florinelu07 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 eu am sa incerc un 15w50 ptr ca pana acum am folosit numai 10w40 si sunt curios de posibilele schimbari..de asemena, ca si brand, am folosit numai motul din nou, am sa incerc motorex, care, cica, ar fi uleiul cu care ies KTM-urile din fabrica...asta zice ceva.. La mine cand am bagat Motorex (la 350) s-a cam dat la ulei .... a consumat ulei multisor.... cica la fel face motorex si cu Yamaha WR/YZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Daca 10W40 e o recomandare pentru utilizare "mixta",insa, in cazul temperaturilor si traficului din tzarisoara noastra primavara si vara mai ales se recomanda 15W50. Nu e o greseala nici 20W50 pe timp de vara mai ales ca avem veri caniculare. Insa eu nu l-as recomanda la sub 15 grade celsius. Eu oscilez intre 15W50 si 20W50, cred ca o sa pun jumi-juma Deci o sa am 17,5W50 si asta cred ca este perfect pentru motor ca si asa o sa merg de pe la 12,5 grade cu motocicleta Hai ca am mai rezolvat o problema, chiar nu stiam ce ulei sa folosesc. Si am mai adaugat si un post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Azi am montat cric central pe DR. Sunt super multumit.... Am facut si ajustari la crash-bar si daca totul este bine saptamana viitoare il vopsesc si pe motor cu el. PS. Ar mai fi si bateria noua, dar inca nu o "formatez" pana nu se incalzeste putin... poate mai castig ceva maruntis la durata de viata.... Mesaj completat Inca ceva: Merita parbriz de touring? Am 1,92 undeva la 100 kg (cu putin plus) si asta toamna am avut ocazia sa plimb un 650 RSE cu parbriz de touring (MRA-ala cu care mai veneau unele DR-uri din fabrica) si in cca 600 km (pe parcursul a cca 1 luna) am adunat toate mustele pe viziera. .... folosesc UVEX Enduro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) Eu oscilez intre 15W50 si 20W50, cred ca o sa pun jumi-juma Deci o sa am 17,5W50 si asta cred ca este perfect pentru motor ca si asa o sa merg de pe la 12,5 grade cu motocicleta Hai ca am mai rezolvat o problema, chiar nu stiam ce ulei sa folosesc. Si am mai adaugat si un post eu zic ca nu e bine s-a amesteci. v-a face spume. ori una, ori alta. Editat Martie 18, 2010 de ocsy2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 eu zic ca nu e bine s-a amesteci. v-a face spume. ori una, ori alta. Am inteles ca la uleiurile "recente" permit amestecul fara reactii, dar nu cred ca a fost gandit pentru amestecul a doua uleiuri de vascozitati diferite. Mai bine 20W40 si gata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Am inteles ca la uleiurile "recente" permit amestecul fara reactii, dar nu cred ca a fost gandit pentru amestecul a doua uleiuri de vascozitati diferite. Mai bine 20W40 si gata..... Era o gluma vis-a-vis de discutiile despre uleiuri Apropo, ieri am pornit mobra, putin curent de la masina si gata cu iernatu, sa se mai incalzeasca putin vremea si ne punem pe "bibilit", in garajul meu fiind mult mai frig decat afara Editat Martie 19, 2010 de tm95for Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Merita parbriz de touring? Am 1,92 undeva la 100 kg (cu putin plus) si asta toamna am avut ocazia sa plimb un 650 RSE cu parbriz de touring (MRA-ala cu care mai veneau unele DR-uri din fabrica) si in cca 600 km (pe parcursul a cca 1 luna) am adunat toate mustele pe viziera. .... folosesc UVEX Enduro.... Parbrizul de care zici tu se monteaza pe parbrizul vechi? E extensie sau se inlocuieste? Pune si tu te rog o poza de pe net sau cu el montat daca poti. Referitor la casca... cum e? Vreau sa-mi iau si eu una si vreau o parere. Vajaie, fluiera, se abureste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Parbrizul de care zici tu se monteaza pe parbrizul vechi? E extensie sau se inlocuieste? Pune si tu te rog o poza de pe net sau cu el montat daca poti. Referitor la casca... cum e? Vreau sa-mi iau si eu una si vreau o parere. Vajaie, fluiera, se abureste? 1.Parbriz asemanator cu cel clasic (fara extensie mobila) doar este mai inalt. 2. Super. De zgomot nu ma pot plange la viteze de pana la 110-120, iar de aburit nu face figuri decat la vreme rece (sub 10 grade) si la viteza mica de deplasare ...gen oras. Eu personal o recomand..... Apropos am un Uvex Enduro Carbon nou(la tipla in cutie) de dat (XL).....pentru detalii PM ca nu este topicul potrivit pentru vanzari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 o intrebare!!....!! 150 euro pe un statotor nou de DR800S, pare mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 nu, nu este mult un prieten se chinuie cu un KTM de 125 de vreo 2 luni, si sub 200 nu a gasit e scump motociclismul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 o intrebare!!....!! 