Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma retrag dintre DR-isti, trec la DL-isti. Am scos motocicleta la vanzare, pentru ca am demarat discutiile pentru a-mi aduce un DL650 din Germania.

Am pus anuntul aici: /index.php?/topic/697949-vand-suzuki-dr650-rs-kickstart-91/

Daca stiti pe cineva interesat, fac o cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma retrag dintre DR-isti, trec la DL-isti. Am scos motocicleta la vanzare, pentru ca am demarat discutiile pentru a-mi aduce un DL650 din Germania.

Am pus anuntul aici: /index.php?/topic/697949-vand-suzuki-dr650-rs-kickstart-91/

Daca stiti pe cineva interesat, fac o cinste.

E o decizie buna !

Are multe avantaje fata de DR, din cam toate punctele de vedere. Inclusiv decizia de a-l lua din Germania :) acolo unde intretinerea se face.

 

V-stromul, daca e pe alese, iati-l cu scut si crash guard din start pentru ca e mai ieftin asa. Oricum o sa ai nevoie sa le pui ulterior. (vezi ca original + GIVI nu potriveste, trebuie sa fie amindoua de acelasi fel)

Iar daca faci km destui, o sa economisesti din banii dati pe benzina pentru are consumul mic mic mic :) deci poti investi la inceput mai mult.

 

BAFTA

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-stromul, daca e pe alese, iati-l cu scut si crash guard din start pentru ca e mai ieftin asa. Oricum o sa ai nevoie sa le pui ulterior. (vezi ca original + GIVI nu potriveste, trebuie sa fie amindoua de acelasi fel)

 

Crash-bar-ul Givi e mai solid decat cel original.

Poti sa pui crash Givi si scut original cu 2 coliere pentru tevi de gaz + 4 suruburi de 6 mai lungi, e usor de adaptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi acesta e topic pentru DR-uri, si singura legatura cu el este aceea ce imi vand DR-ul, continuu si eu un pic discutia, dar daca o lungim, mai bine ne ducem pe topicul de DL-uri. Asa e, vreau sa mi-l iau din Germania si am purtat cateva discutii cu userul GSX 600 F - vezi /index.php?/topic/18142-aduc-motociclete-pe-comanda/page-124 , care mi s-a parut mai serios dintre cei care aduc moto din Germania. Daca aveti ceva experienta cu baietii astia, dati-mi si mie un pm, sa nu discutam aici. Si lauda si defaimarea publica pot avea efecte nedorite si se poate intelege gresit scopul.

 

Am mai gasit si una in Romania, interesanta ca pret/km. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl%20650-din-2008-520212.html

Daca stiti ceva despre ea, dati pm va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin :

 

Citisem mai demult pe aici ca cineva scria :

 

"uns zilinder, uns problem

zwei zilinder, zwei problem "

 

mare grija la cum o alegi, de preferat sa te ajute cineva care are deja modelul asta de ceva ani si isi poate da seama de punctele slabe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

irinel2006:

pentru corectitudine se scrie

 

ein Zylinder, ein Problem, zwei Zylinder, zwei Probleme

 

DAR nu sunt de acord, oricum.

 

emilian_rks:

asa este, arata mai solid. In schimb, eu cred intr-un singur lucru: daca cei de la GIVI au scut la care potriveste crashul de la ei atunci varianta care o zici tu este un catir. Coliere , cu suruburi mai lungi, adaptare netestata.. eu nu :)

Crashbarurile se testeaza la impact, si sunt facute sa absoarba energie, cu avarierea minima a motorul si evident fara ranirea pilotului. Orice adaptare se indeparteaza de la deziderat.

Din experienta altora citez ca crashurile de DR750/800 facute de diversi duc la perforat rezervoare, incedii etc.

DE ACEEA IN EU SE ACCEPTA CRASHBARURI DOAR CU "CE" DE CEVA ANI BUNI INCOACE. Oare de ce?

 

florin:

 

fara a ofensea pe nimeni, motorul luat din germania de la neamt, nu de la haendler turc, e cea mai buna afacere. A avea acelasi motor luat din Romania este, dupa mine, greu de atins. Cum zicea irinel2006, cel mai bine e sa vezi/incerci inainte de a lua un motor din germania. STIU, asta inseamna un drum in Germania. Din Romanina e mai simplu cu vazutul dar trebuie sa scazi din pret toate consumabilele care trebuie sa le bagi in motor ca sa ajungi la pret de Germania.

