Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Ideea e ca toata sudura nu e facuta acasa ci in interiorul unei fabrici care se ocupa cu confectii metalice , am pe cineva acolo in interior care ma poate ajuta. Au aparatura de ultima generatie in materie de sudura. Executa prototipuri si alte rahaturi. Sa nu iti imaginezi ca m-am apucat eu acasa pe bordura sa ii dau afturi de sudura cu aparat din ala home made.. :))

 

La interventia 2 nu m-a mai costat nimic, omul vazand ca am revenit la el si totusi vrea sa ma ajute. Acum motorul e foarte silentios, neasteptat de silentios, insa maine am sa o desfac sa vad de unde e problema cu izvorul de ulei.

 

De cand am cumparat-o am avut probleme cu filtetele in chiuloasa, obligandu-ma sa majorez la 8 si sa pun prezon. Partea proasta cu prezoanele e ca nu pot da capacul la o parte decat daca le scot cu totul din chiuloasa. O sa modific putin actualele prezoane si imi voi face pe viitor altele dintr-un material mai bun. Daca reusesc sa o fac sa nu mai curga, in iarna dau jos motorul si am sa incerc sa vad unde imi permite sa imi refac toate filetele asa cum trebuie. Fie cu o bucsa cu filet exterior de 10 si interior de 6 fie ....o duc la caldarari sa imi lipeasca gaurile si apoi sa le refac. :))))))))))))))))


» Post actualizat in 01 Jul 2015 16:59

Am remediat cu problema ."de unde izvoraste Dunarea", in cazul meu uleiul. Edysson am vorbit cu meseriasul si mi-a spus ca a folosit invertor cand a punctat piesa. Mi-a zis ceva de genul ca e mai bun invertorul decat convertorul ca poate sa il regleze cu ce amperaj vrea , etc . Deocamdata 20km si e liniste totala. Imi place la nebunie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

95


» Post actualizat in 11 Jul 2015 06:51

Saptamana asta am reusit sa schimb si eu placutele fata/spate. Ce le de pe spate erau asa de polizate incat devenisera cutite. Am ales la placute Brembo sinterizate, carbon. Erau cu 10 mai scumpe dar toate lumea le lauda....asa ca am ales. Am mai schimbat si cauciucurile. Au venit cele 2 MC24. Momentan mi-au placut...au aderenta destul de mare pe asfalt si parca motoreta are un mers mai lin decat cu carourile. Dar cred ca s-a terminat cu noroiala. Urmeaza uleiul, filtru (pe care le am deja), dar parca as mai astepta un pic sa mai fac rost de ceva banet sa iau si distributia (ca tare urat face), si ceva garnituri. Apropo din ce pot sa fac garniturile?...ca ma cam roade sa dau 450 ron pe set.

post-72436-0-19865500-1436597473_thumb.jpgpost-72436-0-91460400-1436597479_thumb.jpgpost-72436-0-60352500-1436597487_thumb.jpgpost-72436-0-71830400-1436597493_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit peste tot rezosil (silicon negru pentru garniturile de chiuloasa), insa am procedat in felul urmator : Am cumparat o sticla de alcool izopropilic (folosit in electronica ) 1L cu care am degresat tot, apoi l-am aplicat si l-am lasat sa se usuce cam 25min, dupa care am pus capacele.

 

Apropo de frana de mana , trebuie musai sa desfac si eu etrierul pe fata si sa inspectez putin care e treaba acolo, pt ca se aude un zgomot metalic de fiecare data cand strang frana de mana , plus ca ieri am observat pe capelte exterioare ale discului urme mecanice. Desi saboti sunt ok tare ma gandesc ca am ceva metalic care freaca.

 

Ps: ideea de a lasa siliconul sa se usuce si mai apoi sa aplici capacele da roade, asa se creaza acea crusta si in momentul strangerii capacelor nu fuge deoparte si de alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa am facut si eu. cu ceva silicon pentru garnituri (d-ala rosu) am dat, am lasat sa se usuce (acu nu stiu daca am avut stare 25 min) si pe urma am muntat. Problema este ca am gasit oarece urme de silicon pe ici pe colo (in special la sorbul vietii) si d-aia as vrea sa ma feresc. stiu ca pe vremuri sa faceau garnituri si din carton. N-o sa ma auc acum sa fac din carton, dar din ceva mai de soi. Daca nu gasesc o varianta mai buna am sa revin la silicon si am sa caut ceva cu intarire mai rapida. Parca am vazut ceva loctite....

