Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

nasol...., sorry......

 

 

uraaaa! :alcy: :alcy: :alcy:

» Post actualizat in 14 Nov 2017 18:20

piese suzuki dr 750 si dr 800 strict cel cu 2 rezervoare.

preturi foarte mici

codita spate 40lei,aparatoare disc 40 lei,aparatoare lant 30lei,aripa suport nr 20 lei,aparatoare sub sa 20lei, parbriz 40lei,carena far 30lei,semiaripa fata cu intaritura metalica 30lei, amortizoare fata 250lei,roata spate 90lei, bascula spate 60 lei, suport topcase 50lei,cadru bord 40lei,carcasa filtru aer 30 lei,manson dintre carburatoare si filtru 20 lei,cutie scule 30 lei,cablu ambreaj 40 lei,maneta acceleratie cu cablu 40 lei, cadru codita 40 lei,suport etrier spate 30 lei,scarite spate 30 lei buc, scarite fata 20 lei buc, aparatori galerie 30 lei, capace vizitare tacheti 30 lei,maneta decompresor completa 40 lei,pompa frana fata 40 lei,spate 40 lei,capace motor 70 lei buc,magnetou 70 lei, cilindru 100lei,ambielaj 150 lei, lant distributie 50 lei,intinzator lant distributie 70 lei, sistem complet lant balansier 100 lei, fise cu bobine 80 lei,cric lateral 20 lei, conducte frana fata spate 30 lei buc, nu intrebati de alte piese ca nu am. trimit oriunde in tara. toate sunt in stare foarte buna. vreau sa eliberez garajul.

» Post actualizat in 14 Nov 2017 18:33

Piese Suzuki dr 650 rs,rse

» Post actualizat in 14 Nov 2017 18:43

codita spate necesita revopsita 40 lei,aripa supor numar cu tot cu cadru metalic 40 lei, etrier spate 50 lei,conducte frana spate fata 40 lei buc, radiator ulei cu tot cu conducte 100lei, juguri 100 lei, contact 50 lei, buson rez 40 lei,lant in stare f buna trebuie curatat, 40 lei, rez lichid frana cu conducta 30 lei,scarite spate 40 lei buc, comenzi electrice stanga 40 lei , dreapta 40 lei. intinzator lant distributie 40 lei, lant distributie 40 lei,

» Post actualizat in 14 Nov 2017 18:50

pompa frana dr 650. 2 buc, 40 lei buc; robinet rezervor dr 750 big 40 lei, bascula dr 650 rs;rse 50 lei buc

» Post actualizat in 14 Nov 2017 18:53

jambe telescoape fata dr 650 rs rse 100lei. numai jambele

post-68420-0-92937400-1510680948_thumb.jpg

post-68420-0-17540300-1510681009_thumb.jpg

post-68420-0-36817200-1510681054_thumb.jpg

post-68420-0-67615000-1510681115_thumb.jpg

post-68420-0-70798500-1510681152_thumb.jpg

post-68420-0-18754500-1510681222_thumb.jpg

post-68420-0-86420800-1510681263_thumb.jpg

post-68420-0-29881600-1510681297_thumb.jpg

post-68420-0-16672400-1510681346_thumb.jpg

post-68420-0-02344500-1510681409_thumb.jpg

post-68420-0-29316700-1510681452_thumb.jpg

post-68420-0-76641600-1510684076_thumb.jpg

post-68420-0-47539700-1510684107_thumb.jpg

post-68420-0-84051700-1510684147_thumb.jpg

post-68420-0-10190100-1510684221_thumb.jpg

post-68420-0-48674300-1510684321_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru promtitudine.

» Post actualizat in 18 Nov 2017 11:33

Salut.

Aș vrea să modific pinionul față și foaia spate pentru un control mai bun în off road. Acum pe motocicleta am 16/42, lanțul este 520. Din ce am citit, pe net, acest setup ar fi potrivit pentru șosea/autostradă.

Am citit destul de mult despre acest lucru, dar cu toate astea nu sunt sigur ce număr de dinți să aleg fata/spate, așa ca apelez la experiența voastră.

Menționez că nu prea am experiență în off road și încerc să-mi fac viața mai ușoară.

Mulțumesc anticipat colegilor care vor rupe câteva minute din timpul lor, pentru a-mi răspunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru promtitudine.

