Carturaru' Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Hai noroc. La GTS-ul meu de 1000cc am o baterie cu acid Varta de 6A. Cam face figuri la pornire. Ce credeti, e prea slaba bateria sau este prea frig afara sau (fiind nou noutza) am mers prea putin cu ea ca sa se incarce (cca 3 sferturi de ora) ? Thanx 4 u'r replies. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mielu Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Datele bateriei trebuie sa corespunda cu cerintele producatorului motocicletei. 6 Ah mi se par cam putini pentru un motor de capacitate mare ca al tau. Ai putea verifica asta. Daca totul corespunde... incerca si pune bateria pe redresor un pic. Teoretic 45 de minute de mers ar trebui sa fie deajuns, dar pot insemna si mult si putin, in functie de cat de turat ai tinut tu motorul, sau daca ai mers cu lumini si cu cel fel de lumini. Bafta maxima si drum uscat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dkz Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 In mod cert bateria e prea mica, pe un motor de generatie un pic mai noua (r1) recomandat de carte am 10A si am pus 12A pentru mai multa siguranta ... Fa o tura pe Stefan cel Mare vis-a-vis de Dinamo la Varta si vezi in catalog ce baterie iti trebuie pentru moto a ta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DCSAN20 Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 In mod cert bateria e prea mica, pe un motor de generatie un pic mai noua (r1) recomandat de carte am 10A si am pus 12A pentru mai multa siguranta ...Fa o tura pe Stefan cel Mare vis-a-vis de Dinamo la Varta si vezi in catalog ce baterie iti trebuie pentru moto a ta... Eu am la 600 cc de 10 Ah. dkz are dreptate,mergea de 6Ah daca pornea la pedala dar nu e cazul tau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carturaru' Posted March 20, 2005 Author Share Posted March 20, 2005 Merci mult bajetzi. Banuiam eu ca e un cacao de baterie, dar azi eram disperat sa ma dau asa ca m-am dus si am gasit intr-un singur loc o Varta. Mie mi-era teama sa nu am bushit releul de incarcare, dar daca ziceti ca e amperajul de cacao, e clara treaba. Deci dupa 30 si ceva de minute de plimbatura cu 100 pana la 150 prin orash am oprit sa ard o cafea. Dupa 20 de minute, am pornit motorul destul de bine. Am aprins doar pozitiile si am intins-o acasa. Am stins motorul si am reincercat sa-l pornesc, de curiozitate. Din kanci. Haraia ca atunci cand n-ai curent suficient la demaror. Cam astea-s simptomele... probabil e si totusi destul de kancer afara, daca erau macar 15 grade cred ca era altceva.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Bateria ta e foarte slaba pentru 1000 cc. M-a mirat cand ai zis ca din aia a avut. Daca nu a pornit la primul sfert de tura nu mai ai curent sa pleci. Daca iti merge pompa de benzina 5 min fara contactul pus ramai fara baterie. Dimineata nici o sansa. Si in plus ar trebui sa iei cablul ala in casa si sa cositoresti papucii aia , ca pierde si pe acolo ceva curent. Dar oricum ar trebui macar 20A. Tico la 800 cc are de 45A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carturaru' Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 M-am uitat pe net si la motorul meu imi trebuie o Varta de 12A. Am sunat la ei si au, deci e clara treaba. @ZIDU: merci mult omule pentru ajutorul acordat duminica.... cand ma vezi pe strada sa ma opresti sa ardem o bere. Merci mult tuturor pentru promptitudine. Drum uscat si sa ne vedem cu bine prin diverse locatii! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carturaru' Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 gata, am luat 12V 12A, exact din catalogul lor. Daca nici asta nu vrea sa ma aia pe ele de baterii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaurBalaur Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Cat ai dat pe ea, ca trebuie sa imi iau si eu o baterie noua? Mersi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carturaru' Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 pe aia de 6A (pe care acum tre' s-o vand) am dat 1.150.000, si pe asta de 12A (care, apropos, imi functioneaza perfect acum) am dat 1.610.000 de la Varta de pe Stefan cel Mare. Ai garantie 1 an. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axa cu Scame Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 "plimbarica cu 100-150 in oras" Pai de aia nu a mai vrut sa porneasca, iti proteja viata Orice baterie cu bun simt ar face asta P.S. Asa e , 6AH pt un motor decent cu pornire la demaror e prea putin.La mine, pt 650cc, macaronarul a prevazut in carte 20AH, sa fie sigur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DCSAN20 Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 P.S. Asa e , 6AH pt un motor decent cu pornire la demaror e prea putin.La mine, pt 650cc, macaronarul a prevazut in carte 20AH, sa fie sigur Pai da te tine bateria cat motorul asa o schimbi mai rar daca-i supradimensionata.(de Guzzu vorbeam) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
$ilver Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Eu mi-am luat de la Rombat 12V-12Ah cu 980.000 pentru ca m-am saturat de Varta. Nu ca n-ar fi bune, dar dupa ce am avut trei baterii Varta, una turceasca si una ruseasca (nu pe motorul asta ), am constatat ca diferenta de pret nu se justifica. P.S. Am folosit o baterie de 4Ah pe un GSX550 timp de o luna cu succes. Concluzia: daca nu-i frig afara si motorul e reglat bine, are destula putere sa-l dea de cateva ori peste cap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.