raducod Postat Iunie 29 Share Postat Iunie 29 Salut, Imi pare rau dar nu pot raspunde la ceea ce ai scris. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Iunie 30 Share Postat Iunie 30 La 27.06.2025 la 8:56, 15151515 a spus: In mers sau turatie imi pare ce merge cu amestec mult mai bogat. Cum scria in cartea Mobrei 50 - "merge in 4 timpi". Si cel mai ciudat este ca are un gol/intarziere intre circuitul de ralanti si cel de turatie. Si cuplarea pe turatie se face cu mic sut deci ceva este aiurea si intra multa benzina. ce jicloare ar trebui sa aiba in teorie ? si ce jicloare are in practica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15151515 Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 La o cautare pe net, am vazut ca inclusiv marele retailer on line (nu dam nume) are de vanzare seturi de reparatie carburator cu origine evidenta non-OEM. Mi-a sarit in ochi si disponibiliate stoc la un magazin moto din Brasov asa ca am comandat si ridicat in urmatoarea ora. Pretul simtitor mai mare, dar kit-ul (tot made in China) era vandut sub brand Moose Racing. Am demontat carburatorul si am constat ca racordul carburatorului spre admisie era umed de benzina. De asemenea carburatorul era usor umed inclusiv pe membrana de vacuum. In trecut am verificat nivelul plutitorului (13-15mm) conform manual, iar testul simplu (suflat) imi parea ca nivelul este ok si cuiul poantou inchide si nu am desfacut si scaunul cuiului. Surpriza, o-ring-ul nu mai exista si etansarea se facea cu un fir matisat. Posibil in trecut sa fi fost buna solutia de remediere, dar azi am dubii. In regim stationar, inchiderea cuiului este ok, dar posibil in functiune, vacuumul creat absoarbe benzina in excess unde etansarea este este deficitara. Am inlocuit totul kit-ul si singura particularitate este ca acul de dozaj nu are cele 5 niveluri de reglaj ci doar unul singur echivalent celui nominal (#3) (am masurat prim comparatie cu cel dat jos). Facut reglajele la rece cu putina ajustare fina dupa pornire, motorul merge impecabil. Am facut vreo 10km, buijia curata, trage constant (cat poate un BST40 ) fara goluri in acceleratie sau fum. Drumuri bune! La 30.06.2025 la 10:12, ulei_moto a spus: ce jicloare ar trebui sa aiba in teorie ? si ce jicloare are in practica ? Manualul recomanda main jet 140-150 in pasi de 2.5. Nu am reusit sa citesc de era pus pe carburator, dar ce am pus sus este 152.5 si anume jet-ul pentru varianta de 30cp (DR-ul standard are 27cp). Update - AI-ul zice ca: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 Acum 5 ore, 15151515 a spus: La o cautare pe net, am vazut ca inclusiv marele retailer on line (nu dam nume) are de vanzare seturi de reparatie carburator cu origine evidenta non-OEM. Mi-a sarit in ochi si disponibiliate stoc la un magazin moto din Brasov asa ca am comandat si ridicat in urmatoarea ora. Pretul simtitor mai mare, dar kit-ul (tot made in China) era vandut sub brand Moose Racing. Am demontat carburatorul si am constat ca racordul carburatorului spre admisie era umed de benzina. De asemenea carburatorul era usor umed inclusiv pe membrana de vacuum. In trecut am verificat nivelul plutitorului (13-15mm) conform manual, iar testul simplu (suflat) imi parea ca nivelul este ok si cuiul poantou inchide si nu am desfacut si scaunul cuiului. Surpriza, o-ring-ul nu mai exista si etansarea se facea cu un fir matisat. Posibil in trecut sa fi fost buna solutia de remediere, dar azi am dubii. In regim stationar, inchiderea cuiului este ok, dar posibil in functiune, vacuumul creat absoarbe benzina in excess unde etansarea este este deficitara. Am inlocuit totul kit-ul si singura particularitate este ca acul de dozaj nu are cele 5 niveluri de reglaj ci doar unul singur echivalent celui nominal (#3) (am masurat prim comparatie cu cel dat jos). Facut reglajele la rece cu putina ajustare fina dupa pornire, motorul merge impecabil. Am facut vreo 10km, buijia curata, trage constant (cat poate un BST40 ) fara goluri in acceleratie sau fum. Drumuri bune! Manualul recomanda main jet 140-150 in pasi de 2.5. Nu am reusit sa citesc de era pus pe carburator, dar ce am pus sus este 152.5 si anume jet-ul pentru varianta de 30cp (DR-ul standard are 27cp). Update - AI-ul zice ca: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Iulie 3 Share Postat Iulie 3 (editat) Acum 22 ore, 15151515 a spus: motorul merge impecabil. Am facut vreo 10km, buijia curata, trage constant (cat poate un BST40 ) fara goluri in acceleratie sau fum. felicitari ! enjoy ! p.s. ai obsevat