Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Petrica, Laser ProDuro comercializeaza si Kedo.de pentru Yamaha. E undeva in jur de 350 Euro

Un sac de bani care nu stiu daca merita. Plus ca nu primesti conexiunea cu galeria

Mai bine baga-te pe Ebay sau fa ce a facut si Macicasan.

Mai nou, eu am un fix cu un carbon oval pe a mea. Ebay-ul ramane tata surselor. Cauti licitatii prost puse - in timpul saptamanii si daca se poate si la ore la care toata lumea doarme si s-ar putea sa te lipesti de un chilipir. Cere timp, rabdare si nervi tari, dar si satisfactiile sunt pe masura.

 

Merci frumos Raul, insa ,,schema" cu evacuarea se pare ca pica din ....... lipsa acuta de bani ! Sa fiu eu fericit sa am bani de benzina, altfel ... merge si asa !

Mesaj completat

ps: petrica, cand ne vedem vreau sa-ti arat ce suspensii am pe big :o

 

... pai, arunca si tu cateva poze sa vad !

Asta ce o am eu are (cica...) arcuri progresive pe fata (Wilbers), insa ..... dupa atatia ani de WP, ..... ,,n-am cazut pe spate" !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

DAR daca uleiul e foarte uzat si isi pierde din vascuozitate, sau s-a pierdut din el pe la semeringuri uzate, sau e pur si simplu prea subtire si deci suspensia este extrem de moale, in momentul in care rider-ul incaleca motocicleta juma' din cursa suspensiilor s-a dus. doar din greutatea celui de pe mobra.

 

Repet: uleiul determina viteza comprimarii suspensiei si nu lungimea acestei comprimari. Vorbesc de cazul in care motoreta sta pe loc. Cu sau fara calaret pe ea. La fel cand ruleaza pe o suprafata perfect plata. Care in realitate nu exista, bineinteles.

Uleiul circula in interiorul amortizorului. Si va circula oricat de gros ar fi el. Poti sa pui si miere, daca ai arcuri de pix, suspensia se va lasa ca si cum nu ai avea ulei de loc. Chiar daca va dura o ora chestia asta.

Invers: arcuri tari si ulei deloc. Suspensia se va lasa foarte putin pe loc, in schimb motoreta va tzopai in mers ca o minge de ping pong.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proprietarul din RO nu a umblat la nimic... mai ales la suspensii.

 

Problema mea este ca ridicata pe cricul de Cross (cu ambele roti in aer) distanta intre capetele telescoapelor fata este semnificativ mai mare.( cca 4-5 cm).

 

Tind sa cred ca este ulei subtire sau uzat din cauza ca se comprima foarte usor.... si repet simeringurile nu curg.

 

Cel mai probabil o sa bag ulei nou si sa vad ce se intampla.

 

Nu exclud varianta cu arcuri fata mai moi (o fi fost in trecut vreun proprietar mai micut si usurel), in cazul asta ma gandesc sa-i adaug doua distantiere peste arcuri in amortizor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva o evacuare completa DR 650 RS '91, modelul cu 2 tevi de esapament, in stare buna?

astept PM sau la tel 0741/697 000, sa nu incarcam topicul aiurea.

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! am o problema.Stiti pe careva care rebobineaza statoare moto...sau ceva in genu sa imi rebobineze un stator de suzuki dr 600? sau schimb stator dr 350 cu stator dr 600 cel de 350 este perfect+ ca am toata instalatia aferenta cu cdi,comenzi tot tot.schimb cu altele de 600....cel mai mult statorul ma intreseaza!rog PM daca se poate!

NUMAI BINE! rolleyes.gif rolleyes.gif beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri am venit de la munca cu o pofta considerabila sa pornesc tractorasul. Si am zis ca daca o ia repede fac si o tura. :( Eu de fapt nu ma asteptam la nimic.

Deci DR 650 R tinut in garaj neincalzit (2-3 grade peste temperatura de-afara maxim) cu bateria pe ea, nepornita de pe 1 decembrie.

Am dat drumu la benzen, am tras socul, am dat 4 - 5 pedale fara contact, am pus contactul, am dat o pedala energica - nimic, am dat a doua pedala - toc toc toc toc si a murit, am dat a treia pedala - toc toc toc toc she's alive!!! :P m-a luat prin surprindere.

Cum i-am promis, dupa ce i-am facut o "inspectie ochiometrica si pipaita" si am uns lantul, am scos-o la o tura mica vreo ora asa. Ahhh ce metoda poate fi mai buna de reascutit aptitudinile de motocicleala decat salbatecul DR? :P

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am plimbat toata ziua !

Am facut o plimbare de vre'o 370km, batraneste la 120km/h ...... la fix 369,7km a trebuit sa dau pe rezerva. Dupa ce am ajuns la benzinarie, in rezervor a intrat aproape 20 litrii. La un calcul simplu, imi reiese un consum de 5,4% ........ nu e rau ! :rolleyes:

 

Dar ... mobra asta tot nu sare de 150 ... maxim 152 km/h ! Nu ca as merge eu cu viteza asta, dar sunt asa lovit in orgoliu, cum dracu un motor de 800ccm sa nu atinga macar 160km/h ? .... pana si in talon scrie ca viteza maxima constructiva este de 155km/h.

