Attila_the_Hun Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 mmaaamaa cat o cautat un prieten oglinda pt motor. pana la urma si-o luat un set, complet diferite de stock, dar arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Pai nu e aceeasi cheie cu aia de contact???? Cum mai pleci cu mobra daca dai si cheia ... buna intrebare ! .. poate da si bonus contactu' din ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 saluatare....va deranjez si eu cu o mica intrebare Care este presiunea din cauciucuri la GS (500 E mai exact ) Trebuie sa-mi schimb gumele si am tot cautat presiunea dar nu am gasit nimic...Poate cineva sa-mi zica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana.d Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 (editat) am schimbat rezervoru acuma dupa ce am dat tranta cu ea , am pus altul . am luat in schimb capacul de pe cel vechi si l-am pus pe asta cumparat asa ca acuma am un capac cu cheie in plus . cand am cazut cu ea am stricat carena stanga , rezervor zgariat , oglinda stanga , semnalizator , maner stanga , geam zgariat , scarita stanga . asa ca au ramas cateva lucruri pe care nu le mai folosesc acuma ca am comandat de la suzuki toate astea care s-au stricat noi si le-am trimsis carenele la vopsit toate . ps: nu am maneta de ambreaj da stiu cine are tot bordu si manetele si ghidonu de gs da privat daca te intere sa ti dau numaru lui , vb voi ce va intereseaza Editat Octombrie 19, 2007 de diana.d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 2,3 bari fata si 2,5 bari spatele. merci frumos . really hepls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 referitor la presiune eu am pus nitel mai mult pe spate (sa fie si de pasager ) Hai sa va povestesc ghinionu gracu': Am mers la mecanic din varii motive, legate de schimbatul rotilor . Ma duc la om. Mi-le face, sunt multumit. Zic daca tot pleca greu dimineata - sa se uite si la asta. Vin ieiri de diminata imi zice ca imi bat joc de, el ca pleca la cheie: baga cheia, apasa butonu si.... minume pleaca. Zic, mah o fi de la faptu ca tocmai am incarcat bateria; dar totusi pina sa o aduc la el, bateria la fel de incarcata am impins la ea cam 10 min. No probl, zic. o fi ca la windows - dai restart si merge . Asa ca ieri dupa ce am luat-o m-am plimbat si eu vesel pe centura, cu cauciucurile si palcutele mele noi , si ma intorc acasa. In spate nu pot sa o bag deoarece se schimba bordurile si e putin mai greu. Pe seara, cind incepe sa ploua, mi-se face mila si zic sa o duc la locul ei. Dar: NU VREA SA PLECE. N-am curent. In 7 ore mi-a papat bateria. Si la mecanic a pornit din prima dupa ce a stat acolo o zi. Sa nu iti vina sa ii dai foc. Singur nu mai incerc sa o repar-stiu eu de ce, asa ca tre sa o duc iar la specialist, dar parca vad ca iarasi o las acolo si merge struna. Doar mie mi-se putea intimpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 asa se intampla mereu oricum, cred ca totusi bateria e de vina, trebuie schimbata, la fel imi face si mie. atat timp cat mergi cu motorul .. acesta consuma ceea ce el produce, deci nu se atinge de baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 ai cumva alarma pe ea/el ? in multe cazuri de la alarma e... totusi uite,eu nu am alarma si nu l am mai pornit de 3-4 zile si azi am tras socul pornit..incalzit(recunosc,adurat mai mult "incalzirea") si apoi plecat fara probleme... asta la 5grade cat erau pe la ora 20:00 si cu ploaia aia burnitata cu tot... sfat : schimba bateria (dar asta numai dupa ce ai bagat o calumea la redresor,ca sa fii sigur ca nu de la ea e problema!) in alta ordine de idei... voi (gs-istilor) mai iesiti cu motoretele? sau le ati bagat la nani pina la primavara? daca da...poate o punem de o intalnite in weekend la ursu' sa bem o ciocolata calda si sa mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 (editat) Intrebare pentru cei care au schimbat kitul de lant. Nu stiu care din piesele de jos sa mi le