StreetFighter69 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 khjfhghjklgMesaj completat salut . mi-am luat si eu de curand un DR 650 R Dakar din '91, i-am bagat ulei motul 10w40, dar are o problema - un zgomot la motor, ca un fel de tacanit usor dar care creste cand e accelerat . i- am aratat motorul unui prieten care are cunostinte mecanice, si care a zis asa : 1. sau trebuie reglati culbutorii 2. sau trebuie schimbati 3. sau lantul de distributie face zgomotul asta si trebuie schimbat. acum urmeaza intrebarile mele: voi ce credeti, ce poate sa fie ? pt fiecare din cele 3 cazuri, mai trebuie schimbat si altceva? daca merg asa o perioada (pt ca acum chiar nu mai am bani) ce probleme pot sa apara? cine imi poate recomanda un mecanic bun (si eventual ieftin) din sibiu, exclus pasteanu, eventual ceva preturi la piese si de unde se pot achizitiona, si alte chestii pe care ar trebui sa le stiu. mersi 1. Daca se aude tacanitu din partea dreapta la cilindru ii lantu de distributie 2. Daca se aude jos is partea stanga ii lantu de la contra trepidatii cum ii spun yo! 3. Daca se aude sus poate sa fie jocu mare la tacheti cea ce trebe admisie, evacuare sa fie de 0,5 lera! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 salut din nou, revin si eu cu cateva intrebari. Sunt pe cale sa mi iau acel DR 800big de la prietenul meu si am observat cateva lucruri la motocicleta. 1. Discul de frana de la roata din fata se "misca" destul de bine. Nu din suruburi ci din niste nituri rotunde. E normal sau nu e? 2. Cand te uiti pe sub carena din partea dreapta undeva sus, are ceva ulei pe acolo. E umed asa. Cam de la ce ar putea fi? Poate fi ceva grav? 3. Cand am mers cu ea ghidonul e putin stramb spre stanga, nu trage in nici o parte merge drept. Poate sa fie din ghidon sau din prinderile acestuia? Poate fi costisitor de remediat. 4. As vrea totusi sa o duc undeva sa i fac o constatare, la o prima vedere trebuie schimbatte placutele fata+spate. Kitul de lant, uleiul in telescoape si cauciucurile au fost schimbate. Motorul nu are urme de ulei decat acolo sus in rest e curat. A pornit la sfert fara probleme, parca da ceva rateuri pe decelerare sau poate era rece. Va multumesc anticipat, asfalt uscat si o seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 salut din nou, revin si eu cu cateva intrebari. Sunt pe cale sa mi iau acel DR 800big de la prietenul meu si am observat cateva lucruri la motocicleta.1. Discul de frana de la roata din fata se "misca" destul de bine. Nu din suruburi ci din niste nituri rotunde. E normal sau nu e? 2. Cand te uiti pe sub carena din partea dreapta undeva sus, are ceva ulei pe acolo. E umed asa. Cam de la ce ar putea fi? Poate fi ceva grav? 3. Cand am mers cu ea ghidonul e putin stramb spre stanga, nu trage in nici o parte merge drept. Poate sa fie din ghidon sau din prinderile acestuia? Poate fi costisitor de remediat. 4. As vrea totusi sa o duc undeva sa i fac o constatare, la o prima vedere trebuie schimbatte placutele fata+spate. Kitul de lant, uleiul in telescoape si cauciucurile au fost schimbate. Motorul nu are urme de ulei decat acolo sus in rest e curat. A pornit la sfert fara probleme, parca da ceva rateuri pe decelerare sau poate era rece. Va multumesc anticipat, asfalt uscat si o seara buna. Nu-ti mai iei VFR ? ....... sau iti iei si Big si VFR ? 1. Discul de frana la Big este un disc flotant, deci e normal sa se miste putin ! Nu-mi dau seama, insa, cat de mare este jocul ... 2. Poate sa dea pe la garnitura capacului de la culbutori, sau pe la ferestrele de reglaj a culbutorilor. Depinde de cantitatea de ulei ce iese pe acolo, cat de grava este situatia. Daca ai parcat motorul dupa 24 de ore si observi o mica pata de ulei sub el ... este cazul sa te ingrijorezi, altfel .... 3. E mobra ce se mai plimba si pe camp ! Cazaturile sau trantele sunt inevitabile ... altfel daca nu-ti trage directia ce probleme ai ? Oricum o sa o dai si tu pe jos ! 