Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Si pentru ca tot nu mi-a facut nici o problema tot anul, s-a gandit sa deie cu mucii in fasole la sfarsit. Adica: de 2 zile, la pornirea la rece scoate fum si miros de ulei ars. Mult. Aproape ca pot concura cu masinile de facut fum din discoteci. dupa cateva secunde (dupa ce se incalzeste un pic) fumul dispare si numai da indiferent de cat o turez.

De aici am 2 ipoteze: ori o garnitura (de chiloasa) intepata si in timpul stationarii sa prelinge ceva ulei in capul pistonului iar dupa incalzire se dilata toate cele si astupa gaura sau scapa insesizabil in asa fel incat nu se vede, ori segmenti pe duca care aduc uleiul in piston pana apuca sa se incalzeasca si se dilata.

Deci ce sa fie? poate aveti si alte variante....mie atat mi-a mers capu.... De precizat e ca motoreta porneste la fel de usor dimineata, trage relativ la fel de bine (adica nu am sesizat vreo scadere de forta majora, trepidatii mai mici sau altceva) si a ajuns la 91.000 km. Motorul nu pare umblat in el de la culbutori in jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă e fum alb nu e grav, e din cauza temperaturii scăzute. Dacă nu e alb și mai spui că și miroase a ulei se pot bănui simeringurile de pe coada supapelor.

În combinație cu uzura segmentului raclor poate indica o problemă de uzură. Ar fi fost interesant de urmărit consumul de ulei la ultima tură pe care ai făcut-o în Bg.

Oricum, nu te grăbi cu demontatul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hihi....nu ma grabesc cu demontatul....zugravesc. Sunt napastuit rau. Acu ma gandeam si la semeringurile de la supape. Fumul pare alb-gri dar miroase a ulei ars....cel putin asa mi se pare. Poate reusesc sa fac ceva filmulet pe dupa-masa la plecarea acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivel de ulei prea mare si, astfel, ulei in carburator prin epuratorul de gaze?

Daca ai refolosit garnitura de chiulasa, sigur pe acolo iti intra ulei. Garnitura de chiulasa se inlocuieste la fiecare demontare a chiulasei si se strange cu cheia dinamometrica., chiar daca e motor racit cu aer si nu iti intra antigel in cilindru, avertizandu-te astfel ca garnitura de chiulasa nu etanseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivel prea mare de ulei....putin probabil. Epuratorul de gaze numai este...(daca te referi la acel furtun care iese din partea de sus a motorului si intra intr-un lacas din cutia filtrului de aer). Eu nu mai am cutia filtrului de aer. Este o adaptare facuta cu un filtru de aer sport. La garnitura nu am umbala. Doar la capacul de la culbutori...mai jos nu am umblat. Dar am zis ca poate e garnitura pentru ca de se mai arde....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar de curiozitate: ce consum de ulei aveai pana acum ?

Eu de exemplu, am si o Yamaha de 125cc care consuma 1 litru ulei la fiecare 250 km. Demontata, arata perfect insa luata la masuratori uzurile depaseau cu 3 - 4 sutimi cele prescrise de fabricant. Pare greu de crezut dar conteaza foarte mult la japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru ca tot nu mi-a facut nici o problema tot anul, s-a gandit sa deie cu mucii in fasole la sfarsit. Adica: de 2 zile, la pornirea la rece scoate fum si miros de ulei ars. Mult. Aproape ca pot concura cu masinile de facut fum din discoteci. dupa cateva secunde (dupa ce se incalzeste un pic) fumul dispare si numai da indiferent de cat o turez.

De aici am 2 ipoteze: ori o garnitura (de chiloasa) intepata si in timpul stationarii sa prelinge ceva ulei in capul pistonului iar dupa incalzire se dilata toate cele si astupa gaura sau scapa insesizabil in asa fel incat nu se vede, ori segmenti pe duca care aduc uleiul in piston pana apuca sa se incalzeasca si se dilata.