iau. nr. produsului de indentificare de pe louis 10041704 10041284 primul e pentru motociclete modele '94-'03 al 2 lea e gm51b, ca si seria motocicletei mele in talon. Dar a mea e fabricata in 1994, japanese! Pana la urma de care pana mea imi cumpar? Tin sa precizez ca vreau sa-mi schimb kitul de lant pentru ca e destul de slabit cel pe care-l am si nu mai poate fi intins deloc. Editat Octombrie 21, 2007 de FilthyAnimal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 De ce nu incerci 10041351 - DID X ring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana.d Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 dau gratis si colegilor manual de gs500 e ( dati un privat cu id mess daca il vreti ) e in format adobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 Ca veni vorba de iesit: dragilor este timpul sa intram la hibernare - e friigggg. in cazul meu service . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 Intrebare pentru cei care au schimbat kitul de lant. Nu stiu care din piesele de jos sa mi le iau. nr. produsului de indentificare de pe louis 10041704 10041284 primul e pentru motociclete modele '94-'03 al 2 lea e gm51b, ca si seria motocicletei mele in talon. Dar a mea e fabricata in 1994, japanese! Pana la urma de care pana mea imi cumpar? Tin sa precizez ca vreau sa-mi schimb kitul de lant pentru ca e destul de slabit cel pe care-l am si nu mai poate fi intins deloc. uitate la pinionul de atac si vezi cum e prins pe ax...si dupa aia o sa stii ce o sa cumperi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 pai d ece acum .. am auzit ca vremea se va face buna de motor:) deci .. inca nu o bag la hibernat, doar asteapta cuminte in garaj vreme ceva mai buna:) pana una alta .. prprun sa iesim si noi la o bere .. cu ALCOOL. profitam de ocajie ca nu venim cu motoarele si stam la o vorba in jurul berilor. propun in weekend cand mai tot omu e liber. astept propuneri si din partea voastra:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Ca veni vorba de iesit: dragilor este timpul sa intram la hibernare - e friigggg. in cazul meu service . Cum sa o bagi la hibernare ? e motor nu urs Eu nu o las in garaj pana nu vine zapada. Am vazut ca s-au rarit motoarele pe strazi, dar din cunoscutii mei, nici unul nu a bagat-o la culcare, asa ca ... Haine calduroase si grija mare, ca aluneca pe rahatul de frunze uscate + apa + asfalt. Intrebare : Unde gasesc o baterie noua de GS in bucuresti ? De preferinta, de pe stoc ... Remyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 De baterie incearca la reprezentanta Varta, pe Stefan cel Mare, vis-a-vis de stadionul Dinamo. Firma se cheama Bumbas Electric, dar in momentul asta nu le merge site-ul si nici nu-mi mai aduc aminte telefonul. Mai au un sediu si pe Masina de Paine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 24, 2007 Autor Share Postat Octombrie 24, 2007 Intrebare : Unde gasesc o baterie noua de GS in bucuresti ? De preferinta, de pe stoc ... Remyx Noi importam Toplite - Made by Yuasa. Gasesti sigur la unul din mag: MyMotoTuning Sos. Cotroceni 19 311 42 67 Au pe stoc - cod YB10L-B2 (verifica si codul vechi de pe bateria ta, trebuie sa fie asemanator cu acesta) - 147 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Noi importam Toplite - Made by Yuasa. Gasesti sigur la unul din mag: MyMotoTuning Sos. Cotroceni 19 311 42 67 Au pe stoc - cod YB10L-B2 (verifica si codul vechi de pe bateria ta, trebuie sa fie asemanator cu acesta) - 147 ron. Multumesc pentru informatie. Daca mai imi face figuri intr-o singura dimineata vin si o schimb. Deja a ajuns la a 3-a abatere (dupa weekend-urile reci in care sta nepornita, lunea nu vrea sa o mai ia). Ce ma deranjeaza e ca are doar 13 luni (este cea cu care a venit motorul). Mi se pare cam scurta durata de viata. Remyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 24, 2007 Autor Share Postat Octombrie 24, 2007 Problema acumulatorilor descarcati mai repede