Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Cit e de vechi bixenonul /drosselul ?

» Post actualizat in 02 Sep 2017 13:34

RULMENTI DE BASCULA - DR800

 

Salut, de curind m-am batut de problema rulmentului nenorocit. M-am gindit sa reiau studiul despre dimensiunea lor, pentru ca pe original sunt de 20mm latime, iar in bascula e loc de 37 !! Asa ca am cautat un kit sa aibe rulmentii lati, de 30mm. La All Balls este kitul pentru DR650SE care e cel mai apropiat, avind diferenta ca axul basculei este de 16mm iar inelele rulmentului au interior de 17mm. Asadar, am scurtat distantierul cu 2x16mm, am facut doua "bucsi" din tabla inox de 0.5mm si, cu multa vaselina, bascula e din nou BĂŢ !!

» Post actualizat in 02 Sep 2017 13:42

ŞAUA NOUĂ

 

Salut, am comandat o retapiţare a şeii, cu înlocuire de burete, iar forma şezutului cu 4 cm mai lată decât cel original. Foarte mulţumit de schimbare, cel puţin la mers în oraş e super OKAY

Aştept să văd după 14sept cum ne "inţelegem" pe forestiere :)

» Post actualizat in 02 Sep 2017 13:56

14.6-14.8v De asta nu imi explic. Oricum e faina lumina alba, fata de cea galbena. Am zis ca pun bixenon, stiind ca dr e deficitar pe curent iar becul asta de 35w ar consuma mai putin decat asta de 55w clasic. Plus am si bateria mica. Oricum pe viitor modific locasul bateriei, voi incerca sa scot maxim posibil.

De ce te intreb, pentru că becurile, după ce obosesc au nevoie de mai multă energie (tensiune ridicată şi constantă) pentru a porni. Daca-ti cade tensiunea pina sa porneasca becurile, nu vor mai porni citeva minute. La utima mea experienta cu becuri xenon tin minte ca am tot incercat pornirea lor cu acumulatorul de pe moto, 14Ah, si a mers ore in sir, cu repornit si stins becul si n-am avut nici o problema. Oricum, becuri si becuri ....

Ai masurat tensiunea pe baterie cind pornesti HIDul ?

Incearca sa pui un condensator de 22000microF/63V de ex daca ai la indemina, sa vezi daca nu-ti rezolva problema.

post-55585-0-08506400-1504359172_thumb.jpg

post-55585-0-49492400-1504359183_thumb.jpg

post-55585-0-56775300-1504359194_thumb.jpg

post-55585-0-90313000-1504359204_thumb.jpg

post-55585-0-77598100-1504359225_thumb.jpg

post-55585-0-79604500-1504359724_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc...o sa incerc cu condensatorul. Din pacate nu cunosc vechimea bixenonului, el fiind cumparat de la cineva de pe olx, pentru ca cealalta partea avea becul ars. Te referi la un condensator electrolitic de 2200 la 63v, nu? Si asta unde il leg, in paralel pe mufa alimentare a drosselul (balast) ?

 

Apropo de rulmenti, pe aia nu ii gaseai la Skf ?

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, condensatorul poate fi conectat oriunde in instalatia electrica, minus la masa iar celalat terminal la +12V, nu pe bec ! Eu l-as pune linga baterie sau releu de incarcare, printr-un conector care sa nu permita scurtcircuitarea lui sau conectarea invers, accidentala. Functia lui este de a acumula energie electrica si de a o furniza pe perioada scurta, la cerere (pornirea becului), in ideea ca bateria e cum e si in speranta ca asta ar fi problema ! :D

» Post actualizat in 03 Sep 2017 07:15

Legat de rulmenti, la skf n-m gasit 29x22x30 + 22x17x32 ci doar cei de 20 latime. Decisiv a fost faptul ca in kit erau cele doua capace/simeringuri, esentiale ! Poti pune tata rulmentilor, ca daca nu-l etansezi sa nu ajunga apa si noroi la ei se nenorocesc repede (depinde si pe unde te dai .. :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi nu inteleg, cum puteti face voi enduro cu Big-urile voastre mari si grele. Poate un soft enduro, dar ma gandesc ca la un teren mai moale deja, se afunda rau de tot.

 

Multumesc pentru pont..O sa fac legatura direct la baterie, sa vad daca se schimba ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cu camele in jos e mai simplu ! Cu camele in sus e mai greu pentru ca trebuie sa comprimi arcuri de supapa.

