andrei belcic Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 O sa te prinda Garcea din sat cu ea neinmatriculata pe ulita plus ca tu ai prins o furaciune. In fine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moldovanrares Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Oameni buni , de ce imi click-aie ' la releul de pornire cand dau sa pornesc motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 (editat) Oameni buni , de ce imi click-aie ' la releul de pornire cand dau sa pornesc motorul ? da porneste de portnit? e normal sa click-aie dat fiind faptul ca e un releu mecanic... poate sa fie de la un contact imperfect/masa proasta vand/ dezmembrez DR750 an 88/90 (2 motociclete una de piese una functionala) daca e cineva interesat... as prefera sa le dau la pachet pe ambele asigur si transport la nevoie Editat Aprilie 29, 2015 de Hyena986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Ficu Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Pentru Hyena 986 Am un coleg care isi cauta motor;a mers cu a mea si e incantat(am un DR750 din 89) deci ar putea fi un potential client Lasa si tu un nr. de telefon sau alta metoda de contactare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Pret? ca doar mai am 2.... » Post actualizat in 29 Apr 2015 18:16Oameni buni , de ce imi click-aie ' la releul de pornire cand dau sa pornesc motorul ? Insuficienta acuta de curent....Incearca te rog eu sa-i dai curent de la o masina pornita cu cabluri mai groase...doar incearca... Si am gasit asta la colegul hiena....citeste de la posturile 15 in sus....E si SUN-83 p-acolo care si el a avut dr-ul de 800 ceva timp.... si ce la mai plimbat.... /index.php?/topic/687081-dr-750s-big/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 (editat) Din pacate nu am mai apucat sa postez nimic in ultima vreme Editat Aprilie 29, 2015 de Hyena986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Oameni buni , de ce imi click-aie ' la releul de pornire cand dau sa pornesc motorul ? Daca porneste dupa ce face click e decompresorul electromagnetic, si e normal sa faca asa, daca clicaie si nu porneste e lipsa curent, baterie slaba, masa imperfecta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moldovanrares Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Neata. Aseara am pus un alt releu de pornire de la o alta motocicleta. a trebuit sa fac cva modificari minore dar acum porneste la fix . » Post actualizat in 30 Apr 2015 06:06Daca porneste dupa ce face click e decompresorul electromagnetic, si e normal sa faca asa, daca clicaie si nu porneste e lipsa curent, baterie slaba, masa imperfecta... bateria e noua si incarcata ...click-aia dar nu pornea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Bravo!!! Inseamna ca ai avut tu dreptate... si eu am gresit. E destul de greu sa faci o diagnosticare de la distanta si din taste. De preferat ar fi totusi sa nu te culci pe o ureche si sa desfaci si carburile pentru curatare/ reglare. Cu gagica pe coclauri ai grija...e o motoreta al draq de brutala. Eu dupa 4 ani inca nu ma indur sa o urc pe doamna in sa pe coclauri....coclauri solo....asfalt sau (incel mai rau caz) forestiere usoare cu doamna (daca scap tot mai funny e solo). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu832004 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Salut Posesori de dr. » Post actualizat in 04 May 2015 07:44 mă poate ajuta cineva cu o presa de magnetou pt un dr 560 sp 43b? Am luat acest motor acum câteva luni cu un zgomot ciudat la motor pe partea dreapta, zilele trecute l am desfăcut sa văd ce are. Surpriza când am găsit un cap de șurub în motor. Pare sa fie de la patina lanțului de la balansieri pt ca se mișcă sus jos . Pt a ajunge la ea trebuie dat jos magnetou. Mi am cumpărat cheie inelara cu cot de 36 dar am nevoie și de o presa.sunt din buc. Și