Sari la conținut

Probleme pornire. Baterie prea slaba?


Postări Recomandate

Hai noroc. La GTS-ul meu de 1000cc am o baterie cu acid Varta de 6A. Cam face figuri la pornire. Ce credeti, e prea slaba bateria sau este prea frig afara sau (fiind nou noutza) am mers prea putin cu ea ca sa se incarce (cca 3 sferturi de ora) ? Thanx 4 u'r replies.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datele bateriei trebuie sa corespunda cu cerintele producatorului motocicletei. 6 Ah mi se par cam putini pentru un motor de capacitate mare ca al tau. Ai putea verifica asta.

Daca totul corespunde... incerca si pune bateria pe redresor un pic. Teoretic 45 de minute de mers ar trebui sa fie deajuns, dar pot insemna si mult si putin, in functie de cat de turat ai tinut tu motorul, sau daca ai mers cu lumini si cu cel fel de lumini.

 

Bafta maxima si drum uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod cert bateria e prea mica, pe un motor de generatie un pic mai noua (r1) recomandat de carte am 10A si am pus 12A pentru mai multa siguranta ...

Fa o tura pe Stefan cel Mare vis-a-vis de Dinamo la Varta si vezi in catalog ce baterie iti trebuie pentru moto a ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod cert bateria e prea mica, pe un motor de generatie un pic mai noua (r1) recomandat de carte am 10A si am pus 12A pentru mai multa siguranta ...

Fa o tura pe Stefan cel Mare vis-a-vis de Dinamo la Varta si vezi in catalog ce baterie iti trebuie pentru moto a ta...

Eu am la 600 cc de 10 Ah.

dkz are dreptate,mergea de 6Ah daca pornea la pedala dar nu e cazul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult bajetzi. Banuiam eu ca e un cacao de baterie, dar azi eram disperat sa ma dau asa ca m-am dus si am gasit intr-un singur loc o Varta. Mie mi-era teama sa nu am bushit releul de incarcare, dar daca ziceti ca e amperajul de cacao, e clara treaba. Deci dupa 30 si ceva de minute de plimbatura cu 100 pana la 150 prin orash am oprit sa ard o cafea. Dupa 20 de minute, am pornit motorul destul de bine. Am aprins doar pozitiile si am intins-o acasa. Am stins motorul si am reincercat sa-l pornesc, de curiozitate. Din kanci. Haraia ca atunci cand n-ai curent suficient la demaror. Cam astea-s simptomele... probabil e si totusi destul de kancer afara, daca erau macar 15 grade cred ca era altceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria ta e foarte slaba pentru 1000 cc. M-a mirat cand ai zis ca din aia a avut. Daca nu a pornit la primul sfert de tura nu mai ai curent sa pleci. Daca iti merge pompa de benzina 5 min fara contactul pus ramai fara baterie. Dimineata nici o sansa. Si in plus ar trebui sa iei cablul ala in casa si sa cositoresti papucii aia :friends: , ca pierde si pe acolo ceva curent. Dar oricum ar trebui macar 20A. Tico la 800 cc are de 45A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe net si la motorul meu imi trebuie o Varta de 12A. Am sunat la ei si au, deci e clara treaba.

@ZIDU: merci mult omule pentru ajutorul acordat duminica.... cand ma vezi pe strada sa ma opresti sa ardem o bere.

 

Merci mult tuturor pentru promptitudine. Drum uscat si sa ne vedem cu bine prin diverse locatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe aia de 6A (pe care acum tre' s-o vand) am dat 1.150.000, si pe asta de 12A (care, apropos, imi functioneaza perfect acum) am dat 1.610.000 de la Varta de pe Stefan cel Mare. Ai garantie 1 an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"plimbarica cu 100-150 in oras" :cheers: :friends:

 

Pai de aia nu a mai vrut sa porneasca, iti proteja viata :laugh: Orice baterie cu bun simt ar face asta :laugh:

 

 

P.S. Asa e , 6AH pt un motor decent cu pornire la demaror e prea putin.La mine, pt 650cc, macaronarul a prevazut in carte 20AH, sa fie sigur :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Asa e , 6AH pt un motor decent  cu pornire la demaror e prea putin.La mine, pt 650cc, macaronarul a prevazut in carte 20AH, sa fie sigur :friends:

Pai da te tine bateria cat motorul asa o schimbi mai rar daca-i supradimensionata.(de Guzzu vorbeam)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat de la Rombat 12V-12Ah cu 980.000 pentru ca m-am saturat de Varta. Nu ca n-ar fi bune, dar dupa ce am avut trei baterii Varta, una turceasca si una ruseasca (nu pe motorul asta :friends: ), am constatat ca diferenta de pret nu se justifica.

 

P.S. Am folosit o baterie de 4Ah pe un GSX550 timp de o luna cu succes. Concluzia: daca nu-i frig afara si motorul e reglat bine, are destula putere sa-l dea de cateva ori peste cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...