COLUMBO Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Ia vezi aici, poate te ajuta http://gstwin.com/led_gague_lights.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 ... destul de sugestive imaginile ... (ma gandeam ca au mai incercat si altii ... ) .... ce nu stiu eu este scosul/pusul la loc ... a cablurilor din ceasuri .. multumesc de ajutor .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Scosul din ceasuri este simplu, doar desurubezi piulita din capatul cablului si el o sa iasa. Partea mai grea este scoaterea cablurilor din capatul celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLAMINGO Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Thomas, ai idee cat costa un far d-ala ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 posesorii de Gs'uri ... se baga vineri la o plimbare???? cheile dobrogei .. medgidia .. traseu frumos. vreme buna, maxima de 6 grade, cer scaldat in soare. deci???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mystik4l Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 posesorii de Gs'uri ... se baga vineri la o plimbare???? cheile dobrogei .. medgidia .. traseu frumos. vreme buna, maxima de 6 grade, cer scaldat in soare. deci???? daca e uscat...si macar peste 5 grade vin`... dar nu recomand cheile dobrogei pentru ca s`ar putea sa fie mult noroi in zona...in special daca se mai topeshte din zapada/gheatza`... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 daca e uscat...si macar peste 5 grade vin`... dar nu recomand cheile dobrogei pentru ca s`ar putea sa fie mult noroi in zona...in special daca se mai topeshte din zapada/gheatza`... vezi mai mircea... cand iti zic... ia-ti nipru, pune-i atas si te doare la basca de grade in termometru si zapezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 haha,mi am luat azi calutzul din bikers, a strambat el unpic din nas ca nu vrea sa plece..dar l am impins vre o 10m si imediat a luat o... am facut o mica plimbarica prin oras de dragul vremurilor bune. nu e deloc frig lume . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 care ai ma manual de UTILIZARE / FOLOSIRE pt GS500? Vreau si eu. Ca nu am gasit decat manual de reparatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLAMINGO Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Incerc sa urc eu acum manuaul la o adresa unde sper sa ramana multi ani de zile de-acum incolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Salut prieteni, are cineva pe aici vre-un GS dotat cu anvelopa mai lata pe spate??? dar cu Dynojeturi, filtre individuale pe carburator K&N? tobe sport am vazut k mai sunt si codita modifiacta gen R1. Cine are ceva din astea sa dea un raspuns, cum e influentat GS-ul cu ele, consum ,putere, aspect... Respect si Craciun fericit tuturor motociclistilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 care ai ma manual de UTILIZARE / FOLOSIRE pt GS500? Vreau si eu. Ca nu am gasit decat manual de reparatii. nu stii sa folosesti / utilizezi un motor??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 salutare tamas_daniell , uite eu am si am avut "roti" mai late si pe fata si p spate(motiv ptr care era sa nu iau RAR-ul) nu ma pricep cinestie dar eu "simt" cum ca am un echilibru mai bun cel putin la fazele cu sina de tramvai sau gropi si astea ,nu am avut niciodata probleme,despre un consum mai mare nustiu ce sa zic... mi a luat spre exemplu 4,5L pina la mare.. chiar sunt si eu curios,pareri pro si contra. sa auzim de la gs-isti mai "mari" ! --- Mesaj completat în 22 Dec 2007 18:46 ------------- care ai ma manual de UTILIZARE / FOLOSIRE pt GS500? Vreau si eu. Ca nu am gasit decat manual de reparatii. cauta ma,am eu ceva,sa vezi daca iti convine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Multam de sfat, deci dak modifici pe GS rotile nu maim iei RARul dar ar mai fi o intrebere. Ai schimbat rotile cu totu? Janta cu anvelopa sau doar alta guma mai mare? da niste dimensiuni dak doar guma ai schimbato Sa mai auzim ce mai fac mesteri la japoneze. