Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Si ai incredere @ciuchi in unchiul de la radio erevan , fara sa vezi macar o fotograma cu realizarile lui , sa -ti lasi motocicleta la el ? Sa nu iei inapoi o bicicleta care de fapt era o trotineta ! Iiiihaaaa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

la mine nu e cine stie ce ciupengarie de facut....adica nu trebe umblat in motor sau altele...si daca trebe o fac eu. Problema maxima si care ma roade e cadru care trebe vopsit. Si pentru asta iti trebe timp si spatiu. In special spatiu lipseste cu desavarsire. Acu chiar m-ai facut curios....astept pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu spatiu...imi aduc aminte cu placere si acum , cand m-am apucat de a mea, mi-a facut rost de cutii, pe care am scris cu markerul toate piesele demontate de pe motor. Apoi am stivuit cutiile acasa la parinti.

Taica miu cand a vazut ca a ramas cadrul gol , se scarpina in cap si ma intreba daca mai am de gand sa o fac. Pe atunci lucram pana la ora 17.00,dupa care luam tramvaiul sau maxi taxi - mergeam la ai mei si lucram pana la 22-22.30 apoi tarziu in noapte reveneam acasa si a doua zi o luam de la capat.

 

Eram rupt de oboseala , in schimb aveam o satisfactie ca totul era facut de mana mea. Bun , rau cum era facut, dar era facut de mine.

 

 

Satisfactia a fost mai mare mai tarziu, cand am reusit sa o incheg la loc, fara sa imi mai ramana piese de alta motocicleta. :)) Ce vremuri, daca ar fi sa o iau de la capat acum, nu cred ca as mai fi in stare....asta e adevarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa tot e bine... lucrez pana 17 (daca nu se intampla nimic), pe urma ar trebui sa fac 60 km pana la ai mei si inca 60 km intors.... imi cam da cu virgula calculul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toata lumea.

 

Chucki, cheia dinamometrica este varianta :) la suruburile de la capace de ex. 8-10Nm si nu mai ai probleme ... Restul sunt date in manual....

Legat de garnituri, poti gasi la firme de gen GASKET2000 (din Cluj) foi de etansare, V Reinz, de la 0,5mm in sus. Eu am pus mina pe ceva resturi acu citiva ani si n-a trebuit sa-mi fac decit o singura data garniturile. Nu se lipesc/rup si daca nu ma insel cred ca am depasit 15 demontari/motari cu aceeasi garnitura.

Sablonul ma gindesc ca te descurci sa ti-l faci dupa capac :D

Ultimul consum facut la un drum de aprox. 400km , montan, asfalt, plin > plin, a luat 4,5 l/100km, just for the records.

 

Cine e interesat de lant de balansieri original D.I.D, nou, la 255RON + transport ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma descurc eu cu capacul...... sa-l desenez pe coala. acu' numa' sa am pa ce.

Ma mananca in poponeata sa plec week asta intr-un traseu mai lung care sa includa si TF. Si cum ambreiajul patineaza grav cand da de 2 persoane si bagaj ma gandeam sa ii fac un implant. Sa incerc sa scot frumos garnitura de pe partea aia iar in caz ca se rupe vad eu ce draq fac si de unde produc repede niste foi de garnituri.

La consum ( doar o persoana) cred ca pot sa te bat :) . Daca am sa plec am sa incerc sa-i fac consumul.


» Post actualizat in 12 Aug 2015 18:38

Ca tot avea anunt Radu.... cine are nevoie de cadru si acte de dr 750 '89? Hai ca vreau sa scap de el si de acte.


» Post actualizat in 12 Aug 2015 18:47

Cine e interesat de lant de balansieri original D.I.D, nou, la 255RON + transport ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu incepusem un proiect de scanare la scara 1:1 de garnituri in vederea duplicarii mai usoare, dar se pare ca am fost singurul care a contribuit cu "informatii, iar restul doar cu cerutul......

