Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Normal scutul e din aluminiu, dar daca ai pe cineva in apropiere dispus sa iti dea scutul ai putea turna pe el matrita si l-ai face din fibra de sticla.

Cred ca o fibra groasa de 3-4 mm ar resista foarte bine. ( in functie de intaritorul pus in rasina, poti obtine o fibra mai rigida sau mai flexibila)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

singura bucata de tabla de aluminiu striata pe care am gasit-o, de 5, mi s-a parut "subtirica".

si mai era si ditai bucata, ramaneam cu material.

 

pe net am mai vazut niste scuturi "sanatoase" dar nu-mi dau seama din ce material sunt facute - ca-n poza.

varianta cu matrita pica ptr. ca vreau un scut maricel - ca-n poza, majoritatea sunt mai scurte.

 

multam' ptr ajutor

post-37681-0-73514300-1344866415_thumb.jpg

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa razi, dar te asigur ca treaba e cat se poate se serioasa. Arta modelarii aluminiului il au "Caldararii", baietii care fac ciaune. E o stiinta si cum sa bati cu ciocanul, unde sa lovesti ca sa iti iasa forma. Eu zic sa vorbesti cu unul din ala sa ii arati un model si sigur iti face de ce grosime vrei tu.

 

Din cate stiu eu, traditia pentru ei e totul si daca pot sa iti faca, sa le iasa banul, nu vad de ce s-ar opune.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vanzare:

furca fata completa de suzuki dr650

roata fata dr

roata spate dr

cdi dr 650

cdi dr 600

releu incarcare dr 650

tobe suzuki dr650

furca fata fara juguri dr 600 dakar

cauciuc 110/80/19

cauciuc 120/65r17

cauciuc 150/70r17

caburator dr 650

si multe alte piese in afara de motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant punct de vedere,

insa sunt convins ca pot gasi alte variante inaintea asteia.

multumesc ptr idei!

in poza de mai sus e vorba de un scut din tabla de aluminiu sudata (ochiometric de 4mm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4-5mm este de ajuns pentru scut. Tu vrei sa tai cu ea lemne sau sa iti protejeze cadrul si motorul? :)) Tabla de aluminiu cu striati daca i se mai fac si niste ranforsari este destul de rezistenta. Anul trecut pe Ceahlau nu iti povestesc cate "capuri in gura" a luat scutul meu. Tot ce prindea roata fata arunca in scut.Nu are nici pe dracu. Ca sa te apuci acum sa iti faci unul din tabla neagra mai gros de 6mm ar mai fi o varianta, dar ma gandesc ca e foarte greu de modelat. Ce faci folosesti lampa de sudura sau flex ?........iar la suprafata pe care vrei sa o acoperi cred ca ajunge sa cantareasca vreo 2-3kile.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

buna, daca ma poate ajuta cineva cu o problema, caut kit de reparatie pentu telescopul spate pt dr 650 rs(daca exista) sau un telescop second-hand in stare buna.

va multumesc.

Cauta cu cateva pagini mai in urma pe acest topic, unul dintre baieti a pus un adevarat tutorial despre o varianta foarte ieftina de remediere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati DR-isti

 

Am patit o chestie. Eram pe drumul dintre comuna Jina jud. Sibiu catre Transalpina. Pentru cei care nu stiti acolo este un sector in cocborare care parca nu se mai sfarseste cu un miliard de curbe. Franarea o faceam combinat cand fata cand spate cand in motor. Dintr-o data am obs cu groaza ca nu mai am frana spate. Am zis ca asta e pana acasa merg cu frana fata ca doar nu-i o problema. Dupa cca 40 min de mers asa lejer am vazut ca ca frana spate lucreaza iar. Care e explicatia? Pedala frana mergea in gol pana la capatul cursei absolut fara efect iar dupa aceea totul a revenit la normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati DR-isti

 