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 pe gs incape maxim de 140 pe spate din cate stiu fara sa modifici furca si altele pe acolo ceea ce nu prea merita stresu . ( parerea mea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 29, 2007 Autor Share Postat Decembrie 29, 2007 Guma pe fata - maxim 120 70 17, altfel loveste in aripa Guma pe spate - maxim 140 70 17, insa trebuie vazut daca atinge sau nu bascula (de ex la mine atingea, la altii nu a atins) Atentie! Cand ai schimbat anvelopele, e foarte mare sansa sa nu treci RAR-ul (depinde daca e atent sau nu inginerul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 Guma pe fata - maxim 120 70 17, altfel loveste in aripa Guma pe spate - maxim 140 70 17, insa trebuie vazut daca atinge sau nu bascula (de ex la mine atingea, la altii nu a atins) Atentie! Cand ai schimbat anvelopele, e foarte mare sansa sa nu treci RAR-ul (depinde daca e atent sau nu inginerul) eu am avut 150 pe spate dar acum am 140 (era putin strimbat ceva pe acolo ca sa mearga)se simtea mult mai bine la drum... dinicu sa nu fie atent la roti m as mira.... dar se poate discuta cu el,daca ai un limbaj comun "SFANTA SPAGA" !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 pe fata maxim 110 altfel atinge de prinderile pentru aripa pe spate mere si 150 insa motorul simte diferenta de guma ,capra iti da senzatia de o stabilitate mai buna insa se lasa mai greu pe viraje ( toate astea depind de modelul gumei ) cat despre dinicutu il cunosc si "spaga "nu se ia avand in vedere ca au camere de luat vederi mai nou cat despre moto este atent la tot nu de alta dar sau niste chestii naspa pe acolo asa ca.... pentru ITP cel mai bine este pe fundeni langa pod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 31, 2007 Autor Share Postat Decembrie 31, 2007 Am avut 120 pe fata si a mers bine. Am schimbat cand am gasit 110 deoarece schimbase ciclistica si se simtea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 Cand am cumparat motoreta avea 120 pe fata si 140/80 pe spate. Intre timp ambele cauciucuri au fost schimbate. Pe fata mi-am luat nou 110/70, iar pe spate mi-a dat un prieten un cauciuc bun street enduro de 130/80. Mi-au fost facute observatii ca nu s-ar potrivi, eu zic ca-i ok. E vorba de cauciuc doar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 sincer nu am citit toate paginile din topic sunt multe rau am si eu o intrebare a incercat careva sa schimbe geanta de pe fata pentru a avea doua discuri? la viteze mici se comporta exemplar dar la viteze mari lasa de dorit si as vrea sa am doua discuri pe fata cred ca este singurul defect al gs-ului ps daca ati mai discutat imi cer scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 merge furca de gsxf 600. 4pistons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 Salut, papadie am auzit de la niste prieteni k ar merge si furca de GSX-R sau F pina in 600cmc, sau de la ori ce japoneze dar sa aiba jugurile la fel k si gs-ul, at si o guma mai lata ar merge pt marirea stabilitati (pe sine ude de tremvai, sosea uda, etc) cred k ar arata frumos un gs cu pneu de pe fata lat ca cel de pe spate si mai frumos ar fi cu un pneu pe spate de 150/70(80)/17 imi place ideea cu 2 discuri de frinare dar mi se pare inutil dpdv teoretic, crezi k nu poti sa franezi la limita aderentei pneului cu un singur disc? Sunt sigur k dak e bine pus la punct sistemul de frinare poti (disk neuzat, placute neuzate, pompa buna si etrier cu garnituri neumflate, uzate, fara pierderi de lichid si eventual o conducta cu manta otelita pt dilatare minima) aaaa si ceva experienta in franari la limita aderentei Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 multam de ajutor motocicleta are 39000 km insa are totul nou discuri ,etrierul mai putin placutele care trebuiesc scimbate dupa cum am scris la viteze mici se comporta exemplar nu-ii reprosez nimic eu vb de viteze de peste 130km/h oricum sunt hotarat sa icerc sa schimb ceva ,cat despre experienta am si eu ceva ceva merg cam de multicel pe ele asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 la mine in familie este si un gs si un cbr 900 si am mers pe ambele . ce pot sa-ti spun daca vrei sa ti cont de parerea mea e ca nu prea merita sa investesti in gs . lasa-l sa fie motor de scoala sa te inveti pe el si treci pe ceva mai avansat dupa ce te simti instare . dupa mine toate categoriile astea prin care trebuie sa treci is puse acolo de oameni destepti si e bine sa respecti . ( e gs nu avion ... no sa fie veci indiferent cate discuri i pui tu ) parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.