Diferenta e sa te dai urmatorii 15000km si sa te bucuri de ei sau cu gust amar in gura,prin serviceuri, sau pe platforma ... Oricum garantie nu-i, doar pe nou, si acolo cu discutii(la noi)

 

Eu te sfatuiesc sa-ti cauti prieten prin germania si la drum cu banii la punga ... asa nu-i nimeni de vina decit norocul sau ghinionul tau :D

pe la 3500 gasesti usor V-strom650 la 27-30mkm tras la semne !

 

Ca si model e tea mai titrata motocicleta in ultimii ani, si care sta in top ca o idioata :))

Eu n-am sa zic nimic de ea decit ca e urita, in rest ma aplec.

 

BAFTA

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si totusi a fost pus intre ghilimele, dar nu te poti deloc abtine daca nu ma intepi putin :))) Nu ma supar ! Chiar ma faci sa rad cand vad cum stai cu "parul" la coltul casei.

 

: Ps incearca sa eviti constructiile de genul "ca crashurile" ca parca nu suna bine.

 

Acum suntem kit !

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este, arata mai solid. In schimb, eu cred intr-un singur lucru: daca cei de la GIVI au scut la care potriveste crashul de la ei atunci varianta care o zici tu este un catir. Coliere , cu suruburi mai lungi, adaptare netestata.. eu nu :)

Crashbarurile se testeaza la impact, si sunt facute sa absoarba energie, cu avarierea minima a motorul si evident fara ranirea pilotului. Orice adaptare se indeparteaza de la deziderat.

Din experienta altora citez ca crashurile de DR750/800 facute de diversi duc la perforat rezervoare, incedii etc.

DE ACEEA IN EU SE ACCEPTA CRASHBARURI DOAR CU "CE" DE CEVA ANI BUNI INCOACE. Oare de ce?

 

Chiar daca e OFF_TOPIC vreau sa lamuresc un pic lucrurile:

 

 

Pentru cei care nu s-au lovit de problema scut/crash-bar pt V-strom.

 

Givi nu face scut pentru modelul 2004-2011.

 

Scutul cel mai rentabil si solid e cel OEM sau SW-Motech - de fapt cred ca cel OEM e facut chiar de SW-Motech.

 

Acest scut se prinde in partea din spate sub motor si in partea din fata de crash-bar.

 

Ideea e ca scutul se prinde in fata "la fix" de crash-bar-ul OEM.

 

Crash-bar-ul OEM e mic si nu protejeaza carenele.

 

Daca pui crash-bar Givi nu mai poti prinde scutul OEM in fata.

 

Ca sa il prinzi in fata poti sa cumperi niste coliere de pe dincolo la un pret nejustificat de mare.

 

Si aici am vrut sa ajung eu: La crash-bar-ul Givi, daca pui scut OEM, poti prinde scutul OEM de crash-bar folosind 2 coliere de gaz si 4 suruburi de 6mm.

 

Si solutia asta e mult mai buna decat sa pui crash-bar OEM doar de dragul de a se potrivi la fix cu prinderea scutului.

Eu am pus cu coliere de aproape 40.oookm, si am luat bolovani cu scutul si nu s-a intamplat nimic.

 

Cu crash-bar OEM la o cazatura usoara, chiar de pe loc iti poti sparge carenele si semnalizatoarele, cu cel Givi ai sanse mari sa scapi doar cu semnalizarea sparta.

 

 

 

Voi face o poza sa o pun aici ca sa vedeti despre ce e vorba, si sa dispara grijile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consider ca nu renteaza deplasarea in Germania personal pentru a-mi aduce motocicleta, cel putin nu la nivelul meu. Nu ma pricep la DL650. Ar trebui sa posed una macar un an ca sa pot spune, vazand alta, ce e bine si ce nu la ea. Si ca sa merite deplasarea, adica ca sa vin cu ceva acasa si nu doar sa ma plimb, ar trebui sa plec cu o lista de 3-4 motociclete, pentru a-mi indeplini scopul. Asta inseamna cheltuiala. Asa ca prefer sa platesc cuiva un comision, alegem 3-4 motociclete la plecare, ei le vad pe toate daca e cazul, ma suna, si alegem una. Prieteni in Germania nu am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si totusi a fost pus intre ghilimele, dar nu te poti deloc abtine daca nu ma intepi putin :))) Nu ma supar ! Chiar ma faci sa rad cand vad cum stai cu "parul" la coltul casei.

