Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Apropos de ambreiaj, nici la mine nu sunt 100% sigur ca e de schimbat, pana nu ma uit pe viu la placi. Dar am o certitudine care ma face sa ma mai gandesc - moto pusa pe stand, cu roata spate in aer, tras ambreiaj, bagat in viteza, tinut in continuare de ambreiaj, roata incepe sa se invarta ca si cum ar fi debreiat. La fel si daca dau drumul la maneta. Tin in continuare tras de maneta, trec in a 2-a, a 3-a, pana intr-a 5-a, roata se invarte din ce in ce mai tare, cu maneta trasa lipit de manson.

Bine, daca stau pe ea, cu roata pe paman, nu pleaca de sub mine. Asa e normal sau e prea tras cablul ? Sa-i mai dau drumul...

Oricum, ca spuneam ca revin cu impresii dupa ce pun uleiul Motul 7100 20W50, asta e una din impresii - caraie mai tare cand bag in prima treapta, plus ca imi cam patineaza ambreiajul. Daca trag de gaz la 100km/h, se tureaza in gol.

De consumat nu mi-a consumat mai deloc, cel putin nu vizibil. Si nici nu se incinge.

 

@irinel2006 - am retinut sfatul cu scursul uleiului - cred ca e mai bine asa.

 

@chucki - ideea e buna, si ar putea fi completata cu infiintarea unui mic club, cu membri cotizanti, cu banii carora sa se inchirieze local un garaj unde sa se poata face reparatii, sa poata fi lasat motorul in sezonul rece, etc. Partea cu cumpararea de harburi pentru dezmembrari ar fi ca o completare de bun simt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

parerea mea...slabeste putin ambreiajul ca sa cupleze mai bine. Test :

 

Cu motorul pornit bagi in treapta 1 calci frana de mana, fara sa accelerezi deloc dai drumul usor la ambreiaj. Motorul ar trebui sa se opreasca pe la jumatatea cursei a manetei. Dupa ce mai dai drumul la cablu poti sa ii faci o proba sa vezi daca tot asa patineaza la 100.

 

Parerea mea si cred ca de aici ti se trage e tipul de ulei folosit. Eu zic ca pentru 55 ron sa ii pui mineral valvoline 10w40 2L si apoi testezi. S-ar putea sa ai surpriza sa nu iti mai patineze deloc si sa iti functioneze cutia perfect.

 

Ps: In trecut cand am folosit pt 1 luna ulei 20w/50 tot asa simteam cum parca crancanea cutia. Nu se incingea asa tare, dar nu l-am lasat, l-am schimbat cu 10w40 si merg mai turat cu el ca pompa de ulei sa imi faca circulatia mai bine. Asa il racesc mai bine.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine (dr big 800) daca bateria e slaba nu porneste ni s-o f....dar nu cred ca din cauza carburatorului sau a pompei. Asta iarna cand incercam sa o pornesc imi baga benzina de ajungea pana pe esapament (drept urmare ceva rateuri de vis). Cred ca pur si simplu cand bateria e slaba nu are putere scanteia, toata puterea fiind folosit pentru a invarti porcul de motor. Teoretic nu prea are treaba cu pompa pentru ca la pornire foloseste foarte putina benzin din cea existenta deja in carburator.Asta cred ca e punctul cel mai slab: bateria prea mica pentru a invartii un monocilindru de 800. Leag-o la o masina si cred ca o sa plece imediat.

Poi i dau cu bateria de masina si aia nu e slaba e noua il da o data peste cap si ala nu prea tare releu de pornire eu stiu ca nu are voie sa se incalzeasca nu ? si am observat ca are scanteie foarte slaba , si mai nou nu il mai invarte clikaie releu de pornire o fi ala baiu ? mere sa incerc si de la alte modele sau ceva pe direct ? pana cumpar unu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi dimineata am reusit transplantul de discuri ambreiaj.Daca tot am umblat am refacut cu rezosil si garnitura de la capacul din stanga plus mi-am verificat lantul de la balansieri.

 

PS: George ai link-ul aici cam despre ce e vorba :

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/page-6?do=findComment&comment=511986

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi dimineata am reusit transplantul de discuri ambreiaj.Daca tot am umblat am refacut cu rezosil si garnitura de la capacul din stanga plus mi-am verificat lantul de la balansieri.

