Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Am tot cautat pe net discutii despre motor si majoritatea au spus ca e ok,ba chiar unii spun ca e cel mai bun motor din lume,filmulete pe youtube sunt ...cred ca niciun motor nu e asa filmat ca DR-ul.

Detin 2 motoare,un Ducati si un Minsk '92.

DR-ul vreau sa-l folosesc 80% la drumetii prin padure/dealuri,e cam greu pt asta dar nu ma prea atrag crossurile,vreau ceva ca Dr-ul,endurocross si zic eu ca e perfect.

Mersi pt info.

Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

vei gasi cu greu unul care sa fie cat de cat in forma. Trebuie sa te gandesti ca tipurile astea de motor, au fost cam incalzite prin paduri si dealuri...oricum spor la cautat.

 

 

pana una alta, am reusit sa adun cam 250km de cand am refacut motorul. Pana acum lucrurile sunt bune, imi place cum merge. In 30 de zile se cam termina sezonul meu. Am inteles ca usor, usor , se schimba si vremea.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am reusit o nefacuta, am rupt butonul de pornire al motocicletei DR650Rse (partea exterioara a acestuia). Ma poate ajuta cineva sa rezolv cumva. Nu am gasit de cumparat comanda de ghidon dreapata la cei care mai dezmembreaza. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nici vorbă, proprietarul vrea să deschidă o cafenea în jurul lui. Asta se întâmplă în Riga - Letonia. Nu v-am zis că m-am dat o tura în Polonia ? Poveste lungă. Și dacă tot eram acolo am făcut și țările baltice. Dar ca să fim în spiritul topicului, am găsit și un DR. Unul singur, la Gdansk.

 

Scrie Honda dar tot seamănă cu un DR. :)

post-86604-0-44492900-1505825176_thumb.jpg

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu deosebit regret anunt aici decesul melcului de kilometraj. Inhumarea va avea loc azi sau...poate il voi pastra asa. Cine cunoaste un melc compatibil si doreste sa-i ofere o noua viata are acum ocazia sa se afirme. In caz ca legatura dintre om si melc e atat de puternica incat nimeni nu vrea sa se desparta de el, voi fi nevoit sa adopt un melc strain.

post-86604-0-04563500-1506263848_thumb.jpg

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilie, noroc că nu ești din Săpânța că altfel cine știe ce epitaf mi-ai fi scris pe cruce ! Ori mie, ori melcului :)

Ceva de genul :

 

Toată viața s-a dat șmecher,

Că-i DR-ist d-ăla-nrăit

Pân' și-a pus frâne de scuter,

Și pe dată a mierlit."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca un "mare meserias ce sunt ", nu am reusit sa imi reglez amestecul de aer si benzina din surubul ala minune. De cand am facut motorul nu am mai reglat carburatorul si incepea sa imi bubuie in tobe cand reduceam, dar nu foarte des. Acum am reusit sa il reglez asa de bine ca imi duduie tot timpul cand reduc, insa se infinge de mama focului. Aia cu strange surubul la maxim si desfa-l 1 tura jumate, nu prea merge. Am incercat asa sa il reglez : - am ridicat relantiul cu motorul fierbinte, apoi am reglat din surub in punctul unde motorul da sa se tureze si merge cel mai rotund, apoi am readus relantiul la normal. Am facut cateva probe pe loc si nu duduia, apoi in mers, zici ca is la vanatoare.....

 

 

ceva sugestii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- as putea spune ca tobele sunt originale, pe interior, anul trecut am cumparat teava si am venit peste fostele tobe, care erau sparte si au fost sudate snur la capete.

Nu e de la tobe, ca doar am circulat si anul trecut cu ele si anul asta, totul pleaca de la carburatie, nu am reglat-o cum trebuie. Cred ca am fost poate surd de o ureche si nu i-am nimerit punctul. Bujia nu am scos-o, pt ca motorul merge rotund, porneste usor, se infinge bine. Duduiala in tobe s-a accentuat, dupa ce "je" si-a bagat degetele in surubul ala. Bujiile sunt noi, anul asta au fost schimbate, marca Denso.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg. Culoarea bujiei era importanta ca sa sti daca-i bogat sau sarac amestecul. Daca n-o dai jos atunci, dai cite un sfert de tura in sus sau in jos din surub si mergi macar citvea minute si masori efectul, pina nu mai pocneste in toba .. Daca afli cum arata bujia macar sti daca te duci in sus sau in jos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am reusit intr-un final, sa imi reglez amestecul dintre aer si benzina din surubul ala minune. Acum motorul functioneaza rotund, mi-au disparut acele bubuituri pe deaccelerare. Incep,incep ma indrept prin a pune punct sezonului 2017. Practic mai am 7 zile, insa vremea e destul de nepotrivita. Ieri am prins o vreme numai buna de o plimbare. Desi nu am vrut sa tot cred asta, imi miroase ca fiind ultima pe anul acesta. Cine sta la munte cu drumuri forestiere, am impresia ca abia incepe sezonul, pentru multi dintre noi insa ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi place chestia asta cu împărțirea anului în sezoane. În urmă cu vreo 35 de ani mă dădeam cu o Mobra 50. Nefiind cerut RCA la ea, o foloseam de câte ori se putea și aveam chef. Iarna, ca să-mi protejez genunchii la bătrânețe, m-am gândit să captez aerul cald de la răcirea motorului și să-l suflu pe mine.

Am construit un fel de pâlnie pe care am atașat-o peste orificiul de ieșire din lateralul motorului, am fixat pe ea un furtun iar capătul celălalt la furtunului l-am vârât pe sub cracul pantalonilor de schi. Când pe o parte când pe alta.

Aerul cald ar fi trebuit să umfle tot costumul și să mă țină cald. În practică, se încingea piciorul (destul de tare) cam până la genunchi.

Unul cald și unul înghețat, alternativ, ceea ce dă o medie statistică bună. Asta până când am reușit să mă împiedic de furtun și să cad grămadă.

N-am mai dezvoltat sistemul dar dacă există amatori de circulat iarna....cred că găsim și niște poze mai vechi :)

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- ehehe....cu fosta mea Jawa ts350 , am experimentat tot timpul sistem de incalzire pe timp de iarna, pornind de la aparatori din plexiglas, gen Bmw politie, pana la costume cu matlasat. Intr-un final , tot inghetat ca un cacao eram, iar trante luam la tot pasul. Aveam niste cauciucuri plastic nu alta. Intre timp mi-a trecut de cand mi-am luat suzuki dr. si mi-am dat seama , ca totusi iarna e sezon de masina.

 

Imi musc buza acum, cand stiu ca am motorul facut, ca i-am facut si reglajul si nu am timp sa ma mai bucur de ea, din cauza programului. Asteptam mereu week end sa am parte de vreme frumoasa , sa fac o mica tura. Noroc ca am iesit sambata, desi am inghetat ca un cacao, pentru ca duminica era practic imposibil, fiind foarte frig.

 

Acum stau la birou si ma uit pe geam ce frumos si cald e afara, insa cand ies de la munca, deja e prea tarziu.

 

Asta e.....asteptam 2018.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...