Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Sal,

 

arata super bine lucrarea... :)

poti sa imi spui te rog de unde ai cumparat suruburile de prindere

 

mersi.

 

De la cel mai banal magazin de unelte si materiale de constructii.

 

Una din cele 6 prinderi este formata din:

- o bucata surub 5x60 cu cap inecat (merge si mai scurt, dar din asta am gasit .... tai din el)

- o piulita de 5

- o piulita distantier de 5x12

- 3 garnituri de cauciuc

 

O astfel de prindere costa .... 1 leu. x 6 prinderi = 6 lei + plexiglasul (4mm grosime) ce il aveam de la un tovaras si intentionam sa fac acelasi lucru pt. LC8 ... dar nu am mai apucat ! :)

Cred ca merge si cu 4 prinderi, dar am fost eu mai exigent putin. Oricum, garniturile de cauciuc trebuiesc puse pentru a atenua din vibratii.

 

Toata ,,ingineria" costa aprox. 10-12lei + o ora de lucru ... intens. Oricum, la Touratech exact o astfel de protectie este 20-25euro.

 

Spor la treaba ! :)

 

P.S. Apropo's ... ,,ezista" multe mizerii de cataroaie ce pot sarii spre tine ! Ultimul, l-am luat in casca la vre'o 160km/h (eu...) iar bolovanul venea si el cu vre'o 80km/h (spre mine) ........ rezultatul ? M'i sa spart casca, ... insa am ramas pe motor pana la oprire ! ;)

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mda ... de aproximativ 2 ore detin una bucata DR800S.

sincere felicitari, ma bucur sa te vad pe-aici.

ca tot vorbeati de consum, am ajuns la concluzia ca acesta e teribil de influentat de evacuare.

pe al meu big, cand l-am luat, aveam tobele stock, dar golite. consuma 8 in oras si cam 6-7 la drum.

mai apoi i-am adaptat o singura finala, micron, de titan, aproape goala. suna fabulos, consuma 9 in oras si 8 la drum :|

micron-ul s-a facut literalmente bucati in mers, si pe final de sezon i-am pus un sebring, o evacuare decenta, cu cateva site prin ea.

sunetul a ramas placut, gros, puscaturile in frana de motor s-au intensificat, da' nu mai pornesc alarmele auto din intreg cartierul :)

consum cu sebring: 6 urban, 5 la drum.

consumul pe coclauri mereu a fost aproape la fel cu cel urban.

 

 

dom' petrica, daca vii la seth on fire in mai la cluj ai multa tuica de la mine ;)

 

cinste maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincere felicitari, ma bucur sa te vad pe-aici.

ca tot vorbeati de consum, am ajuns la concluzia ca acesta e teribil de influentat de evacuare.

pe al meu big, cand l-am luat, aveam tobele stock, dar golite. consuma 8 in oras si cam 6-7 la drum.

mai apoi i-am adaptat o singura finala, micron, de titan, aproape goala. suna fabulos, consuma 9 in oras si 8 la drum :|

micron-ul s-a facut literalmente bucati in mers, si pe final de sezon i-am pus un sebring, o evacuare decenta, cu cateva site prin ea.

sunetul a ramas placut, gros, puscaturile in frana de motor s-au intensificat, da' nu mai pornesc alarmele auto din intreg cartierul :)

consum cu sebring: 6 urban, 5 la drum.

consumul pe coclauri mereu a fost aproape la fel cu cel urban.

 

 

dom' petrica, daca vii la seth on fire in mai la cluj ai multa tuica de la mine :P

 

cinste maxima!

 

Ooooo .... prietene ! Ne intalnim in alt ,,coltz" !

 

Ce ma bucur sa citesc asta ! Si eu vraeau sa schimb evacuarea la DR-u asta ! Cu tobele sock, are un sunet de ...... chinezarie de 125 ccm in 4 timpi. Pacat de gavanul asta de 800ccm .... isi merita alt sunet ! Vreau sa elimin una dintre tobe (cea din stanga) + ,,cimpoiul" unde se ramifica evacuarea spre cele doua tobe. Treaba buna, pana la acea tzeava de legatura ce trebuie confectionata si nu prea am cu ce si nici dimensiunile nu le bunghesc. Tu ai cumparat acel Sebring cu tot cu tzeava de legatura, sau ai manufacturat-o tu ?

 

In rest ce sa zic ?! Ieri am iesit putin ... 30km la 0 grade C, mai mult sa-mi fac o idee de cum trage mobra. ...... Trage bine ! O croaziera de 120-140km/h nu ii displace ! Putea si mai mult, dar imi inghetase mie sangele in vene ! Azi la 12 sper sa ies din nou ! Cica ar fi 9-10 grade C .... sa bag si eu macar 100 -150 km.

