insider Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 Noul model de la BMW, bazat pe boxeru de pe R1200S se pare ca o sa-i fugareasca pe 'japonezi' pe circuite (si nu numai) Pe net scrie doar la superlativ despre el. Daca a mai fost vreun topic/thread cu/despre modelul asta ,imi cer scuze. La un mic search, mie nu mi-a prea aparut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 Mi se pare mie sau motorul chiar e pozitionat mai sus fata de alte modele din seria R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Decembrie 29, 2007 Autor Share Postat Decembrie 29, 2007 ti se pare, poate datorita belly-pan ului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 superb...pacat ca va avea un pret urias... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 ti se pare, poate datorita belly-pan ului ... E chiar mai sus plasat, are si 20 mm in plus la sa si la furca. BMW s-a intors in cursele de anduranta, si .. hehe... inca cum Dar la peste 32 000 cat costa, mi-as lua din scurt 1098s/r, fara sa clipesc 6n3xZBR4jhY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 (editat) o sa ii fugareasca pe japonezi...nu poti fugari pe cineva decat daca esti in URMA acelui cineva motocicleta 3 la 10000 Editat Decembrie 30, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 hai sa nu exageram cu fugaritul japonezilor in piste. pana in momentul de fata BMW inca nu a dovedit ceva. fapte si nu masturbari mintale. ma indoiesc ca o vom vedea pe circuite. in primul rand e o necarenata, aerodinamic probabil un dezastru, iar ca greutate nu stiu cat cantareste. tre sa admit ca imi place cat de cat, putin diversa de modelele cu care ne'a obisnuit bmw'ul pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Mac, cica are doar 178 de kg la gol cu 96 de kw/128 de cai si un cuplu de 115Nm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 nu mai credeti chiar tot ce se scrie pe net...auzi sa fugareasca japonezele..ha ha....japonezu nici nu se chinuie ..pan la proba contrarie mai este PS se scrie mult si bine ca se plateste mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Mac, cica are doar 178 de kg la gol cu 96 de kw/128 de cai si un cuplu de 115Nm Daca se duce innapoi in timp vre-o 10 ani cu putina sansa s-ar putea sa bata 2-3 motociclete intr-un campionat de Aprilia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Decembrie 30, 2007 Autor Share Postat Decembrie 30, 2007 (editat) Imi cer scuze daca afirmatia mea initiala a fost interpretata foarte prost de unii fanatici de japoneze plasticate... Nu ma refeream la faptul ca e sau nu mai buna decat japonezele, ci subliniam ca e un nou concurent pe 'piata'. Fara flame-uri,fiecare e binevenit sa-si spuna parerea, argumentata. Nu inteleg de ce majoritatea desconsidera BMW ul care totusi are un loc aparte intre constructorii de motociclete datorita catorva modele, dar nu are rost sa aprofundez... Intr-adevar,principalul factor 'prohibitiv' la HP2 il constituie pretul, care asemeni lui 1098R mi se pare penal. Editat Decembrie 30, 2007 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 A mea a fost obiectiva ... Daca nu esti fan , nu inteleg de ce ai cumpara-o chiar si la 11 mii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Decembrie 30, 2007 Autor Share Postat Decembrie 30, 2007 A mea a fost obiectiva ... Daca nu esti fan , nu inteleg de ce ai cumpara-o chiar si la 11 mii . Nu stiu cat de obiectiva a fost,probabil ne explici/argumentezi de ce RSV ul ar 'bate' HP2 ul, la ce capitole,etc. Si la fel,nu inteleg cum poti sa afirmi ca motocicleta asta nu merita cumparata,la 11 mii decat daca esti 'fan' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 (editat) Cam asa este o Aprilia din 98 http://www.motorbikes.be/en/Aprilia_RSV_Mille_1998.aspx . Valentele sportive ale Apriliei sunt cunoscute . Bicicleta este extraordinara , suspensiile sunt ideale pentru pista , mai putin ideale pentru strada . Puterea este egala , cuplul este in egala masura o pacoste pe cat este un beneficiu . Asa ca cei 12 Nm nu stiu la ce ti-ar folosi si in ce conditii ar fi definitorii . In plus pe strada nu risti sa julesti si masina de pe stanga si pe cea de pe dreapta daca nu stai pe mijlocul benzii . Ca si performante sunt din punctul meu de vedere pe acolo cu un plus la partea de amortizoare pentru HP 2 . Ca si fiabilitate .... avand in vedere ca poti sa iti cumperi intre 8-10 Aprilia second la pretul unui HP2 , deja nu prea conteaza . Asa ca , facand comparatia intre BMW si Aprilia RSV din 98 , daca nu as fi fan BMW sau motor boxer mi-as lua un mic parc moto Aprilia si m-as bucura de el impreuna cu nepotii mei si inca 5 generatii dupa . Enough ? Despre comparatia cu ceva mai nou .... mai bine ne abtinem Editat Decembrie 30, 2007 de dami3n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_48_tiru Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Cam asa este o Aprilia din 98 http://www.motorbikes.be/en/Aprilia_RSV_Mille_1998.aspx . Valentele sportive ale Apriliei sunt cunoscute . Bicicleta este extraordinara , suspensiile sunt ideale pentru pista , mai putin ideale pentru strada . Puterea este egala , cuplul este in egala masura o pacoste pe cat este un beneficiu . Asa ca cei 12 Nm nu stiu la ce ti-ar folosi si in ce conditii ar fi definitorii . In plus pe strada nu risti sa julesti si masina de pe stanga si pe cea de pe dreapta daca nu stai pe mijlocul benzii . Ca si performante sunt din punctul meu de vedere pe acolo cu un plus la partea de amortizoare pentru HP 2 . Ca si fiabilitate .... avand in vedere ca poti sa iti cumperi intre 8-10 Aprilia second la pretul unui HP2 , deja nu prea conteaza . Asa ca , facand comparatia intre BMW si Aprilia RSV din 98 , daca nu as fi fan BMW sau motor boxer mi-as lua un mic parc moto Aprilia si m-as bucura de el impreuna cu nepotii mei si inca 5 generatii dupa . Enough ? Despre comparatia cu ceva mai nou .... mai bine ne abtinem Perfecta dreptate Mai au de recuperat cei de la bmw Tinand cont ca au lipsit f mult timp din competitii nu pot scoate peste noapte o racheta care sa concureze umar la umar cu japonezele Parerea mea Cat despre parcu moto cu aprilia ar fi o idee dar si un 1098 mi-ar face cu ochiu(offtopic da nu conteaza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Daca se duce innapoi in timp vre-o 10 ani cu putina sansa s-ar putea sa bata 2-3 motociclete intr-un campionat de Aprilia . sunt de acord ..la clasa 125 destinatia ei nu este pista. destinatia ei este timpul liber petrecut pe motocicleta suspensiile fata, cardanul sunt o mare limita a acestei motociclete in folosirea in pista. cine stie de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 sunt de acord ..la clasa 125 destinatia ei nu este pista. destinatia ei este timpul liber petrecut pe motocicleta suspensiile fata, cardanul sunt o mare limita a acestei motociclete in folosirea in pista. cine stie de ce? Cardanul nu e cea mai fericita modalitate de transmitere a puterii la roata Se pierdea cam 15-20% parca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 24h Le Mans locul 16 la general...prima la categoria 'open' unde au participat si miare japan,R1,GSXR...a iesit cu 28 tururi in fata 1098...oare BMW-ul asta o fi panarama...? cu siguranta nu e cea mai puternica,frumoasa,etc...dar e originala...si dak ar fi doar 11 000 euri acum as cumpara una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 BMW-ul face motoare pentru strada, cu accent pe exploatarea de zi cu zi. Eventual creaza niste competitii monomarca