 

PS: George ai link-ul aici cam despre ce e vorba :

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/page-6?do=findComment&comment=511986

Ce rau imi pare ca nu ai dr800 big...aveam si eu dupa cine sa ma iau...FELICITARI. Fac pariu ca acolo unde ati lucrat era sub o bolta de vie....Mai in toamna vin si eu la schimbat de abreiaj? dar tot sub bolta..

 

Poi i dau cu bateria de masina si aia nu e slaba e noua il da o data peste cap si ala nu prea tare releu de pornire eu stiu ca nu are voie sa se incalzeasca nu ? si am observat ca are scanteie foarte slaba , si mai nou nu il mai invarte clikaie releu de pornire o fi ala baiu ? mere sa incerc si de la alte modele sau ceva pe direct ? pana cumpar unu

Sincer habar n-am unde este releul ala, dar presupun ca ala doar da drumul la instalatia electrica pentru pornire (demaror, bujii, etc). Deci daca invarte , scanteieste , benzineste dar totusi nu porneste, as crede mai degraba ca e ciudatenie de genul: bujiile prea uzate, vreo fisa intrerupata, amestecul aer/benzina total gresit, carburator infundat, filtru de aer muuult prea jegos. Asta e parea mea.....Dar chiar nu da nici un semn (reteu, ceva)?

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ala trimite curent cum trebe naiba stie , nici un semn cand dau la button invarte de zici ca e baterie de telefon si e noua si mai am si firele de la masina , instalatia de curent proaspat curatata sa faca bine contact si buji noi , e o varianta si carburatorul murdar dar la tras porneste si merge bine sta la relantiu si gesturi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) tare treaba asta cu bolta...din pacate nu am bolta ca as sta si eu la toamna sub ea. Era doar umbra blocului :)) Am miros de bolta toamna doar cand ma duc la tara sa imi iau damingeana...

 

Operatiunea a fost facuta de la ora 8 la 12 si ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă învârte greu chiar dacă îi dai curent de la maşină chiar dacă e bateria ei,cred atunci că este demarorul(electromotor). Ar mai putea fi şi decompresorul,să nu deschidă suficient şi să ai compresia mare şi să învîrtă greu. Vezi cs şi ăla se reglează cu lera de 1.

 

Miros de bolta am si ca si tine.....speram sa-mi imbogatesc simturile cu arome noi.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa incerc faza cu decompresorul , ca daca il tin tras il invarte bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu decompresorul tras invarte foarte repede. Oricum cu bateria full nu te tine sa dai la automat de mai mult de 10~15 ori a cate 3, 4 secunde. Daca ai dat de 6, 7 ori deja bujiile esunt inecate. Ca sa reglezi decompresorul trebuie sa dai rezervorul dein dreapata jos (la mine) sau carena si pe langa bujie o sa gasesti cablul si parghia. Vezi in maual ce valori trebuie sa ai la reglaj, eu am dat cota de la mine (motor s42). Dar totusi uitate si la electromotor(stiu ca e mai complicat)...... Era o treaba sa fi facut japonezu si o pedala de pornire, desi cred ca trebuia sa fi un Arnold sa poti sa-l invarti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva interesat de un set discuri ambreiaj suzuki dr650 rs second hand poate sa ma contacteze. Pozele sunt reale. Urmeaza maine sa masor fiecare disc in parte cu sublerul electronic si sa postez cotele. (0748.499.501)

post-45143-0-94967500-1368372887_thumb.jpg

post-45143-0-29925800-1368372899_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@irinel2006 - multumim pentru tutorial, mie imi va fi cu siguranta de ajutor. Cum au trebuit aliniate decupaturile alea in forma de semicerc de pe cele 6 discuri identice ?

La ambreiajul meu, fostul proprietar mi-a spus sa stiu ca lipseste nu stiu ce distantier - numarul 10 sau 11 din schema de pe cmsnl.com.

Aceste distantiere sunt primele inainte de primul disc, cel mai subtire, din exterior. La tine exista ? Daca le-ai observat, ti-ai dat seama cam ce rol ar avea ?

Sau mai bine spus ce rol ar avea daca lipsesc :).

Cu siguranta ambreiajul meu trebuie schimbat, dar deocamdata vreau sa verific lantul de la debalansieri, sa-l strang daca e cazul, sau sa vad daca nu cumva e strans la maxim.