Pozitia in sa este super buna. Extrem de confortabila ! Motorul trage si el bine, insa ...... de la 3000rot/min in sus incepe sa faca treaba. Am o mica, mica intarziere la acceleratie ..... suspectez ca ar trebuii facuta o sincronizare la carburatoare, in rest nu am de ce sa ma plang.

Cel mai mult imi place cum se schimba uleiul ..... ma luat rasu' ! ;) N-a durat decat 15-20minute. Nu prea ai multe de desfacut ... de fapt desfaci 4 suruburi si scoti joja ! :lol: ...... La LC8 desfaceam jumate de motocicleta !

Si ... apropo's de o anume discutie de pe ,,coltzul LC8-istilor" de cum trage un LC8 .... fara suparare, dar nu exista nici o comparatie intre cele 2 ! Insa, in speranta ca ma voi lipii iar de un LC8 in cativa ani .... o sa coabitez cu acest DR, ca deja imi promite a fi o mobra demna de luat in seama, chiar daca este mai batranica !

 

Sper sa ajung la ,,Seth on fire" ! ..... fii atent ca de tzuica ... tu si zis ! :D

 

Bafta mare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ... multumita timpului frumos din week-end-ul asta, am facut vre'o 400km cu Dr-ul ... asa sa ne imprietenim si noi ! :lol:

Ce sa zic !? ... mobra ma surprins si placut, dar si neplacut !

O sa enumar aici toate concluziile, in speranta ca voi sa-mi confirmati sau sa-mi infirmati, daca este adevarat.

 

Cele placute :

 

1.- Pozitia de pilotaj este super buna, iar protectia la vant suspect de buna, avand in vedere parbrizul ce are dimensiuni nu prea generoase. La genuchi ... boierie ! Saua destul de moale si prietenoasa cu poponeatza !

2.- Bicileta destul de echilibrata, avand in vedere suspensiile care nu sunt chiar asa de ... entuziasmante.

3.- Consumul . Mi-a iesit o medie de 6.4%, in conditiile in care afara era destul de frig (chiar daca batea soarele) si am rulat cam 120-140km/h ... de fapt mergeam constant 125-130km/h. La vara astept un consum sub 6% la acelasi ritm de mers.

4.- Pozitia inalta de pilotaj, ce-mi aduce aminte de ,,raposatul rinocer" (LC8).

5.- Cutie de viteze exceptionala ! In viata mea nu am avut o mobra cu o cutie de viteze asa silentioasa. Extrem de precisa, silentioasa, nu greseste, iar actonarea ei se face extrem de lin si exact ...... clik si gata ! ... a schimbat ! ... in ambele sensuri.

6.- Designul, cred ca este inca ,,la moda", ca prea intoarce lumea capul dupa mine ! ;)

 

Cele neplacute:

 

1.- In primul si in primul rand vreau sa acuz lipsa de cuplu la turatii joase. Sub 3500rot/min. mobra asta parca e lesinata. Acest lucru ma deranjeaza rau de tot ! Ca sa ma misc decent, trebuie sa o tin in jur de 4000rot/min., altfel e tragedie ! De exemplu nu pot merge in treapta a-4-a cu 60km/h fara sa se zgaltzaie din toate oasele, sa smuceasca lantul, iar motorul sa produca un sunte de parca ar urca un deal, tragand dupa ea 2 remorci pline cu grau. La voi tot asta se intampla ? Ma asteptam la aceasta cilindree, ca motorul sa impinga vehement inca de pe la 2000-2500rot/min. Doar in treapta 1, maxim a-2-a poti rula la turatia asta. Ma rog ... poate asta se datoareaza si faptului trecerii de pe mobre mult mai capabile ... nu stiu !

2.- Suspensiile. Ciar si cu acele arcuri progresive pe fata, tot nu copiaza suprafata de rulare asa bine.

3.- Franele. Slabe rau ! Trebuie sa ma obisnuiesc sa anticipez cu mult inainte ce se va intampla, altfel ajung in situatii dificile !

 

Per total, mobra nu ma dat pe spate, insa este destul de potrivita pentru excursii ,,peste tot". Ma deranjeaza in mod exceptional acesasta lipsa de cuplu la ture mici, altfel daca as putea rezolva acest inconvenient cu o alta evacuare ... nu as sta pe ganduri ! Acum ce sa astept si eu de la o mobra de 220kg si 54CP ?

