Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Apropos de crashposts, kitul se monteaza sa protejeze capacele de la senzorii de pornire care-s ai dreaq de scumpi (dreapta) si cutia de viteze (stanga). Uite o poza - AICI

 

Daca vrei o protectie completa de metal, ia de pe louis sau mai bine du-te la cineva sa le faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce cauciucuri se pot pune?

acum are 110/70/17 si 130/70/17

se pot pune si altele? cu ce consecinte?

 

vezi aci: http://www.gs500.fr.st/

 

manualul acela , (nu mai merge linkul) se mai poate gasi la cineva? Multumesc anticipat

 

da-mi maine pe yahoo mess si ti-l dau cu placere. id=patrastefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt si eu un nou(si mandru) posesor de Suzuki Gs500 si vazui ca imi curge uleiul de la furca dar nu de sus de la garnitura ci jos din furca unde e prinsa si roata am carte dar e in germana cine are cartea in engleza sa mai inteleg si eu ceva.

P.S. nici la mine nu merge linku cu cartea

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt si eu un nou(si mandru) posesor de Suzuki Gs500 si vazui ca imi curge uleiul de la furca dar nu de sus de la garnitura ci jos din furca unde e prinsa si roata am carte dar e in germana cine are cartea in engleza sa mai inteleg si eu ceva.

P.S. nici la mine nu merge linku cu cartea

Mersi

 

 

Nu prea are cum sa-ti curga ulei de jos de unde e prinsa roata.........ori iti curge pe la simeringuri, si iti ajunge pana jos la roata, si in cazul asta tre sa schimbi simeringuri+aparatori de praf+ulei furca

 

SAU ai grija sa nu-ti curga lichidul de frana pe undeva, poate ti-i crapat furtunul de la frana, si ti se prelinge lichid pana unde ai vazut tu ca este ulei.........sau poate pe la etrier. Mai verifica o data ca nu e de gluma daca iti ajunge ulei sau lichid de frana pe disc, ai pus-o.

 

PS. trece la profil ca ai geseu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt raspuns

Imi curge pe partea cealalta, nu in partea cu frana prima oara am crezut ca e de la cablul de kilometraj, dar nu e, este din inauntrul furii asta e sigur.De cate ori ma opresc apare cate o picatura pe asfalt...ma enerveaza si stiti cumva de care ulei intra in furca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica nedumerire vizavi de jocul culbutorilor (tachetilor mai pe romaneste).cred ca aud ceva zgomote din partea lor dar dilema apare cand vreau sa rezolv aceasta problema. Nimeni nu vrea sa se bage la lucrarea asta pentru ca, cica, nu e nevoie, ca nu se mai poate strica altceva. Raspunsul asta l-am primit si de la Service-ul Suzuki, cei de acolo spunandu-mi ca ei nu au auzit sa se regleze tachetii la gs 500. Mai mult, cand le-am sugerat ca se regleaza prin schimbarea setului de pastile cu un set de pastile cu alte dimensiuni (stiu asta din manualul de reparatie) ei m-au intrebat pe mine: de unde alt set de pastile? Pai nu trebuia sa intreb EU asta? "De la voi." le-am raspuns... si s-au tot minunat de ce le spuneam. Acum lamuriti-ma si pe mine....sunt exgerat sau chiar NU TREBUIE? Daca trebuie, cine face treaba asta? ( nu-mi spuneti de Badsi ca nu mai calc pe acolo)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt raspuns

Imi curge pe partea cealalta, nu in partea cu frana prima oara am crezut ca e de la cablul de kilometraj, dar nu e, este din inauntrul furii asta e sigur.De cate ori ma opresc apare cate o picatura pe asfalt...ma enerveaza si stiti cumva de care ulei intra in furca?

 

Salut

 

In furca intra maxim 1 L. Pentru simeringuri si ulei poti apela la magazinul de pe Avram Iancu 77. Stiu ca acolo au sigur. Si te si trimit la un service bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica nedumerire vizavi de jocul culbutorilor (tachetilor mai pe romaneste).cred ca aud ceva zgomote din partea lor dar dilema apare cand vreau sa rezolv aceasta problema. Nimeni nu vrea sa se bage la lucrarea asta pentru ca, cica, nu e nevoie, ca nu se mai poate strica altceva. Raspunsul asta l-am primit si de la Service-ul Suzuki, cei de acolo spunandu-mi ca ei nu au auzit sa se regleze tachetii la gs 500. Mai mult, cand le-am sugerat ca se regleaza prin schimbarea setului de pastile cu un set de pastile cu alte dimensiuni (stiu asta din manualul de reparatie) ei m-au intrebat pe mine: de unde alt set de pastile? Pai nu trebuia sa intreb EU asta? "De la voi." le-am raspuns... si s-au tot minunat de ce le spuneam. Acum lamuriti-ma si pe mine....sunt exgerat sau chiar NU TREBUIE? Daca trebuie, cine face treaba asta? ( nu-mi spuneti de Badsi ca nu mai calc pe acolo)

 

Ceea ce stii este corect. Nu vreau sa comentez acum aici reprezentanta suzuki romania.

Problema cu pastilele este una migaloasa (din cate stiu eu de la mecanicul la care am mobra acum).

-Trebuie masurat jocul pentru fiecare pastila

-desfacut doar capacul de sus si axele cu came

- se citesc valorile de pe pastile si impreuna cu valorile(jocurile) masurate se cauta in tabelul din manual dimensiunea pastilelor ce trebuiesc puse.