 

: Ps incearca sa eviti constructiile de genul "ca crashurile" ca parca nu suna bine.

 

Acum suntem kit !

doar "parca"... nu e cacofonie !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca e OFF_TOPIC vreau sa lamuresc un pic lucrurile:

 

 

Pentru cei care nu s-au lovit de problema scut/crash-bar pt V-strom.

 

Givi nu face scut pentru modelul 2004-2011.

 

Scutul cel mai rentabil si solid e cel OEM sau SW-Motech - de fapt cred ca cel OEM e facut chiar de SW-Motech.

 

Acest scut se prinde in partea din spate sub motor si in partea din fata de crash-bar.

 

Ideea e ca scutul se prinde in fata "la fix" de crash-bar-ul OEM.

 

Crash-bar-ul OEM e mic si nu protejeaza carenele.

 

Daca pui crash-bar Givi nu mai poti prinde scutul OEM in fata.

 

Ca sa il prinzi in fata poti sa cumperi niste coliere de pe dincolo la un pret nejustificat de mare.

 

Si aici am vrut sa ajung eu: La crash-bar-ul Givi, daca pui scut OEM, poti prinde scutul OEM de crash-bar folosind 2 coliere de gaz si 4 suruburi de 6mm.

 

Si solutia asta e mult mai buna decat sa pui crash-bar OEM doar de dragul de a se potrivi la fix cu prinderea scutului.

Eu am pus cu coliere de aproape 40.oookm, si am luat bolovani cu scutul si nu s-a intamplat nimic.

 

Cu crash-bar OEM la o cazatura usoara, chiar de pe loc iti poti sparge carenele si semnalizatoarele, cu cel Givi ai sanse mari sa scapi doar cu semnalizarea sparta.

 

 

 

Voi face o poza sa o pun aici ca sa vedeti despre ce e vorba, si sa dispara grijile :)

Perfect corect !

Eu sugeram doar sa eviti improvizatia, atita timp cit exista sol;utia data de producator, daca se poate.

Intotdeauna exista solutii alternative, mai ieftine, mai la indemina dar care, repet , nu sunt ceea ce trebuie !

Faptul ca ai avut 40mkm fara evenimente care sa-ti puna in pericol integritatea e excelent, si ma gindesc ca toti ne dorim asta. Ceea cu ce nu sunt de acord este ca cineva sa afirme ca improvizatia este identica cu ceea ce a proiectat si testat producatorul. Mai ales cind exista deja un standard pentru aceste CGuri !

 

E ca si cum ai zice, pune frate un tub HENKO sa-ti prelungesti furtunul de frina, ca la mine a tinut 5 ani si n-am patit nimica ... evident nu e acelasi lucru cu un CG dar te poti gindi, usor exagerat, ca ti se rupe prinderea improvizata si ti se indoaie teava si-ti intra in rotula , raminind infirm pe viata ... ai avea o alta "povata" pentru cei care vor sa faca improvizatii ?

 

 

Ginditi si scrieti responsabil !

 

Radu

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat la motocicleta mea ca, la drumuri mai lungi, cand o tin turata constant pe la 4000rpm, adica 100km/h, desi motorul beneficiaza de racire din plin, evacuarea are tendinta sa se incinga cam tare. La drumuri prin oras, cu stat pe la semafoare in caldura, nu se incinge asa tare. Mai mult se incinge motorul si dogoreste caldura dinspre el. Evacuarea in schimb e ok. Din cate am mai studiat eu, exista teoria bujiilor mai reci sau mai calde. Cele cu indicativ mai mic sunt mai calde. La noi, DP®8EA e mai calda decat DP®9EA. Am mai inteles ca daca regimul de mers este cu opriri dese, gen mers in oras, se recomanda bujii mai calde. Daca o tii mult turata, gen mers afara, pui bujii mai reci.

