danalarm Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Salutare. Am si eu o problema la CBR, am schimbat semeringurile la furca pentru ca imi picura pe dreapta putin si dupa 1000-1500km a inceput sa curga pe stanga! Motorul a stat in garaj peste iarna, invelit bine. Anul trecut cred ca am facut vreo 1300-1400km fara probleme iar ieri cand am ajuns garaj dupa o plimbare de vreo 5 ore dupa ce am parcat-o am vazut o balta de ulei la roata fata, semeringul stanga era plin de ulei. Acum am si eu ceva intrebari: 1. Asta e durata de viata a semringurilor? 2. Posibil ca meseriasul sa nu se priceapa? 3. Semeringuri de proasta calitate? p.s. - credeti ca este normal sa ma duc inapoi la service sa-mi repare /schimbe semeringul pe bani lor sau sa aplez la alt service? ve multumesc anticipat si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 simeringuri de calitate indoielnica sau instalare proasta/greseala - presarea cu o surubelnita e cea mai frecventa dintre greseli Daca picura e clar ca trebuie din nou schimbate. De data asta du-te la un service bun si apoi roaga-i sa si compare simeringurile intre ele pentru elucidare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 off....sper sa se rezolve tot la serviceul unde am fost. fiind prima motocicleta vroiam sa imi gasesc un service unde sa merg tot timpul sa fie ca un dr. de familie. am sa le fac o vizita si in functie de abordarea de catre ei a problemei am sa iau o decizie.......sincer ma astept sa inteleaga ca eu nu am nicio vina si sa-mi schimbe semeringurile pe cheltuiala lor, eu le-am platit odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 (editat) off....sper sa se rezolve tot la serviceul unde am fost. fiind prima motocicleta vroiam sa imi gasesc un service unde sa merg tot timpul sa fie ca un dr. de familie. am sa le fac o vizita si in functie de abordarea de catre ei a problemei am sa iau o decizie.......sincer ma astept sa inteleaga ca eu nu am nicio vina si sa-mi schimbe semeringurile pe cheltuiala lor, eu le-am platit odata. greu cu boiii mici la deal ... daca tu crezi ca aia or sa iti schimbe semeringurile pe banii lor iti zic sigur ca te inseli, or sa iti arunce gogosi de genu "ce vine avem noi ca sunt proaste calitativ" sau "poi bai nene astea au si ele o preioada de rodaj, da daca tu le-ai fortat din prima" si alte aberatii ... asa fac cam toti in general , sfatul meu cauta un service calumea ca e plin bucurestiul de service-uri moto, mai pe scurt schimba-i medicul Editat Februarie 3, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Daca iti curg chiar daca le-ai schimbat si jambele sunt OK atunci singura explicatie in afara de proasta calitate a simeringurilor si o montare necorespunzatoare mai apare si uzura unor piesulici cilindrice care stau in paharele furcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 O motocicleta cand e pusa la iernat, trebuie ca cel putin odata pe saptamana sa fie data jos dupe cric si facute cateva apasari pe furca fata respectiv spate pentru ca semeringul sa se umezeasca , astfel apare pericolul de crapare . Daca motocicleta a stat toata iarna nemiscata in garaj , e posibil sa se fi copt mai ales daca sunt de slaba calitate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 montare defectuoasa , ulei hidraulic necorespunzator , uzura jambelor , uzura la cuzineti . mergi cu ea la un mecanic sa rezolve problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 faza cu numele service-ului nu stiu daca e corect sa-l dau......adica nu vreau sa fac reclama proasta......poate se rezolva.... motocicleta a fost pornita la 2 saptamani o data, garajul este destul de mare, de fiecare data faceam cateva 8-uri pacolo..... semeringurile sunt de la service, daca le duceam eu asta era mai luam