roma1198 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 daca te orientezi spre achizitie arcuri sa iei in calcul direct un set de arcuri progresive. Stie cineva vre-o sursa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Louis: 10045898 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 De unde pot face si eu rost de 2 fise bujie suzuki dr 600 ? Daca fisa de la bujie este stricata poate sa schimbe momentul scanteii ? sa afecteze avansul . MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 cumpara de la orice magazin de piese auto , 2 fise cu cablu , le inlocuiesti pe cele vechi si ai terminat balciul. Atentie cum ti-ai reglat jocul la supape, deobicei ele se regleaza pe compresie. Daca nu sunt reglate corect poti sa ii tragi la pedale de sa iti vina raul..... Testeaza cu o alta bobina, poate o ai in scurt pe asta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 cumpara de la orice magazin de piese auto , 2 fise cu cablu , le inlocuiesti pe cele vechi si ai terminat balciul. Atentie cum ti-ai reglat jocul la supape, deobicei ele se regleaza pe compresie. Daca nu sunt reglate corect poti sa ii tragi la pedale de sa iti vina raul..... Testeaza cu o alta bobina, poate o ai in scurt pe asta...... Mai precis: supapele trebuie sa fie inchise si pistonul la PMS (poti verifica prin aliniere semn volanta/distributie in fereastra de vizitare sau prin ferestrele de relglaj tacheti/colbutori, respectiv camele axului sa fie neatacate/in jos) Sunt 2 bujii pe cilindru, Suzuki zice ca pentru a asigura apriderea optima a amestecului, dar in realitate este doar un sistem redundant, mostenit de prin competitiile de anduranta - pe scurt, motorul ar trebui sa mearga bine (insesizabil) si numai intr-o bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Mai precis: supapele trebuie sa fie inchise si pistonul la PMS (poti verifica prin aliniere semn volanta/distributie in fereastra de vizitare sau prin ferestrele de relglaj tacheti/colbutori, respectiv camele axului sa fie neatacate/in jos) Supapele pot fi reglate indiferent de pozitia pistonului, atata timp cat supapele sunt pe pozitia inchis. Esti cel mai sigur ca ai toate supapele pe pozitia inchis atunci cand pistonul se afla la PMS, intre compresie si detenta. De aici recomandarea din manuale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 (editat) Supapele pot fi reglate indiferent de pozitia pistonului, atata timp cat supapele sunt pe pozitia inchis. Esti cel mai sigur ca ai toate supapele pe pozitia inchis atunci cand pistonul se afla la PMS, intre compresie si detenta. De aici recomandarea din manuale.... camele sunt "ne-atacate" doar cateva grade (rotatie) stanga dreapta PMS-ului. marcajul de sincronizare distributie pe volanta corespunde unei rotatii de 180 grade a axei cu came, practic pistonul ajunge in PMS de 2 ori intr-o singura cursa a axei cu came si de asta este bine sa casti ochii in ce pozitie faci reglajul. relatia este: 1 rotatie arbore + 1 scanteie pe bujii + jumatate rotatie axa came ----> 2 rotatii + 2 scateie bujii + 1 rotatie axa came Editat Aprilie 20, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 camele sunt "ne-atacate" doar cateva grade (rotatie) stanga dreapta PMS-ului. Asta pt PMS-ul dintre miscarea de evacuare si miscarea de admisie. La PMS-ul dintre miscarea de compresie si miscarea de detenta, supapele raman inchise multe grade stanga-dreapta, peste 180 de grade. Camele nu sunt atacate de nimic. Supapele sunt atacate. De came. Prin intermediul culbutorilor. Iar supapele sunt atacate un nr de grade mult mai mic decat nr de grade cand nu sunt atacate. Deasemenea, poti regla linistit supapele de admisie atunci cand supapele de evacuare sunt complet deschise/atacate. Si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Asta pt PMS-ul dintre miscarea de evacuare si miscarea de admisie. La PMS-ul dintre miscarea de compresie si miscarea de detenta, supapele raman inchise multe grade stanga-dreapta, peste 180 de grade. Camele nu sunt atacate de nimic. Supapele sunt atacate. De came. Prin