Ambreiajul il las mai peste vreo luna, doua. La ce bani te-ai gandit sa dai discurile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...sunt doua inele ce completeaza spatiul liber ce exista la discul 9. Defapt cele doua inele se pozitioneaza perfect in linie cu primul disc. Dupa cum se putea observa si din poze, in trecut semnalam diferenta de diametru intre cele 6 discuri identice si unul mai ingust. Ei bine sub cel ingust, in linie cu el se pozitioneaza cele doua inele (distantiere) Astfel discul 9 se centreaza la randu-i cu celelalte.

 

Fac un pret in functie de cotelele discurilor . Astazi la 11 vine cineva cu un subler electronic si masor , pozez fiecare disc in parte.

 

Referitor la decupaturi nu prea am tinut cont de ele ...am incercat cat de cat sa le aliniez.

 

Te tin la curent !



2.9-3.1 standard

 

2.6 service limit ;

 

disc 1- 2.86

disc 2- 2.88

disc 3- 3.89 (acesta este discul marcat cu nr 9 difera prin grosime )

disc 4- 2.87

disc 5- 2.9

disc 6- 2.76

disc 7- 2.88



http://www.pro-bike.ro/forums/topic/105869-discuri-ambreiaj-suzuki-dr650rs-second-hand/?do=findComment&comment=512157



Link-ul de mai sus: poze cu fiecare disc masurat in parte.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa incerc faza cu decompresorul , ca daca il tin tras il invarte bine .

Ai mai facut ceva? Sunt curios si oricum as vrea sa fiu si eu informat cand ma va lovi necazul.

 

Daca e cineva interesat de un set discuri ambreiaj suzuki dr650 rs second hand poate sa ma contacteze. Pozele sunt reale. Urmeaza maine sa masor fiecare disc in parte cu sublerul electronic si sa postez cotele. (0748.499.501)

Felicitari inca o data pentru lucrare. Incredubil cat de oganizat puteti sa fiti (ordinea discurilor etichetata, discurile noi lasate la inmuiat in ulei, masurat cu sublerul). Daca faceam eu operatiunea, dupa arata ca o batalie din al doilea razboi mondial.....d-aia nici nu fac poze, ca oricum nu s-ar intelege nimic...bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

 

- pe la inceputuri eram si eu repezit, dar mi-am revenit pentru ca nu imi permitea buzunarul sa gafez. Plus ca mai e si defectul profesional care isi pune bine amprenta. Acel topic a fost creat pentru ca la inceput nu aveam si nu avea cine sa ma invete. Am zis ca e un model de motocicleta pe care multi dintre noi il avem si ca ar trebuie fiecare dintre noi sa stie cat de cat despre fiecare problema in parte. Mestereala si birjareala merg mana in mana...

 

Multe sunt inca nedescoperite de mine, dar mai mult ca sigur o sa ma confrunt cu ele. Admir posesorii de masini de epoca, cum le intretin si cum au grija de ele, de aceea mi-am propus ca suza sa fie ultima motoreta ca peste multi ani sa ma pot mandri si eu cu o piesa de colectie...

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu noutati. In weekend m-am dus sa o iau si sa o aduc in Bucuresti, ca mi-am gasit loc unde sa o tin.

Imi cumparasem garnitura originala de la capacul de magnetou pentru ca vroiam sa mai intind lantul de debalansieri.

Am desfacut acolo, si intr-adevar, lantul avea ceva joc. Hai sa-l strangem. Am desfacut surubelul ala mic de 8 parca, apoi hai sa desfac suruburile mari cu cap imbus. Cel din stanga era desfacut deja. Mai sa vezi, cineva s-a gandit sa ma ajute. Dau sa il desfac pe celalalt, intepenit rau. Pana la urma l-am defacut, ca am imbusuri de la Stanley.

Se intinde lantul, dau sa le strang, cel din stanga incepe sa se invarta in gol. Dau surubul jos, iese cu tot cu filet pe el. N-am avut cum sa il rectific acolo. Ma gandeam la o solutie rapida sa-i fac filet mai mare si sa-i pun alt surub. Oricum, nu am avut posibilitatea sa o fac in conditiile respective, asa ca l-am pus la loc, l-am strans usor la mana pana in momentul in care incepea sa scape, l-am strans si eu un pic mai tare pe celalalt, si am pus totul la loc.

Intre timp, facusem rost si de un plutitor in stare foarte buna, prin amabillitatea unui coleg de forum, respectiv Vamos.

