Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate nu exista elemente separate pt acest robinet. El se cumpara ca element unitar. [nu exista kit de reparatie]. Poate gasesti la dezmembrari si cumperi un astfel de robinet numai pt arc.

 

Personal mi-am schimbat acest robinet dar cred ca am aruncat vechiul robinet (uzual nu tin "gunoaiele"). Daca totusi dau peste el, vorbim..

 

Iti recomand sa-ti cumperi unul nou [cca 300 lei] sau unul vechi (pt arc) pt a nu introduce benzina in cilindrii, in cazul in care nu lucreaza cuiele pontou din carburator (poti introduce benzina in ulei).

 

Rolul acestui robinet, in cazul in care este pozitionat pe "on" sau "rez", este sa impinga benzina in carburatoare cat timp motorul se invarte. In momentul in care motorul este oprit INCHIDE benzina. Robinetul mai are o pozitie in care benzina intra gravitational in carburatoare chiar daca motorul este oprit. Se foloseste in general pentru a porni motocicleta dupa perioade lungi, in care se presupune ca in carburatoare nu exista benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci.

 

Am gasit robinetul vechi (membrana era fisurata - zona rosie din poza).

 

Uite cateva poze pentru a te lamuri.

 

Arcul este scos. Daca te mai intereseaza, da-mi de stire.

post-69331-0-03874200-1405492186_thumb.jpg

post-69331-0-58209100-1405492193_thumb.jpg

post-69331-0-69655200-1405492200_thumb.jpg

post-69331-0-24464200-1405492211_thumb.jpg

post-69331-0-61004300-1405492240_thumb.jpg

Editat de CezarCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cezar, daca nu-l mai vrea honda san il primesc eu cu bucurie ca si al meu lipseste cu desavarsire :D

Ok.

 

dar hai sa-i dam timp bietului om, o fi plecat in concediu.

 

Daca timp de 7 zile nu primesc semn, vorbim. Oricum il tin in geanta si-l pot pierde.............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluti.

 

de curand am reusit sa fac poc cu motorul.

ploaie + sina tramvai ≠ LOVE

 

in consecinta, am nevoie de urmatoarele (preferabil SH):

 

- oglinda stanga /dreapta (s a rupt prinderea la stg, dar slabe sansa sa gasesc cum am eu)

- carcasa de plastic in care stau ceasurile

- si geam far sau far.

 

astept oferte sau trimiteri la siteuri de dezmembrari sau piese moto, etc.

 

va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de sfaturi Cezar.Vezi poate gasesti vechiul robinet.Da-mi de veste.Salutari.

 

Da-mi un semn ceva......... am gasit arculetul dar ............. am incercat sa-ti dau PM dar n-am reusit.

 

astept un raspuns ceva sa pot merge mai departe ..... de fapt arculetul sa mearga la "dacro".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Buna ziua.

 

Am achizitionat un GS 500 E din 1991, si am intampinat o problema sa zic asa ( nu este inmatriculata motocicleta, deci doar in parcare a mers ). O pornesc cu socul ON , o las 1-2 minute, dupa care opresc socul , sta in 1000 de rotatii , eh acum problema este ca daca vreau efectiv sa o misc dp loc impingando ( pe liber ) se inneaca, daca incerc sa o bag in viteza si sa plec doar din abreiaj se inneaca, nu moare motorul dar se inneaca foarte tare, in viraje la fel in viteza 1. Este posibil sa fie ceva de la reglaj sau ca nu este motorul incalzit? L-am lasat 10 minute, pornit la relantiu si tot asa se comporta.

 

A 2-a problema ar fi , deasupra la chiuloasa scapa putin ulei la acele 2 suruburi imbus ( nu stiu exact daca asa se numeste dar din ce am auzit asa cred ) cand se tureaza la peste 6000 ture.

 

Intreb pentru ca urmeaza sa merg la rar sa nu am vro problema cu ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb pentru ca urmeaza sa merg la rar sa nu am vro problema cu ea...

Viziteaza un mecanic inainte sa ajungi la RAR ca or sa te scoata aia cu ea afara la efectuarea ITP-ului, dupa modul in care te-ai exprimat am o vaga banuiala ca nu prea te pricepi la mecanica, asa ca viziteaza neaparat un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici ai dreptate, nu ma pricep deloc la mecanica. In afara de acel ulei scapat, nu are nici o problema, merge foarte bine, fum negru sau ceva de genul nu scoate, practic e ok.

Cum poate merge foarte bine daca ea se ineaca la orice incercare de a o misca?

Cel mai probabil ai carburatoarele dereglate, cauta pe cineva sa le rezolve. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Salut,

Dupa lungi cautari si cercetari am decis sa achizitionez un GS 500 E ca prima motocicleta. Daca se poate sa ma ajutati cu ceva sfaturi si recomandari pentru o achizitionare inteligenta.

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Care esti din Bucuresti si vrei niste piese de GS500 care mi-ai ramas prin garaj dupa ce am vandut-o pe suzi ?!?!?!?!!? Le dau la juma de pret.

Te astept cu un telefon inante sa-ti explic unde tre sa ajungi. 0745.062.780 Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e ceva specific GS-ului dupa care sa te uiti. Chestii de bun simt ca vopseaua de pe ea ( daca e revospsita, de ce?), batai ale motorului, scurgeri de ulei, daca trage stanga/dreapta.

Daca se poate sa fie pornita de la rece sa vezi cum o ia si cum se comporta in primele minute.

Cam atat imi vine in cap acum.

Bafta la cautari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Poate sa ma ajute cineva cu 2 intrebari.La un GS 500 cateodata se accelereaza singur (asta fiind pe loc n u in mers) se duce in 3000-4000 de turatii si ramane acolo,alta mica problema cand cuplez treapta 1 ,are o tendinta de a "pleca",si am inteles ca nu ar fi bine.Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil trage aer fals pe undeva, de aia se accelereaza singur sau ai amestecul mega-sarac. Verifica tot ce tine de admisie, garnituri, furtunase de vacuum.

Regleaza cablul de ambreiaj si ai rezolvat problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...