Vezi la placute cica sunt de 2 feluri: cele tari care mananca din discuri si cele mai moi care se tocesc foarte repede . Sa nu ai prima varianta si d-acolo zgomotele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul e fabricat de trw...montate in 2011, trebuie musai sa ma asez si sa desfac sa vad ce imi cauzeaza sunetele alea . Sincer in siliconul ala rosu nu am incredere, poate am prins eu un lot mai prost, nu stiu, dar intr-un timp relativ scurt cedeaza sub presiunea caldurii si a uleiului si o sa inceapa prin a sapura ulei pe ici colo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa am facut si eu. cu ceva silicon pentru garnituri (d-ala rosu) am dat, am lasat sa se usuce (acu nu stiu daca am avut stare 25 min) si pe urma am muntat. Problema este ca am gasit oarece urme de silicon pe ici pe colo (in special la sorbul vietii) si d-aia as vrea sa ma feresc. stiu ca pe vremuri sa faceau garnituri si din carton. N-o sa ma auc acum sa fac din carton, dar din ceva mai de soi. Daca nu gasesc o varianta mai buna am sa revin la silicon si am sa caut ceva cu intarire mai rapida. Parca am vazut ceva loctite....

Vezi la placute cica sunt de 2 feluri: cele tari care mananca din discuri si cele mai moi care se tocesc foarte repede . Sa nu ai prima varianta si d-acolo zgomotele.

La capacul de la chiulasa nu poti pune garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capacul de la chiulasa nu poti pune garnitura.

Vorbesti de cele 2 capace de la culbutori/tacheti? Cele care au oringuri? la alea da, nu mere cu silicon....desi am vazut.

Problema cea mare este la stator si la ambreiaj....acolo as cam avea nevoie si as vrea sa le fac din ceva garniturile.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut de 3 ani la cele 2 capace cu rezosil...nu curge stau perfect etansate. Stie cineva cum pot scoate, fara sa stric, pistonasele de la etrierul fata ? Cred ca am rugina pt ca imi ramane blocata frana fata cand o calc, Am aerisit-o dar degeaba, trebuie musai sa desfac cu totul sa degresez si sa curat cu lemn de brad atat pistoanele cat si locul unde intra ele. Partea mai nasoala, ca aseara m-am chinuit si nu am reusit sa scot acel ax care imi blocheaza placutele sa iasa de la locul lor. Am sa incerc azi cu solutie de inmuiat rugina...poate il pot scoate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut de 3 ani la cele 2 capace cu rezosil...nu curge stau perfect etansate. Stie cineva cum pot scoate, fara sa stric, pistonasele de la etrierul fata ? Cred ca am rugina pt ca imi ramane blocata frana fata cand o calc, Am aerisit-o dar degeaba, trebuie musai sa desfac cu totul sa degresez si sa curat cu lemn de brad atat pistoanele cat si locul unde intra ele. Partea mai nasoala, ca aseara m-am chinuit si nu am reusit sa scot acel ax care imi blocheaza placutele sa iasa de la locul lor. Am sa incerc azi cu solutie de inmuiat rugina...poate il pot scoate.

Ai scos siguranta? Eu nu am avut probleme cu scosul lui....Pistoanele scoatele prin apasari repetate pe rand...le blochezi pe rand, mai dai la pompa, schimbi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope...parca e sudat...imi cumpar azi un spray din ala de amortit rugina...si ii dau sa il inmoi....alta sansa nu am.Siguranta am scos-o..Dau oricum etrierul jos si merg cu el in casa ca nu prea pot sta pe langa motor...din cauza strumfului.


» Post actualizat in 15 Jul 2015 18:55

Am reusit intr-un final azi sa imi remediez etrierul. Merge perfect. A trebuit sa renunt la acel ax, nu stiu de ce ala s-a indoit, de la placute, si munca multa a fost pana sa il scot. A trebuit sa dau o gaurica de 2mm in partea cealalta sa il pot bate. A iesit super de greu. AM fost la strungar si mi-am facut alt ax din acelasi material, doar ca e o varianta imbunatatita, i-am facut un guler ca pe viitor sa il pot rasuci cu o cheie. Am curatat totul de fostul lichid si am aerisit in seara asta. Durere cu aerisitul asta, ma doar mana cate pedale am facut.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesori de DR.

 

Caut o patina de bascula (cred ca acesta este termenul corect) pentru un Suzuki dr 650 RS din 91. Bucata de cauciuc care vine pe bascula in zona axului basculei pe care gliseaza lantul.

 

Pana acum unde am intrebat la vreo 2 -3 topicuri recente din dezmemebrari aici pe forum nu am gasit.

 

Noua mi se pare foarte mult (originala) pentru o bucata de cauciuc.

 

Dati-mi va rog un sfat.

