Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Baieti, ce baterii v-ati cumparat pentru GS-uri? A mea a murit azi la o intersectie...

 

Eu mi-am luat o baterie romaneasca "Victor" de 12 A. 160 RONi.

 

Oameni buni, mie mi se apride beculetul pe care scrie "oil" de pe bord. Ce inseamna asta? M-am uitat in seara asta si am completat ceva ulei. Desi inca se vedea pe betigas chiar si inainte, inca se aprinde beculetul. Acum cateva saptamani am schimbat si doua garnituri. Una de la pedala de la schimbator si cealalta de unde intra lantu in motor. Nu mai curge ulei, dar nici nu stiu de cand mi se aprinde becu. Posibil sa fie de atunci si eu sa n-am habar. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca nu-i deloc de gluma cu becul de ulei. Verifica urgent exact care-i cauza. Ce-mi vine acum in minte:

s-a stricat senzorul de presiune;

s-a infundat cu un gunoi (de ex. o bucata de garnitura/silicon) canalul care duce la senzor;

s-a stricat (i.e. spart pinionul) pompa de ulei;

ai un scurt care aprinde becul aiurea.

 

NU MAI MERGE CU EA, daca nu ai presiune de ulei distrugi motorul, urat de tot, si n-are rost sa risti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns.Ma rog sa fie de la partea electrica sau de la senzor.

 

Ma intrebam daca stie cineva cam pe unde-i pozitionat senzoru ala sau ce sa verific la conexiunea cablului de la senzor si sa-mi spuna daca exista posibilitatea sa fi fost deranjat atunci cand mi s-au schimbat cele doua garnituri iar eu sa nu fi observat atata timp... Ca deh, am facut vreo 1000 de km de atunci, poate mai bine :scratch:

Sunt destul de atehnic eu, prefer sa pornesc motoru, luminile, sa bag in viteza si sa plec... iar pe drum sa vad beculete pe bord aprinse si sa ma intreb ce-i cu ele. Bine ca sunt numai 3!

 

Am gasit ceva util, imi spune ca ar fi pe dreapta senzoru. Culmea e ca pe stanga am avut garniturile alea schimbate, dar nu stiu daca a fost nevoie sa se dea jos si carteru de pe dreapta, sa se umble si pe partea cealalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, cred ca e de la senzor, nu ma duc nicaieri cu ea. Intensitatea luminoasa la beculetul de ulei cand am doar contactul pus este foarte mare. Neutralul are o intensitate constanta, indiferent daca-i contactul pus sau e pornit motorul. Imediat ce pornesc, intensitatea beculetului la ulei scade astfel incat abia e vizibil...Din ceea ce stiu eu, ar trebui sa aiba o intensitate luminoasa poate mai mare cu motorul pornit, becul fiind alimentat la o tensiune mai mare decat cea a bateriei. Nu inteleg de ce sta aprins la o intensitate scazuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vad ca ai manualul - scrie acolo si cum se verifica. Intrucat nu cred ca ai manometrul pentru verificarea directa a presiunii, verifica senzorul si conexuinile electrice intai. A, verifica si altceva mai inainte: daca nu cumva s-au stricat "gulerele" de la becurile din bord, si pur si simplu iti bate lumina de la becul de neutru de exemplu prin gaura de la becul de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bate lumina de la neutral pentru ca eu am observat in mers ca se aprinde ceva la oil. Deci eu cand pornesc motoru se stinge beculetul de oil, dar nu in totalitate daca pot spune asa. Intensitatea beculetului scade foarte mult, "aproape" ca se stinge. Pana am sa verific exact de ce aprinde voi incerca sa aflu in ce conditii un beculet de pe bord are o intensitate diferita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine se aprinde beculetul rosu si verde la contact, dupa pornire nu se stinge beculetul rosu imediat, abia dupa ce accelerez putin. Nu fac inca mare caz din treaba asta, stiind ca sunt inanitea unui schimb de ulei deja absolut necesar. Saptamana viitoare vine uleiul si filtrul comandat si atunci vedem ce face. Mi s-a spus ca la motoare nu ar fi o problema, daca nu se stinge automat dupa pornire. La mine dispare lumina rosie automat la accelerare. intrebare: e normal asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu e deloc normal. Ar trebui sa se stinga la cateva secunde dupa pornirea motorului. Daca are nevoie de acceleratie e probabil o problema la regulatorul de presiune, pompa la GS (si majoritatea) e de fapt un pinion, nu prea are cum sa se strice decat daca (nu-mi imaginez de ce) se sparge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La celelalte motocicleta, dupa ce opresti motoru si lasi contactu, cam la cate secunde se aprinde becu ala de ulei? La mine se aprinde cu intensitate maxima dupa vreo 4-5 secunde, timp suficient. Daca si la ceilalti se aprinde la aceeasi perioada de timp inseamna ca totu-i ok la mine, dar vreau sa ma asigur. Oricum, azi am facut 70-80 de km cu ea si s-a comportat ca de obicei, fara probleme. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...are cineva idee cat trebuie sa fie jocul la lant cand o pui pe cricul central?