Si eu multumesc pentru promtitudine. Pentru ca baieteala pe off cu topcase-ul mare dupa mine..... portbagajul a facut un crac mare dupa un sant mai adanc.

post-72436-0-28248900-1511169719_thumb.jpgpost-72436-0-89620900-1511169726_thumb.jpgpost-72436-0-99698900-1511169734_thumb.jpg

» Post actualizat in 20 Nov 2017 09:24

Multumesc pentru promtitudine.

» Post actualizat in 18 Nov 2017 11:33

Salut.

Aș vrea să modific pinionul față și foaia spate pentru un control mai bun în off road. Acum pe motocicleta am 16/42, lanțul este 520. Din ce am citit, pe net, acest setup ar fi potrivit pentru șosea/autostradă.

Am citit destul de mult despre acest lucru, dar cu toate astea nu sunt sigur ce număr de dinți să aleg fata/spate, așa ca apelez la experiența voastră.

Menționez că nu prea am experiență în off road și încerc să-mi fac viața mai ușoară.

Mulțumesc anticipat colegilor care vor rupe câteva minute din timpul lor, pentru a-mi răspunde.

daca vrei sa-ti faci viata mai usoara fa motoreta mai usoara. Dar las pe altii mai experimentati in off sa te sfatuiasca. Eu acum invat. Si asta ma deranjeaza cel mai rau: greutatea.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Si partea fabuloasa (pe care nu vrei sa ne-o spui) este ca era de scuter...

:)

Deja devine periculos sa-ti cumperi asa baterie..... ar putea sa termini mobra inaintea ei....

Nu ma lua in seama om bun.... glumesc si eu....ce draq sa fac altceva la ce vreme se anunta si cu mobra in fata geamului (cu baterie 2017)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E lumea rea, invidia mare. Păi eu sunt de vină că demarorul de la Suzuki nu consumă curent la pornire ? Și că de fapt merge și fără baterie ?

Asta e sunt norocos la baterii. Dacă vă mai spun că și bateria de la Skoda m-a ținut 11 ani, mă credeți ? Baterie Caterpillar de 120 de amperi, cu gel, scumpa la vremea ei, vreo 200 de dolari parcă...dar a făcut toti banii.

Bateria simte sufletul omului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Rectifici la cota urmatoare sau e cota 0 ca nu imi dau seama? E piston pentru Dr800 ? Trebuia sa ii scrii mosului sa iti caute unul tip sport cu fustele mai scurte. Cred ca mai castigai cativa cai.

 

Va scriu si totodata cer si o parere. Dupa cum stiti anul trecut am desfacut motorul de la A la Z si l-am facut la loc , inlocuind toti cei 10 rulmenti, ambielaj, garnitura de chiuluasa, etc. Motocicleta o am de 11 ani, iar in toti acesti ani, am schimbat la ea tot ceea ce era uzat sau stricat, iar acum motorul merge mai bine ca niciodata.

Am fost de-a dreptul maniac cand era vorba de ea, de multe ori nu imi cumparam de mancare doar ca sa am bani de piese.

 

Am acum ocazia de a primi un alt tip de motor 2v Transalp de 650 care ar avea vreo 52cai din fabrica an 2000. A mea e modelul din 90 cu 46cai, insa am piston sport pe ea si e foarte nervoasa fata de un dr 650 obisnuit.

 

Are rostul de a face trecerea asta, desi sincer sa va spun, imi place la aspect mai mult Dr decat cealalta?

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag eu primu. Nu as face schimbul in locul tau. Pentru off transalpul e depasit. Il darami pe jos ai ceva de reparat la plastice. Doar daca faci mai mult turing merita dar nu cred ca este cazul. Mecanica e un pic mai dubioasa.... Pana scoti carburatoarele iti plangi de mila. Si la cati bani si nervi ai bagat in motorul ala....

Orice ai alege sa te bucuri mult si sanatos de ea.

Sry pt greseli....carnati grosi in loc de dejte si telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rectifici la cota urmatoare sau e cota 0 ca nu imi dau seama? E piston pentru Dr800 ? Trebuia sa ii scrii mosului sa iti caute unul tip sport cu fustele mai scurte. Cred ca mai castigai cativa cai.