Ma plangeam mai demult ca am fluctuatii de putere si am vazut ca plutitorul nu era in stare prea buna. M-am gandit ca duce nivelul prea sus si inunda pasajele prin care ar trebui sa treaca aer. Am schimbat plutitorul, am facut o tura, cam acelasi lucru. Asta era sambata seara si nu am mai avut timp sa-l mai reglez. Parea ca sta o idee prea sus.

Il las pe duminica. Duminica dimineata mai desfac o data capacul de jos, scot plutitorul, imping limba aia de tabla insesizabil mai jos, montez totul la loc si plec spre Bucuresti.

Pe drum, nicio schimbare. Cand mergea bine, cand rau. Mai mult rau. De mers se poate merge linistit cu ea, numai ca, in momentul cand incepe sa mearga bine, iti dai seama ce rezerva de putere are. Parca e alt motor. Merg eu asa pana pe autostrada A2, iar pe la km50, la 120 km/h, incepe sa tuseasca si la un moment dat se opreste motorul si ma trag usor pe banda de urgenta, pe la ora 2, in amiaza mare. Dau de 2-3 ori la pedala, nimic. O las in pace. Tobele incinse rau, mai ales cea din dreapta, asa mi s-a parut, si un miros de plastic ars.

Dau saua jos, ma uit, desfac si carenele. Nu se topea nimic vizibil. Totusi, cadrul incins rau, in zona tobelor. Rectificatorul de curent, piesa aceea cu radiator, era destul de fierbinte si el. CDI-ul nu era fierbinte, doar cald. Ma uit pe la toate firele de acolo, desfac conectori, pun la loc, nimic topit. Mai stau vreo 5 minute, dau o pedala si o ia. Plec si ajung mai pe la km 20 si iar imi face figura. O las 10 minute, pleaca iar.

Intru pe centura, trec de podul Pipera-Tunari, iar se opreste. Surpriza, de data asta nu mai aveam benzina. De ce surpriza ? Pentru ca pusesem vreo 10L la plecare si mai avea cred eu inca vreo 7-8 cand i-am pus. Imi aduce sotia niste benzina, ca ea era cu masina, porneste si o duc linistit acasa.

Dupa parerea mea, s-a dereglat ceva in carburator, fapt care a dus la un consum prea mare de benzina si implicit la incingerea tobelor. Iar incingerea tobelor a dus la incingerea vreunei componente electronice, rectificatorul de curent sau CDI-ul , ca sunt singurele din acea zona. Mai e pe acolo o cutiuta, ca un fel de siguranta, dar nu stiu exact ce e.

Poate am reglat plutitorul prea jos si tine un nivel prea mic. Surubul de aer e pe la 2-3 ture. Asa merg cu el dintotdeauna.

Oricum, pe langa problema asta, trebuie sa rectific si filetul de la debalansieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva ai mers cu socul tras tot drumul, motorul se infingea bine la drum intins insa in momentul cand se reducea viteza dadea sa se innece si chiar se oprea. Defapt posibil sa se fii innecat. Dupa ce s-a mai racit putin a pornit din nou.

 

Eu zic sa verifici mantaua cablului de soc sigur iti ramane blocat. Eu am renuntat la socul original de suzuki si am adaptat un schimbator de viteza de bicicleta din metal. Asa am o cursa pe care o pot regla . Deja se fac 3 ani de cand am facut adaptarea aceasta si sunt super de multumit.

 

Dupa cum ti-am mai si spus ....plutitoarele alea trebuie sa inchida in momentul cand sunt perfect paralele cu marginile carburatorului. Cumpara inainte si un spray de carburatoare 9ron si curata toate orificiile si jigloarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablul de soc este schimbat, original Suzuki, m-a costat o gramada de bani. Cel vechi era rupt si se bloca pe manta. Cand il impingeam, se impingea cu tot cu manta. Acum merge perfect, verificat. Motorul tine relantiul, dar in sarcina merge in suturi. Nu-ti dai seama cand merge prost, dar la un moment dat, cu acceleratia tinuta pe o anumita pozitie, cat sa tina viteza pe care vrei sa o mentii atunci, parca se deblocheaza ceva si incepe sa traga de te arunca de pe sa. Asta poate tine 1-2 secunde sau mai mult. Apoi, se pleosteste iar si trebuie sa tragi mai mult de acceleratie pentru a mentine viteza.

