-ti recomand linkul asta: http://wiki.gstwins....ades.FuelFilter M-am uitat pe acel link (legatura). Pentru prima postare (nu cea dupa doua sezoane) . Autorul a pus filtrul dupa robinet. Am vazut multe motoare (GS-uri) cu filtrarea facuta pe ultimul furtun (unicul) care intra in carb. Pot sa-ti spun ca ar putea fi o greseala deoarece daca exista "murdarie" in rezervor aceasta ajunge in membrana robinetului rezultand neetansietate.... etc.. Nota Iti recomand sa-ti cumperi filtre speciale, pentru motocicleta, cel putin din simplul motiv si anume acela al rezistentei mecanice. Nu cred ca-ti sta bine sa ramai cu motorul in drum, noaptea. Filtrele "clasice" se pot "desface/deteriora" si ramai fara benzina, daca nu esti atent. Un alt motiv este dezbatut de autorul articolului de mai sus, legat de curgerea benzinei gravitational in carb. Mii de km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Eu l-am pus pe furtunul de dupa robinet, n-am avut probleme din cauza lui pana acum. Offtopic: ne dam catre asigurari? Parca a inceput vremea de motociclit si tare dor imi mai e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 aveti idee cam cat m-ar costa asigurarea pe mine , iau carnetu luna ce vine (cat. A2, B am de 2ani) , la un suzuki gs500 din 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 De pe la 200 de lei in sus, cred. Pe 6 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Salut! Vand GS 500 E pentru acte si piese 150E - 0721 888 403 Vad ca nu merge forumul sa incarc foto incercati aici /index.php?/topic/708969-van-gs-500-e-pentru-acte-si-piese/ Salut! Vand GS 500 E pentru acte si piese 150E - 0721 888 403 Vad ca nu merge forumul sa incarc foto incercati aici /index.php?/topic/708969-van-gs-500-e-pentru-acte-si-piese/ Vandut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.