Sari la conținut

Bmw Hp2 Sport.


insider
 Share

Postări Recomandate

Noul model de la BMW, bazat pe boxeru de pe R1200S se pare ca o sa-i fugareasca pe 'japonezi' pe circuite (si nu numai) :crack:

 

Pe net scrie doar la superlativ despre el.

 

 

 

Daca a mai fost vreun topic/thread cu/despre modelul asta ,imi cer scuze. La un mic search, mie nu mi-a prea aparut nimic.

 

 

hp2sportfr34extfr9.th.jpghp2sportrightls9.th.jpghp2sportfl34extcj9.th.jpghp2sportinstrumenten1.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 171
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ti se pare, poate datorita belly-pan ului ...

 

E chiar mai sus plasat, are si 20 mm in plus la sa si la furca. BMW s-a intors in cursele de anduranta, si .. hehe... inca cum :crack:

 

Dar la peste 32 000 cat costa, mi-as lua din scurt 1098s/r, fara sa clipesc

 

6n3xZBR4jhY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ii fugareasca pe japonezi...nu poti fugari pe cineva decat daca esti in URMA acelui cineva

motocicleta 3 la 10000

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa nu exageram cu fugaritul japonezilor in piste. pana in momentul de fata BMW inca nu a dovedit ceva.

fapte si nu masturbari mintale.

ma indoiesc ca o vom vedea pe circuite. in primul rand e o necarenata, aerodinamic probabil un dezastru, iar ca greutate nu stiu cat cantareste.

 

tre sa admit ca imi place cat de cat, putin diversa de modelele cu care ne'a obisnuit bmw'ul pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai credeti chiar tot ce se scrie pe net...auzi sa fugareasca japonezele..ha ha....japonezu nici nu se chinuie :crack:..pan la proba contrarie mai este

 

PS se scrie mult si bine ca se plateste mult si bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mac, cica are doar 178 de kg la gol cu 96 de kw/128 de cai si un cuplu de 115Nm

Daca se duce innapoi in timp vre-o 10 ani cu putina sansa s-ar putea sa bata 2-3 motociclete intr-un campionat de Aprilia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca afirmatia mea initiala a fost interpretata foarte prost de unii fanatici de japoneze plasticate...

 

Nu ma refeream la faptul ca e sau nu mai buna decat japonezele, ci subliniam ca e un nou concurent pe 'piata'.

 

Fara flame-uri,fiecare e binevenit sa-si spuna parerea, argumentata.

 

Nu inteleg de ce majoritatea desconsidera BMW ul care totusi are un loc aparte intre constructorii de motociclete datorita catorva modele, dar nu are rost sa aprofundez...

 

Intr-adevar,principalul factor 'prohibitiv' la HP2 il constituie pretul, care asemeni lui 1098R mi se pare penal.

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea a fost obiectiva ... Daca nu esti fan , nu inteleg de ce ai cumpara-o chiar si la 11 mii .

 

Nu stiu cat de obiectiva a fost,probabil ne explici/argumentezi de ce RSV ul ar 'bate' HP2 ul, la ce capitole,etc.

 

 

Si la fel,nu inteleg cum poti sa afirmi ca motocicleta asta nu merita cumparata,la 11 mii decat daca esti 'fan':crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa este o Aprilia din 98 http://www.motorbikes.be/en/Aprilia_RSV_Mille_1998.aspx .

 

Valentele sportive ale Apriliei sunt cunoscute .

Bicicleta este extraordinara , suspensiile sunt ideale pentru pista , mai putin ideale pentru strada .

Puterea este egala , cuplul este in egala masura o pacoste pe cat este un beneficiu . Asa ca cei 12 Nm nu stiu la ce ti-ar folosi si in ce conditii ar fi definitorii .

 

In plus pe strada nu risti sa julesti si masina de pe stanga si pe cea de pe dreapta daca nu stai pe mijlocul benzii .

 

Ca si performante sunt din punctul meu de vedere pe acolo cu un plus la partea de amortizoare pentru HP 2 .

 

Ca si fiabilitate .... avand in vedere ca poti sa iti cumperi intre 8-10 Aprilia second la pretul unui HP2 , deja nu prea conteaza .

 

Asa ca , facand comparatia intre BMW si Aprilia RSV din 98 , daca nu as fi fan BMW sau motor boxer mi-as lua un mic parc moto Aprilia si m-as bucura de el impreuna cu nepotii mei si inca 5 generatii dupa .

 

Enough ?

 

Despre comparatia cu ceva mai nou .... mai bine ne abtinem

Editat de dami3n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa este o Aprilia din 98 http://www.motorbikes.be/en/Aprilia_RSV_Mille_1998.aspx .

 

Valentele sportive ale Apriliei sunt cunoscute .

Bicicleta este extraordinara , suspensiile sunt ideale pentru pista , mai putin ideale pentru strada .

Puterea este egala , cuplul este in egala masura o pacoste pe cat este un beneficiu . Asa ca cei 12 Nm nu stiu la ce ti-ar folosi si in ce conditii ar fi definitorii .

 

In plus pe strada nu risti sa julesti si masina de pe stanga si pe cea de pe dreapta daca nu stai pe mijlocul benzii .

 

Ca si performante sunt din punctul meu de vedere pe acolo cu un plus la partea de amortizoare pentru HP 2 .

 

Ca si fiabilitate .... avand in vedere ca poti sa iti cumperi intre 8-10 Aprilia second la pretul unui HP2 , deja nu prea conteaza .

