Dogaru Florin George Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Am comandat si eu cheia de la Louis. Sunt foarte multe suruburi care se strang la cupluri mici, de pana in 30Nm, deci cheia asta de 4-24 e buna. Pe alea care se strang la cupluri mai mari, exista mai mult riscul sa nu le strangi bine si sa se desfaca decat sa le strangi prea tare. Problema ramane la cele mici, pe care daca le strangi din "umar" poti sa strici filetele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Cel mai important loc unde se foloseste cheia dinamometrica este chiulasa. Chiar si la motoare racite pe aer. Acolo cuplul e mai mare de 24Nm. Aveti posibilitatea sa va luati o cheie mai mare. Greu se gaseste o cheie cu plaja foarte mare. Cel mai bine e sa ai doua chei: una pt cupluri mici si alta pt cupluri mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 toti aveti dreptate ! Cel putin in manualul de service la DR800, sunt trecute cuplurile generale de stringere pentru toate suruburile in functie de marcajul de pe ele iar la cele mai speciale (cum sunt cele de la chiuloasa, furca spate, prindere motor etc) se face mentiunea in particular. E foarte important de stiut ca valorile sunt date in si pentru cazul in care se foloseste blocator de suruburi (Loctite albastru, samd). Adica valoarea cuplului de stringere pentru surub cu blocator difera fata de cea fara (evident) asadar atentie. Asa cum stiti, deformarea elastica a surubului la stringere este ceea ce se urmareste. Daca apare cea plastica sunteti deja pe pragul de a rupe surubul si va recomand sa-l schimbati daca nu s-a rupt inca pentru ca urmeazasa se rupa in mers... Pe cheie se simte deformarea plastica prin faptul ca cheia se roteste iar forta de stringere scade. Mi-a povestit un amic o patanie cu un DR750 cu care s-a pornit la drum dupa ce si-a facut o revizie la furca si dupa 300km facuti intr-o zi s-a trezit pe drum ca i s-a desfacut un surub de la furca spate... ".. nu vrei sa stii prin ce cacao am trecut.... as fi cistigat cu siguranta un concurs de timpiti daca m-ar fi filmat cineva .. bine ca am scapat cu viata ..." Oricum, tehnica de imbinare cu suruburi e frumoasa, nu e complicata si cred ca de baza pentru orice hobbyst care pune mina pe chei Gasiti pe net un miliard de siteuri cu tot ce trebuie sa se stie ... Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Ps: Florin. In cazul surubului de la reglaje supape , ar trebui totusi sa il refaci la un moment dat sau macar sa il recorectezi cu tarodul de 6. Chiar daca surubu mai are unde sa prinda jos , pe langa faptul ca baga span in ulei , cand umbli acolo surubul se ghideaza cum nimereste si strica in continuare filetul. Nu e chiar asa important , mai ales ca se umbla destul de rar la el , dar merita facut pe viitor. La capacul de la rotor / intinzator balansiere , eu am facut o garnitura din carton subtire (sa nu fie lucios) si am dat-o pe ambele parti cu putin silicon. Am fost destul de surprins ca am umblat iar dupa o saptamana si garnitura a ramas intacta , ( garnitura originala suzuki s-a rupt cand am desfacut capacul ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Va rog frumos , salvatima si pe mine Am nevoie sa verific si eu daca CDI este problema de pornire si se pare ca cel de 650 nu se potriveste . Nu gases pe nimeni cu dr 600 sa ma ajute putin. Nu prea imi mai permit inca o data sa cumpar o piesa si sa nu fie acolo problema Un service de cartier in Bucuresti ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Am rezolvat si cu filetul de la debalansieri. Am dus-o la un atelier sa rectificam filetul, dar am descoperit acolo ca filetul mai avea in spate inca 3-4 spire bune, la care surubul actual nu ajungea. Au pus un surub mai lung care a ajuns la spirele bune, cu ceva pasta de blocare, si s-a strans foarte bine. Acum pot sa merg linistit. Am sa ma ocup si de ambreiaj cand mai fac rost de bani. Pana una-alta, am cumparat garnitura originala de capac de ambreiaj si niste dinstantiere care cica ar lipsi. E vorba despre o saiba de diametru mare, conica, care preseaza ultima placa. Imi spunea fostul proprietar ca lipseste. Cand desfac sa le pun, masor si discurile si arcurile, sa