 

Multumesc beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. In sfarsit am reusit si eu sa demontez un dr600 pe care vreau sa il reconditionez. Am pus o poza cu el in primavara.

Prin urmare, am nevoie de urmatoarele :

 

FAR

CARENA PARTEA STANGA

PINION FATA 15 DINTI

LANT

MANETA AMBREAJ

 

Astept oferte, Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc Edysson, Chucki, mi-am facut o ideie. Probabil cea mai buna varianta de verificare e sa scot acel furtun si sa il pun in sticla, sa pornesc motorul si sa vad ce debit are.

Chucki o data cu venirea fetitei mele pe lume priorietatile mele in viata s-au schimbat drastic. Motorul a cazut undeva printre ultimele locuri, cu toate ca pasiunea pentru motoare a devenit si mai puternica. Microbul il am de 14 ani si nu poate fi tratat, insa cu toate astea stiu sa imi stabiliesc priorietatile in viata.

 

Stiu ca o piesa noua ar rezolva problema insa trebuie sa recunosc ca e si pretul care influenteaza decizia. M-am orientat spre dezmembrari, nu am stat cu mainile in san, insa din pacate aceste sunt

piesele care se dau prima data. Pana si anuntul de mai sus cu cineva care dezmembreaza un suzuki dr 650 rs nu m-au ajutat. Am luat legatura cu omul, stabilit sa il sun a doua zi si dupa aia nu am mai dat de el, imi intra mereu casuta vocala.

 

Unde mai pui ca rasfoind netul in cautarea acestei piese, se pare ca si modelul de mai sus scos la vanzare a avut probleme cu culbutorii de evacuare. Cu alte cuvinte sunt slabe sanse. Sunt multe cadavre dar din pacate nici unul cu o "inima".

 

Acum sunt la a doua rectificare, prima data s-a incercat cu un electrod cu inox nu a rezistat, acum am incercat cu un electrod mai rezistent , il folosea la planetare. Sa vedem cum va rezista piesa de acum. Are suprafata mai dura, mai resistenta. Cu slaiful a mers greu pana s-a polizat. Recunosc acum dupa ce am reglat-o e mai silentioasa decat prima data, insa vreau sa imi verific putin partea cu ungerea, ca degeaba pun si piesa noua , daca acolo nu are balta de ulei care sa raceasca frecarea. Va tin la curent. Ultima interventie a tinut cam 300km...sa vedem de maine cat tine minunea asta. Cred totusi ca ungerea pana se amorseaza radiatorul e asigurata de tavita de sub axul cu came. Camele trec prin acea tavita, se creaza pelicola apoi ajunge si asta din radiator acolo.

Va salut !

.

 

ai incarcat "talpa" colbutorilor cu inox? (suprafata de contact cu camele)

 

eu la DR350 am colbutorii placati cu vidia (romanisme) si se comporta impecabil de aprox 6 ani.

 

operatia a fost facuta prin de un meserias in ale rectificarii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial am incarcat cu electrod cu inox, dar nu a tinut prea bine. La 150km a inceput sa bata din nou. A doua oara am incarcat cu un electrod cu duritate mare, avea unchiul meu de pe timpul cand isi facea planetarele la Dacie. Acum e liniste totala, Am deja vreo 350km si e ok. La pornire la rece am o mica tzacaneala, insa cand motorul e cald, ea dispare total. Imi convine sa o las asa cum am reglat-o la inceput, nu ma deranjeaza sa se auda un pic la rece. Cand e cald motorul numai bine ajunge la cotele corecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat de dura e sudura incat slaiful trecea pe deasupra. Abia s-a putut poliza cu ceva pe baza de diamant. Voi vedea acum cat dureaza, oricum m-am asigurat ca sistemul de ungere si racire sa functioneze cat mai optim si verific nivelul uleiului o data pe saptamana.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plictiseala mare.... Am facut concediul prea devreme si acum ma simt pedepsit.... toata lumea plecata numai eu acasa. Nici la M.A.N. nu am reusit sa mai ajung. D-abia am reusit sa mai adun 1000 km intr-o luna. Am schimbat distributia, uleiul (full sintetic 15w60 Motul 300v)si filtrul. Uleiul nu mi se pare fantastic ba din contra nu-mi place cat de zgomotos e motorul. Dar avand in vedere cat am dat pe el ,probabil ca va ramane pana la iarna sau in primavara. In schimb am reusit sa provoc o fisura in capacul cu statorul, probabil de la strangere animalica. Tre sa imi iau dinamometrica si sa invat sa o folosesc. Reparata provizoriu cu poxipol. La iarna probabil ca am sa aranjez celelatte capace,vopsesc si am sa le inlocuiesc odata cu ambreiajul si garniturile. Apropo o fi bine sa fac garniturile din clingherit? Am gasit ceva foi de 50/50....