 

Va scriu si totodata cer si o parere. Dupa cum stiti anul trecut am desfacut motorul de la A la Z si l-am facut la loc , inlocuind toti cei 10 rulmenti, ambielaj, garnitura de chiuluasa, etc. Motocicleta o am de 11 ani, iar in toti acesti ani, am schimbat la ea tot ceea ce era uzat sau stricat, iar acum motorul merge mai bine ca niciodata.

Am fost de-a dreptul maniac cand era vorba de ea, de multe ori nu imi cumparam de mancare doar ca sa am bani de piese.

 

Am acum ocazia de a primi un alt tip de motor 2v Transalp de 650 care ar avea vreo 52cai din fabrica an 2000. A mea e modelul din 90 cu 46cai, insa am piston sport pe ea si e foarte nervoasa fata de un dr 650 obisnuit.

 

Are rostul de a face trecerea asta, desi sincer sa va spun, imi place la aspect mai mult Dr decat cealalta?

Da, DR800, prima cota de reparatie, +0,5mm, pe original nu mai exista. Pistoanele cu fusta scurta sunt destinate motoarelor la care cursa pistonului este mica, respectiv forta laterala, care produce si ovalizarea cilindrului, este mai mica. La DR800, cursa este mare, iar un piston cu fusta scurta ar fi doar pentru tuning /viata scurta. Pistoanele astea exista de cumparat, pe la 400EURO, mai mult decit dublu fata de acesta. Iar eu nu urmaresc cost mare sau 2,3 5 cai in plus, care nu cred ca se justifica (cred ca ma dau destul de repede .. :) ) .... sau ? !

Discutia despre uzura cilindru+piston+segmenti e lunga, dar in general, la orice motor care are uzura, pistonul + cilindru se uzeaza si capata forma ovala, mai mult in partea de jos a cilindrului/pistonului, in planul de rotatie a bielei. In mod evident, si segmentii se aseaza in timp pe o anumita pozitie de lucru avind o deschidere/inchidere a segmentului din cauza ovalitatii. Aceasta duce la uzura canalului in care sta segmentul/tii. Calamina sa depune acolo unde-si gaseste loc etc.De aceea orice demontare/remontare piston si segmenti fara a curata calamina din canale nu ajuta ci strica. Compresia scapa, puterea motorului scade, calamina ajunge dupa segmentul de compresie/ungere si contamineaza uleiul mai repede, restul angrenajelor din motor se uzeza mai repede din cauza asta, costurile/uzura creste progresiv. Intr-un cuvint, nasol ! Resegmentarea e cu efect mic fata de cost pentru ca segmentii nu se decalesc usor la japoneze iar daca uzura este mare atunci si ovalitatea cu siguranta e pe masura, iar segmentii noi ar realiza o compresie mai buna doar prin apasarea mai mare pe cilindru.

Asa ca, am hotarit sa ramin la performantele de fabrica, si prin reparatia asta voi ajunge la puterea nominala. Motorul are acum 70mkm, probabil, cu o perioada apreciabila in care a functionat cu amestec foarte bogat respectiv calamina multa in ulei.

Ultima interventie a fost schimb rulmenti ambielaj, ambielaj tinar(25mkm), pinioane schimbate in cutie din cauza uzurii pinioanelor la treapta V, chiuloasa reconditionata, lant distrib+balansieri noi. Asa ca ce a ramas este cilindru+piston+segmenti+cilindru cota 1 reparatie :)

 

Astept sa dea primavara in noi ...

» Post actualizat in 21 Jan 2018 14:22

Irinel - ia-l la plimbat citeva zile si vezi cum te simti cu el ... Transshlapul e mai jos, mai stabil fata de DR800, si parca n-am avut incredere sa ma bag peste bolovani inalti cu el, timpul scurt cit l-am avut. Acum tu stii ce vrei sa faci cu el. La drum lung, sigur e mai comod 2V decit mono. La demaraj, fata de performantele din carte, intervine si starea lui de uzura si intretinere. Motoarele sunt fiabile, dar si aici, depinde de istoric. Cu datul jos a carburatoarelor stii cum e, daca faci asta acasa, o data la 2 ani asa cum trebuie, la caldura si cu bere rece linga tine nu-i stress ... Ca si la DR, daca ai de lucru noaptea pe frig la carburatoare undeva la mama naibii cam tot aia e !

 

Chuki : ce faci cu motorul ? l-ai crapat ?