Deci ce sa fie? poate aveti si alte variante....mie atat mi-a mers capu.... De precizat e ca motoreta porneste la fel de usor dimineata, trage relativ la fel de bine (adica nu am sesizat vreo scadere de forta majora, trepidatii mai mici sau altceva) si a ajuns la 91.000 km. Motorul nu pare umblat in el de la culbutori in jos.

 

In rezervor ai doar benzina?!??!??

 

verifica o bujie si esapamentul? sigur nu este fum cauzat de carburant prost sau din probleme carburatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanse mari sa fie simeringurile de la supape, eu asa pateam la Dominator - cateodata, scoate fum albastru si numai pe o toba la pornire sau in frana de motor.

Dominatorul are pe fiecare evacuare galeria si toba separata. - de aci am dedus ca sunt simeringurile.

Le-am schimbat o dat asi nu a mai fumegat vre-un an jumate, apoi a inceput iar - probabil are joc intre supapa si ghid isi in timp largeste simeringul si nu mai etanseaza cum trebuie.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In rezervor ai doar benzina?!??!??

 

verifica o bujie si esapamentul? sigur nu este fum cauzat de carburant prost sau din probleme carburatie?

Funny....ultima oara benzina am pus....cel putin asa cred, sau asta scria pe pompa. Nu am vazut sa intre apa, iar cu ulei nu ploua. E adevarat ca a trecut mai bine de 10000 km de la ultima desfacere, curatare, reglare de carburator. Dar de mers merge bine. Trage, porneste relativ usor.....

 

Sanse mari sa fie simeringurile de la supape, eu asa pateam la Dominator - cateodata, scoate fum albastru si numai pe o toba la pornire sau in frana de motor.

Dominatorul are pe fiecare evacuare galeria si toba separata. - de aci am dedus ca sunt simeringurile.

Le-am schimbat o dat asi nu a mai fumegat vre-un an jumate, apoi a inceput iar - probabil are joc intre supapa si ghid isi in timp largeste simeringul si nu mai etanseaza cum trebuie.

Ma gandeam si la varianata asta....

» Post actualizat in 21 Oct 2015 11:55

Update: se pare ca ar fi supapa/supapele (semeringurile) de pe evacuare devina. Am gasit ceva urme de ulei la imbinarea tobei finale. Ca si cum ar fi plina. Iar uleiul a cam disparut.... a trebuit sa completez peste 500 ml. Ultima oara cand l-am verificat a fost acum ~800 km. Cred ca astea sunt devina. Am si portmit-o si parca nu a mai scos asa mult fum la pornire...dar acum parca se vede iesind la turatii de peste 3-4000....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai scos bre preturile astea? garnitura de chiuloasa e 210 ron.... setul complet (ca mai trebe si altele) 430 ron. Stii vre-un prieten? ca bere dau....

Si acum ma gandesc ca eu mai am un ansamblu cu tot cu supape si semeringuri gata montate.... si e moca de la donatoare....

Cred ca am sa mai merg cu ea asa |(din an in paste) pana se lasa frigu grav...si apoi o desfac si vad exact ce si cum. Nu stiu daca sa i le schimb cu piesele sh pe care le am sa sa le iau pe toate noi avand in vedere ca oricum as cam vrea sa o trag pe bara (poate)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mai uit o data in factura, dar sigur facutul supapelor a fost 110 lei (4 bucati).

Garniturile de supapa sunt cam 10 lei bucata.

Aia de chiulasa da, a fost 44 euro. Spun asta ca am facut la fel in urma cu vreo doua luni. Ce-i drept, e ca a fost vorba de DR600.

Dar eu am demontat-o din alte motive, si pentru ca tot era demontata...

Sursa Wemoto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Funny....ultima oara benzina am pus....cel putin asa cred, sau asta scria pe pompa. Nu am vazut sa intre apa, iar cu ulei nu ploua. E adevarat ca a trecut mai bine de 10000 km de la ultima desfacere, curatare, reglare de carburator. Dar de mers merge bine. Trage, porneste relativ usor.....

 

Ma gandeam si la varianata asta....