vad ce e de schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Viata fostului meu cauciuc spate metzeler enduro 4 s-a cam terminat. Ce Dumnezeu, avea deja 12 ani. Arata la fel de bine ca "Cher" doar ca i-au aparut 2 riduri pe lateral. A trebuit sa renunt si sa imi cumpar unul nou, satul fiind de second. Am optat pentru Mitas E 08 la dimensiunile trecute pe carte. Aveam de facut si Itp plus ca am visat ca fac ceva km anul acesta. Un an asa prost din punct de vedere al vremii nu am avut niciodata. A plouat continuu pana azi, iar acum o ia de la capat. Nu am reusit sa adun mai mult de 150km in 2 luni. As fi vrut sa imi cumpar unul heidenau, avand pe fata unul, cumparat si ala de nou acum 2 ani, de care sunt tare multumit. Observ totusi ca baietii au dus preturile sus tare, ceea ce m-a facut sa imi indrept privirile spre ceva mai de nivelul nostru. Mitas...E08 un cauciuc zic eu 50% strada 50%enduro soft. Cei care au avut acest tip de anvelopa pot sa imi spuna cum se comporta in timp ? Momentan vad ca e ok si pe ud si pe uscat, dar parca ma tine ceva sa testez limita ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ps: Florin. In cazul surubului de la reglaje supape , ar trebui totusi sa il refaci la un moment dat sau macar sa il recorectezi cu tarodul de 6. Chiar daca surubu mai are unde sa prinda jos , pe langa faptul ca baga span in ulei , cand umbli acolo surubul se ghideaza cum nimereste si strica in continuare filetul. Nu e chiar asa important , mai ales ca se umbla destul de rar la el , dar merita facut pe viitor. La capacul de la rotor / intinzator balansiere , eu am facut o garnitura din carton subtire (sa nu fie lucios) si am dat-o pe ambele parti cu putin silicon. Am fost destul de surprins ca am umblat iar dupa o saptamana si garnitura a ramas intacta , ( garnitura originala suzuki s-a rupt cand am desfacut capacul ) ) ..pe dopul de "cauciuc" nu mai pune silicon ca nu adera si n-are sens. Ai doar riscul sa-ti ajunga resturi prin motor.. (cam asta zice si cartea) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Nu stiu de ce spui ca nu adera pe dop. La mine la fel am procedat, dar inainte de a da cu silicon am luat si am sters acel dop cu diluant (l-am degresat). Ce am observat e ca , acest lucru ajuta si siliconul sta lipit bine de el. Dupa vreo 2 ani de utilizare, am desfacut pentru a-mi schimba lantul de distributie si imi amintesc bine ca a trebuit sa frec bine cu degetele de el sa se ia siliconul. Siliconul dat in strat subtire nu in strat gros, e mai mult o stergere. Daca ai pelicola de ulei pe el, e si normal sa nu se lipeasca si sa iti fuga stanga dreapta. Recomand chiar degresarea tuturor suprafetele inainte de aplicarea siliconului. O operatiune de 3 minute, dar care te ajuta sa faci o garnitura rezistenta. Editat Iunie 11, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Din cate stiam eu , uleiul nu afecteaza deloc siliconul. Dar: Recomand sfatul lui Irinel. Eu degresez absolut toate suprafetele pentru ca nu poate face nici un rau si e cel mai bine. Pe langa faptul ca am o obsesie sa sterg absolut orice lucru cu benzina motocicleta o sterg cu benzina din cand in cand , si cauciucurile si farurile .... etc ( Am ster odata numarul de inmatriculare cu benzina si s-a luat vopseaua ) a trebuit sa refac literele cu pensula - asta arata calitatea vopselei pe care o folosesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Daca folosesti benzina la sters sa stii ca aceasta e foarte buna prietena cu praful. Adica il atrage de mama, mama. In trecut vopsitorii amestecau anumite vopsele de la policolor pentru un super luciu. De aici se explica si dizolvarea literelor de pe placuta de inmatriculare. Plus o sa observi ca daca freci o picatura de benzina intre degete ramane unsuros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Dizolvarea literelor de pe placuta de inmatriculare tine strict de vopseaua de proasta calitate . Aceeasi vopsea este folosita si la aripa de logan noua (o vopsea neagra pe care eu o sterg cu benzina , ramane tabla curata si o vopsesc iar. O vopsea de calitate (auto) nu se sterge cu benzina ( rar se sterge cu nitrodiluant ) Eu unul la vopsit