Muretto Grundieg Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Cred ca o sa caut si eu una la fel, e mai sigur. Dar apropo, ai mers vreodata pe pana ? Cat de utile sunt rim-lock-urile ? Am observat ca anvelopa (cu crampoane) e destul de rigida si cred ca ar merge si pe pana dar n-am incercat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Pai eu am cam 100 kg si sincer daca am cauciucurile mai moi , mi se pare ca o ia pe alaturi, parca nu se vireaza bine, e mai greoaie. Nu am testat niciodata pe pana , pentru ca m-am strans la buzunar si mi-am cumparat cauciucuri noi pe fata si pe spate. De cand am motorul nu am facut niciodata pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Ieri am mers vreo 10-15 km pe pana pe fata ! E drept ca am stat mai mult pe spate iar ca greutate ma apropii de tine, 98 de kg. La vulcanizare am aflat de fapt ca nu s-a intepat camera ci si-a pierdut etanseitatea pe la valva. Omul mi-a pus pe aceiasi camera o valva cu strangere pe piulita in partea de jos. N-am fost convins ca tine, dar rezista si acum. Asta ca sa vezi ce inseamna sa cobesc...) O ultima chestiune (pentru azi) in partea dreapta a motorului, pe cilindru, sus-spate, exista un surub M8. Pe asta l-am pierdut pe drum ?! Ce rol avea asta ? Eu nu i-am gasit nici un rol. Am scos un surub de la sa si o saiba de la colier esapament si le-am pus in locul celui pierdut. Am completat cu ulei si totul pare in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Pentru ca ma plictisesc: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Domnu' Chucki, eu vad ca nu prea te-ai plictisit, dimpotriva. Stai sa vezi lunile urmatoare ce plictiseala apare si persista pana da din nou coltul ierbii ! Nu reusesc sa identific zona dar nici nu seamana cu aia pe unde m-am dat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Ieri am mers vreo 10-15 km pe pana pe fata ! E drept ca am stat mai mult pe spate iar ca greutate ma apropii de tine, 98 de kg. La vulcanizare am aflat de fapt ca nu s-a intepat camera ci si-a pierdut etanseitatea pe la valva. Omul mi-a pus pe aceiasi camera o valva cu strangere pe piulita in partea de jos. N-am fost convins ca tine, dar rezista si acum. Asta ca sa vezi ce inseamna sa cobesc...) O ultima chestiune (pentru azi) in partea dreapta a motorului, pe cilindru, sus-spate, exista un surub M8. Pe asta l-am pierdut pe drum ?! Ce rol avea asta ? Eu nu i-am gasit nici un rol. Am scos un surub de la sa si o saiba de la colier esapament si le-am pus in locul celui pierdut. Am completat cu ulei si totul pare in regula. pune o poza... nu este surubul care tine patina lantului de distributie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Plaiu foii...... Mai e pana la retragerea de iarna. Saptamana asta am rezervare la Balchik.... Bag pe traseu niste scoici la Dalboka si vedem ce mai vizitam. Sper sa mai bantui vre-o luna....poate chiar 2. Daca doreste cineva la plimbare e binevenit. pune o poza... nu este surubul care tine patina lantului de distributie..... Cred ca ala e.... Vezi ca tre sa-i pui o saiba de cupru. E cumva in stanga spre sus (cum stai pe motor in pozitia normala de conducere)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Uite asta e surubul buclucas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Nu stiu ce face ala? nu e in manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 L-am găsit până la urmă, cică la ăla nu se umblă decât dacă se dezasamblează motorul. La mine, deși l-am pierdut pe drum, se pare că nu s-a întâmplat nimic, (lăsând la o parte uleiul împroșcat). Cred că poziționează patina de tensionare de la lanțul de distribuție. În poză este marcat cu B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 la 650 rs nu am asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 (editat) exact ce iti spuneam, este de la patina distribuitiei (punctul de pivotare a patinei cand tensioneza lantul de distributie) vezi ca este un surub special.... si nu ma refer la filet... cauta unul pe la dezmembrari sau da unul la facut pe strung, altfel o poti sa ai surprize cu intinzatorul si distributia... patina nu trebuie sa aiba joc. » Post actualizat in 30 Sep 2015 08:42 la 650 rs nu am asa ceva. ai sigur... DR250, 350, 600, 650, 750, 800 + freewind ... toate au Editat Septembrie 30, 2015 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Si azi, chiar in fata casei, s-a intamplat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Bravo ! 