 

Rectifici la cota urmatoare sau e cota 0 ca nu imi dau seama? E piston pentru Dr800 ? Trebuia sa ii scrii mosului sa iti caute unul tip sport cu fustele mai scurte. Cred ca mai castigai cativa cai.

 

Va scriu si totodata cer si o parere. Dupa cum stiti anul trecut am desfacut motorul de la A la Z si l-am facut la loc , inlocuind toti cei 10 rulmenti, ambielaj, garnitura de chiuluasa, etc. Motocicleta o am de 11 ani, iar in toti acesti ani, am schimbat la ea tot ceea ce era uzat sau stricat, iar acum motorul merge mai bine ca niciodata.

Am fost de-a dreptul maniac cand era vorba de ea, de multe ori nu imi cumparam de mancare doar ca sa am bani de piese.

 

Am acum ocazia de a primi un alt tip de motor 2v Transalp de 650 care ar avea vreo 52cai din fabrica an 2000. A mea e modelul din 90 cu 46cai, insa am piston sport pe ea si e foarte nervoasa fata de un dr 650 obisnuit.

 

Are rostul de a face trecerea asta, desi sincer sa va spun, imi place la aspect mai mult Dr decat cealalta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mulţi ani buni şi fericiţi.

Nea Moşu meu, mi-a adus o bucurieeeeeeeee ! :mexicanwave:

Cum ai reeusit sa ai un Mos asa tehnic? l-ai trimis la ceva cursuri sau ai fost doar norocos? Sa stiu si eu....

Cat despre crapat: mai degraba el m-a crapat pe mine. Asta de a trecut (incheiat pe ~10 ianuarie) cred ca a fost primul sezon de care parca ma rugam sa se incheie. Am avut ceva dureri de sale de mama mama. Cred ca a fost sezonul cu cei mai multi km facuti in picioare.... ba de cauciuc spate, ba de spatele meu....

"Pistoanele astea exista de cumparat, pe la 400EURO, mai mult decit dublu fata de acesta. Iar eu nu urmaresc cost mare sau 2,3 5 cai in plus, care nu cred ca se justifica (cred ca ma dau destul de repede .. :) ) .... sau ? !"

Da ..... pentru varsta dumitale te misti destul de ok..... sa zicem....

(nu va suparati pe ca mi-am permis..... sa glumesc)

Nu am desfacut motorul...inca. Mi se complica un pic viata acum si astept sa vad cum in ce fel merg lucrurile si mai apoi ma hotarasc cand il bag in operatie. Iar mai apoi cand am sa pot sa stabilesc si daca si unde voi putea pleca cu mobra (ma refer la posibilitatea de a ma baga la o tura mai lunga) vad si ce operatiuni merita facute. Adica daca nici anul asta nu mai ies din tara cu ea nu prea vad sensul sa ma apuc sa desfac serios la dansa (gen balansieri, rulmenti, etc). O carpesc ca merge si asa.

Deci sunt in asteptari..... si asteptarile astea ma omoara. Intre timp ma gandeam sa-i fac un test de compresie (test care ar trebui sa-mi spuna multe).

Apropo: cum este mai corect la rece sau la cald? valoarea din manual se refera la compresia la cald sau la rece (presupunand ca sunt diferente o val de 0.5 poate insemna trecerea sub limita de service)? Cum se masoara cat mai exact avand decompresorul manual pe post de inconvenient? Cu clapetele descise la maxim?

Multumesc anticipat.

 

PS: pt @Irinel sry pentru cu partea de plastice.... am uitat ca si a ta are ceva mai multe plastice. Ma gandeam mai mult la a mea si la tranta din dealu' Boti, unde, daca aveam mai multe plastice, deveneam serios avariat.Si poate nici nu esti la fel de bolovan ca mine:). Dar tot nu as face schimbul in locul tau.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai reeusit sa ai un Mos asa tehnic? l-ai trimis la ceva cursuri sau ai fost doar norocos? Sa stiu si eu....

Cat despre crapat: mai degraba el m-a crapat pe mine. Asta de a trecut (incheiat pe ~10 ianuarie) cred ca a fost primul sezon de care parca ma rugam sa se incheie. Am avut ceva dureri de sale de mama mama. Cred ca a fost sezonul cu cei mai multi km facuti in picioare.... ba de cauciuc spate, ba de spatele meu....