altele, oricum service-ul are un meserias asiatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 daca ai factura si garantie, ar trebui sa nu fie chiar o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 faza cu numele service-ului nu stiu daca e corect sa-l dau......adica nu vreau sa fac reclama proasta......poate se rezolva.... motocicleta a fost pornita la 2 saptamani o data, garajul este destul de mare, de fiecare data faceam cateva 8-uri pacolo..... semeringurile sunt de la service, daca le duceam eu asta era mai luam altele, oricum service-ul are un meserias asiatic Vezi ca mai plangeau unii dupa meseriasul asta asiatic nu mai tin minte exact topicul sa-ti dau link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Apeleaza cu incredere la BARDAK Motors (www.bardakmotor.ro), au sediul in Domnesti dupa bariera din prel Ghencea. Sunt super baietii !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Nu cred ca e meseriasul de vina mai ales daca e acel meserias asiatic. Nu inteleg problemele lui Dcsan 20, tot timpul baga strambe despre mecanici, s-o fi crezand vreun maestru. Si zici ca ai avut "Zundap Saharian de 1100" ? HAHAHAHAHAHAHHA Avea motor de Dacia 1100? Pune mana si ia tu exact semeringurile care iti trebuie si du-te cu ele in mana la orice mecanic, stai langa el si abia apoi daca crapa ceva trage repede un topic. Nu lua Ariette. PS: Cred ca e normal avand in vedere ca habar nu ai de ce s-a intamplat cu semeringurile sa platesti tu semeringurile si interventia. Abia apoi daca constati ceva poti avea pretentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Februarie 9, 2008 Autor Share Postat Februarie 9, 2008 baieti s-a rezolvat super bine. semeringurile au fost de vina...aveau textura doarte dura....calitate proasta. in concluzie: s-au schimbat ambele semeringuri (ARI), nu numai cel care curgea, iar la insistentele mele am platit jumatate din reparatie. asa am crezut de cuvinta ca este corect. data viitoare am sa apelez tot la acelasi service bafta in continuare si asfalt uscat. declar topic inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 8, 2008 Autor Share Postat Martie 8, 2008 salutare am iar o problema....am luat o groapa cu roata fata destul de nasoala....pare si geanta un pic stramba pe partea stanga.....ideea este ca la jamba dreapta este umed, scapa ulei. am observat azi cand am spalat lantul... am o intrebare: este posibil ca la soc puternic sa dea afara ulei? multumesc anticipat pentru pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 9, 2008 Autor Share Postat Martie 9, 2008 din cate am vazut eu semeringurile erau ARI. cica ar fii bune...... ar mai fii o chestie...cand mi-au schimbat a doua oara semringurile am vazut cand au pus ulei in furca si au pus la "ochi" adica aveau un bidon de 1l si au pus 460sau 480 ml asa scria la carte.......ma gandeam acum daca nu cumva fiind inegala cantitatea de ulei sa imi iasa afara diferenta la solicitare mai puternica? si daca a dat afara diferenta este posibil sa afecteze semeringul? va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 esti sigur ca a curs ulei din cel in care a fost pus mai mult ? este aceeasi jamba din care a mai curs ? pt ca daca este aceeasi, s-ar putea sa fie o problema cu jamba, nu cu simeringurile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Simeringurile Ariete sunt o prostie...mi-am pus si eu si s-a pasait destul de repede fara sa fortez. Am un prieten care a schimbat simeringurile, s-a bagat in pat, si a doua zi a observat ca scapa ulei. Telescoapele sunt ok, masurate si sunt aceleasi marimi ca in manual. Nu-ti mai luat Ariete, sunt varza...cumpara Saito. Si eu trebuie sa mi le schimb pe ale mele si acum mi-am luat Saito. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 10, 2008 Autor Share Postat Martie 10, 2008 (editat) sa recapitulam: - cand am luat motorul curgea jamba dreapta. am fost si am schimbat semeringurile - dupa ceva timp a inceput sa curga jamba stanga, s-a constata ca semeringurile erau proaste. (s-a schimbat si la jamba dreapta care nu curgea, pe motiv ca semeringul nu era bun) - dupa cateva sute de kilometri imi curge jamba dreapta. ideea cu uleiul era ca la ultima schimbare a pus ulei in ambele jambe si eu ma indoiesc ca a putut pune cantitate egala..... --- Mesaj completat în 10 Mar 2008 11:42 ------------- Simeringurile Ariete sunt o prostie...mi-am pus si eu si s-a pasait destul de repede fara sa fortez. Am un prieten care a schimbat simeringurile, s-a bagat in pat, si a doua zi a observat ca scapa ulei. Telescoapele sunt ok, masurate si sunt aceleasi marimi ca in manual. Nu-ti mai luat Ariete, sunt varza...cumpara Saito. Si eu trebuie sa mi le schimb pe ale mele si acum mi-am luat Saito. la dracu...iar service...iar bani..... --- Mesaj completat în 11 Mar 2008 23:34 -------------baieti m-am hotarat sa mai fac ceva ture cu motorul...sa vad daca mai arunca ulei pe la furca, si daca arunca gata la service cu ea! direct la INTERMOTRCYCLE, pe bd. Timisoara nr. 117 A. daca nici ei nu o pot face sa merg si eu linistit sa nu mai curga jamba aia....... Editat Martie 10, 2008 de danalarm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Simeringurile Ariete sunt o prostie...mi-am pus si eu si s-a pasait destul de repede fara sa fortez. Am un prieten care a schimbat simeringurile, s-a bagat in pat, si a doua zi a observat ca scapa ulei. Telescoapele sunt ok, masurate si sunt aceleasi marimi ca in manual. Nu-ti mai luat Ariete, sunt varza...cumpara Saito. Si eu trebuie sa mi le schimb pe ale mele si acum mi-am luat Saito. ARI este un cod utilizat si la simeringurile de productie no-name, sau cele din magazinul de pe Agricultorilor, facute.... nu se stie unde Simeringurile ARIETE originale le importam de vreo 3 ani si am vandut mii de seturi pana acum. Plus sute de seturi puse la motocicletele de la noi din service. Daca erau de calitatea de care spui tu, dadeam faliment din primul an Mai departe, in cazul tau, daca le-ai montat cu surubelnita si nu cu sistemul acesta recomandat de producator pentru o buna instalare (dreapta-sus in aceasta imagine) exista mari sanse sa fufu simeringurile extrem de usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 THOMAS ARE SERVICE MOTO. deci asta este motivul pentru care 4PISTONS si PITICU_TERORIST au disparut de pe acest forum. ahaaaaaa! e cumva concurenta neloiala?oricum nu ma priveste chestia asta dar ma gandeam ca nu este frumos. scuze de offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 THOMAS ARE SERVICE MOTO. deci asta este motivul pentru care 4PISTONS si PITICU_TERORIST au disparut de pe acest forum. ahaaaaaa! e cumva concurenta neloiala?oricum nu ma priveste chestia asta dar ma gandeam ca nu este frumos. scuze de offtopic. Don'soara, cand ai de gand sa ma acuzi de ceva, fii sigura ca (,) cunosti toate datele problemei. Singurele mele discutii cu 4pistons au fost legate de anunturile foarte des repetate legate de service-ul lor, indiferent de subiectul tratat si in diverse colturi ale forumului (nu doar in sectiunea Service sau Servicii) pentru care au primit un warn de 10%. Si din cate am discutat cu userul Piticu_terorist, a fost ok si a inteles (asta se intampla la inceputul lunii februarie). Ce s-a mai intamplat dupa nu mai tine de mine (vad din logurile de warn ca si-a facut clone, etc) Legat de discutia de aici, cand ai sa ma poti contrazice cu argumente, te rog sa o faci. Pana atunci, de scris un reply rautacios e simplu dar nu eficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.