.. mi se pare ca a meu e cam larg si l am strans un pic dupa ochi..

..dar as vrea sa stiu o valoare exacta?

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e normal sa se aprinda cand e motorul OPRIT. Daca motorul este rece becul se aprinde cam dupa 4-5 secunde.

 

Daca se aprinde acel bec atunci cand motorul este pornit TREBUIE SA OPRESTI MOTRUL IMEDAT SI SA VERIFCI CAUZA.

 

Eu am patit vara trecuta asa deoarece am folosit alt ulei decat cel care trebuia (i-am bagat 15W50 - ca asa spun unii "mecanici", care "stiu" mai bine ca producatorul, ca e mai bine pe caldura). Rezultatul a fost ca se aprindea becul de ulei la relanti . Am opritn imediat motorul si am schimbat uleiul. Deci folositi doar 10W40 cum spune la carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, ce baterii v-ati cumparat pentru GS-uri? A mea a murit azi la o intersectie...

 

Salut,

 

m-am uitat la bateria mea, fara sa o scot de la locul ei (deh, graba de dimineatza). Are codul asta, daca te ajuta cu ceva (toate literele sunt albastre, bateria e un alb laptos, primele 2 litere sunt scrise foarte mare comparativ cu celelalte): GS CB10L-B2

 

Daca iti iei baterie sa-mi zici si mie de unde si cat...

 

Si acuma am si eu o problema. M-am uitat pe talon si pe 13.06 imi expira ITP-ul :scratch: . Cum azi deja e jumate dusa si de pe 13 pe 15 o sa fiu ocupat pana peste cap, ar trebui sa-mi fac ITP-ul maine. Stie careva pe unde se poate face ITP-ul in Bucuresti? La reprezentantza, in alta parte?

 

Am fost sambata la Bucov. Am plecat tarziu din Buc pt ca a vrut prietena sa vina si ea. Am ajuns pe la 15:00 in Ploiesti cand am fost stropiti de o mica ploaie torentiala. Am ajuns la destinatie, am dat de Ugluck, pe Tendon l-am ratat, plecase deja spre Buc, pe la 16:30 ne-am intors si noi, pe drum a tot plouat si batea un vant nasol din lateral. Per total, o experientza nu foarte placuta, pt ca bineinteles am lasat captuselile de la jachete acasa, doar era cald de mureai in suc propriu. Am ajuns acasa pe la 18:30, mergand cu mari precautii, nu de alta dar la 1-2 minute trebuia sa sterg vizorul de apa.

 

Concluzia: mai bine pleci cu toate cele necesare dupa tine, decat sa te prinda ploaia pe drum :). Si duminica amandoi am suferit de febra musculara. Halal de motociclisti ce suntem :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ITP - Mogosoaia (intrare dinspre Bucuresti, vis-a-vis de PETROM) - Razvan Mezdrea :scratch: (aka Profesorul de pe forum) Ieftin si bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

m-am uitat la bateria mea, fara sa o scot de la locul ei (deh, graba de dimineatza). Are codul asta, daca te ajuta cu ceva (toate literele sunt albastre, bateria e un alb laptos, primele 2 litere sunt scrise foarte mare comparativ cu celelalte): GS CB10L-B2

 

Daca iti iei baterie sa-mi zici si mie de unde si cat...

 

Si acuma am si eu o problema. M-am uitat pe talon si pe 13.06 imi expira ITP-ul :scratch: . Cum azi deja e jumate dusa si de pe 13 pe 15 o sa fiu ocupat pana peste cap, ar trebui sa-mi fac ITP-ul maine. Stie careva pe unde se poate face ITP-ul in Bucuresti? La reprezentantza, in alta parte?

 

Am fost sambata la Bucov. Am plecat tarziu din Buc pt ca a vrut prietena sa vina si ea. Am ajuns pe la 15:00 in Ploiesti cand am fost stropiti de o mica ploaie torentiala. Am ajuns la destinatie, am dat de Ugluck, pe Tendon l-am ratat, plecase deja spre Buc, pe la 16:30 ne-am intors si noi, pe drum a tot plouat si batea un vant nasol din lateral. Per total, o experientza nu foarte placuta, pt ca bineinteles am lasat captuselile de la jachete acasa, doar era cald de mureai in suc propriu. Am ajuns acasa pe la 18:30, mergand cu mari precautii, nu de alta dar la 1-2 minute trebuia sa sterg vizorul de apa.