150 euro pe un statotor nou de DR800S, pare mult? deloc.... second este 100 euro si cu mult noroc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 deloc.... second este 100 euro si cu mult noroc.... l-am comandat.acum o fi ce o fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 mai ales daca iti trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Vand CDI Suzuki DR 800S. 150 euro pret fix. pentru informatii PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Cum se prezinta acceleratiile voastre la Big-urile de 800 ? Ma refer la actionarea comenzii de acceleratie ..... A mea merge un pic greutz ! De revenit, revine imediat dupa ce o rotesc, insa cand vreau sa o invart (sa accelerez) procesul este putin cam greu. Efectul devine obositor la drum lung cand imi oboseste antebratul si am falsa impresie ca mobra ..... nu accelereaza ! O sa desfac cablurie sa le curatz si apoi sa le gresez, insa daca arcul clapetelor de la carburatoare este el asa de tare n stiu ce as putea sa ii fac ?!?! Cu ce se cutatza cel mai bine cablurile astea ? ... motorina, degripant WD40, ..... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Eu atarn cablul pe verticala si bag diluant cu o seringa pana curge pe la capat, il "fredonez" (cablul) de cateva ori si repet procesul pana merge usor. Dupa ce este curat il las cca 30 de minute sa se scurga ce diluant a mai ramas si il ung cu spray Wurth (HHS 2000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Abia am terminat de curatat cablurile ! Exact asa am procedat si eu. Le-am spanzurat de o sarma si le-am indopat cu o seringa cu ac. Le-am curatat cu spray degripant WD40 ... ca altceva nu am avut ... oricum asta are si proprietati lubrefiante. Rezultatul este ca ... acum e cum trebuie ! ... comanda acceleratiei se actioneaza foarte lin ! ..... a iesit ceva infectie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Eu curat cam de doua ori pe sezon... Si la mine ies o gramada se sobolani.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Eu curat cam de doua ori pe sezon... Si la mine ies o gramada se sobolani.... si eu fac la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Are cineva vre'o poza cu o toba de DR800S, sectionata ? Sunt curios ce se afla inauntru si ce as putea elimina pentru un sunet mai decent ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Am si eu o suparare ! De cand am pus o toba SEBRING pe DR 600 nu ma porneste la rece (2-3 zile) decat dupa aproximativ 15-20 de pedale si nu cu soc. de raspuns in ture raspunde perfect, la cald porneste la prima pedala.......dar cateodata cand nu s-a incalzit suficient se opreste la relanti.. Cine poate sa ma scoata din "dilema" motorul se afla in Ploiesti, asta daca ma indrumati catre un mecanic iscusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Are cineva vre'o poza cu o toba de DR800S, sectionata ?Sunt curios ce se afla inauntru si ce as putea elimina pentru un sunet mai decent ! eu iti pot arata,cum arata goala 95%. dar nuti pot arata cam ce a continut. asa am luat-o. maine iti revin cu poze dupa ce ies de la servici. sunetul e unic spun eu, dar extraordinar. eu zic ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 eu iti pot arata,cum arata goala 95%. dar nuti pot arata cam ce a continut. asa am luat-o. maine iti revin cu poze dupa ce ies de la servici. sunetul e unic spun eu, dar extraordinar. eu zic ca merita. Ia sa vedem ! Ar fi bine sa pui si un mic fimulet sa auzim si sunetul ! Mesaj completat Am si eu o suparare ! De cand am pus o toba SEBRING pe DR 600 nu ma porneste la rece (2-3 zile) decat dupa aproximativ 15-20 de pedale si nu cu soc. de raspuns in ture raspunde perfect, la cald porneste la prima pedala.......dar cateodata cand nu s-a incalzit suficient se opreste la relanti.. Cine poate sa ma scoata din "dilema" motorul se afla in Ploiesti, asta daca ma indrumati catre un mecanic iscusit Incearca sa verifici jocul la supape si arunca si un ochi la bujie ! De obicei schimbarea esapamentului necesita o re-setare a caracteristicilor sistemului de alimentare. Joaca-te si tu putin cu carburatorul ! Daca nu te pricepi mergi la un mecanic ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Ia sa vedem ! Ar fi bine sa pui si un mic fimulet sa auzim si sunetul ! cu poze voi veni. inca nu le-am facut. cu filmulet mai greu, ca mobra nu functioneaza. poate saptamana viitoare voi avea si filmulet. eu sper! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Marti vine anvelopa spate noua Dunlop Trailmax . Faptul este consumat ... dar are cineva "guma" asta? eventuale plusuri si minusuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.