gen cupa boxer pentru sublinierea valentelor sportive, dar fara a le baga pe gat clientului ca argument de vanzare. In polul opus, japonezii fac motoare de curse si le vand aproape nemodificate, iar singurul argument de vanzare sunt performantele pe pista. Doar ca intr-o piata matura oamenii nu se uita numai la "cat prinde nenea ?" pentru ca in primul rand folosirea calitatilor respective este ilegala si nesigura. Acolo exista un public destul de larg care apreciaza BMW-ul pentru fiabilitate si confort, pentru echilibrul dintre inovatie si traditie. Chiar si la japoneze modelele cele mai vandute nu sunt super-sporturile ci street-urile. Deci nu mai imaginati curse intre BMW si japoneze pentru ca nu e cazul. BMW-ul nu pretinde ca intrece japonezele pe pista si daca va doriti motocicleta ce mai rapida nu va opreste nimeni sa va luati japoneza. Cine isi ia BMW isi ia din alte motive. Sau mai pe scurt fiecare cu aia masii. Hai la multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 Foarte corect ce-a zis pistolarul daca vorbeam de BMW in general, in particular este total incorect. Cu cat e mai practic pe strada hp2 sport decat o vitezana japoneza? Cu 0.0001 in unele aspecte, cu -0.0001 in altele, per total se poate aproxima la 0 curat. E o masinarie de anduranta pe circuit la fel de specializata si nepotrivata pentru altceva cum sunt japonezele pentru viteza circuit. Iar pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 ce vorbitzi ma acolo?pe vremea cand bmw`u inca ii motor din japonezele noastre nu ramane nici rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Subscriu la afirmatiile lui Pistolaru! HP2 Sport nu a fost facut pentru a fugari un RSV sau un Fireblade. Ei incearca sa demosntreze ca poti atinge performante si utilizand un motor boxer si transmisie pe cardan. Asa a fost dintotdeauna BMW-ul...un pic mai diferit decat ceilalti. Iar locul pe care l-au obtinut in cursa de andrutanta dovedeste ca sunt al naibii de fiabili si dau peste nas la multi producatori care pretind ca-s mai buni si mai experimentati! Personal daca as avea acei bani disponibili pentru un motor i-as arunca fara sa ma uit pe un HP2 Sport. E exact pe gustul meu...puternica insa nu destul incat sa-ti doresti continu sa fii pe pista si sa nu mai ai rabdare in trafic. Plus felul in care arata ma farmeca. Stiu, stiu...plasticele de pe japoneze le fac mai frumoase iar italienii sunt renumiti pentru designul lor(...cel putin asa-i mitul) insa ceva la HP2 sport ma atrage. Din partea mea are votul de incredere si apreciere...ma deranjeaza putin pretul insa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 astia de la bmw se pricep la supersporturi cum se pricepe si dacia sa faca masiini de curse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 astia de la bmw se pricep la supersporturi cum se pricepe si dacia sa faca masiini de curse asa, si? motorul tau este cel mai tare...esti multumit? s-a mai discutat. bmw-ul nu face mobre ptr competitii, ci mobre de strada. si fac niste mobre ale dreacu de bune. da-mi 100.000 euro, si o sa imi fac parc de bmw-uri si ceva motoare V2. nu viteza si acceleratia conteaza cel mai mult. si inca o chestie: cand bmw-ul folosea ABS-ul, si injectia la motociclete, japonezul inventa segmentii, si facea generatoare... unii constructori merg pe performante f mari, altii merg pe pastrarea traditiei, si se bazaeaza pe un anumit segment de clientela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 asta e un topic despre motoare bmw super sport vad eu... chiar tu ai spus ca nu au o istorie a super sportului atunci de ce te superi cand spun ca nu se pricep... btw sa stii ca e cea mai buna motocicleta a mea...fiindca e a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.