Sari la conținut

Honda Cbr 600 F3...cateva Intrebari Legate De Frane!


Sawyer
 Share

Postări Recomandate

OK...poate pentru unii va parea stupid insa chiar nu stiu raspunsul la aceste intrebari.

 

Mai intai vreau sa spun ca nu am mai pornit motorul de acuma 3 luni deja. Ultima data cand am fost din curiozitate am apasat pe frana fata. Levierul merge pana la capat...adica atinge mansonul si la ultima tura facuta pe la inceputul lui noiembrie ajungea la cativa centrimetri de acesta. Am apsat de mai multe ori levierul de la frana si a inceput usor sa revina la normal...intrebarea...ar trebui sa ma ingrijorez? Sau e normal dupa o perioada mai lunga de inactivitate?

 

La frana spate nu-mi dau seama daca recipientul de lichid de frana e prea plin sau prea gol...il pot deschide pur si simplu ca sa verific sau se afla sub presiune?

 

De asemenea as dori sa aflu cum as putea sa verific nivelul de uzura al placutzelor de frana. Ele tin foarte bine insa exista vreo metoda? Le dau jos si le verific?

 

Multam mult si scuze inca odata daca ptr unii intrebarile sunt stupide insa la frane chiar nu ma pricep! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu nu ar trebui sa se "inmoaie" frana, s'ar putea sa ai niste garnituri uzate in pompa si sa se dezamorseze treptat. La inceput de sezon sa schimbi lichidul de frana!

Poti desface rezervorul la frana spate, nu e sub presiune..

Placutele pe spate se vad binisor daca te uiti din lateralul etrierului din spate, paralel cu roata. La roata fata e mai greu, pentru siguranta maxima cel mai bine scoti placutele si te uiti la ele. La F3 am impresia ca trebuie dat jos etrierul pentru asta, la F4 placutele se pot da jos fara a da jos etrierii de pe furca. Daca sunt uzate placutele schimba'le si abia apoi completeaza la nivel lichidul (asta daca nu'l schimbi cu totul), asta pentru a nu avea placerea ca atunci cand impingi cilindrii inapoi sa iti curga lichidul pe sus pe la borcanas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pot vedea si in fata placutele. Vezi numai sa nu confunzi ferodoul cu placuta de metal, daca sunt prea uzate. Trebuie sa fii putin contorsionist ca sa faci asta, dar se poate.

 

Chestia cu garniturile e insa valabila, ar trebui sa le schimbi :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu maneta de frana, poti sa ai aer pe instalatie si atunci ar trebui sa ii faci o aerisire

daca era problema pe spate era posibil sa fie aer, dar pe fatza nu se pune problema, pt ca tot aerul de instalatie, daca lasi motoru 2-3 ore fara sa atingi frana, aerul se ridica singur in borcanas pe conducta ... chestie probata :bigstar:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca lichidul e schimbat recent...ma rog acum 1000 de km. Ma gandeam din cauza temp scazute sa nu fi fost vreo reactie a lichidului. Levierul de la frana nu s-a lasat foarte mult. E diferenta de vreo 1-1,5cm...Am sa ma uit si la lichidul de pe fata. Presupun ca la fel ca si pe spate se poate desface fara probleme recipientul nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca lichidul e schimbat recent...ma rog acum 1000 de km. Ma gandeam din cauza temp scazute sa nu fi fost vreo reactie a lichidului. Levierul de la frana nu s-a lasat foarte mult. E diferenta de vreo 1-1,5cm...Am sa ma uit si la lichidul de pe fata. Presupun ca la fel ca si pe spate se poate desface fara probleme recipientul nu?

 

 

daca o tii afara, e posibil ca de la frig sa se fi contractat garniturile si sa fi scapat presiune pe langa. eu o tin in casa si nu mi s-a intamplat si lichidul are mai mult de 5000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o tii afara, e posibil ca de la frig sa se fi contractat garniturile si sa fi scapat presiune pe langa. eu o tin in casa si nu mi s-a intamplat si lichidul are mai mult de 5000 km.

Nu sta afara ci sta in garaj...insa iti imaginezi ca diferenta de temperatura e fooooaaarte mica...cel mult un grad! Oricum dupa ce se mai incalzeste putin si o scot la ture vreau sa-i inlocuiesc bujiile si apoi kitul de lant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes cu inlocuitul bujiilor... :bigstar:

What? nu e greu :bigstar: ! Mai ales cand tu doar dai instructiunile :bigstar: ! Serios acuma nu e greu...le-am mai inlocuit odata da din pacate Dumnezeu stie cand fusesera fabricate cuz nu m-au tinut mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asemenea as dori sa aflu cum as putea sa verific nivelul de uzura al placutzelor de frana. Ele tin foarte bine insa exista vreo metoda? Le dau jos si le verific?

 

Daca te intrebi cum poti sti daca mai sunt utilizabile, tre sa cauti dunga (taietura) de pe mijlocul placutei ca in imaginea de mai jos. Daca acea dunga pe mijlocul placutei nu se mai vede, asta e semn ca trebuie schimbate, cat de repede posibil...

Se poate observa asta si fara sa dai placutele jos la CBR, dar cum zicea cineva mai devreme, nu e chiar "point and click".

ferodo.jpg

 

NU fac reclama la Ferodo, e prima poza cu placute ce mi-a iesit in cale.

Editat de WildPuppy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te intrebi cum poti sti daca mai sunt utilizabile, tre sa cauti dunga (taietura) de pe mijlocul placutei ca in imaginea de mai jos. Daca acea dunga pe mijlocul placutei nu se mai vede, asta e semn ca trebuie schimbate, cat de repede posibil...

Se poate observa asta si fara sa dai placutele jos la CBR, dar cum zicea cineva mai devreme, nu e chiar "point and click".

ferodo.jpg

 

NU fac reclama la Ferodo, e prima poza cu placute ce mi-a iesit in cale.

 

Danke...m-am uitat si-s sanatoase...destul de groase iar taierura se vede sanatos! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

What? nu e greu :hug: ! Mai ales cand tu doar dai instructiunile :kiss: ! Serios acuma nu e greu...le-am mai inlocuit odata da din pacate Dumnezeu stie cand fusesera fabricate cuz nu m-au tinut mult!

 

 

Definitia iadului: Sa scoti de 3 ori intr-o zi bujiile la un F3. Doamne ajuta, nu mai vreau :D

 

tu-i tubulara ma-sii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Definitia iadului: Sa scoti de 3 ori intr-o zi bujiile la un F3. Doamne ajuta, nu mai vreau :D

 

tu-i tubulara ma-sii :hug:

3 dintre ele se dau jos usor...insa una e de cosmar. Lasi jumatate din pielea de pe mana pe radiator pana o scoti pe aia...si apoi nu stii de ce miroase a friptura in mers :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...