4. Daca motorul este rece, este normal sa dea rateuri, altfel da si cand e cald, ...... dar nu cu tobele originale ! In concluzie, este un motor cu o intretinere foarte ieftina, performante modeste si foarte polivalent ! Bafta la achizitii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Pana la urma cred ca imi iau un BIG, imi place si vfr dar parca tot mai fun e un enduro touring. Imi place mult sa ies in natura, nu drumuri grele dar cu vfr nu prea am sanse si il chinui cred. PLus ca am o oportunitate sa iau un BIG de la un amic. Multumesc mult pentru raspunsuri. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Pana la urma cred ca imi iau un BIG, imi place si vfr dar parca tot mai fun e un enduro touring. Imi place mult sa ies in natura, nu drumuri grele dar cu vfr nu prea am sanse si il chinui cred. PLus ca am o oportunitate sa iau un BIG de la un amic. Multumesc mult pentru raspunsuri. O zi buna Am avut si eu problema cu ghidonul "stramb". Era de fapt de la furca. Un brat era stramb si erau un pic dezaxate. Operatiunea m-a costat 250 de lei, deci ai grija. Mai uita-te la discuri sa nu fie exagerat de tocite, rotile sa nu aiba joc in rulmenti, jantele sa nu fie fisurate, shock-ul sa nu aiba scurgeri ceva, chestii de baza. Jocul la discul din fata nu mi s-ar parea normal, atata timp cat trebuie sa fie un element FIX, prins in suruburi! Gandeste-te ca orice miscare iti poate deteriora placutele sau chiar etrierul, mai ales pe teren accidentat. De la miscare se poate si voala. Deci ai mare grija, nu e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Am fost in seara aceasta si am facut o ultima inspectie, joi il aduc acasa (adica in fata blocului). Nu prea stiu cum sa imi dau seama daca e de la furca sau altceva. Eu am sesizat ca e putin stramb doar cand am mers cu ea. Pe loc nu prea se observa, adica nu e evident. Si nu mi s a parut deloc ca trage stanga sau dreapta. Discurile sunt chiar intr o stare excelenta, nu au urme de uzura aproape deloc. Joc la roti, crapaturi in jante nu m am uitat insa o sa fiu mai atent. Oricum intr o oarecare masura mai merg si pe incredere, nu o iau de la un strain, insa as vrea sa i fac o constare cat mai obiectiva. Shockul nu are scurgeri, uleiul in furca si semeringurile au fost schimbate acum 2 ani, insa de 1 an nu a mai mers cu ea. Jocul la disc este destul de mic, discul arata ca nou, nu are lovituri si din ce am mai citit e disc flotant si e oarecum normal sa se miste putin. In alta ordine de idei, trebuie schimbate placutele fata+spate si uleiul cu filtrul de ulei. Ce placute recomandati sa pun si de unde sa le iau? EU la vechiul motor am pus ferodo la un schimb pe spate insa scartaiau destul de urat la franare, mai ales la semafoare la viteza mica. Ulei de care sa ii pun, motul 15w50 5100 este ok? Recomandati altceva? Filtrul de aer e schimbat, insa uleiul necesita schimbare. In rest are cauciucuri noi, cablu ambreiaj nou. Cablul de acceleratie o sa il schimb, merge destul de greu la actionare. Piese unde se pot gasi? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Am fost in seara aceasta si am facut o ultima inspectie, joi il aduc acasa (adica in fata blocului). Nu prea stiu cum sa imi dau seama daca e de la furca sau altceva. Eu am sesizat ca e putin stramb doar cand am mers cu ea. Pe loc nu prea se observa, adica nu e evident. Si nu mi s a parut deloc ca trage stanga sau dreapta. Discurile sunt chiar intr o stare excelenta, nu au urme de uzura aproape deloc. Joc la roti, crapaturi in jante nu m am uitat insa o sa fiu mai atent. Oricum intr o oarecare masura mai merg si pe incredere, nu o iau de la un strain, insa as vrea sa i fac o constare cat mai obiectiva. Shockul nu are scurgeri, uleiul in furca si semeringurile au fost schimbate acum 2 ani, insa de 1 an nu a mai mers cu ea. Jocul la disc este destul de mic, discul arata ca nou, nu are lovituri si din ce am mai citit e disc flotant si e oarecum normal sa se miste putin. In alta ordine de idei, trebuie schimbate placutele fata+spate si uleiul cu filtrul de ulei. Ce placute recomandati sa pun si de unde sa le iau? EU la vechiul motor am pus ferodo la un schimb pe spate insa scartaiau destul de urat la franare, mai ales la semafoare la viteza mica. Ulei de care sa ii pun, motul 15w50 5100 este ok? Recomandati altceva? Filtrul de aer e schimbat, insa uleiul necesita schimbare. In rest are cauciucuri noi, cablu ambreiaj nou. Cablul de acceleratie o sa il schimb, merge destul de greu la actionare. Piese unde se pot gasi? Multumesc Baga cu incredere 15w50 sau 20w50 ! 