 

 

in fine, idea este daca pune cineva mana pe un set de garnituri merita facuta o scanare la o rezolutie decenta (>150 dpi) la scara 1:1 si replicarea ei este foarte simpla....

 

on-topic: din pacate de dr650 nu am nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu incepusem un proiect de scanare la scara 1:1 de garnituri in vederea duplicarii mai usoare, dar se pare ca am fost singurul care a contribuit cu "informatii, iar restul doar cu cerutul......

 

 

in fine, idea este daca pune cineva mana pe un set de garnituri merita facuta o scanare la o rezolutie decenta (>150 dpi) la scara 1:1 si replicarea ei este foarte simpla....

 

on-topic: din pacate de dr650 nu am nimic

Asa-i, simplu e sa faci copii dupa cele noi :) si un pic de munca cu niste cote

de referinta ca se ma intimpla un " fit to page" la tiparire si nu mai e 1:1 ...

Daca are cineva nevoie de scanuri sa zica, probabil le mai gasesc pe undeva pe ale mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce camera folosesti ?

sj 4000. O chinezarie dar care isi face treaba... pact ca imi baga mobra cam multe vibratii si pe casca nu o suport. Dar am facut ceva experimente aseara pe drumul de inapoiere si pare ca gasesc rezolvare. O sa pun ceva filmulete si poze facute cu camera mai pe seara.

» Post actualizat in 17 Aug 2015 05:57

Camera matrimoniala sau:

Cort matrimonial.

» Post actualizat in 17 Aug 2015 18:19

Pai mi se pune pata sa plec. Ambreiajul patineaza de mama focului cand da de greutate. Asa ca ma apuc de implant. In 3-4 ore operatia se incheie cu succes.

Acum mai ramane doar sa vad unde plec. Voiam TF. Si am 2 variante: Bucuresti -Ploiesti-Predeal-Rasnov-Zarnesti (aici raman peste noapte si urma sa ma intalnesc cu niste prieteni)-Fagarasi-Sibiu-TF-Pitesti- Slatina (aici iar pauza)- Alexandria -Bucuresti sau Bucuresti -Pitesti- TF (aici ramaneam cu cortul undeva)-Sibiu-Transalpina-Valcea- Slatina(pauza) -Alexandria -Bucuresti.

Aleg prima varianta pentru ca plecam destul de tarziu din Buc (16-17) si pentru a ma intalni cu baietii veseli. Taman bine ca nu ne-am mai intalnit.

Proasta alegere a fost week asta. Peste tot plin. Greu ies din Buc, cu greu trec de centura Ploiestiului si de Comarnic si ajung la Sinaia....coada de masini de la busteni se intindea de dinainte de Sinaia fiind blocat si centrul orasului si centura. O iau prin centru ca mi se parea ca ma pot strecura mai usor, si intr-adevar in ciuda dimensiunilor generoase pe ca le aveam dibn cauza cutiilor ma strecor si ii dau talpa pana la Zarnesti unde inchei seara lingand o bere si cu gandul Transfagarasan.

De dimineata dupa 2 cafele si o salata ma urnesc cu greu din cauza caldurii. Prin Poiana Marului, prin Sinca Noua ies in Fagaras destul de usor. Dau o raita prin Sibiu si ma intorc spre TF. Incep urcarea. Si dai in stanga, si dai in dreapta, depasesc, depasesc, si iar depasesc. Era fain. Racoare. Motoristi multi. Si dop. Tot varful TF-ului (adica de la Balea lac 10 km in orice directie o luai) circulatia aproape bloata. Mii de masini care nu se miscau. Ambreiajul gafaia la cat de grea era mobra. Si dai si lupta. Nu am rezista si am luat-o in stilul nesimtit prntre masini simtind cum asupra mea se aduna toate blestemele celor blocati. Ajung in varf dar numai am chef de nimic.