O fi limitat cumva !? ... nu-mi dau seama. Motorul functionaeaza extraordinar de bine ! Fara sunete suspecte, fara intreruperi ... totusi cand sar de 140km/h ... ramane ,,fara aer" ! Vrei si tu o depasire ma in forta, dar ..... nu se poate ! Cand am timp vreau sa ii fac o inspectie la motor ! Reglaj supape, intins lantz la arborii contrabalansieri, verificat ambreiajul, schimbat bujia, curatat/sincronizat carburatoarele ....... chiar imi pare rau ca motorul asta nu e' putin ,,mai intzepat", altfel bicicleta si comportamentul ei la drum este ... exemplar !

 

... auzi ? 150km/h ... blana !? ... ale voastre cum dracu ajung la 170km/h ?! ...... si cand ma gandesc ca 170km/h, reprezenta viteza de croaziera la LC8 ... ma ia capu' ! O fi de la rahatul ala de evacuare !? ... dracu stie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc carburatia 99%. Cel mai probabil e sa mearga sarac. Poate nici nu functioneaza a doua camera a carbelitorului, cine stie (am mai vazut cazuri). Deci un DR Big cu toba stock sare de 170 km/h. Din "pipaite" nu din auzite, serios. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc carburatia 99%. Cel mai probabil e sa mearga sarac. Poate nici nu functioneaza a doua camera a carbelitorului, cine stie (am mai vazut cazuri). Deci un DR Big cu toba stock sare de 170 km/h. Din "pipaite" nu din auzite, serios. :(

 

Dom'le, s'ar putea sa ai dreptate ! Tocmai ce am vorbit cu un prieten de la Brasov (detinator de 750Big) si mi-a confirmat ce zici tu.

Consumul asta de 5.4% i sa parut si lui cam mic. Inclin sa cred ca mobra este ,,setata pe chitroshenie", sau mai bine zis ... sa fie mai economica.

 

In prima faza, o sa dau filtrul de aer jos si o sa fac o tura asa sa ma asigur ca nu e de acolo, apoi arunc un ochi la bujii sa le vad culoarea. Daca sunt albicioase ... e clar !

 

Inca ceva ... carburatoarele nu au o a doua camera de nivel ! Sunt carburatoare ,,normale", o sa ma uit si la acele de dozaj si daca fac rost, pun pe ele si un vacuumetru ..... e posibil sa nu functioneze cum trebuie unul dintr ele.

 

Mai vedem .....

 

:rolleyes:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ... ieri am dezbracat mobra in pielea goala. Spre surprinderea mea, am constatat ca tot ce se afla sub rezervor arata ,,suspect" de bine ! :D

 

Primul lucru ce l-am facut a fost sa dau bujiile jos. Ce culoare credeti ca aveau ? ........ albe ca laptele ! :P Este clar ca mobra asta mergea mai mult cu aer, decat cu benzina ! Asa ca am desfacut suberele carburatoarelor si am saltat acele de dozaj cu doua ,,gradatii" (santuri, liniutze, dungi ... sau cum le'o zice) si am plecat la o tura de proba fara carene, doar cu rezervorul montat.

Ce credeti ca sa intamplat ? ... ca in bazmele vechi, ,,martzoaga sa dat de trei ori peste cap si sa transformat intr-un frumos armasar inaripat !", deci ... ESTE ALTA MOBRA ! Nu o mai recunosc ! ....... 150km/h ii ating asa, ,,din serva..." si se tot duce ... 155, 160, 165, 170, 175 ..... acceleratia la blana si cu ultim efort acul se opreste undeva aproape de 180km/h, mai precis pe la 178, 179 !

Cuplul motor ... si asta ,,sa dat de trei ori peste cap" si acum se poate merge intr-a 5 a cu 60km/h, fara sa ,,dea in nas", iar la o rotire ferma a acceleratiei, mobra pleaca fara nazuri ! ...... inainte de asta nu puteam sa merg in treapta a-5-a cu mai putin de 100km/h. Acum pot sa rulez la 2000rot/min, fara probleme !

In concluzie, nu stiu cine si-a bagat nasul in carburatoare si a lasat la maxim acele de dozaj ! Mare prostie ! Pentru un consum mai mic sa faci mobra sa mearga asa de prost ! :P

In momentul asta pot spune cu mana pe inima ........ CHIAR IMI PLACE MOBRA ASTA ! :rolleyes:

 

Si inca ceva ..... ! Cand m-am plimbat cu mobra dezbracata de gramada de plastcaraie, ma incercat un sentiment, cum ca m-as afla in saua ,,unui EXC" ! Faptul de a vedea mobra ma supla, iti da mai multa incredere in abordarea unor terenuri mai dificile.