531,7 kilometri... » Post actualizat in 02 Oct 2015 04:35@florinelu07 L-am gasit, costa 3 euro plus transport sau, vorba ta, strungarul dibaci. M8x12 pas normal plus partea cilindrica de 6.5 mm, lunga de 25 mm. Lungime totala de sub cap=37 mm. Nu stiu materialul original dar cred ca nu poate fi decat grupa 8.8, doar tine o patina de plastic. Acum cautam strungarul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 (editat) Bravo ! 531,7 kilometri... 531,7 kilometri per ora Suzuki... Asa scrie Editat Octombrie 2, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Racheta nu alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Pentru cei interesati...treaba cu surubul s-a rezolvat. Problema e ca il bagam degeaba pentru ca patina era cazuta. Am dat capacul chiulasei jos si am putut sa trag patina pe care apoi am fixat-o cu surubul. Ciudat e ca am mers sute de kilometri asa singurul semn erau rateurile in evacuare la deccelerare, destul de faine de fapt. Si poze pentru posteritate. DR-ul e din nou gata de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 (editat) Ultima tura mai lunga pe anu asta: ~700 km. Sambata plecat e la 7.30 dimineata. Am reusit sa ma dezghet abia pe la bulgari. Deci prefer sa inchid sezonul pentru plimbari mai lungi anul asta. Altfel mobra nu a tusit nici pe frig nici pe cald. Totul perfect. » Post actualizat in 04 Oct 2015 17:57 Editat Octombrie 4, 2015 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 (editat) Vama veche,Dalboca,Kaliakra,Balcic... Editat Octombrie 4, 2015 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Mânere încălzite, șa încălzită, hăinuțe potrivite și ...puțin curaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Mânere încălzite, șa încălzită, hăinuțe potrivite și ...puțin curaj. Treaba asta mere cand mergi 20-30 maxim 100 km dintr-o bucata. La 200-300 km numai merge... Manere incalzite sunt, haine sunt. Degeaba la mers constant cu pesste 100km/h intra frigu si prin cele mai mici aerisiri. De iesit clar mai ies cu ea, dar pe distante scurte gen servici, mai pe la tara. Dar cam atat. Am mers anii trecuti si 200-300 km pe maxim 5 grade dar dupa nu mai este fun. Vama veche,Dalboca,Kaliakra,Balcic... exact. mai adaugam doar Silistra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Pentru cei interesati...treaba cu surubul s-a rezolvat. Problema e ca il bagam degeaba pentru ca patina era cazuta. Am dat capacul chiulasei jos si am putut sa trag patina pe care apoi am fixat-o cu surubul. Ciudat e ca am mers sute de kilometri asa singurul semn erau rateurile in evacuare la deccelerare, destul de faine de fapt. Si poze pentru posteritate. DR-ul e din nou gata de drum. sa mergi duminica la biserica pentru asta.... pui o lumanare ... mare noroc ai avut ca nu ai omorat motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Ha, ha ! "Greu de ucis" motorul ăsta...auzisem eu că nu-i ușor de stricat și practic indestructibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Ha, ha ! "Greu de ucis" motorul ăsta...auzisem eu că nu-i ușor de stricat și practic indestructibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Ha, ha ! "Greu de ucis" motorul ăsta...auzisem eu că nu-i ușor de stricat și practic indestructibil motorul lui Chuck Norris... al lui este si cu lansatoare de rachete.... click Editat Octombrie 7, 2015 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.