Acum eu am DPR9EA-9. Conform manualului, aceasta este recomandarea de bujie rece. Exista si mai reci pentru modelul asta ? Exista un CR10, sau cam asa ceva, dar pentru modelele noi, dupa 2000. Are alt fel de electrod, deci sigur nu se potriveste.

Le-a incercat cineva cele cu iridium ? Eu am cateodata si un mers neregulat, cu lipsa de putere. Ce-i drept, bujiile astea le am de anul trecut, dar nu au mai mult de 4000km.

As incerca si un set cu iridium, este o oferta de 15eur bucata pe louis.de.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat la motocicleta mea ca, la drumuri mai lungi, cand o tin turata constant pe la 4000rpm, adica 100km/h, desi motorul beneficiaza de racire din plin, evacuarea are tendinta sa se incinga cam tare. La drumuri prin oras, cu stat pe la semafoare in caldura, nu se incinge asa tare. Mai mult se incinge motorul si dogoreste caldura dinspre el. Evacuarea in schimb e ok. Din cate am mai studiat eu, exista teoria bujiilor mai reci sau mai calde. Cele cu indicativ mai mic sunt mai calde. La noi, DP®8EA e mai calda decat DP®9EA. Am mai inteles ca daca regimul de mers este cu opriri dese, gen mers in oras, se recomanda bujii mai calde. Daca o tii mult turata, gen mers afara, pui bujii mai reci.

Acum eu am DPR9EA-9. Conform manualului, aceasta este recomandarea de bujie rece. Exista si mai reci pentru modelul asta ? Exista un CR10, sau cam asa ceva, dar pentru modelele noi, dupa 2000. Are alt fel de electrod, deci sigur nu se potriveste.

Le-a incercat cineva cele cu iridium ? Eu am cateodata si un mers neregulat, cu lipsa de putere. Ce-i drept, bujiile astea le am de anul trecut, dar nu au mai mult de 4000km.

As incerca si un set cu iridium, este o oferta de 15eur bucata pe louis.de.

Nu cred ca temepratura tevii/motorului are legatura asa de mare cu bujia fata de amestec-carburatie. Cum arata bujiile dupa un drum sustinut ? (mergi pe un drum drept, aproape de a intra pe rosu si o tii asa pina ai o parcare in care te poti opri, DAR atentie, cind vrei sa incetinesti tai curentul ca sa nu se mai invirta motorul. Dupa ce te-ai oprint si poti, scoate bujia si noteaza cum arata.)

Cit de repede ti se inegreste(nu doar usor gri) uleiul dupa schimb ?

Cit de exact ai verificat distanta dintre electrozi ? pentru ca e esentiala.

 

Faptul ca-ti "pica in bot" citeodata poate fi probelma de carburatoare . Cind a fost ultima interventie la carburatoare si in ce a constat ?

 

Experienta mea cu iridiu e buna. Pe DRul meu n-am simtit diferenta semnificativa. In schimb pe CBR 900 da. Am avut si experienta de a cumpara o bujie cu iridiu direct din state care a cedat dupa 300km !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat la motocicleta mea ca, la drumuri mai lungi, cand o tin turata constant pe la 4000rpm, adica 100km/h, desi motorul beneficiaza de racire din plin, evacuarea are tendinta sa se incinga cam tare. La drumuri prin oras, cu stat pe la semafoare in caldura, nu se incinge asa tare. Mai mult se incinge motorul si dogoreste caldura dinspre el. Evacuarea in schimb e ok. Din cate am mai studiat eu, exista teoria bujiilor mai reci sau mai calde. Cele cu indicativ mai mic sunt mai calde. La noi, DP®8EA e mai calda decat DP®9EA. Am mai inteles ca daca regimul de mers este cu opriri dese, gen mers in oras, se recomanda bujii mai calde. Daca o tii mult turata, gen mers afara, pui bujii mai reci.

Acum eu am DPR9EA-9. Conform manualului, aceasta este recomandarea de bujie rece. Exista si mai reci pentru modelul asta ? Exista un CR10, sau cam asa ceva, dar pentru modelele noi, dupa 2000. Are alt fel de electrod, deci sigur nu se potriveste.

Le-a incercat cineva cele cu iridium ? Eu am cateodata si un mers neregulat, cu lipsa de putere. Ce-i drept, bujiile astea le am de anul trecut, dar nu au mai mult de 4000km.

