HondaSan Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Ia incearca aici: http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?req=s...mp;titlul=Furca Vezi ca au si numar de telefon si sunt undeva langa stadionul Giulesti Multam mult .O sa-i caut.Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 ... si eu ma lovesc de aceeasi problema... intr-un final dupa ceva cautari... abtibild autocolant cu '' SUZUKI '' asemenea celui de pe rezervor se gasesc pe www.louis.de katalog pg.623 (ulterior am vazut ca este si acolo ...eu am luat din piatza la din astia cu abtibilde de masini.. ) ... cat despre cel de pe carenele din spate ... '' GS500E '' am apelat la un cunoscator de COREL DRAW ... si mi-a reprodus (cum a putut el) abtibildul original ... si zic eu .. a facut o treaba buna ... daca vrei da-mi un PM si iti trimit cumva ... in format digital ... acea reproducere ... pe care o poti lista .. in imprimerii specializate ... pe tot felu' de chestii autocolante .. nu stiu cum le zice... ... eu inca nu l-am dus la vopsit ( nu mam hotarat daca sa vopsesc doar plasticurile ... sau si cadrul .. apropo cat te-a costat pe tine ..operatiunea si ce iai facut . ? la mine is zgariate putin si decolorate ...) dar dupa sfatul unor persoane cu care am discutat .. mi-au spus .. ca abtibildul .. e mult mai bine de lipit ... inainte de a se aplica ultimul strat de lac peste vopsea... astfel ... duabilitatea lui va fi mai indelungata (nu se dezlipeste) ..si aspectul estetic mult imbunatatit .. avand acelasi luciu per ansamblu.. Io mi-am facut stikere la baiatu asta : tadasuswork (id de mess) Nu-s scumpe si le face pe materiale bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 salutare prieteni gs-isti. un coleg de-al meu vrea sa isi ia gs 500 e. il vindeti careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Aveti idee, cablul de turometru este identic cu cel de kilometraj? Mi s-a rupt acum 2 saptamani ala de turometru, iar acum asta de kilometraj. Pe louis am gasit 2 produse, 10037221 si 10037178. Pe cel de-al doilea l-am luat si acum merge turometru, dar ala de kilometraju a crapat de curand si nu stiu daca-mi trebuie 10037221 sau 10037178. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 omule, imi pare rau, n'am idee:( dar dc e, trec maine pe la repezentanta si intreb. sau chiar la service la ei ca am ceva treaba pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 daca ai rabdare ma duc la garaj si ma uit , ce pot sa ti zic e ca partea care intra in ambele aparate e la fel , la celalalt capat nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Aveti idee, cablul de turometru este identic cu cel de kilometraj? Mi s-a rupt acum 2 saptamani ala de turometru, iar acum asta de kilometraj. Pe louis am gasit 2 produse, 10037221 si 10037178. Pe cel de-al doilea l-am luat si acum merge turometru, dar ala de kilometraju a crapat de curand si nu stiu daca-mi trebuie 10037221 sau 10037178. Daca erau identice nu aveau doua produse cu doua coduri diferite. 10037221 e de kilometraj. 10037178 e de turometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 (editat) Mi s-a spus in doua locuri ca ar fi identic. Cel putin capatul care intra-n bord sigur e identic, celalalt capat nu stiu sigur, nu am desfacut la roata cablul, mi s-a parut ca n-arata la fel. Editat Noiembrie 26, 2007 de FilthyAnimal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Mi s-a spus in doua locuri ca ar fi identic. Cel putin capatul care intra-n bord sigur e identic, celalalt capat nu stiu sigur, nu am desfacut la roata cablul, mi s-a parut ca n-arata la fel. Mai conteaza ce ti s-a spus daca aia de la Louis au doua produse diferite si... care au acelasi pret? Comanda si tu pe ala la care scrie ca i de turometru si gata. Ca nu e unu dublu decat celalalt ca si pret ca sa te tenteze sa o faci the mioritic way. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Mersi. E acelasi pret, banuiam ca alea sunt, dar acum m-ai convins ca nu sunt aceleasi. Am cautat dracu si eu dictionar german englez si am gasit pana la urma. Sunt cabluri diferite, o faceam de kko cu indicatiile celor care "stiu" ce cablu imi trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 se pare ca nu ati vrut sa intruu si eu in grupul vostru ... nu mi-ati tinut pumnii si nu am reusit sa ma bag si eu la un credit pentru un gs .. naspa rau avand in vedere ca l-am asteptat ata dar ... in voi avea eu cumva in primavara ... salutare la toti si asfalt uscat cat mai e timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gustave Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 (editat) salutare colegi gs-isti! imi pare rau ca subscriu la grupul vostru sub o zodie neagra dar as avea nevoie de un sfat si as fi tare recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva. azi dimineata cand m-am dus la motoreta sa o mangai si sa mai vb cu ea nu a mai vrut sa porneasca oricat am incercat. ea a incercat saraca a dat si vreo 2 rateuri dar nimic. cred ca e innecata. mentionez ca nu ma prea pricep, vorbesc din experienta cu conserva. mai nasol e ca mi-e si frica sa o fortez mai tare de frica sa nu o innec mai tare sau sa mai stric ceva. raman profund indatorat celor care ar binevoi sa ma ajute cu un sfat care m-ar ajuta sa imi pun iubita pe picioare. p.s. daca conteaza cu ceva am aflat ca a fost daramata de niste betivi azi noapte si a stat ceva nu stiu cat asha Editat Noiembrie 29, 2007 de gustave Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 salutare colegi gs-isti! imi pare rau ca subscriu la grupul vostru sub o zodie neagra dar as avea nevoie de un sfat si as fi tare recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva. azi dimineata cand m-am dus la motoreta sa o mangai si sa mai vb cu ea nu a mai vrut sa porneasca oricat am incercat. ea a incercat saraca a dat si vreo 2 rateuri dar nimic. cred ca e innecata. mentionez ca nu ma prea pricep, vorbesc din experienta cu conserva. mai nasol e ca mi-e si frica sa o fortez mai tare de frica sa nu o innec mai tare sau sa mai stric ceva. raman profund indatorat celor care ar binevoi sa ma ajute cu un sfat care m-ar ajuta sa imi pun iubita pe picioare. si eu patesc la fel daca nu o pornesc un timp a mea pleaca impinsa cu a 2-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 (editat) daca e innecata da jos bujiile di la un pic la electromotor , lasa asa cu bujiile scoase vreo 2 min , sterge bujiile intre timp si apoi pune la loc si da-i cheie . pt ala cu creditu , cum nu ai luat credit ? daca vrei te pot ajuta cu niste sfaturi , lucrez in banca ... da-mi add pe mess Editat Noiembrie 29, 2007 de white8snow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Gustave daca stii ca a fost daramata e clar ca nu mai ai benzina in carburator, asa ca lasa robinetul de benzina cateva secunde pe pozitia PRI si trage socul la maxim. In mod normal ar trebuii sa porneasca si pe On numai ca trebuie sa ii dai mai mult la demaror. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 (editat) pt ala cu creditu , cum nu ai luat credit ? daca vrei te pot ajuta cu niste sfaturi , lucrez in banca ... da-mi add pe mess ti-as fi recunoscator ... dar nus daca mai sunt sperante ... oricum un sfat e tot timpul binevenit mireldany --> id-ul de mess <small>--- Mesaj completat în 29 Nov 2007 22:24 -------------</small><br/> pt ala cu creditu , cum nu ai luat credit ? daca vrei te pot ajuta cu niste sfaturi , lucrez in banca ... da-mi add pe mess ti-as fi recunoscator ... dar nus daca mai sunt sperante ... oricum un sfat e tot timpul bine venit mireldany --> id-ul de mess ms mult mai gs-isti