- se comanda pastilele .....

 

 

Problema devine foarte dificila in momentul in care nu mai exista "joc " , deoarece, logic , nu ai ce sa masori,

deci nu poti sa comanzi pastile. In cazul asta problema este si mai migaloasa, deoarece mecanicul trebuie sa

reduca dimensiunea pastilelor existente, putin cate putin astfel incat sa ajunga la jocul recomandat. Asta inseeamna ca trebuie sa monteze si sa demonteze tot ansamblul de un numar de ori .

 

Cam asta se intampla cu pastilele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu i intrebare... voua cand mergeti fara maini cu gs u vi se intampla sa intre fatza in voblaj?pana acu o luna nu observasem si mai mersesem fara maini si la viteze mari si la viteze mai mici,dar a inceput plimbandu-ma pe bulevard am luat mainile sa imi inchid geaca si hop incepe zgaltaiala sa oprit cand am pus mainile pe ghidon,da nu stiu daca e normal, o fi fost de la drum? viteza nu aveam mare, vro 60 70,chestia e ca nu face tot timpu cand iau mainile de pe ghidon.O fi ceva de la furca,roata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca e de la echilibrat ca azi incercai altceva.

mersai si ii dadui vro 70 si luai mainile, nu incepu' sa vobleze,si ii dadui una scurt peste ghidon asa,si incepu sa vobleze.deci daca ii dau un impuls asa incepe sa vobleze...bine nu vobleaza rau dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude, eu n-as face chestia asta nici pe patru roti... e ca si cum ai cauta-o cu lumanarea. Motocicleta este un vehicul care se auto-echilibreaza, asa ca va avea tendinta sa revina la verticala atat timp cat merge inainte. Acele mici oscilatii sunt auto-corectii dictate de geometria capului de virare, voblajul in acceptiunea motociclistilor este o chestie mult mai naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca de mult am vrut sa intreb si eu 2 treburi in vederea akizitionarii unui gs

1.Ce se intampla pe caldura mare de tot si trafic de rahat? Am plecat cu masina pe 4 august din buc pe o caldura de 40 de grade si la iesirea din buc imi crescuse temperatura la apa..Avand in vedere ca gs e pe aer..poate sa apara vreo belea ..calare etc??

2. Cat de tare poate sa sune o toba de gs(in comparatie cu o vitezana) avand in vedere ca "Loud pipes save lives"..si ce e de facut in acest sens???

Vreau sa-l iau pt oras ..nu prea sunt plimbaret de felul meu foarte mult...dar poate voi fi... Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca de mult am vrut sa intreb si eu 2 treburi in vederea akizitionarii unui gs

1.Ce se intampla pe caldura mare de tot si trafic de rahat? Am plecat cu masina pe 4 august din buc pe o caldura de 40 de grade si la iesirea din buc imi crescuse temperatura la apa..Avand in vedere ca gs e pe aer..poate sa apara vreo belea ..calare etc??

2. Cat de tare poate sa sune o toba de gs(in comparatie cu o vitezana) avand in vedere ca "Loud pipes save lives"..si ce e de facut in acest sens???

Vreau sa-l iau pt oras ..nu prea sunt plimbaret de felul meu foarte mult...dar poate voi fi... Multumesc

 

1. Eu am umblat cu fostul geseu pana in 31 decembrie anul trecut (mai mult ocazional in luna decembrie). In ianuarie pauza, in februarie l-am scos iar. Nu a facut figuri, s-a comportat bine. Acuma pe caldura, am umblat si asa cu el.........la noi in oras sunt 2 poduri, iar ca sa treci dintr-o parte in cealalta parte a orasului ori tre sa ai elicopter, ori sa treci Somesul inot, ori sa treci unul din poduri.......iar daca ai nimerit intre 3 si 5 dupamasa, si esti in conserva, ai belit banana. Cu motocicleta te mai strecori, dar si asa iti ia cateva minute, plus ca mai dai peste un camion care ocupa toata latimea si nu poti trece. Plus ca pana la statul pe pod, mai prind vreo 2 semafoare. Deci a fost testata in conditii destul de apropiate la ceea ce doresti tu sa sti. Si nu am avut probleme cu ea. Se incalzeste, insa nu am simtit caldura la fel de puternica cum simteam de pe banditul de 400. Deci e rezonabil. Stai linisitit mai sunt si alte geseuri folosite in oras, si inca n-am auzit sa crape unu de la asa ceva. Sunt motociclete bune.

 

2. Daca vrei sa, sune tare, uita de toba de GS. Nu are rost sa strici (golesti) toba originala, mai bine o tai jos, si iti confectionezi tu alta toba. Dar exista si o consecinta, consumul de benzina creste.

Si eu ma gandeam sa o schimb, aveam deja si toba, dar faptul ca imi place mai mult asa in stare originala, m-a facut sa renunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu are probleme la caldura, e facut sa fie racit cu aer, deci e mai robust :crack:

2. Eu am schimbat toba si nu mi-a crescut deloc consumul. In Bucuresti este un baiat foarte priceput (si nu il laud degeaba) in sudura, etc. Si face si tobe, chiar acum isi face pt a lui (XT600) o evacuare completa. Da-mi un PM si-ti dau nr lui de telefon.

 

P.S. Nu este efectul Placebo, dar la mine de cand am schimbat toba nu mai am asa probleme cu "nu te-am vazut!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...