As incerca si un set cu iridium, este o oferta de 15eur bucata pe louis.de.

 

(Problema incinsului excesiv)

Acesta este rezultatul folosirii altui tip de ulei decat cel recomandat de producator. Ai folosit ulei sintetic, cand pentru acest tip de motor e recomandat 10w 40 mineral. Nu mai am exact link-ul acum, dadusem de el intr-o zi cand cautam diferente. A nu se intelege gresit, este foarte bun si uleiul sintetic, dar nu pentru acest tip de motor. Este tocmai ce iti semnalasem acum cateva topicuri in urma !

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile le-am mai verificat - cand sunt caramizii, cand mai albicioase. Niciodata negre sau afumate.Nu stiu exact ce zona a bujiei trebuie verificata. Eu m-am uitat pe electrod si pe portiunea de ceramica.

Dar intotdeauna ultima spira a filetului era neagra, afumata. Probabil ca asa si este normal, pe masura ce ne indepartam de locul arderii, este mai afumat. Motocicleta nu scoate fum deloc, are compresie buna. Distanta intre electrozi am masurat-o cu lera - imi intra cu greu cea de 0.9, dupa ce am curatat electrozii.

Carburatorul si flansele conexe au fost primele pe care le-am verificat/curatat/schimbat. In iarna am desfacut carburatorul bucatele si l-am suflat cu spray de carburator si aer comprimat. De curand i-am schimbat si plutitorul, pentru ca cel vechi avea o problema. Avea un piciorus rupt si parca lua si ceva lichid in el. in carburator e farmacie, niciun pic de mizerie. E posibil sa-i fi modificat eu foarte putin nivelul din camera plutitorului, dupa ce am schimbat plutitorul. L-am facut mai mic, pentru ca am crezut ca are fluctuatii de putere din cauza nivelului prea mare. Nu au disparut fluctuatiile si am lasat nivelul asa. Parca tot de atunci a inceput sa se incinga la drum lung. Pana la urma nu e mare filozofie cu carburatorul asta. L-am desfacut si l-am pus la loc piesa cu piesa. Toate sunt in regula. Am schimbat si membrana de vacuum. Am observat ca se mai umezeste la baza, jos. E acolo o picatura rosiatica, de benzina care a stat la aer. Garnitura e noua. M-as duce si la un mecanic care se pricepe la carburatorul asta, dar ultima oara cand a umbla un mecanic la el, cand am schimbat si axul cu came (a reglat aerul si nu mai stiu ce), imi pornea foarte greu dimineata. Apoi a urmat o curatare completa si un alt reglaj si acum porneste foarte usor. Aerul e fix la 2 ture. Motorul merge rotund, nu da in nas cand o turez, nu se opreste cand franez puternic. Nu stiti pe cineva care "viseaza" carburatorul asta, sa mi-l verifice ?

 

Iar cu uleiul da, si cu asta (Motul 7100 20W50) se incinge in oras si il si consuma, dar nu are a face cu incingerea evacuarii.

Voi pune un Valvoline 10W40, pentru ca oricum Motul e foarte scump si mi-l consuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretica si mie mi se incinge evacuarea cam tare....Ma gandesc ca poate o fi de la tacheti/supape.....poate se deschid un pic cam prea devreme si mai pleaca ceva din explozie pe evacuare. Tot ulei motul 20w50 am si eu dar nu prea il manaca...cred ca ma apropii de 3000 km si nu a scazut joja sub jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin, eu ma refeream la incingerea motorului. Pana acum nu prea am bagat in seama, daca mi se incinge sau nu galeria mai mult decat trebuie. Foarte buna alegerea Valvoline 10w40. O sa mearga mai rotund motorul, mai usor.

 

Te plangeai ca nu prea iti trage motorul. La 4000 mergi cu 100km/h. Eu cu a-V-a 4500 merg constant 120-125km/h (acolo imi sta acul de la kilometraj). Deci esti in parametri. Daca iau mana de pe acceleratie, se reduce rapid.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi tras prost tot timpul, probabil ca nu-mi dadeam seama ca e o problema. Numai ca ea trage extraordinar de bine, urca imediat in 120-130km/h, dar are si momente cand o rogi sa urce in 100km/h. Nu e asta motivul pentru care o vand. Cred ca se poate regla cu ceva rabdare si timp, numai ca eu nu prea am timp si vreau ceva de drum lung. Oricum fac un credit pentru DL. Daca vand DR-ul, imi mai scad rata la credit. Daca nu, poate o tin pentru nevastamea, ca vrea sa faca si ea scoala.

