Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:crack: posesorii de Gs'uri ... se baga vineri la o plimbare???? cheile dobrogei .. medgidia .. traseu frumos. vreme buna, maxima de 6 grade, cer scaldat in soare. deci???? :crack:

 

 

daca e uscat...si macar peste 5 grade vin`... dar nu recomand cheile dobrogei pentru ca s`ar putea sa fie mult noroi in zona...in special daca se mai topeshte din zapada/gheatza`... :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e uscat...si macar peste 5 grade vin`... dar nu recomand cheile dobrogei pentru ca s`ar putea sa fie mult noroi in zona...in special daca se mai topeshte din zapada/gheatza`... :kick:

 

vezi mai mircea... cand iti zic... ia-ti nipru, pune-i atas si te doare la basca de grade in termometru si zapezi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haha,mi am luat azi calutzul din bikers, a strambat el unpic din nas ca nu vrea sa plece..dar l am impins vre o 10m si imediat a luat o... am facut o mica plimbarica prin oras de dragul vremurilor bune. nu e deloc frig lume .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni, are cineva pe aici vre-un GS dotat cu anvelopa mai lata pe spate??? dar cu Dynojeturi, filtre individuale pe carburator K&N? tobe sport am vazut k mai sunt si codita modifiacta gen R1.

 

Cine are ceva din astea sa dea un raspuns, cum e influentat GS-ul cu ele, consum ,putere, aspect...

 

Respect si Craciun fericit tuturor motociclistilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tamas_daniell , uite eu am si am avut "roti" mai late si pe fata si p spate(motiv ptr care era sa nu iau RAR-ul) nu ma pricep cinestie dar eu "simt" cum ca am un echilibru mai bun cel putin la fazele cu sina de tramvai sau gropi si astea ,nu am avut niciodata probleme,despre un consum mai mare nustiu ce sa zic... mi a luat spre exemplu 4,5L pina la mare.. chiar sunt si eu curios,pareri pro si contra. sa auzim de la gs-isti mai "mari" !

 

--- Mesaj completat în 22 Dec 2007 18:46 -------------

care ai ma manual de UTILIZARE / FOLOSIRE pt GS500? Vreau si eu. Ca nu am gasit decat manual de reparatii.

 

cauta ma,am eu ceva,sa vezi daca iti convine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de sfat, deci dak modifici pe GS rotile nu maim iei RARul dar ar mai fi o intrebere. Ai schimbat rotile cu totu? Janta cu anvelopa sau doar alta guma mai mare? da niste dimensiuni dak doar guma ai schimbato

 

Sa mai auzim ce mai fac mesteri la japoneze.

 

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guma pe fata - maxim 120 70 17, altfel loveste in aripa

Guma pe spate - maxim 140 70 17, insa trebuie vazut daca atinge sau nu bascula (de ex la mine atingea, la altii nu a atins)

 

Atentie! Cand ai schimbat anvelopele, e foarte mare sansa sa nu treci RAR-ul (depinde daca e atent sau nu inginerul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guma pe fata - maxim 120 70 17, altfel loveste in aripa

Guma pe spate - maxim 140 70 17, insa trebuie vazut daca atinge sau nu bascula (de ex la mine atingea, la altii nu a atins)

 

Atentie! Cand ai schimbat anvelopele, e foarte mare sansa sa nu treci RAR-ul (depinde daca e atent sau nu inginerul)

 

eu am avut 150 pe spate dar acum am 140 (era putin strimbat ceva pe acolo ca sa mearga)se simtea mult mai bine la drum...

dinicu sa nu fie atent la roti :crack: m as mira.... dar se poate discuta cu el,daca ai un limbaj comun "SFANTA SPAGA" !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe fata maxim 110 altfel atinge de prinderile pentru aripa

pe spate mere si 150 insa motorul simte diferenta de guma ,capra iti da senzatia de o stabilitate mai buna insa se lasa mai greu pe viraje ( toate astea depind de modelul gumei )

cat despre dinicutu il cunosc si "spaga "nu se ia avand in vedere ca au camere de luat vederi mai nou cat despre moto este atent la tot nu de alta dar sau niste chestii naspa pe acolo asa ca....

pentru ITP cel mai bine este pe fundeni langa pod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cumparat motoreta avea 120 pe fata si 140/80 pe spate. Intre timp ambele cauciucuri au fost schimbate. Pe fata mi-am luat nou 110/70, iar pe spate mi-a dat un prieten un cauciuc bun street enduro de 130/80. Mi-au fost facute observatii ca nu s-ar potrivi, eu zic ca-i ok. E vorba de cauciuc doar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu am citit toate paginile din topic sunt multe rau :crack:

am si eu o intrebare a incercat careva sa schimbe geanta de pe fata pentru a avea doua discuri?

la viteze mici se comporta exemplar dar la viteze mari lasa de dorit si as vrea sa am doua discuri pe fata

cred ca este singurul defect al gs-ului

 

 

 

ps

daca ati mai discutat imi cer scuze :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, papadie am auzit de la niste prieteni k ar merge si furca de GSX-R sau F pina in 600cmc, sau de la ori ce japoneze dar sa aiba jugurile la fel k si gs-ul, at si o guma mai lata ar merge pt marirea stabilitati (pe sine ude de tremvai, sosea uda, etc) cred k ar arata frumos un gs cu pneu de pe fata lat ca cel de pe spate si mai frumos ar fi cu un pneu pe spate de 150/70(80)/17

 

imi place ideea cu 2 discuri de frinare dar mi se pare inutil dpdv teoretic, crezi k nu poti sa franezi la limita aderentei pneului cu un singur disc?

Sunt sigur k dak e bine pus la punct sistemul de frinare poti (disk neuzat, placute neuzate, pompa buna si etrier cu garnituri neumflate, uzate, fara pierderi de lichid si eventual o conducta cu manta otelita pt dilatare minima) aaaa si ceva experienta in franari la limita aderentei

 

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de ajutor

motocicleta are 39000 km insa are totul nou discuri ,etrierul mai putin placutele care trebuiesc scimbate

dupa cum am scris la viteze mici se comporta exemplar nu-ii reprosez nimic eu vb de viteze de peste 130km/h

oricum sunt hotarat sa icerc sa schimb ceva ,cat despre experienta am si eu ceva ceva merg cam de multicel pe ele

 

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine in familie este si un gs si un cbr 900 si am mers pe ambele . ce pot sa-ti spun daca vrei sa ti cont de parerea mea e ca nu prea merita sa investesti in gs . lasa-l sa fie motor de scoala sa te inveti pe el si treci pe ceva mai avansat dupa ce te simti instare . dupa mine toate categoriile astea prin care trebuie sa treci is puse acolo de oameni destepti si e bine sa respecti .

( e gs nu avion ... no sa fie veci indiferent cate discuri i pui tu )

parerea mea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...