folosesc doar benzina pentru ca sunt atatea tipuri de diluant care nu sunt compatibile , in schimb benzina merge la orice. Am pus o data diluant intr-o vopsea foarte scumpa si ala de la magazin nu mi-a zis ca nu se potriveste - vopseaua s-a branzit si s-a separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser_ser9 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Ajutor! Am gasit in DR-ul meu un releu(cred, are 6 picioruse late aurii, doua randuri de cate trei) rupt si fara carcasa. Ce este si la ce foloseste? Mentionez ca motorul porneste dar nu are stop pe frana, nici semnalizatoare si bateria e moarta. As pune poze cu releul dar nu stiu cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser_ser9 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Ajutor! Am gasit in DR-ul meu un releu(cred, are 6 picioruse late aurii, doua randuri de cate trei) rupt si fara carcasa. Ce este si la ce foloseste? Mentionez ca motorul porneste dar nu are stop pe frana, nici semnalizatoare si bateria e moarta. As pune poze cu releul dar nu stiu cum. PS: In loc de poza am pus releul si am uitat sa spun ca nu se opreste motorul de la buton ci din decompresor(DR 750 DIN 1994) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Nu stiu de ce spui ca nu adera pe dop. La mine la fel am procedat, dar inainte de a da cu silicon am luat si am sters acel dop cu diluant (l-am degresat). Ce am observat e ca , acest lucru ajuta si siliconul sta lipit bine de el. Dupa vreo 2 ani de utilizare, am desfacut pentru a-mi schimba lantul de distributie si imi amintesc bine ca a trebuit sa frec bine cu degetele de el sa se ia siliconul. Siliconul dat in strat subtire nu in strat gros, e mai mult o stergere. Daca ai pelicola de ulei pe el, e si normal sa nu se lipeasca si sa iti fuga stanga dreapta. Recomand chiar degresarea tuturor suprafetele inainte de aplicarea siliconului. O operatiune de 3 minute, dar care te ajuta sa faci o garnitura rezistenta. Justificare: Sunt doua cazuri, unul cind ai piesele in stare folosita dar in cotele de uzura si cazul in care nu mai sunt in cote. Aici era vorba de un dop de cauciuc care are insertie metalica, cauciucul fiind unul mai special dat fiind faptul ca sta pe chiuloasa racita cu aer(si ulei). Daca sintem la cazul 1, atunci nu trebuie sa faci nimica altceva decit ce scrie in cartea de reparatie , in care spune clar "NU SE FOLOSESTE SOLUTIA DE ETANSARE ..." ci doar pe imbinarea chiuloasa - capac. Evident cu respecarea masurilor generale de lucru (curata de resturi, degresare, etc) In cazul 2, fiecare se scarpina cum poate, pentru ca fiecare isi asuma riscurile. Cine poate garanta solutia inlocuirii sau "reparatiei" unei piese defecte, asa cum este nenorocitul ala de dop, ca tine ? Dar riscurile ca sa ramii fara dopul ala pe coclauri si-ti frigi motorul ? Eu nu afirm ca am cine stie ce experienta dar pot afirma un lucru, pe care as vrea sa-l inteleaga toti care citesc aceste topicuri,(opinia mea pe care mi-o asum in totatlitate) : motociclismul, in orice varianta ar fi, este o activitate relativ scumpa si care necesita investitii. Lipsa acestor investitii "costa" de multe ori mai mult decit investitia. Dorinta de a te bucura de mersul pe doua roti este enorma pentru cei care au acest microb si intotdeauna este cumplit sa nu poti face acest lucru din cauza ca n-ai piesa care trebuie sau la timp. Dar facind improvizatii nu faci nimic alceva decit a-ti pune viata ta si acelor din trafic in pericol. Cei care incep sa-si repare motocicletele in garaj, si n-au experienta, si citesc din forumuri despre improvizatii care "tin" sunt indrumati GRESIT. Din punctul meu de vedere, improvizatiile sunt varianta de urgenta, pe traseu, acolo unde nu ai ce sa-i mai faci altceva, lucru pe care fiecare ar trebui sa-l stie sa-l faca la motorul lui. Asta evident denota ca-si cunoaste temeinic motorul, a "trecut la mina" toata motocicleta, avind in cealalta mina manualul producatorului, de reparatii, ca sa stie ce inseamna reparatia si ce inseamna improvizatia. Cei care au experienta vietii de motociclist, si au ani, au prins Mobre, MZ, CZ, Jave, etc, N-AU AVUT INTERNET, PIESE ORIGINALE,SILICOANE samd. Singura