Acum urmeaza sa mai incerc un set nou de bujii, dar nu sunt sigur daca sa pun iridium sau doar un set nou de DPR9EA.

Mi-a venit si garnitura de capac de ambreiaj si distantiere care cica ar lipsi la oala ambreiajului si urmeaza sa le montez. Cu ocazia asta pun si ulei Valvoline 10W40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers pe DPR9EA acum vreo 4 ani in urma 20ron/bucata. Nu mi-au facut nici o problema, utilizarea motocicletei a fost mai mult prin oras si mai putin prin afara. Au facut si fac fata cu brio dupa atatia ani. Perioada ce tocmai a trecut, 2 saptamani jumatate, nu m-am atins deloc de ea pentru ca a plouat, a fost urat. - 2 pedale cu socul tras, dupa care la a 3 a pornit .

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri la Wolf moto sa desfacem ambreiajul si sa vedem ce lipseste acolo. Stiam de la fostul proprietar ca lipsea o saiba conica care se pune dupa ultimul disc, in fata. Nu m-am bagat sa desfac eu, ca n-am mai desfacut niciodata si ma asteptam sa se desfaca greu piulita aia mare.

Intr-adevar, lipsea acea saiba, si tot ansamblul de placi avea un oarecare joc in oala. Am scos toate placile si le-am masurat. Uimitor, toate placile si arcurile erau cu masurile din fabrica. Atat doar ca, probabil datorita lipsei acelei saibe, placile au stat in diverse pozitii si apar tot felul de urme de uzura neuniforma. Am pus totul la loc, si saiba lipsa si gata. Nu am mers decat un km pana acasa, n-am avut timp sa o testez mai mult. Am observat doar ca ambreiajul sta un pic atacat, chiar si reglat mai spre maxim. Se simte ca parca nu debreiaza complet, iar cand bag in in prima treapta, te impinge de pe loc usor, chiar cu ambreiajul tras. Probabil ca e vina uleiului gros, care nu a apucat sa se incalzeasca.

Si am uitat sa spun ceva - de ieri sunt si proprietar de V-strom, din 2008, 31000km aparent reali, achizitionat din tara. Am de bagat niste bani in el, cauciucuri in primul rand, schimbat fluide, bujii, etc. Asa ca DR-ul va cam sta pe tusa de-acum incolo si nici nu prea va mai primi investitii. Am sa-i mai dau eu cate o pedala la 1-2 saptamani si in iulie am sa-i fac si ITP-ul, dar e pacat de asa o motocicleta sa stea degeaba.

Editat de Dogaru Florin George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai slabeste cablul de la maner. Ar trebui sa ai un mic joc in maner . Daca e prea strans cablul risti sa uzezi rapid discurile.

 

Felicitari pentru achizitie !

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial avea un mic joc, cel normal, si nu debreia complet. Adica, bagata in treapta 1, ambreiajul lipit de ghidon, daca puneam picioarele pe scarite, cu un pic de echilibristica, incet-incet se punea in miscare si chiar isi lua si viteza. Asa ca am mai strans cablul, ca sa debreieze complet. Dar mai mult ca sigur e uleiul 20W50 prea vascos si era si rece.

Cand o sa am timp, am sa reglez cablul sa-i las un pic de joc, apoi fac ceva km sa se incalzeasca bine si vad cum se comporta cu uleiul cald.

Daca tot mai face, poate ii pun un 10W40. As fi lasat-o eu din start cu 10W40, dar ma enerva ca la drumuri lungi, tinuta in turatie, cam consuma uleiul. Oricum, consuma si cu 20W50.

Si am mai inteles ca si DL650 se mai scapa la ulei, indiferent de uzura motorului. Acum tine si de uleiuri, ca la noi ajung toate zemurile. Asta de l-am luat, Motul 7100 20W50, scrie ca e facut in Franta, dar ma indoiesc. Lumea a inceput sa pune branduri din asta mai putin promovate - Motorex, BelRay.

Editat de Dogaru Florin George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...