Carburatorul a fost dat jos in iarna si curatat cu spray si cu compresorul de aer. Am dat jos tot, si tubul emulsor, toate jigleoarele, ca oricum am mai pus unele noi pe alocuri. Singurul jigleor neschimbat este cel de main jet, dar pare in regula. Plutitorul cred ca e ok acum. Cuiul de dozaj e setat cam sus, adica clipsul e pe penultima treapta de jos. Deci suge cam multa benzina. Inainte era pe ultima de sus, deci nu prea tragea benzina. Am crezut ca ar fi de aici problema si l-am setat mai agresiv, dar se pare ca nu am facut decat sa-i cresc mult consumul. Am sa incerc sa merg si cu filtrul de aer deschis, adica cu filtrul montat, dar cu capacul scos, si eventual si cu carena stanga scoasa. Poate ca nu isi trage aer cum trebuie de sub sa, prin snorkelul ala.

Mi-e frica sa nu fie ceva din aprindere, CDI-ul sau bobina. Am verificat cablurile care ies din CDI si sunt turnate la iesire intr-un singur manunchi. APoi, pe unde se unesc cu alti conectori, sunt bine conectate. Oricum, daca nu ar primi scanteie la timp, ar da rateuri si ar merge foarte prost.

Poate cineva sa verifice un lucru ? Daca incercati sa mentineti din acceleratie diverse turatii, sa zicem 2000, 3000, 4000, etc, sta in turatia respectiva ? Adica puteti corela maneta cu turatia, ca la un potentiometru ? La mine, daca sar de 2500, chiar daca tin acceleratia pe o singura pozitie, se tureaza singura pana in 4-5000. Vorbim strict de relanti. La mers in sarcina nu face asa. Ma gandeam ca ar fi si asta un simptom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare daca incerci cu alt set 2 bucati bujii....

 

Diseara o sa incerc pe a mea sa o pornesc si sa testez pe loc .....din cate stiu eu mi se ridica frumos turometru in functie de rotirea manetei de acceleratie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile sunt si ele schimbate anul trecut, nu au decat vreo 2000 de km. oricum am sa le scot un pic sa vad ce culoare au. iti dai seama ca de cand o am imi merge prost si am incercat sa elimin orice lucru care mi se parea in neregula - cablu de soc, bujii, diafragma carb, jigleoare, putitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit in trecut cu un tip de bujii care afara dadeau scanteie puternica, iar in momentul montarii lor in chiuloasa dupa un timp , ba mergea una, ba mergea cealalta. Era pe timpul cand aveam Jawa 350. Tot asa pe atunci suspectam carburatorul. Erau zile cand mergeau binisor , alta data erau negre si afumate.

 

Cel mai bine e sa iti imprumute cineva 2 bujii de pe un motor care functioneaza si sa ii faci proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva sa refac mufele de la instalatia electrica - legatura cu CDI ?

M-ar ajuta o poza la firele si mufele de la CDI Suzuki DR 600 S - 1990

Firele au fost taiate si trebuie puse iar mufele , dar nu au aceleasi culori cu cdi-ul pentru proba.

 

 

Vreau sa probez pe motor un CDI Suzuki 650 (pornire la pedala) si am cautat Schitele de la suzuki - 1 DR 600 si 2 DR 650 CDI-ul are :

1 Mufa Neagra cu 2 fire ( maro si alb-negru)

1 Mufa Alba cu 2 fire (alb-verde si albastru-alb)

1 Mufa Alba cu 3 fire (verde , albastru si albastru-negru)

1 papuc ( galben-negru)

1 papuc ( negru)

 

 

Am incercat sa compar cele doua schite , dar ceva parca nu are logica :))

Cam asta am dedus pana acum , dar nu cred ca e ok . O sa mai studiez ceva :D

Mufa Neagra ( merge la Bobina de inductie ? )

Alb-Negru il leg de Negru

Maro il leg de Negru-Rosu

 

Mufa alba cu 2 fire ( cred ca merge la aprindere )

Verde-Alb il leg cu Verde

Albastru-Alb il leg cu Portocaliu

 

Papucul cu fir negru-galben - merge la Butonul On / OFF ?

 

post-71111-0-34373800-1369067526_thumb.jpg

post-71111-0-75026100-1369067534_thumb.png

post-71111-0-68040500-1369067538_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

experienta mea legat de pornit

la un moment dat mi s-a ars magnetoul. Spirele din bobine, in timp si din cauza caldurii si vibratiilor, se ard. Rebobinarea lor e cu bataie de cap dar se poate.