 

Voi tot asa mergeti de obicei, in jur de 3500-4000rot/min. ? Si ... apropo's ... mobra asta nu sare nici moarta de 150km/h ! Bine, n-am luat-o ,,pentru circuit" insa mi-e groaza de unul cu un LC4 ..... ma face din orice pozitie ! :D

 

Pana atunci bafta mare si sper sa ne vedem la vre-un eveniment ,,DR-istic" ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar ca cuplu nu prea are la asa ture mici :D eu cred ca nici un monocilundru nu are cuplu la ture mici,cu exceptia celor pe injectie sau pompa de sprit.cred eu.... :) si m-a mir ca nu merge mai mult de 150km\h?al meu max.170km\h a mers 2pers.intradevar,pana la 150kh\h a mers din acceleratie,apoi s-a intins. ;) in rest sunt de aceeas parere cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un RSEU sp43b din 97. Merge cu 160. La 120 nu mai am fata la 140 pierde spatele si restul flutura pe drum. Am gasit ambele bujii desfacute (dupa 1 an de folosinta) on si off road. Nu mai am carena din stanga (spartura de 100 cmp, fara cioburi recuperate), bord si habar nu am ce draq e cu suspensia fata (parca e doar arcuri) dar nu mi-au curs deloc semeringurile de furca.

Oricum ar fii are doar spre 18.000 km, merge bine si nu bate si nu l-as da pe nimic dpdv fiabilitatii si consumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar ca cuplu nu prea are la asa ture mici :) eu cred ca nici un monocilundru nu are cuplu la ture mici,cu exceptia celor pe injectie sau pompa de sprit.cred eu....

 

Monocilindrul nu are cuplu la turatii mici?!?!?! Dra atunci care or avea? Gixerele cu 4 cilindri? La XTZ 660 al meu parca am cuplu la turatii mici mai bun decat la EXC 400. Si XTZ nare injectie si nici pompa de spritz. Dar are toba originala. O fi si asta o treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar ca cuplu nu prea are la asa ture mici :lol: eu cred ca nici un monocilundru nu are cuplu la ture mici,cu exceptia celor pe injectie sau pompa de sprit.cred eu.... :) si m-a mir ca nu merge mai mult de 150km\h?al meu max.170km\h a mers 2pers.intradevar,pana la 150kh\h a mers din acceleratie,apoi s-a intins. :D in rest sunt de aceeas parere cu tine.

 

Mai ... monocilindre am tot avut, dar parca nu erau asa lesinate la ture mici ! Chiar si cu Dominatorul mergeam intr-a 5 a la 70-80km/h si nu smucea asa lantul, iar cand acceleram nu prea statea pe ganduri ! Am avut si un KTM 640 Enduro - asta tragea din orice pozitie ! Mergeam cu a 6 a la 60km/h si nu facea nazuri.

In cazul DR-ului de 800, explicatia poate venii de la suma maselor inertiale aflate in miscare. Atatea fiare mari ce se invart prin motor, nu au cum sa aiba fluctoatii de turatie foarte mari !

Faptul ca am atins ,,doar" 150km/h poate se datoreaza si faptului ca afara era doar 1 grad C, peste 0 !? Cine stie ? ... cand se va incalzii, poate vrea mai mult !? Oricum, un ritm de 120-130km/h ma multumeste.

 

Astept cu sufletul la gura momentul cand va rasuna iar sunetul unui V2, in curtea mea ...... daca mai scrie pe el si LC8, cu atat mai bine ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monocilindrul nu are cuplu la turatii mici?!?!?! Dar atunci care or avea? [...] La XTZ 660 al meu parca am cuplu la turatii mici mai bun decat la EXC 400. [...] Dar are toba originala. O fi si asta o treaba.

 

Pai V-urile au cuplu la turatii mici. :D In alta ordine de idei confirm si eu ca fostul meu XTZ 660 tragea ca porcul mistret inca de la 2000 rpm fara greturi. Sarea intr-o roata ca nebuna daca nu erai atent :) Doamne cat regret ca am dat motocicleta aia... ;) Partea un pic mai proasta era ca - in schimb - in ture mari plafona, adica nu mai tragea la fel de nebuneste ("explozia" era intre 3000 si 4000 rpm). Era "dotata" cu filtru aer sport K&N si evacuare full Sebring, consuma ceva gazolina fata de XTZ-urile altora (cam cu 1l in plus) dar si tragea f f bine. Oricum, si cu toba originala XTZ 660 are cuplu in ture joase fara probleme.