10w40 este prea ,,subtire" pentru canicula de la noi ! Uliurile minerale le papa mai greu decat pe cele semisintetice sau fullsintetice. Stai cu ochii pe joja de ulei din 1000 in 1000 km ! Uleiul poate disparea subit ! ... mai ales la utilizarea off-road ! Consumabile gasesti la www.romimoto.ro ...... LINK ... iar daca vrei si altceva Hassler Rt Online - Shop ....... LINK Bafta mare si sa ne arati poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Silviu sa il stapanesti sanatos de-acuma (chiar daca inca nu l-ai adus acasa). Ulei baga-i cu incredere 15W50 semisintetic sau chiar mineral. Vorba lui Petrica: la ce canicule avem noi mai ales ca vad ca scrie la profil la tine Bucuresti, ulei subtire ii mai lipseste ei. Cablul de acceleratie daca zici ca merge greu desfa-l si baga cu seringa uleias in el si misca-l bine apoi, mai bagi uleias, mai misti. Sau WD40 daca n-ai seringa Daca nu are "mustati" / spire desfacute o sa isi dea drumul. Daca are fire desfacute schimba-l ca se va fhute. Consumabile ieftine si orice fel de piese (absolut orice fel) iei din Bucuresti de la http://www.dillypoint.ro (Dan Dilly) - vezi ca ai pe site date de contact. Hai ca asteptam poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Domnilor, incet-incet mobra dispare... care mai aveti nevoie de cate ceva, acum e momentul. Intrebati-i pe baieti, preturile sunt bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) Am luat astazi placute de frana ferodo pentru BIG. De unde pot lua un manual de service sau niste tutoriale pentru intretinere si service? Ma intereseaza in prima faza sa i schimb placutele fata+spate si uleiul cu filtru de ulei. Va multumesc Editat Iulie 7, 2010 de silviu2403 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Am luat astazi placute de frana ferodo pentru BIG. De unde pot lua un manual de service sau niste tutoriale pentru intretinere si service? Ma intereseaza in prima faza sa i schimb placutele fata+spate si uleiul cu filtru de ulei. Va multumesc http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html Vezi ca placutele Ferodo se tocesc repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Iti multumesc mult, astea le am avut la indemana si nu au costat mult. Daca se tocesc mai repede dacat asteptarile data viitoare imi pun altele. La vechea motocicleta placutele spate s au tocit masiv intr un singur drum campulung-targoviste pe un drum plin de noroi si apa. Am pus din acelea mai dure si scartaia ca trenu. Mesaj completat Salutare, gata am adus vacuta acasa. In wk am schimbat uleiul si placutele de frana. Merge chiar neasteptat de bine. Ce vreau sa va intreb este cum verific corect nivelul uleiului? Indrept motocicleta sau cum? Momentan am pana pe fata pentru ca duminica m-a mancat si am fost cu ea in padure, cred ca am luat un ghimpe sau ceva pentru ca se desumfla cam in 24ore de tot. Ma gandesc sa-i pun in roti solutie antipana, am gasit de la FAKIR. Voi stiti ceva de aceasta solutie, isi face treaba un lichid din asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare , am o intrebare care a mai incercat sa-si face placute de frana din placute de dacie taiat placuta dacie de langa fier si lipit pe placa metalica de la dr??? eu acuma experimentez si vad ca tine dar as fii curios daca a mai incercat cineva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare , am o intrebare care a mai incercat sa-si face placute de frana din placute de dacie taiat placuta dacie de langa fier si lipit pe placa metalica de la dr??? eu acuma experimentez si vad ca tine dar as fii curios daca a mai incercat cineva! cea mai buna solutie d'asta cica e din tambur de tren, iti faci placute pt doua sezoane tu chiar vorbesti serios cu taiat placute si lipit ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare , am o intrebare care a mai