si asfalt uscat Editat Noiembrie 29, 2007 de r.i.p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana.d Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 (editat) partea cu carburatoru golit am patit si eu Editat Noiembrie 29, 2007 de diana.d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gustave Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 multumesc mult tuturor celor care mi-au raspuns! am facut ce mi s-a spus si cred ca am facut bine deoarece a aparut,sau cel putin mi s-a parut, o modificare in bine in comportamentul ei, exact pana sa imi moara bateria de tot. cum era destul de tarziu(si frig), am hotarat sa astept pana azi sa chem pe cineva cu masina sa imi dea curent. acum imi beau cafeaua si am zburat! va tin la curent si pana atunci incerc sa pun niste poze cu motoreta sa va bucurati ca ale voastre sunt mai frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Interesant, partea cu golirea carburatorului, dak e motorul inclinat la pamant sigur se scurce cel putin 3/4 benzina din "paharul decantor" iar cand incerci sa o pornesti si nu o lasi pe PRI cel putin 1 minut (pt a se umple paharul pina ridica plutitorul care e solitar cu cuiul ponton si inchide alimantarea carburatorului) NU PORNESTE NICI CU SOCUL TRAS pt k e frig, aerul e foarte umed si bogat in oxigen, drept urmare, e nevoie de mai mult combustibil pentru amestec. Mai interesanta e partea cu golirea carburatorului partiala sau totala dak nu il pornesti 2,3 zile (cel putin) Benzina se evapora aproximativ 1/2 sau 1/3 iar cand incerci sa o pornesti aceeasi poveste, NU PORNESTE NICI INPINSA DIN PRIMA, datorita faptului k nivelui benzinei din paharul decantor e prea jos depresiunea creata in admisia motorului nu e suficient de mare pt a aspira combustibilui. Asa k va sfatuiesc pe toti cei care acum ati achizitionat un GS sau nu stiati de ce nu porneste dupa o pauza de cateva zile, sa mutati robinetul de benzina pe PRI cel putin 1 min apoi trageti socul dak e frig (sau cum e invatata ea sa porneasca) apoi puneti contactul si de preferat apasati butonul de pornire sau o inpingeti in a 2-a. (tot ce am scris e pura realitate experimentat pe propria piele, documentat din manualul tehnic al "bolidului") Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mystik4l Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Salutare GS`isti. In luna mai am achizitionat primul meu motor (evident GS500e`95). Sunt foarte multumit de el...e nervos atunci cand trebuie si linishtit la viteze de pana in 110kmh` (dupa aia ma mangaie parca prea tare vantul). Am citit o parte din cele peste 200 de pagini "construite" sub topicul GS`..si aveam cateva intrebari pentru voi legate de "igiena" motorului si pregatirea pentru viitorul sezon de kilometri pe asfalt uscat. Daca cineva are vreun sfat..il ashtept. Va multumesc anticipat. PS: mai sunt posesori de GS prin Cta (sau aproape) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
billabong Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Salutare . Ce parere aveti de schimbatul vitezelor fara ambreaj ? evident dupa trapta a 1-a ajuta la ceva sau nu .... ma gndesc la discu de ambreaj .... si schimband trapta la o turatie oarecum buna 4000 eu am mers 1 an fara ambreaj pe o Aprilia AF1 125 din cauza unor probleme cu placa de presiune ... un pas in fata si hop treapta a 2-a ..... si ma m obisnuit asa .... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Interesant, partea cu golirea carburatorului, dak e motorul inclinat la pamant sigur se scurce cel putin 3/4 benzina din "paharul decantor" iar cand incerci sa o pornesti si nu o lasi pe PRI cel putin 1 minut (pt a se umple paharul pina ridica plutitorul care e solitar cu cuiul ponton si inchide alimantarea carburatorului) NU PORNESTE NICI CU SOCUL TRAS pt k e frig, aerul e foarte umed si bogat in oxigen, drept urmare, e nevoie de mai mult combustibil pentru amestec. Mai interesanta e partea cu golirea carburatorului partiala sau totala dak nu il pornesti 2,3 zile (cel putin) Benzina se evapora aproximativ 1/2 sau 1/3 iar cand incerci sa o pornesti aceeasi poveste, NU PORNESTE NICI INPINSA DIN PRIMA, datorita faptului k nivelui benzinei din paharul decantor e prea jos depresiunea creata in admisia motorului nu e suficient de mare pt a aspira combustibilui. Asa k va sfatuiesc pe toti cei care acum ati achizitionat un GS sau nu stiati de ce nu porneste dupa o pauza de cateva zile, sa mutati robinetul de benzina pe PRI cel putin 1 min apoi trageti socul dak e frig (sau cum e invatata ea sa porneasca) apoi puneti contactul si de preferat apasati butonul de pornire sau o inpingeti in a 2-a. (tot ce am scris e pura realitate experimentat pe propria piele, documentat din manualul tehnic al "bolidului") Respect Legat de pornirea dupa cateva zile.......mie mi-a pornit din prima si foarte usor, fara soc, dupa o pauza de 20 de zile.Dar era vara.Deci benzina nu se evapora in totalitate incat sa nu mai poata porni, ci este probabil o cauza in plus care contribuie la nepornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Salutare GS`isti. In luna mai am achizitionat primul meu motor (evident GS500e`95). Sunt foarte multumit de el...e nervos atunci cand trebuie si linishtit la viteze de pana in 110kmh` (dupa aia ma mangaie parca prea tare vantul). Am citit o parte din cele peste 200 de pagini "construite" sub topicul GS`..si aveam cateva intrebari pentru voi legate de "igiena" motorului si pregatirea pentru viitorul sezon de kilometri pe asfalt uscat. Daca cineva are vreun sfat..il ashtept. Va multumesc anticipat. PS: mai sunt posesori de GS prin Cta (sau aproape) ? Salut, se pare ca mai sunt gs-isti prin Constanta, doar ca nu prea ne cunoastem intre noi. Eu nu mai cunosc personal alti gs-isti de prin imprejurimi in afara de Claudiu, care sta in Medgidia. Chiar ieri am iesit la o plimbare pana la Cheile Dobrogei de am mai schimbat si noi impresii despre intretinerea fiarelor.Sa stii ca nu sunt mecanicos, dar daca te pot ajuta cu raspunsuri ce provin din proprie experienta o voi face cu placere. Atasez si niste poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 legat de schimbatul fara ambreaj , eu din ce am citit nu e prea recomandabil pt ca iti creste uzura . ambreajul ala a fost pus acolo ca sa fie folosit si sa atenueze socul trecerii intre viteze prin frecarea placilor de textolit aflate in ulei . daca tu nu tragi ambreajul acele placi nu drebreaza ( adica stau lipite ) si intregul soc se transmite in cutia de viteze ceea ce in timp e uzura . ce pot sa zic , am citit tot manualu de gs , si acolo nu scria nicaieri ca sa schimbi fara ambreaj , si pot sa-ti zic ca din tot motoru asta eu nu am vazut nici un singur surub care sa fie pus unde ii e locul numa asa ca se plictiseau aia care or construit gsul . Tot ce or pus pe el or pus cu un scop ... eu zis ca e bine sa folosesti ambreaju ala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Salut, se pare ca mai sunt gs-isti prin Constanta, doar ca nu prea ne cunoastem intre noi. Eu nu mai cunosc personal alti gs-isti de prin imprejurimi in afara de Claudiu, care sta in Medgidia. Chiar ieri am iesit la o plimbare pana la Cheile Dobrogei de am mai schimbat si noi impresii despre intretinerea fiarelor.Sa stii ca nu sunt mecanicos, dar daca te pot ajuta cu raspunsuri ce provin din proprie experienta o voi face cu placere. Atasez si niste poze: domne,superbe pozele,ma bucur ca mai sunt in tara calareti de gs care inca fac plimbari...spun sincer m au fascinat cele 3 poze.. cred ca ai si un aparat bunicel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.