post-72436-0-57988300-1439835100_thumb.jpgpost-72436-0-20630300-1439835105_thumb.jpgpost-72436-0-49077200-1439835109_thumb.jpgpost-72436-0-08774700-1439835116_thumb.jpgpost-72436-0-46477700-1439835123_thumb.jpgpost-72436-0-31109600-1439835131_thumb.jpgpost-72436-0-88470400-1439835137_thumb.jpgpost-72436-0-14505600-1439835142_thumb.jpgpost-72436-0-87013900-1439835531_thumb.jpgpost-72436-0-38662100-1439835548_thumb.jpgpost-72436-0-58627700-1439835560_thumb.jpg

 

Ma duc totusi sa vad si eu lacul, sa trag 3 poze cu telefonul, cumpar o ciocolata de casa si ma incalec din nou pe mobra care o abndonasem cu nasul in sus chiar in intrarea tunelului pentru ca alt loc efectiv nu am gasit. Cobor dezamagit dar ma mai inveselesc jughinindu-ma cu un trabantel tunat cu nr de ungaria, razand la martafoiul cu cearceaf ce o astepta pe Maria se marite cu el.

D-aci incolo drumul plictistor pana la destinatia finala. asa ca mare dreptate a avut cel care spunea sa nu-mi para rau ca nu plec acum in perioada asta in care peste tot e plin.

De nontat ar mai fi 2 treburi.

1)Am facut un experiment si am prins camera pe spatele cutie (sfarsitul filmuletului) si parca vibratiile au disparut.

2)in ciuda caldurii si a aglomeratiei mobra (implicit si ambreiajul) s-a comportat exceptional cu un consum de 5,5 % si o pierdere de maxim 50gr de ulei.....pentru ca am uitat sa strang un surub pe care l-am depistat la Zarnesti.

 

» Post actualizat in 17 Aug 2015 18:36

 

 

PS: scuze de calitatea si marginile filmuletului dar e prima mea editare video.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sj 4000 voiam sa-mi iau si eu. Ai comandat direct in China sau ai luat de la baietii de pe forum ?

Este perioada de varf a concediilor si toata lumea vrea pe TF si TA. Oricum frumoasa tura , daca totul mergea struna , care mai era farmecul?

Eu TF l-am facut cu scooterul cu bagaje full , "camera" la cort , cu nevasta din dotare.

Nu te zgarcii cu pozele, posteaza pentru motociclistii de forum, asa ca mine , conteaza !

» Post actualizat in 18 Aug 2015 04:44

Interesanta filmarea in spate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca e cu smecherie si asta....SJ 4000 cam. este copie dupa Gopro. Pana aci toate bune mai ales ca e si o copie suficient de reusita cat sa isi permita chinezii sa o branduiasca. Problema cea mai mare este ca au aparut copii la sj cam. care sunt infecte. DEeci cu grija sa nu cumperi falsul falsului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit despre asta. Stiam ca este copie dupa Gopro, dar nu vazusem decat prezentarile oficiale si cele facute de diversi comercianti . De aceea eram sceptic in privinta calitatii. Am gasir pe Foxoffer la 80 usd cu posibilitatea achizitionarii unui acumulator suplimentar si a incarcarorului auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 22 Aug 2015 04:11

Pentru ca e mai greu cu pusul pozelor pe forum, am facut un colaj cu poze cum arata motorul meu inainte si dupa. Maine o sa fac prima iesire cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge perfect. am o singura problema. nu am reusit sa elimin toata rugina din rezervor, si mi se cam umple filtrul de benzina cu mizerie. cred ca din cauza asta porneste greu la rece. in rest functioneaza perfect.

 

nu m-a costat mare lucru. mai mult am platit piesele de care am avut nevoie cam 800 lei. manopera a fost gratis (mi l-a facut unchiu) si am platit 400 lei la service unde lucreaza unchiu si unde a facut operatiunea.

 

maine ies prima tura de endureala apoi revin cu impresii :)


» Post actualizat in 22 Aug 2015 15:29

 

O scurta demonstratie de sunet :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...