"Pistoanele astea exista de cumparat, pe la 400EURO, mai mult decit dublu fata de acesta. Iar eu nu urmaresc cost mare sau 2,3 5 cai in plus, care nu cred ca se justifica (cred ca ma dau destul de repede .. :) ) .... sau ? !"

Da ..... pentru varsta dumitale te misti destul de ok..... sa zicem....

(nu va suparati pe ca mi-am permis..... sa glumesc)

Nu am desfacut motorul...inca. Mi se complica un pic viata acum si astept sa vad cum in ce fel merg lucrurile si mai apoi ma hotarasc cand il bag in operatie. Iar mai apoi cand am sa pot sa stabilesc si daca si unde voi putea pleca cu mobra (ma refer la posibilitatea de a ma baga la o tura mai lunga) vad si ce operatiuni merita facute. Adica daca nici anul asta nu mai ies din tara cu ea nu prea vad sensul sa ma apuc sa desfac serios la dansa (gen balansieri, rulmenti, etc). O carpesc ca merge si asa.

Deci sunt in asteptari..... si asteptarile astea ma omoara. Intre timp ma gandeam sa-i fac un test de compresie (test care ar trebui sa-mi spuna multe).

Apropo: cum este mai corect la rece sau la cald? valoarea din manual se refera la compresia la cald sau la rece (presupunand ca sunt diferente o val de 0.5 poate insemna trecerea sub limita de service)? Cum se masoara cat mai exact avand decompresorul manual pe post de inconvenient? Cu clapetele descise la maxim?

Multumesc anticipat.

 

PS: pt @Irinel sry pentru cu partea de plastice.... am uitat ca si a ta are ceva mai multe plastice. Ma gandeam mai mult la a mea si la tranta din dealu' Boti, unde, daca aveam mai multe plastice, deveneam serios avariat.Si poate nici nu esti la fel de bolovan ca mine:). Dar tot nu as face schimbul in locul tau.

:) da, mosul e tehnic, la mine. Eu vb cu el si el cu mine, ne intelegem, platesc eu si lucrurile merg uns....

 

Intr-adevar, n-ai avut un an prea bun. Sa fie ala nasol, care s-a dus. 2018 e sigur mai bun.

 

Legat de crapat motor, daca te ajuta, hai intr-un weekend cu el la Cluj si-l punem pe picioare. Oricum trebuie sa-l dai jos, iar crapatul nu-l vei putea face singur ...

Compresia, masurata cu manomentru montat in loc de bujie iti zice, evident, presiunea care se creaza in camera de ardere. Asta e mentinuta de segmenti si de supape, garnitura chiuloasa. Masurarea se face la rece (nu la -10 C, ci pe la 15-20C) cu acceleratia la max, dai la automat cu acumulatorul incarcat, cu procedura calsica, ca la pornit motor.

Daca iese prost, fa urmatorul test. Scoate toba, sau doar departeaz-o de motor. Scoate joja de ulei si furtunul de gaze de carter si bujia. Du pistonul in pozitia PMI, in ciclul de compresie. Aprinde o tigara (in scop terapeutic, al motorului) si da-i fum in cilindru printr-un tub infipt in locul bujiei pina la piston. Scoate tubul, pune-i bujia si invirte de roata spate, cu motorul intr-a V-a, ca sa faci compresie, fara neaparat sa-l dai peste cap, ci tine-l in tensiune. Trebuie sa iasa fum pe undeva. Daca iese pe la joja/gaze de carter atunci compresia nu tine pe la segmenti, daca e pe toba atunci nu etanseaza supapele...... si daca iese prin ambele parti atunci ESTI BINE, fa 50-50 cu un prieten hahahaha.

 

IN garaj mi-am pus un monitor cu o microcamera endoscopica cu LEDuri cu care ma uit in cilindru. Pina acum, acolo unde erau zgireturi semnificative, le-am putut vedea cu ea.....

 

Vb serios cu desfacutul, daca doresti, ai cazare, masa si garaj cu scule speciale + persoana-mi cu care sa-l dregem :)

 

 

Radu

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

vb serios cu desfacutul, daca doresti, ai cazare, masa si garaj cu scule speciale + persoana-mi cu care sa-l dregem :)

si pe cand ati gatat cu surubaritul, va astept cu drag la un gulash! :peace:

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...