 

Referitor la DR-uri, am observat ca si ala de 600-650, cat si ala de 750-800 (pe 350 n-am mers) chiar daca au o usoara lipsa de cuplu (mie nu mi s-a parut deranjanta la astea cu care am mers pana acum) sub 3000 rpm compenseaza cu faptul ca intra foarte repede in ture si cuplul e livrat pe o plaja mai mare a turatiei. Adica pe scurt, DR-ul trage ca dementa pana pe rosu cand zice limitarea "hooo".

In legatura cu top speedul vacutei de 800 - ar trebui ca un exemplar in stare buna cu - atentie - ambreiajul in stare perfecta sa sara un pic de 170 km/h pe ceas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu toba originala nu-si da drumu' inainte de 3000rpm, stiu...

trebuie nimerita o evacuare fericita. evacuarea originala, pe langa sunetul trist si pierderea de vlaga in ture' joase, mai si cantareste 20+kg.

eu mi-am gasit un mesterila care mi-a pus toba, a facut el si o teava de adaptare, da' asta ti-o face orice atelier specializat in evacuari auto.

recomand un parbriz inalt puig, face o diferenta colosala si arata bine :o

ai incercat vreun slalom cu big-u?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ... o veste de ultima ora !

 

Am facut plinul dupa plimbarea din week-end. Cat credeti ca mi-a iesit consumul ? ...... Aaaaa ?

 

... fix 5.8 % :)

 

Eu zic ca e bine, in conditiile in care am rulat 120-140km/h (...mai mult spre 140), afara era +1 grad C, mai batea si vantul .....

 

Am iesit si astazi ! Acum sunt +11 grade C ... parca si mobra trage mai bine ! :cheers: ..... hai ca incepe sa-mi placa !

 

:o

Mesaj completat

cu toba originala nu-si da drumu' inainte de 3000rpm, stiu...

trebuie nimerita o evacuare fericita. evacuarea originala, pe langa sunetul trist si pierderea de vlaga in ture' joase, mai si cantareste 20+kg.

eu mi-am gasit un mesterila care mi-a pus toba, a facut el si o teava de adaptare, da' asta ti-o face orice atelier specializat in evacuari auto.

recomand un parbriz inalt puig, face o diferenta colosala si arata bine :D

ai incercat vreun slalom cu big-u?

 

Slalom ?!?! ........

 

Nu m-am dat pe curbe, daca la asta te referi ! La ce temperaturi erau afara si la faptul ca mobra are Metzeler Karoo ... nu prea imi vine sa o aplec asa mult.

 

Cred ca vreau si eu o toba ! ... una singura ! Dar nu stiu de unde sa incep !? Cica tobele LASER, ,,vin" cel mai bine pe DR-uri. Ce-mi recomanzi si de unde ?

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu top speedul vacutei de 800 - ar trebui ca un exemplar in stare buna cu - atentie - ambreiajul in stare perfecta sa sara un pic de 170 km/h pe ceas.

al meu a trecut de 180 pe ceas...

 

Nu m-am dat pe curbe, daca la asta te referi ! La ce temperaturi erau afara si la faptul ca mobra are Metzeler Karoo ... nu prea imi vine sa o aplec asa mult.

cauta oareshice serpentine si apleac-o in nesimtire... acolo uimeste mobra asta!

 

Cred ca vreau si eu o toba ! ... una singura ! Dar nu stiu de unde sa incep !? Cica tobele LASER, ,,vin" cel mai bine pe DR-uri. Ce-mi recomanzi si de unde ?

:o nu stiu ce sa-ti raspund.

eu am tot intrebat in stanga si-n dreapta si prin cunostinte comune am ajuns si la micron(110euro, mare greseala) si la sebring(200ron, pont).

vezi bike-shop in detaliu, o toba noua e accesibila doar daca esti domiciliat in dubai.

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@macicasan !

 

Crezi ca iti cer prea mult daca te rog sa demontezi plasticul din dreapta de sub sa si sa-mi faci si mie niste poze detaliate la evacuare ... in mod special la acea tzeava de legatura ?

Ti-as fi vesnic recunoscator ! Iar rasplata ...... in bere ! ... litrii, fara numar ! ... pe onoarea mea !

 

Vreau sa cumpar o toba, insa nu stiu de unde sa incep ?!?! ... bolt-on, slip-on ... asta e caracterizata de acea tzeava de legatura. Iar toba ... la ce dimensiuni sa fie ?! Asa ca pentru o cilindree de 750-800ccm ?! Chiar nu pot sa ma hotarasc !