mai vreau un sfat referitor la ulei. Când l am luat i am schimbat uleiul cu ipone 10w40 semi sintetic nu știu sa fac diferența pt ca nu am mai avut "tractor" pana acum.ce ulei este mai bun pentru el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Daca deja ai luat uleiul nu il schimba inca...urmeaza ca maxim la sfarsitul luni viitoare sa fac eu ceva experiment prin masurarea temperarurii motorului cu ulei mineral si semisintetic cu vascozitati identice. Cat despre presa...din pacate eu nu te pot ajuta dar parca era cineva din buc care avea. Cauta ceva pagini in urma. Parca @Ivanica daca nu ma inseala memoria la ora asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Si daca nu si nu ti-om trimite din Cluj .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu832004 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Mă poate ajuta cineva cu o presa de magnetou? Și îmi mai trebuie 2 șeibi dalea subțiri cu gaura de 12 care vin intre pinioanele de la pornire și carcasa. Editat Mai 5, 2015 de laurentiu832004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 uleiul asta de la elf 15w40 mineral sa stiti ca e bun. Am cateva ture cu el si motorul pare sa se impace tare bine . Eu l-am prins la o reducere de 18ron/l acum e 23ron. L-am testat si in trafic si in afara.Sa vedem acum cum se va comporta in timp. Ps ...laurentiu832004 - saibe cred ca poti gasi in Dedeman, iar de presa...nu ai citit mai sus ca din Cluj iti vine ajutorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu832004 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Șaibe trebuie sa fie tratate și sa aibă grosimea de o.5mm.nu știu dacă găsesc în dedeman. Iar cu presa o fac la strung mă costa 10 lei. Sper sa fie gata mâine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 http://olx.ro/oferta/suzuki-dr-650-rs-ID3RUjI.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Mă poate ajuta cineva cu o presa de magnetou? Și îmi mai trebuie 2 șeibi dalea subțiri cu gaura de 12 care vin intre pinioanele de la pornire și carcasa. deci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu832004 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Deci am nevoie de seibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Va salut! Vand scut si portbagaj pentru DR RS din '93 . Pret 100 RON pachetul! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 In curand Kituri de garnituri DR 600 si 650 dar fara garnitura de chiulasa de la 55 ron!! Disponibil 20 de seturi, 10 si 10. » Post actualizat in 17 May 2015 20:1414 seturi inca pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Salutare! Am promis ca vin cu rezultatele unui experiment (masurarea zgomotului si a temperaturii motorului cu uleiuri diferite). Se parate ca am postat cam mult la "social" si Barbosul mia dat peste nas. Deci: Sambata dau sa ma apuc de experiment si sa fac si revizia (ulei, filtru, verificat distributie, lant balansieri, bujii, reglat culbutori). Cand adunam sculele constat ca termometrul (nou) nu vrea sa porneasca. Asta e. pornesc motorul, masor zgomotul. in jur de 85 dB la 1800 rpm (soc tras0) si ramane cam p-acolo. Opresc. Scot uleiul. Reglez culbutorii, schimb bujjiile, verific cele 2 lanturi. Si ma apuc sa desfac pentru a curata sorbul vietii. Dupa ce desfac capacul de la sorb constat ca acolo era o patura de mazga uleioasa pe care trebuie sa o inlatur cu o carpa doar pentru a vedea suruburile. Un surub ma chinuie timp de o ora, dar reusesc sa-l desfac. Chiar si dupa cateva jeturi de spray decarburol prin sita nu prea trece lumina. O curat bine, pun totul la loc, bag ulei si dau o cheie. la aceeasi turatie motorul nu mai scoate mai mult de 80-81 dB. Ceea ce inseamna ca este clar o schimbare. Luni plec cu ea prin oras, o chinui putin. Cu toate astea este clar ca temperatura este mult mai jos. In Bucuresti cand e aglomerat si apuca sa se