Oricum, dupa rebobinare am considerat ca nu e zdravana scinteia si am inceput sa sap "de ce ? "

Am ajuns sa desfac motor ca sa aflu ca problema scinteii este cea mai mica problema. Am constatat ca lantul de distributie era terminat, nu statea intins asa ca ca acum se odihneste intr-o cutie. Am ajuns sa refac supape si scaune.

Dupa ce am inceput sa am compresie, am constatat ca bateria era muta. Inainte, fara compresie, bateria ducea bine, dar acum nu e instare sa-l invirta. Asa ca am luat alta baterie Yuasa, cu care zboara. (si incarcator pentru ea ca alfet o faci praf iute)

DAR tot nu porneste cum vreau !

Ultima modificare a fost distanta la electrozi care trebuie sa fie intre 0.8 si 0.9 mm

Nu mi-am imaginat ca are asa de mare importanta !!!! ARE

 

In schimb, bilciu cu carburatoarele e deosebit. Mi-am fript dejtele si facut scurta la mina cu reglatul carburatoarelor dar acu porneste si merge mai mult decit bine :) (sunt de vinzare suruburi lungi de dozaj pentru pretentiosi !)

 

Cu pompa de benzina am facut tot soiul de incercari: cu regulator de presiune pe tur, cu retur in rezervor, cu redus debitul de aer din comanda... NU ARE NICI UN SENS. Daca nu porneste sau nu merge cum trebuie nu ai ce face la pompa! Doar nu-ti trage toata benzina din rezervor, altceva nu produce !

 

Daca in carburatoare a "mesterit mesteru' tractorist inainte", atunci n-ai decit sa le desfaci cu totul si sa te apuci sa verifici tot, sa schmbi oringuri, sa reglezi plutitoare si sa ai bere rece linga tine ca vei avea nevoie. :D

 

 

daca ajuta pe cineva ce am scris mai sus, bafta !

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

experienta mea legat de pornit

la un moment dat mi s-a ars magnetoul. Spirele din bobine, in timp si din cauza caldurii si vibratiilor, se ard. Rebobinarea lor e cu bataie de cap dar se poate.

Oricum, dupa rebobinare am considerat ca nu e zdravana scinteia si am inceput sa sap "de ce ? "

Am ajuns sa desfac motor ca sa aflu ca problema scinteii este cea mai mica problema. Am constatat ca lantul de distributie era terminat, nu statea intins asa ca ca acum se odihneste intr-o cutie. Am ajuns sa refac supape si scaune.

Dupa ce am inceput sa am compresie, am constatat ca bateria era muta. Inainte, fara compresie, bateria ducea bine, dar acum nu e instare sa-l invirta. Asa ca am luat alta baterie Yuasa, cu care zboara. (si incarcator pentru ea ca alfet o faci praf iute)

DAR tot nu porneste cum vreau !

Ultima modificare a fost distanta la electrozi care trebuie sa fie intre 0.8 si 0.9 mm

Nu mi-am imaginat ca are asa de mare importanta !!!! ARE

 

In schimb, bilciu cu carburatoarele e deosebit. Mi-am fript dejtele si facut scurta la mina cu reglatul carburatoarelor dar acu porneste si merge mai mult decit bine :) (sunt de vinzare suruburi lungi de dozaj pentru pretentiosi !)

 

Cu pompa de benzina am facut tot soiul de incercari: cu regulator de presiune pe tur, cu retur in rezervor, cu redus debitul de aer din comanda... NU ARE NICI UN SENS. Daca nu porneste sau nu merge cum trebuie nu ai ce face la pompa! Doar nu-ti trage toata benzina din rezervor, altceva nu produce !

 

Daca in carburatoare a "mesterit mesteru' tractorist inainte", atunci n-ai decit sa le desfaci cu totul si sa te apuci sa verifici tot, sa schmbi oringuri, sa reglezi plutitoare si sa ai bere rece linga tine ca vei avea nevoie. :D

 

 

daca ajuta pe cineva ce am scris mai sus, bafta !

Radu

 

 

Ce ai spus este foarte adevarat si ai perfecta dreptate.....felicitari pentru rabdare....dar nu pre are cum sa-i ajute pe cei de mai sus....poate pe Aragon. La partea de pornire e diferenta mare intre dr 800 si dr-urile de 600- 650. La dr 800 intr-adevar trebe baterie foarte buna...dr 600 -650 nu foloseste deloc bateria la pornire....la carburator mi-am oparit ambele copite pana am reusit sa o fac sa mearga cat de cat acceptabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...