lor(si a mea) varianta de reparatie era improvizatia. Alte vremuri, alte riscuri, alt trafic, alte viteze, alte motoare, ALTA GENERATIE ! Asta e parerea mea legat de acest hobby. Succes tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Justificare: Sunt doua cazuri, unul cind ai piesele in stare folosita dar in cotele de uzura si cazul in care nu mai sunt in cote. Aici era vorba de un dop de cauciuc care are insertie metalica, cauciucul fiind unul mai special dat fiind faptul ca sta pe chiuloasa racita cu aer(si ulei). Daca sintem la cazul 1, atunci nu trebuie sa faci nimica altceva decit ce scrie in cartea de reparatie , in care spune clar "NU SE FOLOSESTE SOLUTIA DE ETANSARE ..." ci doar pe imbinarea chiuloasa - capac. Evident cu respecarea masurilor generale de lucru (curata de resturi, degresare, etc) In cazul 2, fiecare se scarpina cum poate, pentru ca fiecare isi asuma riscurile. Cine poate garanta solutia inlocuirii sau "reparatiei" unei piese defecte, asa cum este nenorocitul ala de dop, ca tine ? Dar riscurile ca sa ramii fara dopul ala pe coclauri si-ti frigi motorul ? Mi-e teama ca baietii vorbeau despre puferul/dopul de cauciuc pe unde intra firele electrice in motor. Nu este un cauciuc special, nu are insertii metalice si nici nu se uzeaza. Era vorba doar de oportunitatea etansarii zonei respective cu gasket sealant. Nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Mi-e teama ca baietii vorbeau despre puferul/dopul de cauciuc pe unde intra firele electrice in motor. Nu este un cauciuc special, nu are insertii metalice si nici nu se uzeaza. Era vorba doar de oportunitatea etansarii zonei respective cu gasket sealant. Nimic mai mult. nope, e vorba de dopul de cauciuc de pe chiuloasa, asa cum se vede in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 .. si oricum, eu vorbeam de un principiu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Vorbeati despre pozele mele ? nu mi-am dat seama pana acum. Daca e vorba de dopul acela in continuarea Axei cu came ? nu conteaza daca are sau nu silicon , daca considerati ca izoleaza bine doar dopul , eu pun totusi silicon PS: Nu stiu daca se vede prea bine in poza , dar am pus foarte putin silicon . Nu are ce stoarce , ca sa ajunga in motor. Cand am umblat la motor dopul avea si el silicon . Editat Iunie 13, 2013 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Manualul de reparatii e bun pentru ati face o ideie. Fiecare motor in parte chiar daca e facut la fel isi are mersul lui. Stii vorba aia :" bai daca nimeresti motor bun din prima te tine, daca nu, te va supara toata viata ". Nu poti aplica in totalitate valorile din carte pentru ca acelea se refera la un motor nou, standard si nu la unul cu km la bord. Uneori reglajele se fac si dupa "ureche" asculti motorul cum ii place lui. Am observat ca toti spun: " manualul spune se strange la maxim si se da o tura jumate inapoi , pentru aer ". Fals.... nu la toate motoarele e la fel. Parametri sunt mereu in modificare si totul se datoreaza uzurii. Ai un motor cu toate piesele noi, atunci da, tii cartea in stanga si cu dreapta strangi. Consider in momentul de fata manualul doar ca un punct de pornire ,( distributie, balansieri acolo e putin mai diferit, dar tot la fata locului se iau decizile). "Alta generatie " (jawe ij, comuniste). Prima mea trotineta a fost Jawa 350 pe care am reconditionat-o de la A la Z. A urmat suza care a trecut prin acelasi proces. Crede-ma unele improvizatii vin sa aduca un plus de bani in buzunar, siguranta si chiar rezistenta. Exemplu :Cablu de soc: se duce repede la Suzi. Pret unul nou cu tot cu tragator peste 100 ron: Acum improvizatie : schimbator metalic de bicicleta cu trepte, cablu + manta schimbator = 10 ron Are 4 ani de cand l-am montat nici o problema. Justificare: Sunt doua cazuri, unul cind ai piesele in stare folosita dar in cotele de uzura si cazul in care nu mai sunt in cote. Aici era vorba de un dop de cauciuc care are insertie metalica, cauciucul fiind unul mai special dat fiind faptul ca sta pe chiuloasa racita cu aer(si ulei). Daca sintem la cazul 1, atunci nu trebuie sa faci nimica altceva decit ce scrie in cartea de reparatie , in care