ca racordul era umed, inainte sa pornesti dr-ul ? sau dupa ce a mers? Editat Iulie 3 de ulei_moto completare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 3 Share Postat Iulie 3 La 27.06.2025 la 8:56, 15151515 a spus: ......si user name-ul nu pare cunoscut. bine Florine, daca iti schimbi asa de des nick-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15151515 Postat Iulie 3 Share Postat Iulie 3 Acum 2 ore, ulei_moto a spus: felicitari ! enjoy ! p.s. ai obsevat ca racordul era umed, inainte sa pornesti dr-ul ? sau dupa ce a mers? Inainte, la rece. Statea de ceva vreme asa, ca si craburatorul era patat/maroniu. Mereu probez etansarea cuiului cu o palnie adaptata in care pun cca 100ml benzina si tinea nivelul. Avand segmenti noi, suspectez ca vacuumul produs in aspiratie tragea fortat benzina pe unde nu mai avea etansare ideala. Acum 50 minute, apriliacluj a spus: bine Florine, daca iti schimbi asa de des nick-ul pai no.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Marți la 10:11 Share Postat Marți la 10:11 domnilor, am placerea de a va anunta ca i-am dat de cap. totul era din needle jet, nu stiu daca acesta este original sau aftermarket, are doar un "6" stantat si un fel de patrat Aveam implementata ideea ca problema este de la needle jet. la relanti mergea bine, in blana mergea bine, asa ca am inceput sa caut info despre kit-urile de jicloare afermarket pt bst-40 si in special info despre needle jet. Am gasit pe niste forumuri australiene, topicul cu comparatia acelor, asa ca m-am pus pe masurat. Acul meu avea 63.5 mm lungime , fata de 56.3 mm stock, dar pentru DR 650 SE, DUPA 1996 - PREZENT L-am polizat, pana a ajuns la 61.5 mm lungime (referinta nr.1 factory pro) i-am luat si din grosime in partea de jos, masurat 45 mm de sus in jos, siguranta i-am mutat-o la mijloc, a3-a pozitie indiferent de directie, ce sa mai....merge brici. Am plecat in teste cu el, m-am intors dupa 3 ore,40 km si asta ca am facut pana si am mers 20km pe pana, noroc ca am caucicul tare (mitas ceva rock.....) si a tinut la mers drept. Merge foarte bine, sunt foarte incantat de el. Din pacate, o sa il pun la vanzare, stiu ca o sa regret, am niste datorii si vreau sa scap de ele. video_2025-07-08_12-50-57.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Marți la 19:28 Share Postat Marți la 19:28 Bunicul și nepotul. De moto zic. Italianul are împreună cu moto 100 de ani. Nu-i rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Marți la 20:07 Share Postat Marți la 20:07 Acum 39 minute, Lucian_M a spus: 100 de ani La cat mai multi !! Spor la învârtit roata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat ieri la 06:28 Share Postat ieri la 06:28 Bravo ! Stim ca Suzuki nu este printre locurile fruntase la generarea de modele noi, avangardiste, dar cind scoate, scoate ! La mai mare si mai multe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat ieri la 11:05 Share Postat ieri la 11:05 E primul 800 pe care îl văd, 750 am mai întâlnit. Nenea italian, coincidenta sau nu, se numește Luciano. Care erau șansele?! 🫡 I-am urat numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 23 ore în urmă Share Postat 23 ore în urmă Acum 2 ore, Lucian_M a spus: ..., se numește Luciano. Care erau șansele?! buna asta! PS. interesant, ca 800 e mult mai des intalnit decat 750.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă 750 - 800 arata diferit functie de an. Poti vedea un 750 pe care scrie 800 si invers, usor. Aceeasi Marie cu palarii diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 19 ore în urmă Share Postat 19 ore în urmă Pai stai asa, 750 nu a fost construit inainte de 800? Cum 600 inainte lui 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Omul mi-a zis că e de 800, altceva nu mai știu. Ce e drept, se vede trecerea anilor peste el, la fel și întreținerea deficitară. Ce mi-a plăcut: la anii ăia, Suzuki a pus scărițele pe bucșe de cauciuc, foarte mișto! Pe puține moto am văzut așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15151515 Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă DR750 a fost fabricat in serie mica si pentru scurt timp (~1988/89). Denumirea este data de rotunijirea la 750 (727cmc real) si 800 (779cmc). DR800 are cilindreea usor marita (cu o Mobra ). DR800 mai are si diferenta de arbore/biela pentru ca are cursa usor marita dar pastreaza raportul de compresie. Cum spuneau colegii, DR750 este mai rar intalnit si ce il face clar diferentiabil este kick start-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.