» Post actualizat in 21 Oct 2015 11:55

Update: se pare ca ar fi supapa/supapele (semeringurile) de pe evacuare devina. Am gasit ceva urme de ulei la imbinarea tobei finale. Ca si cum ar fi plina. Iar uleiul a cam disparut.... a trebuit sa completez peste 500 ml. Ultima oara cand l-am verificat a fost acum ~800 km. Cred ca astea sunt devina. Am si portmit-o si parca nu a mai scos asa mult fum la pornire...dar acum parca se vede iesind la turatii de peste 3-4000....

baga la urmatoarea alimentare un plin de benzina 99+ de la o statie de incredere (nu una anume ci aia care iti inspira tie incredere - diferita de ultima alimentare)

 

sa nu fie umblata/lungita benzina cu ceva...

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de Yamaha mea care consuma 1 litru de ulei la vreo 200 de kilometri, am demonstrat științific.

Atenție, e doar distractiv dar vine vremea rece și începe depănatul poveștilor. Deci :

 

Dacă considerăm un cilindru cu diametrul nominal de 57.00 mm și o uzură cu 4 sutimi peste cota fabricantului, iar pentru ușurința calculului vom considera și cursa tot de 57 mm, ca la un motor pătrat.

Volumul de ulei care rămâne agățat pe perete este teoretic diferența dintre cele două :

(57 mm x 57 mm) x 3.14 x h (57 mm)/ 4 = 145376.5 mm3

(56.93 mm x 56.93 mm) x 3.14 x 57 (h) = 145019 mm3

Diferența lor dă 145376.5 – 145019 = 356 mm3

Pentru fiecare cursă există o peliculă pe peretele cilindrului de 356 mm3 adică o picătură ( sferă) cu raza de 4.4 mm

Tot atât ar trebui râcâit și tras înapoi dar dacă din motive de uzură (cilindru/segment) segmentul nu-și mai face treaba 100% (presupunem) ci doar cu 99% rezultă că 1 procent din acest volum nu mai ajunge în baie ci se arde, adică 356 – 352 = 4 mm cubi.

Un litru de ulei are un milion de milimetri cubi.

Pentru a arde un milion de milimetri cubi pistonul trebuie să râcâie prost de 250.000 de ori (un milion supra 4 mm3) x 2 (deoarece în cursa de admisie-compresie uleiul nu este ars).

Ca să fac 250.000 de curse motor– presupunând că merge cu vreo 80 km/h, (cam 5000 de rot/min) motorul are nevoie de 250.000 x 2 rotații = 500.000 rotații.

500.000/5.000 = 100 minute, cam o oră și patruzeci de minute.

Mergând cu 80 km/h, într-o oră și 40 minute faci 134 km și arzi un litru de ulei.

Q.E.D. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de Yamaha mea care consuma 1 litru de ulei la vreo 200 de kilometri, am demonstrat științific.

Atenție, e doar distractiv dar vine vremea rece și începe depănatul poveștilor. Deci :

 

Dacă considerăm un cilindru cu diametrul nominal de 57.00 mm și o uzură cu 4 sutimi peste cota fabricantului, iar pentru ușurința calculului vom considera și cursa tot de 57 mm, ca la un motor pătrat.

Volumul de ulei care rămâne agățat pe perete este teoretic diferența dintre cele două :

(57 mm x 57 mm) x 3.14 x h (57 mm)/ 4 = 145376.5 mm3

(56.93 mm x 56.93 mm) x 3.14 x 57 (h) = 145019 mm3

Diferența lor dă 145376.5 – 145019 = 356 mm3

Pentru fiecare cursă există o peliculă pe peretele cilindrului de 356 mm3 adică o picătură ( sferă) cu raza de 4.4 mm

Tot atât ar trebui râcâit și tras înapoi dar dacă din motive de uzură (cilindru/segment) segmentul nu-și mai face treaba 100% (presupunem) ci doar cu 99% rezultă că 1 procent din acest volum nu mai ajunge în baie ci se arde, adică 356 – 352 = 4 mm cubi.

Un litru de ulei are un milion de milimetri cubi.

Pentru a arde un milion de milimetri cubi pistonul trebuie să râcâie prost de 250.000 de ori (un milion supra 4 mm3) x 2 (deoarece în cursa de admisie-compresie uleiul nu este ars).