spune clar "NU SE FOLOSESTE SOLUTIA DE ETANSARE ..." ci doar pe imbinarea chiuloasa - capac. Evident cu respecarea masurilor generale de lucru (curata de resturi, degresare, etc) In cazul 2, fiecare se scarpina cum poate, pentru ca fiecare isi asuma riscurile. Cine poate garanta solutia inlocuirii sau "reparatiei" unei piese defecte, asa cum este nenorocitul ala de dop, ca tine ? Dar riscurile ca sa ramii fara dopul ala pe coclauri si-ti frigi motorul ? Eu nu afirm ca am cine stie ce experienta dar pot afirma un lucru, pe care as vrea sa-l inteleaga toti care citesc aceste topicuri,(opinia mea pe care mi-o asum in totatlitate) : motociclismul, in orice varianta ar fi, este o activitate relativ scumpa si care necesita investitii. Lipsa acestor investitii "costa" de multe ori mai mult decit investitia. Dorinta de a te bucura de mersul pe doua roti este enorma pentru cei care au acest microb si intotdeauna este cumplit sa nu poti face acest lucru din cauza ca n-ai piesa care trebuie sau la timp. Dar facind improvizatii nu faci nimic alceva decit a-ti pune viata ta si acelor din trafic in pericol. Cei care incep sa-si repare motocicletele in garaj, si n-au experienta, si citesc din forumuri despre improvizatii care "tin" sunt indrumati GRESIT. Din punctul meu de vedere, improvizatiile sunt varianta de urgenta, pe traseu, acolo unde nu ai ce sa-i mai faci altceva, lucru pe care fiecare ar trebui sa-l stie sa-l faca la motorul lui. Asta evident denota ca-si cunoaste temeinic motorul, a "trecut la mina" toata motocicleta, avind in cealalta mina manualul producatorului, de reparatii, ca sa stie ce inseamna reparatia si ce inseamna improvizatia. Cei care au experienta vietii de motociclist, si au ani, au prins Mobre, MZ, CZ, Jave, etc, N-AU AVUT INTERNET, PIESE ORIGINALE,SILICOANE samd. Singura lor(si a mea) varianta de reparatie era improvizatia. Alte vremuri, alte riscuri, alt trafic, alte viteze, alte motoare, ALTA GENERATIE ! Asta e parerea mea legat de acest hobby. Succes tuturor Editat Iunie 13, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser_ser9 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Am reusit sa pun poze cu releul fantoma(merci Ivanica). Stie cineva ce este, la ce foloseste si ce nr. are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Manualul de reparatii e bun pentru ati face o ideie. Fiecare motor in parte chiar daca e facut la fel isi are mersul lui. Stii vorba aia :" bai daca nimeresti motor bun din prima te tine, daca nu, te va supara toata viata ". Nu poti aplica in totalitate valorile din carte pentru ca acelea se refera la un motor nou, standard si nu la unul cu km la bord. Uneori reglajele se fac si dupa "ureche" asculti motorul cum ii place lui. Am observat ca toti spun: " manualul spune se strange la maxim si se da o tura jumate inapoi , pentru aer ". Fals.... nu la toate motoarele e la fel. Parametri sunt mereu in modificare si totul se datoreaza uzurii. Ai un motor cu toate piesele noi, atunci da, tii cartea in stanga si cu dreapta strangi. Consider in momentul de fata manualul doar ca un punct de pornire ,( distributie, balansieri acolo e putin mai diferit, dar tot la fata locului se iau decizile). "Alta generatie " (jawe ij, comuniste). Prima mea trotineta a fost Jawa 350 pe care am reconditionat-o de la A la Z. A urmat suza care a trecut prin acelasi proces. Crede-ma unele improvizatii vin sa aduca un plus de bani in buzunar, siguranta si chiar rezistenta. Exemplu :Cablu de soc: se duce repede la Suzi. Pret unul nou cu tot cu tragator peste 100 ron: Acum improvizatie : schimbator metalic de bicicleta cu trepte, cablu + manta schimbator = 10 ron Are 4 ani de cand l-am montat nici o problema. Iti respect parerea dar nu o aprob. Manualul este sfint, si-ti spun si de ce . Valorile se dau pentru NOU + tolerante. Cind este nou, e nou. Cind esti IN TOLERANTE este vorba de unde ne aflam noi, adica cu uzura. Iar ce iese din tolerante se chema ca trebuie schimbat cu nou sau uzat in tolerante. Aci ma refer la improvizatii. De caeea nu te aprob. Nu stiu unde ai citit in manuallul de reparatie ca aerul se regleaza la desfiletat x ture si gata. Nici vorba. Se refera