Am patit o chestie. Eram pe drumul dintre comuna Jina jud. Sibiu catre Transalpina. Pentru cei care nu stiti acolo este un sector in cocborare care parca nu se mai sfarseste cu un miliard de curbe. Franarea o faceam combinat cand fata cand spate cand in motor. Dintr-o data am obs cu groaza ca nu mai am frana spate. Am zis ca asta e pana acasa merg cu frana fata ca doar nu-i o problema. Dupa cca 40 min de mers asa lejer am vazut ca ca frana spate lucreaza iar. Care e explicatia? Pedala frana mergea in gol pana la capatul cursei absolut fara efect iar dupa aceea totul a revenit la normal.

 

S-o incins lichidul de frana. Am patit si eu asa pe o coborare lunga pe niste serpentine. Aveam pasager si bagaje multe.

Am facut o pauza de 10 minute si dupa o mers bine. In prima faza m-am speriat ca s-o fi desfacut vreun surub si am pierdut lichidul de frana...

 

Btw, stie cineva vreun DR 650SE la vanzare? Ma cam bate gandu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati DR-isti

 

Am patit o chestie. Eram pe drumul dintre comuna Jina jud. Sibiu catre Transalpina. Pentru cei care nu stiti acolo este un sector in cocborare care parca nu se mai sfarseste cu un miliard de curbe. Franarea o faceam combinat cand fata cand spate cand in motor. Dintr-o data am obs cu groaza ca nu mai am frana spate. Am zis ca asta e pana acasa merg cu frana fata ca doar nu-i o problema. Dupa cca 40 min de mers asa lejer am vazut ca ca frana spate lucreaza iar. Care e explicatia? Pedala frana mergea in gol pana la capatul cursei absolut fara efect iar dupa aceea totul a revenit la normal.

 

 

Schimba lichidul de frana din circuit. Acesta e higroscopic si, in timp, se contamineaza cu apa. Franele se incing iar apa din circuit se evapora. Devine gaz. E ca si cum ai avea aer in circuit. Dupa ce se racesc franele, apa trece din nou in stare lichida si franele incep sa lucreze. Pe coborari abrupte si lungi e bine sa folosesti cat mai mult frana de motor si ambele frane actionate simultan. Ca sa intarzii incingerea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Schimba lichidul de frana din circuit. Acesta e higroscopic si, in timp, se contamineaza cu apa. Franele se incing iar apa din circuit se evapora. Devine gaz. E ca si cum ai avea aer in circuit. Dupa ce se racesc franele, apa trece din nou in stare lichida si franele incep sa lucreze. Pe coborari abrupte si lungi e bine sa folosesti cat mai mult frana de motor si ambele frane actionate simultan. Ca sa intarzii incingerea lor.

 

Eu stiam ca problema asta se manifesta la furtune de frana care sunt din cauciuc, indiferent de prezenta apei in lichidul de frana. Apa din lichid ii strica proprietatile (lichidului de frana) mai repede in timp, mai corodeaza banjo-urile si alte probleme de genul. Explicatia pe care o stiu eu ar fi ca de la franat intensiv se transfera caldura din placute in etrier apoi in lichidul de frana care transfera mai departe caldura in furtunul din cauciuc. Dupa o anumita temperatura acesta devine elastic. Cand se intampla asta, presiunea aplicata de la maneta de frana cauzeaza o dilatare a furtunului din cauciuc in loc sa se transfere in pistonul de frana, si asa apare senzatia de "aoleu nu mai am franeeee!!!!". De aceea ca upgrade se folosesc furtunase de frana cu insertii de metal care nu mai permit dilatarea lor, cel putin nu la temperaturile la care se poate ajunge atunci cand abuzezi mai mult franele.

 

Intrebare, stie careva de unde pot face rost de plasticele laterale spate (preferabil negre), un set original de oglinzi in stare decenta si o protectie de aluminiu pentru motor? Ma intereseaza la mana a doua, nu am prea multi bani de investit :) (DR650SE '97)

Editat de Bob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...