 

Concluzia: mai bine pleci cu toate cele necesare dupa tine, decat sa te prinda ploaia pe drum :). Si duminica amandoi am suferit de febra musculara. Halal de motociclisti ce suntem :)

 

 

La spitalul fundeni este un pod. Pe partea stanga a podului cum te duci catre spital este un service autorizat care face itp la motoare. Este un tip , fost motociclist, care in amintirea vremurilor frumose te serveste destul de repede.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e normal sa se aprinda cand e motorul OPRIT. Daca motorul este rece becul se aprinde cam dupa 4-5 secunde.

 

Daca se aprinde acel bec atunci cand motorul este pornit TREBUIE SA OPRESTI MOTRUL IMEDAT SI SA VERIFCI CAUZA.

 

Eu am patit vara trecuta asa deoarece am folosit alt ulei decat cel care trebuia (i-am bagat 15W50 - ca asa spun unii "mecanici", care "stiu" mai bine ca producatorul, ca e mai bine pe caldura). Rezultatul a fost ca se aprindea becul de ulei la relanti . Am opritn imediat motorul si am schimbat uleiul. Deci folositi doar 10W40 cum spune la carte.

 

Si a mea tot 15w50 are, mi-a dat-o cu schimbu facut in fata mea... mobil1 racing full sintetic. Eu i-as fi pus 10w40 simplu daca era dupa mine, doar pentru simplul fapt ca nu-mi place sa ma complic si e mai sanatos pentru pacea mea sufleteasca. Oricum, acest 15w50 are calitati superioare fata de un 10w40. Dar daca zici ca din cauza tipului de ulei iti licarea si tie beculetul, inseamna ca e o chestie pe-aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu e deloc normal. Ar trebui sa se stinga la cateva secunde dupa pornirea motorului. Daca are nevoie de acceleratie e probabil o problema la regulatorul de presiune...

 

se stinge beculetul la max 2 sec dupa ce pornesc motorul, dar am observat daca trag putin acceleratia se stinge automat. Poate fi si uleiul (zic eu), pentru ca tin minte am bagat OMV 4t 10W50. Mi s-a spus ca rezista mai mult la caldura, nu se incalzeste asa repede motorul. De atunci m-am documentat, si sunt de parere: daca din fabrica se recomanda 10W40, atata sa fie, nu vreau sa fiu mai istetz, mai mester ca ei. Oricum, de vreo 300 km incoace n-am mai verificat nivelul uleiului, fiind sigur ca-l schimb. Acum totul e pregatit, si cand revin din delegatie din Bucuresti, primul lucru e schimbul de ulei si

 

 

dupa aceea montarea placutei. :lol: M-au amendat gaborii din salaj, pt nr. desenat pe carton. Asa ca atentie mare people, astia nu inteleg ca nu e vina mea ca intarzie placuta. La inmatriculari se spune "puteti merge pe raspunderea DVS" tradus liber mai pe limbajul nostru: "esti bun de plata". DE CE NU TRAIM IN F*CKIN' EUROPA, UNDE-I UNIUNEA CAND AI NEVOIE DE EA?????? :lol:

 

Alta abereala: domiciliul in MS, moto inmatriculat in MS. Placuta se imprima la Cluj. Mi se explica clar: intarzierea se datoreaza transportului de la imprimare pana la MS (undeva la 120 km). Intreb si eu politicos: Da' domn'le, nu se poate ridica direct din Cluj, doara acolo am flotantul, acolo stau?!!!! NU, pentru ca placuta trebuie sa mearga la MS, eu trebuie sa ma duc la MS (poate depasesc masina transportatoare pe drum :lol: ) si ca doi clujeni, ne intalnim in MS la inmatriculari. ASA CA FRATILOR, CONTINUATI CU BANCURI CU SI DESPRE POLITISTI, PENTRU CA MERITA DIN PLIN!!!