la faptul ca dupa ce desurubezi x ture inapoi, motorul ar trebui sa porneasca, dupa care te invita frumos sa faci reglajele. Vezi, est o proasta interpretare a unui manual, care se raspindeste. Legat de valorile de stringere, daca tu vrei sa-ti stringi suruburile de chiuloasa sau furca dupa cum vrei tu, n-am nici o treaba si-ti doresc succes. Dar nu vad de ce, atita timp cit idiotii aia de-or conceput un motor si si-au mincat nervii sa vada anduranta motorului, testare uzuri dupa km de test, etc, si au dat modalitatea de reparatie noi avem solutia mai desteapta .... sau au gindit ca doar motoare noi se vor repara, sau cum ? Ce ar fi sa le trimitem noi niste observatii constructive, sa le ia in calcul, dade' or face moatoare mai performante si mai durabile. Ca-s vai de mama lor. Oh da ! La distributie si "balansieri" e intr-adevar diferit... Legat de cablul pe care l-ai pus, si economia facuta. Calculeaza cit costa maneta schimbatorului, cablul, eventual colierul modificat, prinderea in carburator, curentul, timpul tau si vezi in comparatie cu un cablu nou sau vechi. Cum stai ? Cu siguranta ca daca n-ai ce face, ai platit o data maneta si cablul, ai un atelier sau garaj samd iesi mai ieftin, dar nu asa se calculeaza costul ! Oricum, discutia este despre reparatii esentiale, nu ca decompresorul este neesential.. Mai este un aspect. Se fac crash teste si la motociclete, nu ca la autoturisme, vezi sa nu te "zgirii" in maneta ta de soc. Cel original e plastic , nu ? Sa ma scuze cititorii pentru agresivitate ... sper sa nu se intimple des. BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) "vezi sa nu te "zgirii" in maneta ta de soc. Cel original e plastic , nu ? " )) buna asta...dupa cum observi are si ala manson din plastic. Nu am sustinut ca acele componente super de uzate trebuiesc mascate, daca ai urmari topicul reconditionare suzuki dr 650 rs de pe celalalt site ai vedea ca am cam inlocuit tot ce era uzat : Cauciucuri in primul rand- ca sa nu imi rup coarnele....si pe astea le-am pus noi; Ulei schimbat cu filtru in fiecare an; Discuri ambreiaj, placute de frana lant distributie.... si multe altele.... deci...cum sustineai : e o "proasta interpretare" ))))))))))) din partea unora ps: treaba aia cu reglatul aerului era asa mai mult ca o metafora, nu o lua la propriu.... 10 roni a costat totul....cu tot cu ciocanul de lipit pus in priza.... munca mea e gratis- il consider un hobby, la urma urmei asta e motociclismul nu? Un hobby... Editat Iunie 13, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) RaduCod : http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/ Nu vreau sa ma dau artist, am fost gresit poate interpretat. Se pot observa unele improvizatii nepericuloase, precum si unele imbunatatiri aduse. Uite o informatie super de utila pentru unii cu putini bani dar cu rezultate uriase. Reconditionarea amortizorului spate...totul facut cu 23 ron Gasiti informatiile pe topicul meu. Se poate numi o improvizatie care dureaza din 2011.... Editat Iunie 13, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Avem si noi un prieten aici " ser_ser9 "pe care il cam ignorati cu contrazicerile . Daca aveti DR Big 750 ajutatil si pe el sa recunoasca piesa aceea. Eu unul nu prea imi dau seama si nu cunosc modelul ( nu este releu de incarcare nici bobina de inductie nici releu de semnalizare ) ar putea fi CDI ,. dar probail ca nu e. Revenind la voi eu il sprijin pe irinel , nu ca as dezaproba manualul dar un adevarat mecanic stie sa recunoasca sau sa inteleaga orice e legat de motocicleta lui. Daca ma ambitionez prea tare construiesc si eu CDI-ul de dr ( e doar un circuit cateva piese si fire ) Te felicit Irinel pentru ideea cu decompresorul , exact aceeasi imbunatatire am facut-o si eu (cablu de bicicleta 2 lei si o maneta de frana bicicleta luata de la fier vechi . Recunosc ca unele piese trebuie luate noi (piston / segmenti / distributie) , dar nu o sa isi bata joc de mine nimeni si niciodata cu preturi absurde 100 lei cablu decompresor / 80 euro o maneta de ambreiaj cumpar din targ cu 5 lei - 100 de manete de ambreiaj ) Editat Iunie 13, 2013 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.