intermediul culbutorilor. Iar supapele sunt atacate un nr de grade mult mai mic decat nr de grade cand nu sunt atacate. Deasemenea, poti regla linistit supapele de admisie atunci cand supapele de evacuare sunt complet deschise/atacate. Si invers. merge si asa, dar pentru avansati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 ...clar l-ati omorat pe bietul om .....cred ca cea mai usoara varianta e aceea, de a da jos capacele de sus de vizitare de la culbutori, desfaci apoi surubul si capacelul de pe partea stanga a motorului, surubul pentru a observa semnul de pe volanta |T , iar capacelul pentru a putea invarti de motor ca sa aduci pistonul in PMS. Testezi si cu o surubelnita sa vezi daca pistonul e ajuns pana sus. Apoi verifici admisia si evacuarea. Pistonul urca de 2 ori sus intr-o rotatie insa pozitia corecta, din ce am vazut la mine e acolo unde iti merge decompresorul. Am avut ocazia sa reglez intre chiar daca pistonul era sus si nu reuseam sa trag decompresorul sa stea, apoi m-ai faceam o tura si aduceam pistonul pe compresie. Acolo reglam cu lera....dupa aia pedala si sanatate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 ...clar l-ati omorat pe bietul om .....cred ca cea mai usoara varianta e aceea, de a da jos capacele de sus de vizitare de la culbutori, desfaci apoi surubul si capacelul de pe partea stanga a motorului, surubul pentru a observa semnul de pe volanta |T , iar capacelul pentru a putea invarti de motor ca sa aduci pistonul in PMS. Testezi si cu o surubelnita sa vezi daca pistonul e ajuns pana sus. Apoi verifici admisia si evacuarea. Pistonul urca de 2 ori sus intr-o rotatie insa pozitia corecta, din ce am vazut la mine e acolo unde iti merge decompresorul. Am avut ocazia sa reglez intre chiar daca pistonul era sus si nu reuseam sa trag decompresorul sa stea, apoi m-ai faceam o tura si aduceam pistonul pe compresie. Acolo reglam cu lera....dupa aia pedala si sanatate..... daca ai decompresor manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 E chiar asa greu sa suspenzi in aer roata spate, sa bagi in a cincea si sa invarti de roata pana se inchide supapa pe care vrei sa o reglezi? Asta indiferent de PMS-uri, PMI-uri, fante, semne, decompresoare manuale, automate, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 DR-ul n-are cric central, în plus dacă învârtești de roată nu se acționează decompresorul automat. Cam greu cu compresia aia să faci mișcări fine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 O pui pe o capra, pe un butuc, pe ceva. Sau o impingi. Ii scoti o bujie si compresia dispare. In ultima treapta poti face miscari fine. Si nici nu trebuie sa fie fine avand in vedere ca supapa se deschide putine grade, o data la doua ture de ambielaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Corect, merge și așa. Doar că mie mi se pare mai simplu să scot cele 2 căpăcele. Partea "plăcută" începe abia atunci, mai ales pentru evacuare unde te chinui să nimerești o poziție în care să încapă lera. Acolo mi se pare mie destul de sadic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 (editat) Cele 2 capacele oricum se scot. Eu spuneam doar de modalitati de a te asigura ca supapa nu e atacata de cama de pe axa cu came, prin culbutor. Daca te chinui prea mult prin capacel, poti sa dai tot capacul chiulasei jos. Editat Aprilie 22, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Intrebasem doar de lulele de la fise unde le gasesc nu de reglajele de supape , ideea e ca nu mai dadea scanteie deloc . Bujiile erau ok . am scos lulelele si da scanteie in capatul furtunului dar nu trece scanteia prin nici o lulea . Habar nam de ce . MS de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 (editat) Cele 2 capacele oricum se scot. Eu spuneam doar de modalitati de a te asigura ca supapa nu e atacata de cama de pe axa cu came, prin culbutor. Daca te chinui prea mult prin capacel, poti sa dai tot capacul chiulasei jos. pai la dr furcile alea sunt prinse de capac , prin urmare singura varianta de reglaj e doar prin capacele de