Ma gandesc la ce voi face in viitor....parca imi vine sa o inlocuiesc (la drumuri lungi) cu un vstrom... deocamdata am mai primit drept de circulatie pentru inca 2 ani.... si asta fara sa dau dreptul...

post-72436-0-57532400-1439052082_thumb.jpgpost-72436-0-28893200-1439052122_thumb.jpgpost-72436-0-53857300-1439052111_thumb.jpgpost-72436-0-20704100-1439052100_thumb.jpgpost-72436-0-58014300-1439052131_thumb.jpgpost-72436-0-15743400-1439052089_thumb.jpgpost-72436-0-47006900-1439052095_thumb.jpg

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu-ti para rau @ciuchi ca nu ai concediu acum : sunt preturile maxime , aglomeratia maxima , caldura maxima , turme de turisti maxime , mizerie maxima . E mai bine la inceputul verii .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din clingherit am vrut sa fac si eu la capacul ambreiaj, dar nu am gasit dimensiuni asa generoase. Pana la urma am folosit reinzosil , la recomandarile facute de irinel2006. A etansat perfect, dar mi-e teama cand va trebui sa desfac din nou. Fisura de pe capac sa poate suda in mediu de gaz fara probleme, iti va ramane de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. In sfarsit am reusit si eu sa demontez un dr600 pe care vreau sa il reconditionez. Am pus o poza cu el in primavara.

Prin urmare, am nevoie de urmatoarele :

 

FAR

CARENA PARTEA STANGA

PINION FATA 15 DINTI

LANT

MANETA AMBREAJ

 

Astept oferte, Multumesc mult

Nimeni nimic? Mai am nevoie doar de plasticul lateral stanga sa-mi pot termina lucrarea la mare arta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca te va suna cineva. Va trebui sa iti consumi minutele din viata in cautarea pieselor dorite. Eu unul m-am lasat pagubas. Tot netul e plin de anunturi cu dezmembrari, iar cand suni, toti mai au piese pe fundul unei galeti.

 

.Exemplul e acum recent cand am cautat de am zapacit netul, culbutor de evacuare( la un pret modic), ajunsesem pana la urma sa nu mai stiu cum se cheama piesa si defapt ce doresc sa cumpar. :) ( De nervi iti dai seama).

 

Pune si tu niste poze cu reconditionarea, poate ma mai inspir si eu. Prin 2011 am facut si eu reconditionarea motorului. Exista si un topic pe un alt site cu motoreta mea si pasii facuti.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu recinditionarea nu am. eu ma ocup de partea financiara si de gasitul pieselor. motocicleta e la un unchi de-al meu de la tara, care lucreaza la un atelier acolo si are tot ce-i trebuie ca sa faca treaba buna,. e foarte migalos, am mai vazut motoare facute de el si arata ca in ziua in care au iesit din fabrica. am cerut si eu poze, dar a zis ca vrea sa-mi faca o surpriza, o sa-l vad doar cand e gata :).

 

cat despre piese, am gasit motor complet si functional la 300 eur, aici la mine in zona. poate daca reusesc sa mai adun ceva bani anul asta si mai negociez putin pretul. imi iau inca un motor pt piese.

 

Oricum, motorul merge si fara plasticul ala, in rest am aproape tot la el. Mai revin cu poze in aproximativ 2-3 saptamani cand va fi gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu recinditionarea nu am. eu ma ocup de partea financiara si de gasitul pieselor. motocicleta e la un unchi de-al meu de la tara, care lucreaza la un atelier acolo si are tot ce-i trebuie ca sa faca treaba buna,. e foarte migalos, am mai vazut motoare facute de el si arata ca in ziua in care au iesit din fabrica. am cerut si eu poze, dar a zis ca vrea sa-mi faca o surpriza, o sa-l vad doar cand e gata :).

 

cat despre piese, am gasit motor complet si functional la 300 eur, aici la mine in zona. poate daca reusesc sa mai adun ceva bani anul asta si mai negociez putin pretul. imi iau inca un motor pt piese.

 

Oricum, motorul merge si fara plasticul ala, in rest am aproape tot la el. Mai revin cu poze in aproximativ 2-3 saptamani cand va fi gata

pai nu-mi pui si mie o vorba buna sau sa arunci o intrebare cat ia pe o reconditionare d-asta?..... ca n-am timp, nici loc, nici chef sa ma apuc.... asa un mic proiect de iarna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...