incercat sa-si face placute de frana din placute de dacie taiat placuta dacie de langa fier si lipit pe placa metalica de la dr??? eu acuma experimentez si vad ca tine dar as fii curios daca a mai incercat cineva! si eu am tot experimentat si am renuntat cat sa sarit placuta la o frana destul de harnica .... in panta.... offroad cu aprilia 125 ... acum vreo 3 ani... siguranta ta merita toti banii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Pai tu cu ce ai lipit??? Si cu flexu am taiat pe langa fier si am scos carnea si cu montage-kit bizon pac le-am lipit zdrond sus merg brici! Am cu ele cam 300-400 km facuti si inca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Merge chiar neasteptat de bine. Ce vreau sa va intreb este cum verific corect nivelul uleiului? Indrept motocicleta sau cum? Momentan am pana pe fata pentru ca duminica m-a mancat si am fost cu ea in padure, cred ca am luat un ghimpe sau ceva pentru ca se desumfla cam in 24ore de tot. Ma gandesc sa-i pun in roti solutie antipana, am gasit de la FAKIR. Voi stiti ceva de aceasta solutie, isi face treaba un lichid din asta? Imi dati si mie un sfat cu uleiul va rog? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 uleiul se verifica cu mobra dreapta, daca nu poti sa o tii tu mai chemi pe cineva. daca verifici cu ea pe cricul lateral, o sa iti arate ca nu ai ulei, desi este la nivel. solutia antipana (nu stiu cum e cea de la fakir) e doar solutie, adica de moment, sa te duca pana la o vulcanizare unde sa iti rezolvi problema. da jos roata si mergi la vulcanizare, iti baga un snur, peticit sau luat alta camera si ...cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 ok am inteles cu motocicleta dreapta insa busonul il infiletez la verificare sau doar il pozitionez pe gaura fara infiletare? Intreb pentru ca la fosta mea motocicleta NU trebuia infiletat la verificarea uleiului. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 ok am inteles cu motocicleta dreapta insa busonul il infiletez la verificare sau doar il pozitionez pe gaura fara infiletare? Intreb pentru ca la fosta mea motocicleta NU trebuia infiletat la verificarea uleiului. Multumesc nici la dr nu trebuie infiletat. pe de alta parte, verifica-l des. bafta si s-o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Multumesc frumos, e bine atunci, a intrat cam 2.9L ulei, i am schimbat si filtrul. Uleiul este putin mai sus de max, 1mm cam aasa, nu cred ca e o mare problema. Am inteles ca trebuie verificat mai des sa nu ramana fara ca e problema cu distributia dupa. Exista o intalnire a dr-istilor in Bucuresti? Iesiri la munte sau trasee? Aproape sigur peste 2 sapt vreau sa fac transalpina, sper sa pot face diseara ceva poze sa va arat BIG-ul meu . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Multumesc frumos, e bine atunci, a intrat cam 2.9L ulei, i am schimbat si filtrul. Uleiul este putin mai sus de max, 1mm cam aasa, nu cred ca e o mare problema. Am inteles ca trebuie verificat mai des sa nu ramana fara ca e problema cu distributia dupa. Exista o intalnire a dr-istilor in Bucuresti? Iesiri la munte sau trasee? Aproape sigur peste 2 sapt vreau sa fac transalpina, sper sa pot face diseara ceva poze sa va arat BIG-ul meu . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Pai preferabil sa bagi cu 200 ml mai mult decat scrie sfatu meu!! La mine bag 2,5L in loc de 2,3 L!! are el ceva mai mult si nu risti sa spargi semeringuri sau chesti din astea! Sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Caut pentru un Suzuki dr 600, an 89, intinzator lant de distributie si doua supape de evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 luni dimineata plec in concediu cu mobra si cu nevasta. mergem spre mare dar mai facem o oprire la brasov. apoi la mare, bulgaria(nisipurile de aur), turcia cateva zile si inapoi mai vedem pe unde venim. nu s-e ataseaza nimeni de noi? cazarea v-a fi la cort mai mult. low cost si cu cazere nici nu prea are farmec excursia. sper s-a nu am probleme cu bulgarii si cu turcii din cauza tobelor. sunt goale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.