Ca să fac 250.000 de curse motor– presupunând că merge cu vreo 80 km/h, (cam 5000 de rot/min) motorul are nevoie de 250.000 x 2 rotații = 500.000 rotații.

500.000/5.000 = 100 minute, cam o oră și patruzeci de minute.

Mergând cu 80 km/h, într-o oră și 40 minute faci 134 km și arzi un litru de ulei.

Q.E.D. :))

 

te provoc sa faci un calcul similar pentru pierderea de ulei pe la simeringurile supapelor de admisie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha... e prea complicat domnilor, dar daca o sa gasesc timp cred ca o sa ma distrez cu asta intr-o seara de iarna, la gura sobei.

Pana atunci, as vrea sa va intreb, pentru cine cunoaste carburatorul Mikuni VM38, problema ar fi urmatoarea:

La mine, in corpul inferior al carburatorului, exista un orificiu, care ar fi trebuit sa contina un plunjer si un arculet de rapel.

Acest ansamblu este actionat printr-o tija de axul de comanda al ghilotinei.

Teoretic, ar trebui sa trimita o cantitate de benzina, printr-un canal, spre cilindru. Cel putin, asa reiese din documentatie.

Partea interesanta vine acum.

La mine, canalul contine o supapa cu bila, care actioneaza in sensul de a nu permite benzinei din orificiul plunjerului sa treaca mai departe.

Din acest motiv, carburatorul nici nu are acel plunjer cu arculet, pe care eu le-am vazut doar in poze.

Intrebarea mea ar fi urmatoarea, mai are cineva aceasta modificare (care nu apare in nici un manual) ?

Pentru clarificare, motorul raspunde prompt la acceleratie si nu pare a suferi din lipsa acelor componente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E poveste, intr-adevar:

"Muretto Grundieg : Volumul de ulei care rămâne agățat pe perete este teoretic diferența dintre cele două :

(57 mm x 57 mm) x 3.14 x h (57 mm)/ 4 = 145376.5 mm3

(56.93 mm x 56.93 mm) x 3.14 x 57 (h) = 145019 mm3

Diferența lor dă 145376.5 – 145019 = 356 mm3" e fals, sau faci calculul fara segmenti ? Daca ai avea 4 sutimi loc sa se "agate" uleiul pe pereti ai avea si compresie O, si practic nu prea mai consumi ulei ca practic nu prea merge motorul ala. Iarta-ma, dar daca ai pornit-o stiintific primesti raspunsuri ... :)

Chiar daca ignor faptul ca fara segmenti nu mai sta DELOC calculul tau in picioare, nu de dragul frigului ci pentru ca in loc sa faci calcule stiintifice ar trebui mai inainte sa studiezi atent fenomenul :

- la calculul volumului descazut, ai luat diametrul de 56,93 mm, adica 7 sutimi, nu 4 ! 7 sutimi este o uzura care, cred eu, n-o prea intilnesti in limite de uzura admise! La cilindri mari, uzura maxima adminsa e pe la 27-57 miimi, iar cu cit vorbesti de diamtre mai ci, toleranta scade.

- la acelasi calcul, ai omis sa mai scrii ca e impartit la 4; iar rezultatul este incorect, e 145019,66 ! sau ai luat alte valori ??!

-356mmc !!! e groaznic de mult. In realizate ai un film de ulei de citiva microni, cit permit segmentii sa lase.

- tu evaluezi ca 1% din cantitatea data de tine se arde? care e motivul sa crezi asta ? sau da bine 1% ?
- suprafata expusa la foc e mult mai mica. Doar pina se evacueaza gazele arse poti sa te gindesti ca s-ar putea arde uleiul ramas pe cilindru, nu cum ai dedus tu ca 57mm ar fi expusi la foc.

- ai facut prezumtii "stintifice" ca sa-ti dea tie o valoare care-ti convine. Asta nu-i stiinta mon cher.

si nu mai continui ....