 

Am gasit kit de evacuare Laser pentru DR800 ... LINK ... as da banii pe el , insa cine sa-mi aduca mie asa ceva ?!

 

Suna nashpa rau cu evacuarea asta sock ... mi-e si rusine sa pornesc motorul !

Ma intreaba lumea: ,, ...de cat e' ? e' de 250 centrimetrii cubi ?" Credeti-ma ! cate o data imi vine sa raspund ....... DA !

Mesaj completat

... si inca ceva ! De unde ai cumparat acel parbriz (Puig) ? Arata destul de bine si cred ca are si protectie buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@macicasan !

 

Crezi ca iti cer prea mult daca te rog sa demontezi plasticul din dreapta de sub sa si sa-mi faci si mie niste poze detaliate la evacuare ... in mod special la acea tzeava de legatura ?

Ti-as fi vesnic recunoscator ! Iar rasplata ...... in bere ! ... litrii, fara numar ! ... pe onoarea mea !

 

Mesaj completat

... si inca ceva ! De unde ai cumparat acel parbriz (Puig) ? Arata destul de bine si cred ca are si protectie buna !

cu proxima ocazie voi face acele poze!

da' nu am gandit eu nimic. am cumparat o finala(bolt on) si am dus motoru' la mester.

de-acolo batranu' a facut toata treaba.

eventual gaseste-ti o fianal pana la seth on fire, vii cu toba in ghizdan cu o zi mai repede, iti asigur cazare la mine, vorbim si cu mesterul din timp, vii de joi pt intrunire, batranu' iti pune toba de pe o zi pe alta, lasi motoru' la el joi, si pe vineri ti-a pus fiana, ori-de-care ar fi ea. si vineri tot mergem la intrunire :o

 

parbirizul l-am luat de la sebi(care aduce pt. toata tara de pe louis) si a fost 80 euro daca bine tin minte.

exista 3 variante: transparent, usor fumuriu si foarte fumuriu.

nr: 0745.033.679.

cinste.

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multe variante de suspensii de 650 (RSE)?

 

....mi se pare ca al meu este cam lasat de fata....

 

Sa fie uleiul din furca prea subtire (suspensia este moale)(nu curge).

 

Sau or fi fost schimbate arcurile din telescoape?

 

uleiul din telescoape,la rigiditate s-e simte.daca vrei s-a fie mai rigid,pui mai mult ulei(sau mai gros),daca vrei mai moale, mai putin(sau mai subtire)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul din suspensii nu-ti inalta sau coboara motoreta. Cantitatea sau vascozitatea uleiului din furci are relevanta doar in dinamica suspensiei. Faptul ca motoreta e lasata de fata atunci cand sta pe loc, ma duce cu gandul la arcuri. Prea moi sau lasate in timp (metal fatigue).

Daca suspensia e moale si in mers, inseamna ca si uleiul e prea subtire sau insuficient. Fostul proprietar probabil era usurel si a schimbat arcurile cu unele mai moi si a pus un ulei mai subtire.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul din suspensii nu-ti inalta sau coboara motoreta. Cantitatea sau vascozitatea uleiului din furci are relevanta doar in dinamica suspensiei. Faptul ca motoreta e lasata de fata atunci cand sta pe loc, ma duce cu gandul la arcuri. Prea moi sau lasate in timp (metal fatigue).

Daca suspensia e moale si in mers, inseamna ca si uleiul e prea subtire sau insuficient. Fostul proprietar probabil era usurel si a schimbat arcurile cu unele mai moi si a pus un ulei mai subtire.

DAR daca uleiul e foarte uzat si isi pierde din vascuozitate, sau s-a pierdut din el pe la semeringuri uzate, sau e pur si simplu prea subtire si deci suspensia este extrem de moale, in momentul in care rider-ul incaleca motocicleta juma' din cursa suspensiilor s-a dus. doar din greutatea celui de pe mobra.

 

ps: petrica, cand ne vedem vreau sa-ti arat ce suspensii am pe big :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Petrica, Laser ProDuro comercializeaza si Kedo.de pentru Yamaha. E undeva in jur de 350 Euro

Un sac de bani care nu stiu daca merita. Plus ca nu primesti conexiunea cu galeria

Mai bine baga-te pe Ebay sau fa ce a facut si Macicasan.

Mai nou, eu am un fix cu un carbon oval pe a mea. Ebay-ul ramane tata surselor. Cauti licitatii prost puse - in timpul saptamanii si daca se poate si la ore la care toata lumea doarme si s-ar putea sa te lipesti de un chilipir. Cere timp, rabdare si nervi tari, dar si satisfactiile sunt pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...