 

Asa ca , facand comparatia intre BMW si Aprilia RSV din 98 , daca nu as fi fan BMW sau motor boxer mi-as lua un mic parc moto Aprilia si m-as bucura de el impreuna cu nepotii mei si inca 5 generatii dupa .

 

Enough ?

 

Despre comparatia cu ceva mai nou .... mai bine ne abtinem

 

Perfecta dreptate

Mai au de recuperat cei de la bmw

Tinand cont ca au lipsit f mult timp din competitii nu pot scoate peste noapte o racheta care sa concureze umar la umar cu japonezele Parerea mea

Cat despre parcu moto cu aprilia ar fi o idee :crack:

dar si un 1098 mi-ar face cu ochiu(offtopic da nu conteaza)

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se duce innapoi in timp vre-o 10 ani cu putina sansa s-ar putea sa bata 2-3 motociclete intr-un campionat de Aprilia .

sunt de acord ..la clasa 125 :crack: :crack: :crack:

destinatia ei nu este pista. destinatia ei este timpul liber petrecut pe motocicleta

suspensiile fata, cardanul sunt o mare limita a acestei motociclete in folosirea in pista. cine stie de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord ..la clasa 125 :crack: :crack: :crack:

destinatia ei nu este pista. destinatia ei este timpul liber petrecut pe motocicleta

suspensiile fata, cardanul sunt o mare limita a acestei motociclete in folosirea in pista. cine stie de ce?

 

Cardanul nu e cea mai fericita modalitate de transmitere a puterii la roata :crack: Se pierdea cam 15-20% parca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24h Le Mans locul 16 la general...prima la categoria 'open' unde au participat si miare japan,R1,GSXR...a iesit cu 28 tururi in fata 1098...oare BMW-ul asta o fi panarama...?

cu siguranta nu e cea mai puternica,frumoasa,etc...dar e originala...si dak ar fi doar 11 000 euri acum as cumpara una...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul face motoare pentru strada, cu accent pe exploatarea de zi cu zi. Eventual creaza niste competitii monomarca gen cupa boxer pentru sublinierea valentelor sportive, dar fara a le baga pe gat clientului ca argument de vanzare.

 

In polul opus, japonezii fac motoare de curse si le vand aproape nemodificate, iar singurul argument de vanzare sunt performantele pe pista.

 

Doar ca intr-o piata matura oamenii nu se uita numai la "cat prinde nenea ?" pentru ca in primul rand folosirea calitatilor respective este ilegala si nesigura. Acolo exista un public destul de larg care apreciaza BMW-ul pentru fiabilitate si confort, pentru echilibrul dintre inovatie si traditie.

Chiar si la japoneze modelele cele mai vandute nu sunt super-sporturile ci street-urile.

 

 

Deci nu mai imaginati curse intre BMW si japoneze pentru ca nu e cazul. BMW-ul nu pretinde ca intrece japonezele pe pista si daca va doriti motocicleta ce mai rapida nu va opreste nimeni sa va luati japoneza.

Cine isi ia BMW isi ia din alte motive.

Sau mai pe scurt fiecare cu aia masii. Hai la multi ani! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect ce-a zis pistolarul daca vorbeam de BMW in general, in particular este total incorect. Cu cat e mai practic pe strada hp2 sport decat o vitezana japoneza? Cu 0.0001 in unele aspecte, cu -0.0001 in altele, per total se poate aproxima la 0 curat.

E o masinarie de anduranta pe circuit la fel de specializata si nepotrivata pentru altceva cum sunt japonezele pentru viteza circuit.

Iar pretul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la afirmatiile lui Pistolaru! HP2 Sport nu a fost facut pentru a fugari un RSV sau un Fireblade. Ei incearca sa demosntreze ca poti atinge performante si utilizand un motor boxer si transmisie pe cardan. Asa a fost dintotdeauna BMW-ul...un pic mai diferit decat ceilalti. Iar locul pe care l-au obtinut in cursa de andrutanta dovedeste ca sunt al naibii de fiabili si dau peste nas la multi producatori care pretind ca-s mai buni si mai experimentati! Personal daca as avea acei bani disponibili pentru un motor i-as arunca fara sa ma uit pe un HP2 Sport. E exact pe gustul meu...puternica insa nu destul incat sa-ti doresti continu sa fii pe pista si sa nu mai ai rabdare in trafic. Plus felul in care arata ma farmeca. Stiu, stiu...plasticele de pe japoneze le fac mai frumoase iar italienii sunt renumiti pentru designul lor(...cel putin asa-i mitul) insa ceva la HP2 sport ma atrage. Din partea mea are votul de incredere si apreciere...ma deranjeaza putin pretul insa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia de la bmw se pricep la supersporturi cum se pricepe si dacia sa faca masiini de curse

asa, si?

motorul tau este cel mai tare...esti multumit?

s-a mai discutat. bmw-ul nu face mobre ptr competitii, ci mobre de strada. si fac niste mobre ale dreacu de bune. da-mi 100.000 euro, si o sa imi fac parc de bmw-uri si ceva motoare V2. nu viteza si acceleratia conteaza cel mai mult.

 

si inca o chestie: cand bmw-ul folosea ABS-ul, si injectia la motociclete, japonezul inventa segmentii, si facea generatoare... :crack:

unii constructori merg pe performante f mari, altii merg pe pastrarea traditiei, si se bazaeaza pe un anumit segment de clientela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e un topic despre motoare bmw super sport vad eu...

chiar tu ai spus ca nu au o istorie a super sportului

atunci de ce te superi cand spun ca nu se pricep...

btw sa stii ca e cea mai buna motocicleta a mea...fiindca e a mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...