Oricum, parerea mea este ca un consum de ulei care sa provina de la uzura cilindru/piston/segmenti este mic, chiar daca vine si din uzura simeringurilor de supapa. Tot parerea mea esta ca un consum mare vine din neetaisezarea circuitelor de ungere/ulei, care alimenteaza camera de ardere, sau evacuarea, in urma defectelor mecanice: simeringuri intarite/crapate, garnitura de chiuloasa nepotrivita(Belcic : refolosita, si uleiul ajunge din rampa in camera de ardere), cuplu stringere necorespunzator, sau in urma regimurilor de temperatura anormale a motorului, ca doar vorbim de racire cu aer/ulei, in care toate cotele/jocurile se duc in sus, si bine inteles rezultat a multor alte cauze ...

Fenomenul care cred ca se intimpla la chucki este cel care se intimpla in mod normal la un motor de 90mkm. Totusi, o "cinste" cu o reconditionare de chiuloasa merita motorul ala :)

Nu prea se duc ghidurile de supapa, asa ca doar rectificat scaune, poate fara schimb de supape (daca e sa le rectifici, doar pe masina speciala de rectificat supape, nu strung !), simeringuri si garnitura de chiuloasa.

In manual, pagina 3-26 > 3-28.

Poti schimba simeringurile fara sa dai jos chiuloasa dar ai nevoie de dexteritate, scule si noroc. Eu mi-am refolosit o data garnitura de chiuloasa, cu succes, fara sa am probleme de etansare ! (cine vrea detalii, pe tel).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E poveste, intr-adevar:

"Muretto Grundieg : Volumul de ulei care rămâne agățat pe perete este teoretic diferența dintre cele două :

(57 mm x 57 mm) x 3.14 x h (57 mm)/ 4 = 145376.5 mm3

(56.93 mm x 56.93 mm) x 3.14 x 57 (h) = 145019 mm3

Diferența lor dă 145376.5 – 145019 = 356 mm3" e fals, sau faci calculul fara segmenti ? Daca ai avea 4 sutimi loc sa se "agate" uleiul pe pereti ai avea si compresie O, si practic nu prea mai consumi ulei ca practic nu prea merge motorul ala. Iarta-ma, dar daca ai pornit-o stiintific primesti raspunsuri ... :)

Chiar daca ignor faptul ca fara segmenti nu mai sta DELOC calculul tau in picioare, nu de dragul frigului ci pentru ca in loc sa faci calcule stiintifice ar trebui mai inainte sa studiezi atent fenomenul :

- la calculul volumului descazut, ai luat diametrul de 56,93 mm, adica 7 sutimi, nu 4 ! 7 sutimi este o uzura care, cred eu, n-o prea intilnesti in limite de uzura admise! La cilindri mari, uzura maxima adminsa e pe la 27-57 miimi, iar cu cit vorbesti de diamtre mai ci, toleranta scade.

- la acelasi calcul, ai omis sa mai scrii ca e impartit la 4; iar rezultatul este incorect, e 145019,66 ! sau ai luat alte valori ??!

-356mmc !!! e groaznic de mult. In realizate ai un film de ulei de citiva microni, cit permit segmentii sa lase.

- tu evaluezi ca 1% din cantitatea data de tine se arde? care e motivul sa crezi asta ? sau da bine 1% ?

- suprafata expusa la foc e mult mai mica. Doar pina se evacueaza gazele arse poti sa te gindesti ca s-ar putea arde uleiul ramas pe cilindru, nu cum ai dedus tu ca 57mm ar fi expusi la foc.

- ai facut prezumtii "stintifice" ca sa-ti dea tie o valoare care-ti convine. Asta nu-i stiinta mon cher.

si nu mai continui ....

Oricum, parerea mea este ca un consum de ulei care sa provina de la uzura cilindru/piston/segmenti este mic, chiar daca vine si din uzura simeringurilor de supapa. Tot parerea mea esta ca un consum mare vine din neetaisezarea circuitelor de ungere/ulei, care alimenteaza camera de ardere, sau evacuarea, in urma defectelor mecanice: simeringuri intarite/crapate, garnitura de chiuloasa nepotrivita(Belcic : refolosita, si uleiul ajunge din rampa in camera de ardere), cuplu stringere necorespunzator, sau in urma regimurilor de temperatura anormale a motorului, ca doar vorbim de racire cu aer/ulei, in care toate cotele/jocurile se duc in sus, si bine inteles rezultat a multor alte cauze ...

