andrei belcic Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 aha ... in concluzie, cantitatea de benzina tot din acele de dozaj se mareste/micsoreaza, nu ? Dap. Adica ratia aer/benzina (amestecul). Si asta in circuitul principal al carburatorului (main circuit) pentru mersul normal, cu acceleratia deschisa. Mai exista cold start circuit - choke (shocul) iar unele carburatoare mai au hot start circuit (shocul pt pornirea la cald). WR-urile si DRZ-urile au acest al patrulea circuit, am impresia. Nu sunt sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Se vinde cel mai bun DR pe care l-a vazut tzara asta Detalii aici: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto si aici: /index.php?showtopic=537417 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 pacat de motor, Lupule, sa il dai..dar na, poate e nevoie de bani. frumos foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Reglajul amestecului (benzina+aer) se face doar din carburatorul din partea stanga a motocicletei. Prima data trebuie sa-l infiletezi de tot, apoi desurubezi intre o tura si trei sferturi si doua ture jumate, asa cum scrie in manual: (1, 3/4 si 2,5 rot). Comfirm ce zice tizul meu, iete si poza cu surubelul minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 pacat de motor, Lupule, sa il dai..dar na, poate e nevoie de bani.frumos foc. E al unui prieten. Eu nu mai fac tampenia asta. Am dat un DR si am "plans" dupa el, nu imi mai trebe inca odata senzatia aia de goliciune P.S.: intr-adevar, motorul e superb, il recomand cu incredere. E cel mai vanos DR pe care am mers si o sa merg vreodata. Are niste "trucuri" in el de merge asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 E cel mai vanos DR pe care am mers si o sa merg vreodata. Are niste "trucuri" in el de merge asa. pai zi-ne care-s trucurile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Salut. Am un prieten care vrea sa "treaca clasa" si vrea sa schimbe motorul. Are o Hyosung GT 650R practic noua, are vreoo 2000 de km facuti, regim de plimbare. L-ar interesa un schimb cu o enduroaica in stare buna, 2 sau 4 timpi, peste 250 ccm. Nici el nu stie exact ce vrea , dar e deschis la oferte. @Lupu, colegul tau ar fi interesat de un schimb? Noroi bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 @zidaru: "trucurile" alea au constat in vreo 2 ani de studii si incercari plus o groaza de bani prapaditi; o sa fiu succint: motorul bine pus la punct in primul rand sa fie in parametri din fabrica; in al doilea rand are pe ea un carburator Dell'orto jetat pt KTM LC4 620 + o evacuare cap coada facuta special, dupa mai multe masuratori si incercari; la toate astea se adauga un ambreiaj EBC kevlar care sa nu se mai uzeze in 2000 de km ca ambreiajele clasice de DR (da, atat de tare trage). In rest modificari "de bun simt": rulmenti noi la trenul de rulare, cablu de acceleratie solid, uns si reglat sa lucreze f rapid (are acceleratie scurta si rapida cadre combinata cu Dell'Orto ala fara lag [e pe shuber clasic] iti face o foarte placuta surpriza la "ciupirea" acceleratiei). Eh ar mai fi multe de spus dar poate ne vedem la vreo bere vara asta ca de cand ne "amenintam". @Louis Cyphre: prietenul meu vrea sa ramana tot in zona enduro; vinde DR-ul ca n-are bani (deh, lipsa asta generala de bani) si vrea sa inceapa un proiect nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Multam' de raspunsuri. de carburator stiam dar nu am vrut sa dau " pe post" ca nu e frumos, eram curios de celelalte modificari. Eu am ramas tot in stadiul de schimbat lant balansier cu al meu. am toate piesele, dar pe langa astea tre' sa mai adaug si un kit de lant, un ambreiaj + cateva maruntisuri si nu m-am hotarat (a se citi ca nu am bani )daca sa il pun pe picioare sezonul asta sau sa stau cuminte si sa-mi adun piesele..plus ca am cu ce ma deplasa..ce-i drept, doua geamuri complet deschise nu se compara cu o casca de cross da, nici pixde daca eram si nu stateam atat de mult unul dupa altul cu berile alea weekendul asta sunt liber, hai poate strangem 2-3 Dristi sa punem de-o ieseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 ok man, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Daca intereseaza pe cineva, vand CDI DR 800S, stare de functionare, pret 100 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 salutari posesorilor de dr-uri. de cateva zile, sunt proaspatul posesor al unui frumos dr800s. are cineva un manual de reparatii ? contra cost desigur, in