incinga bine motorul imi creste relantiul spre 1500 rpm. Acum dupa lucrari ori ori cat am chinuit-o si cu pasager in spate nu creste turatia peste 1250. Deci e clar mai jos temperatura, nu se mai incinge ca draq. Deci foarte multumit de rezultat. Marti a stat pe bara, ca am avut nevoie de masina. Azi de dimineata plec ca o zambiluta, cu casca in cap, jaca pe mine. Ajung la mobra, dau la automat...nimic. Trag socul.... nimic. Imping socul ....nimic. Dau 2 piciore ....nimic. Scot o bujie, dau la automat...nimic. Nema scanteie. Incep sa injur mortii statorului (asta fiind schimbat in vara trecuta dupa ce alalalt a avut nesimtirea sa crape in Albania). Imi pun palma in qur si plec la munca cu masina cu gandul de a ma intoarce dupamasa si sa schimb statorul (il aveam pe stoc de la mobra donatoare achizitionata in decembrie). Ajung acasa si ma pun iar pe treaba. Desfac statorul, il inspectez un pic si iar mi se pare ca face misto de mine pentru ca nu vad nici o avarie...poate doar 2 lite in partea de jos cam golase. Pun celalat stator, pun capacul la misto ca sa pot da o c heie (mobra fiind culcata pe dreapta). Dau la automat si....nimic. Mai dau odata...nimic. Scot o bujie si evident...nimic. Pfff, ma scarpin in cap, ureche si poponeata si ma gandesc sa schimb si cdi-ul (si asta pe stoc si chiar dublura). Il pun la misto doar prin mufare, dau la automat si....bufa, bufa, bufa. It's alive!!! Strang tot la loc si plec cu un ranjet satisfacut ca inca mai am dubluri la toate piesele ce ar putea sa-mi faca figuri in concediul ce bate la usa. Morala: Masurati ceva inainte sa schimbati...Si asta dupa ce am mai fost avertizat si anul trecut.... deci bou. Am desfacut mai bine de 20 suruburi in loc sa masor si sa desfac doar 4-6 suruburi si sa rtezolv problema. Morala 2: Nu va amestecati in cocina de la Social si politica ca prindeti unu mai spurcat de gura de-ti da de lucru ..... » Post actualizat in 28 May 2015 18:47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu832004 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Sal. Ce ulei ai pus? La ce cote ai reglat culbutori ÎN Ex? Cum ai reglat lanțurile? Și mai am o nelămurire, mora mea la drum în 4000-4500 ture dacă îi dau gaz spre blana se simte ca patinează ambreiajul puțin și apoi trage. Pe deasupra mi se cam înnegrește uleiul prematur. Când am desfăcut sa mă uit la ambreiaj am găsit piulita de pe ax slaba la modul ca am îndreptat siguranță și am desfăcut cu mana. Cum strângeți acea piulita? Ambreiajul meu e ca nou lafel și arcurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Ulei Castrol mineral 20w50. Culbutorii sunt reglati la 0.005 ca asa zice si manualul pentru sr41/42. Si e al draq de greu. La ambreiaj nu m-am uitat de cand o am. Nu a necesitat. Si avand in vedere ca de obicei la drumuri plec cu 200-250 kg (oameni + bagaje) cred ca imi dadeam seama daca patina. Totusi blana peste 4500 si mai ales din scurt ii dau numa cand sunt singur si am chef de dracari. Lanturile nu le-am reglat; doar inspectie. Cel de distributie se poate intinde un pic dar va reveni innapoi la prima accelerare. Deci daca e prea moale se regleaza prin schimbare. Cel de la balansieri se regleaza cam asa: desfaci capacul cu statorul, desfaci cele doua suruburi de sub rotor cu cap de imbus iar pe urma din surubul din dreapata (parca e de 6 sau 8) se intinde lantul. Apoi ordinea inversa. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Deci....tot mineral... .nu ai avut curajul sa ii pui semisintetic sau sintetic cum iti doreai pe la inceput ? Eu am descoperit uleiul asta de la Elf mineral 15w 40. Pret foarte bun per litru. Deocamdata vad ca sta bine si in temperatura si in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 ... Motul 7100, 10W40, fara probleme, batai, consum si remuscari legat de pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.