Fenomenul care cred ca se intimpla la chucki este cel care se intimpla in mod normal la un motor de 90mkm. Totusi, o "cinste" cu o reconditionare de chiuloasa merita motorul ala :)

Nu prea se duc ghidurile de supapa, asa ca doar rectificat scaune, poate fara schimb de supape (daca e sa le rectifici, doar pe masina speciala de rectificat supape, nu strung !), simeringuri si garnitura de chiuloasa.

In manual, pagina 3-26 > 3-28.

Poti schimba simeringurile fara sa dai jos chiuloasa dar ai nevoie de dexteritate, scule si noroc. Eu mi-am refolosit o data garnitura de chiuloasa, cu succes, fara sa am probleme de etansare ! (cine vrea detalii, pe tel).

Funny... a aparutr buton de like.... am incercat sa dau la comentariul tau dar n-a mers. La celculele voastre nu ma bag ca ma depasesc.

Cat despre mobra mea.... probabil am sa-mi dau seama ce se intampla dupa ce am sa o desfac. Problema e ca oarecum si-a revenit. Adica: dupa ce a fumegat grav si insistent si dupa ce i-am masurat nivelul si am constat acea lipsa de ulei pe marginea strazii(500ml) am completat si totul a revenit relativ la normal. Adica nu mai scoate fum decat in turatii mari. Iar nivelul uleiului este acum destul de mult peste maxim.... Adica a reaparut uleiul. Ori era stada extrem de stramba (desi nu parea), ori sa intors uleiul din evacuare (acu glumesc). Ceva s-a intamplat pentru ca am avut mult ulei in evacuare (am sa incerc maine/poimaine sa fac poze). Ideea e ca acu nu mai scoate fum desi a stat si nepornita vrreo 2 zile....de joi dupamasa pana pana sambata seara cand a pornit fara fumuri sau altceva.

Acum vine intrebarea buna daca stie cineva exact: parca la astea (750-88, 89 si 800 89, 90) diferenta de cmc ar fi data doar de o(doua de fapt) scobitura in capu pistonului restul pieselor fiind identice. Asa e? Pentru ca mi-ar fi mult mai usor sa iau deja chiuloasa si cilindrul de pe 750-ul dezmembrat, sa le aranjez (rectificat, schimb supape, semeringuri & stuff) iar in primavara cand s-o incalzi putin doar sa le inlocuiesc schimband si garniturile. Sau nu fac bine?

Segmenti stie cineva de unde pot sa iau pentru utilajul din dotare?

A si multumesc tuturor care si-au dat cu parerea....oarecum mi-au confirmat teoriile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raducod

Lasand la o parte parte povestile cu faptele lor imaginare, multumesc pentru faptul ca ai avut rabdarea de a analiza fenomenul.

Care, ramane de fapt, singura chestiune reala, palpabila, un consum deci de 4 litri de ulei la mia de kilometri.

Daca nu eram la peste 2000 km de casa si n-ar fi trebuit sa cumpar tot uleiul ala, nici mie nu mi-ar fi venit sa cred. Si am dat in Italia chiar 12 euro pe un litru, asa ca tin minte :)

Partea buna este ca am motorul desfacut pentru studiu. Sunt de acord ca niste segmenti prosti si uzura motorului pot duce la consumuri spectaculoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ca si-a revenit, trage mai bine decat inainte? (prin inainte ma refer la momentul in care dadea fum la pornire)

 

daca da, sunt tentat sa zic ca 95 % sunt segmentii dusi.

man nu prea imi dau seama. exista osibilitatea sa fie oarece diferenta dar nu atat de mare incat sa-mi dau seama...Am mers si azi cu ea ...(destul de mult ”60km numa prin buc) si mi sa parut normala. Inca mai pot speria babele si soferitele neatente cand trag un pic de gaz....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...