bere. bafta tuturor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 salutari posesorilor de dr-uri.de cateva zile, sunt proaspatul posesor al unui frumos dr800s. are cineva un manual de reparatii ? contra cost desigur, in bere. bafta tuturor, Sa-l stapanesti sanatos ! Am eu manual de reparatii, dar daca nu vorbesti ce sa-ti fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Sa-l stapanesti sanatos ! Am eu manual de reparatii, dar daca nu vorbesti ce sa-ti fac ? l-am gasit acum pe net, daca ii mai trebuie cuiva, aici il gasiti : http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html multam petrica, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Ok, am reglat aerul din surubul ala, nu stiu daca era incorect inainte, oricum m-am ars destul, rezultatul este acelasi 2l la 10 km cam asa ia in oras. Daca cineva a facut reglajul din cuiu pontou la DR BIG m-ar ajuta sa stiu etapele. Multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Ok, am reglat aerul din surubul ala, nu stiu daca era incorect inainte, oricum m-am ars destul, rezultatul este acelasi 2l la 10 km cam asa ia in oras.Daca cineva a facut reglajul din cuiu pontou la DR BIG m-ar ajuta sa stiu etapele. Multumiri anticipate Pai am zis ca surubul ala regleaza amestecul la relanti si la pana in 20-25% din deschiderea acceleratiei. Verifica nivelul benzinei din camera de nivel constant si incearca sa mai saracesti amestecul urcand clipsul pe ac. Desi, eu m-am jucat cu clipsul pe ac la ambele motorete si am obtinut diverse regimuri ale mersului motorului, insa consumul de benzina a ramas neschimbat. Mai exista posibilitatea sa ai jicloarele schimbate cu un kit de jicloare mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 salutare, e vreun posesor de DR800s din bucuresti, dornic de-o bere rece la curte ? am umblat azi la roata spate si mi-a cam dat cu virgula... multumesc, andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 salutare, e vreun posesor de DR800s din bucuresti, dornic de-o bere rece la curte ? am umblat azi la roata spate si mi-a cam dat cu virgula... multumesc, andrei de 750 cu tot cu virgule drumul taberei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 de 750 cu tot cu virgule drumul taberei eu zic sa vedem daca reusim sa scapam de virgule cu ajutoru' berii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 eu zic sa vedem daca reusim sa scapam de virgule cu ajutoru' berii cand berem ? Mesaj completat Id de mess al meu coteap nr de tel 0726132579. De vineri de la ora 20:00 pana duminca la ora 21:00 sunt liber, si chiar vreau sa mai vad un DR 800S, pt ca inafara de al meu si ceva poze nu am mai vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 cand berem ?Mesaj completat Id de mess al meu coteap nr de tel 0726132579. De vineri de la ora 20:00 pana duminca la ora 21:00 sunt liber, si chiar vreau sa mai vad un DR 800S, pt ca inafara de al meu si ceva poze nu am mai vazut berem sambata, ne auzim la telefon. wknd placut tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 berem sambata, ne auzim la telefon.wknd placut tuturor ok ne auzim, eu stau prin militari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Ok. Am desfacut carburatoarele, cuiele pontou erau ridicate la maxim, bucuros ca am gasit problema le cobor cu 2 liniute si cand sa le pun inapoi vad o fisura de 4 cm pe membrana din dreapta, probabil aia era cauza principala a consumului, acum, a incercat cineva sa lipeasca cumva membrana eventual provizoriu pana fac rost de alta? Are cineva idee unde gasesc membrane noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Ok. Am desfacut carburatoarele, cuiele pontou erau ridicate la maxim, bucuros ca am gasit problema le cobor cu 2 liniute si cand sa le pun inapoi vad o fisura de 4 cm pe membrana din dreapta, probabil aia era cauza principala a consumului, acum, a incercat cineva sa lipeasca cumva membrana eventual provizoriu pana fac rost de alta? Are cineva idee unde gasesc membrane noi? Cuiele erau ridicate la maxim adica clipsurile erau puse pe santul cel mai de jos, nu? Pune-le standard, pe la mijloc sau cum zice la carte. Membrana trebuie inlocuita. Vad ca are la http://www.romimoto-piese.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 berem sambata, ne auzim la telefon.wknd placut tuturor Nasol sambata asta sunt in capatul celalalt al tarii daca o lasati pe duminica dupa amiaza imi fac si eu aparitia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.