Editat de gombocka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa.. foarte tare faza cu numerele astea, cam asa se vine in intampinarea cetateanului platitor de taxe si amenzi.. ii duci acasa placuta chiar daca el nu vrea..:lol:

Ref la beculet de ulei cred ca cateva sec e normal sa mai stea pana se face destula presiune ca becul sa se stinga. La mine cum am dat drumul la buton, deci a pornit motorul s-a si stins.. da nu cred ca e caz mare daca mai "asteapta" 2-3 sec la altii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa.. foarte tare faza cu numerele astea, cam asa se vine in intampinarea cetateanului platitor de taxe si amenzi.. ii duci acasa placuta chiar daca el nu vrea..:lol:

Ref la beculet de ulei cred ca cateva sec e normal sa mai stea pana se face destula presiune ca becul sa se stinga. La mine cum am dat drumul la buton, deci a pornit motorul s-a si stins.. da nu cred ca e caz mare daca mai "asteapta" 2-3 sec la altii

Si la mine se intampla acelas lucru pana sa schimb uleiul se stingea mai greu cateva secunde, dar cica nu e in regula ca atunci se uzeza motorul si cica ar merge fara ulei in sec alea(asa zice mecanicul) acum dupa schimb cum apas butonul start s a si stins, deci verifica uleiul .....

Care e metoda voastra de curatat lantul ? eu il curat clasic cu motorina dee e mai ieftin, ati fost vreunul la spalatorie sa vi l curete, a iesti bine ? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, pe mine m-au lamurit cei de pe daciaclub.ro, imi pare rau ca nu mai gasesc topicul in momentul asta. Explicau niste baieti cum ca presiunea uleiului este scazuta atunci cand e la relanti si cand e cald motorul. Cand e rece si ai turatie mare presiunea creste si trebuie neaparat sa se stinga beculetul. Asta in caz ca chiar e presiunea scazuta.

 

La mine isi schimba imediat intensitatea luminoasa beculetul dupa ce pornesc motorul, la mai putin de o secunda. Problema este electrica, un contact imperfect sau ceva asemanator pentru ca beculetul ramane aprins cu o intensitate mult mai slaba decat atunci cand e oprita motoreta oricat de mult as accelera. Bine ca nu m-am dus la service imediat ca mai mult ca sigur ma faceau mecanicii astia smecheri de bani.

 

Cu alte cuvinte am retinut ca e pe duca motoru, iar senzoru/partea electrica functioneaza atunci cand e nevoie de accelerari puternice pentru a se stinge beculetul de presiune la ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e metoda voastra de curatat lantul ? eu il curat clasic cu motorina dee e mai ieftin, ati fost vreunul la spalatorie sa vi l curete, a iesti bine ? :lol:

 

Eu la-am curatat cu Kerosen. se zicea pe aici pe undeva de asta. dar fac asta doar odata la inceput de sezon. in rest am grija sa ii dau cu spray de lant.

 

Am uitat sa mentionez: daca esti sadic dai cu periuta de dinti altfel merge si pensula

Editat de flusturel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la-am curatat cu Kerosen. se zicea pe aici pe undeva de asta. dar fac asta doar odata la inceput de sezon. in rest am grija sa ii dau cu spray de lant.

 

Am uitat sa mentionez: daca esti sadic dai cu periuta de dinti altfel merge si pensula

Nu sunt chiar asa de sadic sa l spal cu periuta de dinti, am pensula mare cu care il curat, la am curatat de 2 ori pana acum o data cand am luat o si o data cand am mers pe ploaie ca era numai nisip pe el si arata groaznic, si mie chiar imi place sa arate curat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la-am curatat cu Kerosen. se zicea pe aici pe undeva de asta. dar fac asta doar odata la inceput de sezon. in rest am grija sa ii dau cu spray de lant.

 

Am uitat sa mentionez: daca esti sadic dai cu periuta de dinti altfel merge si pensula

 

Salut,

 

din cate-mi aduc eu aminte scrie in manual sa nu-l speli decat cu kerosen (care nu stiu pe unde dreaku se gaseste la noi) sau cu alta solutie speciala. Si eu folosesc spray de lant, totusi si cu ala parca trebuia la 10 utilizari sa dai si cu o solutie de curatare a lantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

Sunt un motociclist incepator (2 saptamani de carnet), detin un gs500 f si am si eu o intrebare legate de cutia de viteze. cand merg si am peste 40 km/h si sa zicem ca este semaforul rosu...invatzat de la conserva..o pun pe neutru. Daca se face verde, cand incerc sa ii dau a doua, imi arunca pedala inapoi..sau intra greu...asa trebuie sa faca? :lol: ........ar trebui la reducerea vitezei sa folosesc frana de motor?....ce nu fac cum trebuie (motocicleta e noua, am cu ea doar 500 km facuti).

Va multumesc anticipat :lol:

 

si.....apropo de lantz....la cat timp/km trebuie curatat.....eu il am cu vaselina acceea speciala...din fabrica...si arata ca nou dupa 500km (sau cel putin asa mi se pare mie)

merci :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...