vizitare. Eu deobicei scot din lera 0.2 (evacuare) 0.1 (admisie), apoi desfac carena din partea dreapta, trag un scaun sub fund sa nu obosesc si sa observ mai bine, cu o surubelnita dreapta si inelara de 10 ma dau pe treaba. Ivanica...scoate lulelile alea si leaga cablurile pe direct la bujie...apoi cu o banda izoler, izoleaza si incearca sa o pornesti. Atentie asta e o kestie provizorie sa vezi daca porneste...iar treaba aia cu sa cumperi alte fise de la auto,,,nu era o poanta.....pune mana si cumpara 2 noi...bosch.... Editat Aprilie 22, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 pai la dr furcile alea sunt prinse de capac , prin urmare singura varianta de reglaj e doar prin capacele de vizitare. Corect. Nu am mai reglat de mult supape. Si nu la DR. Dar asa e si la restul. Deci, doar prin capace. Asta e viata, greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Da nu cred ca o sa imi mai bat capul cu DR -ul ca sta stricat de 3 ani in curte si n-am reusit sa il fac . Daca nu reusesc sa il vand cu 2000 lei il dezmembrez si il dau pe piese . Eu oricum imi iau alt moto anu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Ivanica--- esti belea, serios . Daca e atat de greu sa tai cu un cutter lulelile , desfaci putin cablul si il legi in capul bujiilor si apoi sa ii dai cateva pedale sa vezi daca da macar un rateu, atunci serios nu te mai atinge de ea, da-o mai bine la cineva care se pricepe. Poate ii gasesti si scutul ala de aluminiu, ca sa ai mai multa sansa sa o vinzi pe 2000ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 I-am gasit scutu si carenele . Am incercat toate variantele posibile cu ea dar pur si simplu nu vrea . I-am schimbat lulelele , da scanteie si cu lulele si fara , i-am curatat carburatorul , i-am reglat supapele , pur si simplu imi face in ciuda motoru asta . Problema e ca pe gaura de vizitare de la rotor , oricat as invarti de volanta nu se vede nici un T ceea ce e putin ciudat . Eu oricum nu o sa o folosesc , luni o sa imi iau un r6 , dar e cam pacat de ea , oricum eu am depasit miia de e. cu ea dar asta e . In momentu de fata nici 5 lei nu mai imi vine sa bag in ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 (editat) Inseamna ca o sa urmeze o poveste similara pe topic-ul de R6..... ala este si mai putin fiabil decat DR-ul Editat Aprilie 24, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Inseamna ca o sa urmeze o poveste similara pe topic-ul de R6..... ala este si mai putin fiabil decat DR-ul ... dar ce nu vrei sa fie si acolo putina activitate ? eu unul inca nu pot sa imi revin, practic azi cineva are un R6 bun si un dr600 defect plus un scut la vanzare....si carene....toate se vand separat...proprietarul acum 2 zile vroia sa faca motorul ca nu avea cu ce se plimba.... apoi o vindea pe bucati....da bucatile erau pe unde erau...... apoi ca in filmul terminator----dr a inceput sa se adune la un loc......iar in final ...cred ca R6 se va vinde pentru ca nu ii place proprietarului , iar dr iar o sa ramana fara lulele....de volanta ce sa mai zic.....oare R6 are asa ceva....ca luam de acolo si punem pe dr......etc ( Tanar si nelinistit- varianta romaneasca- nu ii mai poti anticipa sfarsitul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 ... dar ce nu vrei sa fie si acolo putina activitate ? eu unul inca nu pot sa imi revin, practic azi cineva are un R6 bun si un dr600 defect plus un scut la vanzare....si carene....toate se vand separat...proprietarul acum 2 zile vroia sa faca motorul ca nu avea cu ce se plimba.... apoi o vindea pe bucati....da bucatile erau pe unde erau...... apoi ca in filmul terminator----dr a inceput sa se adune la un loc......iar in final ...cred ca R6 se va vinde pentru ca nu ii place proprietarului , iar dr iar o sa ramana fara lulele....de volanta ce sa mai zic.....oare R6 are asa ceva....ca luam de acolo si punem pe dr......etc ( Tanar si nelinistit- varianta romaneasca- nu ii mai poti anticipa sfarsitul) Ce om rau . Dar m-a distrat descrierea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.