Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mie nu-mi trebuie dar oamenii răi vor să știe dacă epava chiar frânează sau nu. Ultima oară și-au manifestat neîncrederea de 1 Mai. Totuși au fost de treabă și n-au vrut să-mi strice sărbătoarea și să-mi rămână micii-n gât așa că m-am ales doar cu o mustrare. Părul meu alb impune respect :) (sau milă ?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor, am de ceva vreme (aprox 2 luni...)un Suzuki DR 600 adus din Italia de un prieten.Motorul funcționează , am făcut vreo 2 ieșiri cu el dar mă termina pornirea la pedala . Sincer sa fiu, nici nu prea-i cunosc secretele ,câteodată am pornit-o cu mâna, alta data am dat la pedala ca apucatul sa pornească ...Mă gândesc sa renunț la ea in favoarea uneia de 650 , dar cu pornire electrică...Nu vreau s-o descompletez pt ca nu am timp , dacă exista cineva interesat , pot trimite niște poze cu ea, prețul fiind exact cel de achiziție, adică 600 €.Am pus plăcute de frâna noi pe fata și rulmenți. Este completa și arată binișor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@Endurache

 

M-am uitat prin lada cu piese dar n-am gasit. Nu se poate suda aia pe care o ai?

O sa vad saptamana asta. Nu stiu. E rupta cam nasol. Am si pierdut o bucatica din ea acolo unde s-a rupt. S-a rupt la prinderea aia cu caneluri, nu batz-ul.

 

Sau daca stie cineva ce alte modele de la Suzuki impart prinderea aia, caut d-alea.

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt identice cu cele de DR250 și DR350.

Dacă vrei unul nou, sunt vreo trei firme care le produc, IMS, Emgo și Moose Racing. Cel mai bine se potrivesc cele din urmă.

 

Na, că m-am prostit...eu vorbeam de pedala de schimbător viteze. Aia de pornire, din păcate, nu o găsești decât pe DR650 S și 650 SE


» Post actualizat in 04 Jun 2018 05:44

Rectific, modelele R, RS, RSU și RU. Și doar mi-a zis nevastă-mea să nu mai scriu pe forum când sunt mahmur :)

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un final am dat comanda de pedala noua si originala. Nu aveam ce sa fac cu 103 euro (transport inclus). Alea aftermarket aveau o forma diferita si nu am vrut sa risc.

 

Acum sa vedem cand vine. Parca vad ca astept o luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte scump. Asta e.

Pe ebay erau astea:

https://www.ebay.com/itm/Kickstart-Lever-for-1990-Suzuki-DR-650-RS-L-Touring-Body-K-Start-SP42A/301968659698?hash=item464ebc14f2:g:7fsAAOSwiBJaQn66&vxp=mtr

 

Care nu seamana cu ce am eu. Am intrebat vanzatorul daca e poza generica si a zis ca nu. Exact asa arata. La cum o vad asa curbata, probabil ca imi lovea oala ambreiajului. Nu vad nici cum se prinde pe ax. Nu pare sa aiba surub si filet. Asta e 68 de euro cu tot cu transport.

 

Mai e una in Franta second hand la 78 de euro si una in Japonia, noua la 108 euro la care se adauga TVA. M-am gandit ca mai bine iau noua la 103 decat sa dau 78 pe una de 30 de ani care cine stie cata viata mai are in ea.

 

Pe wemoto e 134.75 euro plus transport.

 

Alte site-uri pe care am gasit mai ieftin nu trimiteau in Romania. La fel, am gasit una second hand in Germania cu 50 de euro plus transport dar nu trimitea in RO.

 

In RO la dezmembrari nu avea nimeni.

 

Intr-un final am luat de la motorcyclespareparts.eu. Sa vedem cat de seriosi sunt. M-au dezamagit putin pentru ca vand pielea ursului din padure. Abia dupa ce dai comanda si platesti afli ca piesa nu e pe stoc si trebuie sa astepti sa o comande la furnizori.

 

Cauciucul ala e vreo 3 euro. Sa vedem cum vine si iti dau.

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.........., adică 600 €..........

no offence, dar la banii astia (6-700 euro) gasesti si 650 cu pornire la buton, daca cauti si ai rabdare :-L

 

spor si succes, ori ca-l dai, ori ca-l tii! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A demontat cineva butucul contactului la un RS650? E greu de scos? Sunt suruburi normale? Butucul de la sa e prins cu 2 suruburi torx cu element de securitate.

 

Al meu a inceput sa agate anul trecut si cu trecerea timpului face din ce in ce mai rau. As vrea sa il dau la curatat si verificat pana nu se strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Da jugul superior jos si da o gaura cu burghiu de 8-10mm in surubul ciudat, dupa ce-i dai centru cu un dorn. Gauresti pina vezi ca se desprinde marginea ramasa. Restul surubului se va putea desuruba cu mina. In locul lui pune un surub normal, fara loctite sau sa-l string f tare (8-10Nm).

Daca vrei sa-l servisezi, spala-l cu ce ai (benzina, spray curatat d frina, wd40), băiţă, sufla-l, pina nu mai iese jeg din el, dupa care trebuie gresat cu grafit ! Daca n-ai, cumpara-ti.

Poti gresa si cu altceva dar apar complicatii ulterioare. Oricum, daca acum poti sa-l demontezi usor, nu mai e asa de complicat de servisat.

Pe de alta parte, agatatul cheii in butuc poate fi si din alte cauze, nu doar jeg ❕

 

Daca-l dai jos si nu te descurci, suna-ma ...

Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii. Mi-am facut timp si am scos contactul. Al meu e prins in 2 suruburi. La 650 RS piulita de la jug e de 30 mm, in caz ca ajuta pe cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotărât acu ceva vreme să pun şi a doua tobă de titan pentru că am crezut că evacuarea nu-i cum ar trebui să fie.

Toba e de pe un motor cam de aceeaşi cilindree dar regimul de evacuare a gazelor este foarte diferit.

...şi am avut dreptate, diferenţa e mare. Acum rupe adrenţa mai uşor decât înainte... !!! :stuck:

 

 

post-55585-0-24744500-1529238044_thumb.jpg

post-55585-0-38519100-1529238083_thumb.jpg

post-55585-0-99936700-1529238109_thumb.jpg

post-55585-0-86815800-1529238144_thumb.jpg

post-55585-0-65547600-1529238184_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică ai băgat un burlan în loc de tobă și gazele ies mai ușor, fără pierderea specifica de putere ? Deci ai câștigat vreo 3-4 cai ?

.. asa superficial ma stii ??!! :)

Evacuarea originala e facuta din doua tobe si un acumulator de gaze. Toate cintaresc mult, chiar exagerat de mult ..... De aceea ma zis sa pun tobe de titan. Am pus initial doar una, fara acumulator, si se pare ca nu are destul debit de evacuare, toba avind filtre si labirint, iar gazele au virf de presiune considerabil.

Daca era burlan, da, ai fi avut dreptate.

Acum sunt doua, iar Yul din teava de 2" e pe post de acumulator ....

De aceea, acuma ies gazele normal, poate chiar mai usor fata de original (sectiunea pe iesire acum e mai mare decit cea originala). La carburatoare am gasit alt punct de maxim .... ceea ce-mi confirma ceea ce simt la acceleratie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...