Daca voi reusii ,,performanta" de sparg aceste plastice (cu toate ca nu-mi doresc !) nici nu ma mai chinui sa fac rost de altele sau sa le lipesc pe astea. Transform mobra intr-o ,,replica BAJA" de toata frumusea ! ...... ca in poza de mai jos !

 

Pana la prima intalnire a DR-istilor, va urez BAFTA MARE ! :(

 

P.S. ... sper sa pot spune in curand ,,DR800...Rules !"

Mesaj completat

________________________________________________________________________________________________

Stie careva, ce reper au simeringurile de la furca DR-lui din '97 si ce ulei trebe ? Am inteles ca merge 10W, vre-o 476ml, insa cantitatea asta intra intr-un telescop sau in ambele ? Banuiesc ca intr-unul .... a schimbat careva astea ?

Simeringurile, chiar n-am idee ce trebuiesc ! Diametrul interior il pot masura repede, insa cel exterior si inaltimea nu o pot afla fara sa-l scot. Le-as comanda inaite sa desfac furca, intre timp ma mai plimb si eu !

post-10224-1267600877_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

________________________________________________________________________________________________

Stie careva, ce reper au simeringurile de la furca DR-lui din '97 si ce ulei trebe ? Am inteles ca merge 10W, vre-o 476ml, insa cantitatea asta intra intr-un telescop sau in ambele ? Banuiesc ca intr-unul .... a schimbat careva astea ?

Simeringurile, chiar n-am idee ce trebuiesc ! Diametrul interior il pot masura repede, insa cel exterior si inaltimea nu o pot afla fara sa-l scot. Le-as comanda inaite sa desfac furca, intre timp ma mai plimb si eu !

 

asa mai zic si eu.vezi ca poate? :crack: in legatura cu uleiul din suspensii,10W e perfect,iar cantitatea e 663ml\bucata.l-a mine fuctioneaza perfect.am luat datele din cartea technica.sunt cu manualul in fata.bafta in continuoare. :nono: sunt curios de noul consum!asfalt uscat!!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... sunt curios de noul consum!asfalt uscat!!! :crack:

 

... clar ! O sa fie 6-7%, insa merg si eu omeneste ... 120-130km/h cu demaraje decente in depasire !

 

Am observat ca intre 5000 si 5500 rot/min, ii place cel mai mult ! La turele astea nu vibreaza asa tare, iar protectia la curentii de aer nu sunt chiar asa de deranjanti. Turatiile respective coincid intervalului 120-130km/h, deci ..... o viteza decenta pentru un om cu capul pe umeri.

 

De simeringuri nu stii nimic ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am dat DR-ul :laugh: Ma intristeaza locul gol pe care il vad de fiecare data cand ies afara, dar aia e... life goes on.

Anyway nu voi parasi coltul enduristilor care pe drept e cel mai frumos colt de pe forumul asta si sper sa ma intorc cat se poate de curand "in forta" cu o alta minunatie fabricata sub marca Suzuki DR, desi nu stiu cand se va intampla asta... :nono:

Asfalt uscat pe sosele si aderenta mixta (ca asa e fun) pe forestiere si pe campii. Cand va dati pe aratura sa va ganditi si la mine. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... clar ! O sa fie 6-7%, insa merg si eu omeneste ... 120-130km/h cu demaraje decente in depasire !

 

Am observat ca intre 5000 si 5500 rot/min, ii place cel mai mult ! La turele astea nu vibreaza asa tare, iar protectia la curentii de aer nu sunt chiar asa de deranjanti. Turatiile respective coincid intervalului 120-130km/h, deci ..... o viteza decenta pentru un om cu capul pe umeri.

 

De simeringuri nu stii nimic ???

 

in manual nu scrie nimic despre simeringuri.m-am uitat de mai multe ori peste manual,dar nu scrie nimic.maine m-a duc la garaj s-a dau jos statorul,atunci m-a voi uita ce scrie pe simering.maine seara iti dau datele.

 

vezi ca si mobrele astea mai pot?sa-l exploatezi sanatos. :crack:

iar cu consumul mai ai un pic pana m-a ajungi :nono: eu am intre 7min.-11max :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......eu am intre 7min.-11max :laugh:

 

Poate ca ai tobe aftermarket, altfel ......

 

Mesaj completat

.... atunci m-a voi uita ce scrie pe simering.maine seara iti dau datele.

 

Pai si ce faci ? Schimbi si simeringurile la furca ? ... doar nu le desfaci special pentru mine ! :crack:

Daca se vedea, ridicand burdufele de protectie, pot face si eu acelasi lucru !

Sau ai altele vechi, schimbate deja ....... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca ai tobe aftermarket, altfel ......

 

Mesaj completat

 

 

Pai si ce faci ? Schimbi si simeringurile la furca ? ... doar nu le desfaci special pentru mine ! :crack:

Daca se vedea, ridicand burdufele de protectie, pot face si eu acelasi lucru !

Sau ai altele vechi, schimbate deja ....... ?

poti sa iei simeringurile din Louis (la 10 euro)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...