» Post actualizat in 01 Sep 2017 14:12

 

Salut, eu nu-s de acord cu afirmația :)

Am desfăcut recent un DR800 la care nu s-a inlocuit lantul de la balansieri de multi km. Era atit de lăbărțat că prin jocul care-le avea a inceput sa polizeze din blocul motor, span la greu, zale sparte. Ma gindesc ca n-a facut nimic altceva decit ca a ignorat problema, și nu multă vreme !! Mi-e greu sa cred ca un motor care incepe sa aibe jocuri, care se amplifica exponențial, o mai duce mult, mai ales la km d-astia de zeci de mii...

 

Sau, omu e ca fiul meu cel mic care mi-a zis ca DRu meu are 750mii km .... ca a citit si cifra zecilor :D

» Post actualizat in 01 Sep 2017 14:13

 

Salut, păi ce are bateria cu becu ?? că nu înțeleg ? Mergi cu farul pornit și motorul oprit ?

Cu camele in jos OBLIGATORIU

 

Altfel nu poti regla jocul colbutorilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-mi curat si intretin cablurile...

 

- in tub pun deruginol, benzina sau deblocant suruburi

- astept pina curge lichid curat pe jos si cablul misca usor, miscind/invirtind de cablu

- urmatoarea "doza" i-o dau cu putina vaselina dizolvata in benzina + pulbrere de grafit

 

N-am pozat dar mai este un pas in care rasucest cablul cu masina de infiletat, in directia in care impletirea cablului are efect de aducere a pulberii intre cablu si camasa.

 

.. in speranta sa tina cit mai mult .. :)

post-55585-0-28215500-1504463549_thumb.jpg

post-55585-0-56230500-1504463567_thumb.jpg

post-55585-0-76150900-1504463594_thumb.jpg

post-55585-0-37040300-1504463613_thumb.jpg

post-55585-0-69164400-1504463626_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice....

 

Aia cu furtunul legat de camasa, e o ideie buna .Voi folosi si eu metoda in viitor. Eu folosesc spray de curatat carburatoare (decarbusol), apoi cu seringa pun ulei siliconic. Metoda mea fara furtunul ala , e putin incomoda, insa cu furtunul cred ca o sa mearga excelent.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-mi curat si intretin cablurile...

 

- in tub pun deruginol, benzina sau deblocant suruburi

- astept pina curge lichid curat pe jos si cablul misca usor, miscind/invirtind de cablu

- urmatoarea "doza" i-o dau cu putina vaselina dizolvata in benzina + pulbrere de grafit

 

N-am pozat dar mai este un pas in care rasucest cablul cu masina de infiletat, in directia in care impletirea cablului are efect de aducere a pulberii intre cablu si camasa.

 

.. in speranta sa tina cit mai mult .. :)

de unde ai facut rost de pulbere de grafit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obi Kaiserslautern ...


» Post actualizat in 04 Sep 2017 11:23

Intrasem de curiozitate in magazin, si incepind de la toate rahaturile pina la o gramada de vaseline siliconice , de diferite viscozitati, pasta ceramica, cupru, grafit pina la ROLOT 604 ... :D

Mega tare , d'aia-s nemți, cu produse tehnice utile. La noi altele-s utile :( rahați pe băț .


» Post actualizat in 04 Sep 2017 11:36

. oricum, pulbere grafit, cantitate mică, pentru un cablu, poți să-ți faci dintr-o mină de creion frecat pe o hirtie mai rugoasă.


» Post actualizat in 04 Sep 2017 11:50

Care din voi are telescoape de 41mm diametru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* m-am jucat ieri cu condensatorul de 2200uf /63V, am mai pus si altii in paralel in ideea unui soc de curent la pornire. Uneori pornea, alta data ba. Ideea e ca bateria era incarcata, iar cat m-am jucat pe acolo, am adus-o la 12.4v. Atunci am pus si aparatul de masura pe ea sa vad caderea de tensiune. De la 12.4v se ducea in 11.8v. Oricat am mai incarcat bateria moto, intr-un final nu mai pornea deloc, in schimb mergea acel acuator, care tragea becul.

 

O sa pun becul pe bateria de masina sa vad , dc mai porneste, dc nu, am loc in galeata de gunoi. Am desfacut si becul nu stiu daca am posibilitatea inlocuirii lui.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* m-am jucat ieri cu condensatorul de 2200uf /63V, am mai pus si altii in paralel in ideea unui soc de curent la pornire. Uneori pornea, alta data ba. Ideea e ca bateria era incarcata, iar cat m-am jucat pe acolo, am adus-o la 12.4v. Atunci am pus si aparatul de masura pe ea sa vad caderea de tensiune. De la 12.4v se ducea in 11.8v. Oricat am mai incarcat bateria moto, intr-un final nu mai pornea deloc, in schimb mergea acel acuator, care tragea becul.

