raducod Postat Duminică la 19:23 Share Postat Duminică la 19:23 Salut, Imi pare rau dar nu pot raspunde la ceea ce ai scris. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Luni la 07:12 Share Postat Luni la 07:12 La 27.06.2025 la 8:56, 15151515 a spus: In mers sau turatie imi pare ce merge cu amestec mult mai bogat. Cum scria in cartea Mobrei 50 - "merge in 4 timpi". Si cel mai ciudat este ca are un gol/intarziere intre circuitul de ralanti si cel de turatie. Si cuplarea pe turatie se face cu mic sut deci ceva este aiurea si intra multa benzina. ce jicloare ar trebui sa aiba in teorie ? si ce jicloare are in practica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15151515 Postat ieri la 06:55 Share Postat ieri la 06:55 La o cautare pe net, am vazut ca inclusiv marele retailer on line (nu dam nume) are de vanzare seturi de reparatie carburator cu origine evidenta non-OEM. Mi-a sarit in ochi si disponibiliate stoc la un magazin moto din Brasov asa ca am comandat si ridicat in urmatoarea ora. Pretul simtitor mai mare, dar kit-ul (tot made in China) era vandut sub brand Moose Racing. Am demontat carburatorul si am constat ca racordul carburatorului spre admisie era umed de benzina. De asemenea carburatorul era usor umed inclusiv pe membrana de vacuum. In trecut am verificat nivelul plutitorului (13-15mm) conform manual, iar testul simplu (suflat) imi parea ca nivelul este ok si cuiul poantou inchide si nu am desfacut si scaunul cuiului. Surpriza, o-ring-ul nu mai exista si etansarea se facea cu un fir matisat. Posibil in trecut sa fi fost buna solutia de remediere, dar azi am dubii. In regim stationar, inchiderea cuiului este ok, dar posibil in functiune, vacuumul creat absoarbe benzina in excess unde etansarea este este deficitara. Am inlocuit totul kit-ul si singura particularitate este ca acul de dozaj nu are cele 5 niveluri de reglaj ci doar unul singur echivalent celui nominal (#3) (am masurat prim comparatie cu cel dat jos). Facut reglajele la rece cu putina ajustare fina dupa pornire, motorul merge impecabil. Am facut vreo 10km, buijia curata, trage constant (cat poate un BST40 ) fara goluri in acceleratie sau fum. Drumuri bune! La 30.06.2025 la 10:12, ulei_moto a spus: ce jicloare ar trebui sa aiba in teorie ? si ce jicloare are in practica ? Manualul recomanda main jet 140-150 in pasi de 2.5. Nu am reusit sa citesc de era pus pe carburator, dar ce am pus sus este 152.5 si anume jet-ul pentru varianta de 30cp (DR-ul standard are 27cp). Update - AI-ul zice ca: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Acum 5 ore, 15151515 a spus: La o cautare pe net, am vazut ca inclusiv marele retailer on line (nu dam nume) are de vanzare seturi de reparatie carburator cu origine evidenta non-OEM. Mi-a sarit in ochi si disponibiliate stoc la un magazin moto din Brasov asa ca am comandat si ridicat in urmatoarea ora. Pretul simtitor mai mare, dar kit-ul (tot made in China) era vandut sub brand Moose Racing. Am demontat carburatorul si am constat ca racordul carburatorului spre admisie era umed de benzina. De asemenea carburatorul era usor umed inclusiv pe membrana de vacuum. In trecut am verificat nivelul plutitorului (13-15mm) conform manual, iar testul simplu (suflat) imi parea ca nivelul este ok si cuiul poantou inchide si nu am desfacut si scaunul cuiului. Surpriza, o-ring-ul nu mai exista si etansarea se facea cu un fir matisat. Posibil in trecut sa fi fost buna solutia de remediere, dar azi am dubii. In regim stationar, inchiderea cuiului este ok, dar posibil in functiune, vacuumul creat absoarbe benzina in excess unde etansarea este este deficitara. Am inlocuit totul kit-ul si singura particularitate este ca acul de dozaj nu are cele 5 niveluri de reglaj ci doar unul singur echivalent celui nominal (#3) (am masurat prim comparatie cu cel dat jos). Facut reglajele la rece cu putina ajustare fina dupa pornire, motorul merge impecabil. Am facut vreo 10km, buijia curata, trage constant (cat poate un BST40 ) fara goluri in acceleratie sau fum. Drumuri bune! Manualul recomanda main jet 140-150 in pasi de 2.5. Nu am reusit sa citesc de era pus pe carburator, dar ce am pus sus este 152.5 si anume jet-ul pentru varianta de 30cp (DR-ul standard are 27cp). Update - AI-ul zice ca: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă (editat) Acum 22 ore, 15151515 a spus: motorul merge impecabil. Am facut vreo 10km, buijia curata, trage constant (cat poate un BST40 ) fara goluri in acceleratie sau fum. felicitari ! enjoy ! p.s. ai obsevat ca racordul era umed, inainte sa pornesti dr-ul ? sau dupa ce a mers? Editat 5 ore în urmă de ulei_moto completare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă La 27.06.2025 la 8:56, 15151515 a spus: ......si user name-ul nu pare cunoscut. bine Florine, daca iti schimbi asa de des nick-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15151515 Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 2 ore, ulei_moto a spus: felicitari ! enjoy ! p.s. ai obsevat ca racordul era umed, inainte sa pornesti dr-ul ? sau dupa ce a mers? Inainte, la rece. Statea de ceva vreme asa, ca si craburatorul era patat/maroniu. Mereu probez etansarea cuiului cu o palnie adaptata in care pun cca 100ml benzina si tinea nivelul. Avand segmenti noi, suspectez ca vacuumul produs in aspiratie tragea fortat benzina pe unde nu mai avea etansare ideala. Acum 50 minute, apriliacluj a spus: bine Florine, daca iti schimbi asa de des nick-ul pai no.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.