hoinarici Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Buna, va avizez discutia aceasta poate parea puerila pentru batranii motociclisti dar eu chiar am unele dubii astfel, am facut o pana , pt prima data , in drum spre iernat, ieri am vazut, un mic holsurub cauciucul e destul de dus, oricum ma gandeam sa-l schimb, dar pana il schimb, e ok sa fac pana?il duc la vulcanizare . pune putina guma si e ok, mergem inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Da, e ok. Singura problema, daca vrei sa pui petec pe interior (adica nu "snur"), e ca s-ar putea sa nu intre roata pe masina de dejantat cu ghearele de prindere pt auto - sunt mai scurte, cele pt moto sunt mai lungi, ca sa incapa discul de frana. Daca esti in situatia asta, vezi la Autozone de exemplu, au adaptoarele pt moto. Pe de alta parte, vezi totusi daca chiar merita efortul/banii (~35 ron vara trecuta), poate e mai simplu sa pui direct cauciucul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 am si eu o problema de genul: umflu cauciucul , si nu ma tine umflat decat 3-4 zile dupa care deja e moale si trebuie umflat iarasi. OARE SA FIE PANA SAU PORI? sa incerc cu spray de reparat pana sau sa ma duc la vulcanizare sa-l peticesca? e un pireli diablo si nou nout si chiar nu as vrea sa-l vad peticit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Stai ca nu inteleg - adica preferi sa folosesti spray-ul (care, apropos, este gandit doar o solutie temporara, ca sa poti sa ajungi la vulcanizare) decat un petec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) am si eu o problema de genul: umflu cauciucul , si nu ma tine umflat decat 3-4 zile dupa care deja e moale si trebuie umflat iarasi. OARE SA FIE PANA SAU PORI? sa incerc cu spray de reparat pana sau sa ma duc la vulcanizare sa-l peticesca? e un pireli diablo si nou nout si chiar nu as vrea sa-l vad peticit Sunt pori. Il dai jos si-l pui la loc, bineinteles, la un service si te uiti sa-i dea cu smac cum trebe. L.E.: Hoinarici, nu exista motociclisti batrani Editat Ianuarie 28, 2008 de strut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 si eu am gasit un ciob infipt in guma. l-am scos, si i-am bagat la vulcanizare un "snur". am cateva sute de km facuti asa, si nu am probleme. io zic sa bagi "snur", caci nu se intampla nimic. in cel mai rau caz o sa ti se dezumfle in timp. incearca intai asa. daca nu, bagi petec. stiu o gramada care merg si acum cu "snur" in gaura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RTF Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Tot la varianta snur am apelat si eu. M-a tinut o gramada de timp. Recomand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Sunt anumite petice de interior care au si un "snur" cu o ciupearca, adica, si petic interior si snur intr-o bucata este cea mai performanta solutie pentru a rezolva o pana la o anvelopa noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 De fiecare data am fost la vulcanizari normale,si nu am auzit sa nu incapa roata in masina de dejantat,pt ca de fiecare data ii pun petec pe interior,si ma costa maxim 3 lei,si n-am avut niciodata probleme cu petecele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Eu am 2 snururi de circa 3000 de km si nam avut treaba, mai am un por care lam astupat cu sprei dala si am 1000 de km de atunci si nici acum nu pierde deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 @Alexyz2006: depinde cum ai norocul. La mine de exemplu, roata fata nu incape in ghearele pt auto. Nu e vorba de diametru, ci de faptul ca spre deosebire de auto, discul e in afara jantei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Daca roata pierde putin cate putin verificati si valvele.Au prostul obicei sa imbatraneasca si sa inceapa sa piarda aer. Cand faci presiunea mai tragi stanga dreapta si astfel incepe sa piardaNu stiu din ce material sunt valvele de moto dar la masina crapa si cer sa fie schimbate cam la un an, un an jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Am si eu o problema, roata fata (cu camera) se desumfla dupa 3-4 zile de stat pana pe la 1.5atm. Daca o las mai mult nu se lasa pe janta. Am dus roata la vulc, a zis ca-i ventilu, l-a schimbat, face exact la fel. . I-am schimbat si eu ventilul, la fel. Mentionez ca era din piata ventilul, e posibil sa fi fost de o cal indoielnica?? De unde sa iau cateva mai de Doamne'ajuta? O fi altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comieu2005 Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Daca cauciucul este imbatranit, pierde prin toti porii, indiferent ce ii faci. Poate sa piarda aer si pe la talon. Snurul e o solutie, dar daca cauciucul e ros, mai bine renunti si iti iei altul. Daca ajungi la peticit pe interior din cauza unei taieturi care nu a suportat snur, mai bine arunci cauciucul. Pentru siguranta ta, gandeste-te in totdeauna ca daca ai in mers si la viteza vreo problema cu una dintre roti, pe o singura roata ramasa buna sunt putine sanse sa reusesti sa te opresti in siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.