 

O sa pun becul pe bateria de masina sa vad , dc mai porneste, dc nu, am loc in galeata de gunoi. Am desfacut si becul nu stiu daca am posibilitatea inlocuirii lui.

Salut, perdeaua peste bec o poate actiona o tensiune si mai mica ..deci nu are relevanta. Becul nu poate fi schimbat, doar cu totul :(

Scaderea de tensiune ai masurat-o inainte si dupa cuplarea becului ? Cu motorul pornit ? la turatie peste 2000rpm ? =>> NASOL == nu-i bine (magnetou iesit din performante magnetice, regulator subdimensionat, stator diferit de original, bec f vechi, sau furi tu curent :)) )

 

Trebuie sa stii ca HIDurile, daca nu-s alimentate corect (constant) si pornirea este fara rezulat sau intrerupta, o perioada de citeva minute nu vor mai porni. Adica sa te joci cu ele, pornit / oprit /pornit ... poate duce la ce ziceam mai devreme. Cu cit e mai vechi/obosit becul, fenomenul e mai accentuat.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria a fost data jos de pe motor. Am lucrat in casa la masa. Motorul incarca precum spuneam 14.6-14.8. Bateria a fost incarcata pe redresor, iar tensiunea de 11.8 s-a atins cu becul cuplat la baterie. Bateria are doar 4ah. Urmeaza sa testez instalatia pe bateria masinii. Am eu o presimtire ca bateria mea , este mult prea mica si la cea mai mica descarcare nu mai are putere sa ii dea impuls aluia.

 

Cat despre furat curent...posibil sa mai fur si eu..:)) ca daca nu furam , nu mai postam aici in cautare de raspunsuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obi Kaiserslautern ...

» Post actualizat in 04 Sep 2017 11:23

Intrasem de curiozitate in magazin, si incepind de la toate rahaturile pina la o gramada de vaseline siliconice , de diferite viscozitati, pasta ceramica, cupru, grafit pina la ROLOT 604 ... :D

Mega tare , d'aia-s nemți, cu produse tehnice utile. La noi altele-s utile :( rahați pe băț .

» Post actualizat in 04 Sep 2017 11:36

. oricum, pulbere grafit, cantitate mică, pentru un cablu, poți să-ți faci dintr-o mină de creion frecat pe o hirtie mai rugoasă.

» Post actualizat in 04 Sep 2017 11:50

Care din voi are telescoape de 41mm diametru ?

Io..... cred.

» Post actualizat in 05 Sep 2017 17:22

ne-am lamurit intre timp la telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

As vrea sa-mi iau si eu un DR650,imi puteti spune in cateva cuvinte despre acest model,daca e sa-mi iau una din ce an sa iau.

E adevarat ca au unele problema la treapta 3 de viteza,se macina o roata dintata?

Daca gasesc una second,la ce sa ma uit la ea cand merg sa o vad?

Mersi!

Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

As vrea sa-mi iau si eu un DR650,imi puteti spune in cateva cuvinte despre acest model,daca e sa-mi iau una din ce an sa iau.

E adevarat ca au unele problema la treapta 3 de viteza,se macina o roata dintata?

Daca gasesc una second,la ce sa ma uit la ea cand merg sa o vad?

Mersi!

 

Salut,

In primul rand trebuie sa te pregatesti psihic, ca acest tip de motor si anii lui grei in spate, plus cine stie pe mana cui a fost, cum a fost intretinuta, in timp iti va cere bani. Sa nu te astepti ca orice tip de motor cumparat acum, 10ani bagi doar ulei filtre si benzina. Gresit !

Nu stiu daca iti putem sugera un an, totul e ca tie sa iti placa un model, sa ai banii necesari si vorba colegului, sa aiba actele transparente, fara prieteni, matusi, frati prin stainatate, etc.

 

La tipul asta de motor e bine sa asculti prima data motorul, daca auzi batai stranii,etc. Apoi testezi cutia, daca intra usor , nu agata. Inainte de a o porni, la rece, uita-te pe nivelul de ulei, dupa ce incalzesti motorul, inspecteaza motorul daca are scurgeri, sapurari. E un motor foarte bun, insa trebuie avuta grija de intretinerea lui, cum ai omis, cum te faulteaza.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...