e destul de frecventa. Am mai raspuns zilele trecute Intai trebuie sa vezi daca e pe voltajul/amperajul necesar motocicletei tale Apoi trebuie sa verifici daca releul de incarcare isi face treaba corespunzator Bateria, indiferent ca e cu gel sau acid - trebuie formatata la inceput - adik se pune pe un redresor special de baterii pt moto Apoi, daca ai consumatori externi (alarma, GPS, etc) ce functioneaza in permanenta, inseamna ca iti consuma prea mult. Oricum o baterie se "termina" daca o tii pe loc cu alarma pe ea o perioada mai indelungata (depinde de alarma, tipuri de senzori, etc) Din cauzele de mai sus, pentru a fi valida garantia, producatorii recomanda sa se verifice (de vanzatori) releele de incarcare la cumpararea acumulatorului pentru a se stabili daca incarca corect si daca sunt consumatori prea mari pe fir. Vezi tot topicul /index.php?showtopic=146082 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 aveti careva idee daca se poate pune la gs roata pe fatza cu disc dublu de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 25, 2007 Autor Share Postat Octombrie 25, 2007 Doar daca schimbi si furcile in sensul ca trebuie sa aiba prinderi pt etrier pe ambele parti. Apoi trebuie sa-ti faci conductele de frana "la ochi" (mai lasi, mai tai un pic, etc) precum si schimbata pompa. Insa franeaza f bine si cu 1 disc, in my oppinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Multumesc pentru informatie. Daca mai imi face figuri intr-o singura dimineata vin si o schimb. Deja a ajuns la a 3-a abatere (dupa weekend-urile reci in care sta nepornita, lunea nu vrea sa o mai ia). Ce ma deranjeaza e ca are doar 13 luni (este cea cu care a venit motorul). Mi se pare cam scurta durata de viata. Remyx Pai poti sa o iei in casa daca stii ca sta pe bara cateva zile . Sa tii bateria la caldura. Ca are 2 suruburi, 2 fire si un furtunel, iti ia max 5 minute sa o montezi/demontezi... Mie nu mi-a mai pornit asta primavara, dupa 2 ani jumate. Tot bateria originala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 aveti careva idee daca se poate pune la gs roata pe fatza cu disc dublu de frana? Uite aici: http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=30827.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 (editat) Uite aici: http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=30827.0 sal, sunt nou pe aici si de ceva timp ma chinui sa citesc tot ce se scrie despre grupul gs-istilor dar nu am ajuns decat pana la 55 , serviciul, scala si dinastea... sper ca pana in primavara sa reusesc si eu sa imi achizitionez un gs sa ma alatur si eu grupului mai este loc nu ... ..... stiam eu. asfalt uscat --- Mesaj completat în 25 Oct 2007 13:03 -------------tot eu ma intereseaza niste preturi bune din romania de casti, manusi, geaca si dinalea ca ar trebui si daca se poate si din timisoara ar fi si mai bine astept raspunsuri stiu ca se poate --- Mesaj completat în 25 Oct 2007 21:44 -------------apropo cine imi da si mie manualul de gs --- Mesaj completat în 25 Oct 2007 21:49 -------------sunt cam nerabdator cred ca o sa reusesc sa o bag eu la iernat pe suzy dar mai ziceti-mi si mie cam ce ar trebui sa stie un incepator inca nu sunt da nus departe salutare tuturor Editat Octombrie 25, 2007 de r.i.p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Doar daca schimbi si furcile in sensul ca trebuie sa aiba prinderi pt etrier pe ambele parti. Apoi trebuie sa-ti faci conductele de frana "la ochi" (mai lasi, mai tai un pic, etc) precum si schimbata pompa. Insa franeaza f bine si cu 1 disc, in my oppinion La mine franeaza nasol dupa parerea mea , acum un an aveam placutele varza le-am schimbat si nu am vazut mare diferentza , chiar deloc doar ca nu mai haraia. am zis ca e de la uleiu care curge din furca. am remediat si problema asta , am curatat discul si tot greu franeaza. ma gandescs a schimb discul , da e cams cump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.